تور آنتالیا از مشهد ⛱ تور آنتالیا از تهران – تور آنتالیا – قیمت تور آنتالیا

اگر واقعا بگوییم آنتالیا مروارید مدیترانه است، اغراق نکرده‌ایم. از توریستی ترین نقاط روی کره زمین است که در همه فصول سال می توان به آنجا سفر کرد. اگر جزو افرادی هستید که به سفر علاقه زیادی دارید و دنبال یک مقصد خارجی نزدیک به کشورتان هستید، آنتالیا بهترین مقصد برای شما است. براساس دلایلی که در ادامه برای‌تان می‌آوریم و همچنین جاذبه‌های فراوان این شهر، ارمغان تور آنتالیا را به شما پیشنهاد می کنیم.

آنتالیا جزو محبوب ترین شهرها از نظر گردشگران است چراکه از جمله مکان‌هایی است که نظر هر نوع سلیقه‌ای را به خود جلب می کند. اگر شما علاقه مند به مکان‌های تاریخی و باستانی باشید و یا اگر شما عاشق دنیای مدرن و امروزی باشید، با هر نوع سلیقه‌ای باز هم این سفر جزو بهترین انتخاب‌ها است.

تور آنتالیا از مشهد

آنتالیا یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه است و مساحت آن به ۶۵۷ کیلومتر مربع می رسد. این شهر از مناطق توریستی و گردشگری ترکیه محسوب می شود که دارای ساحل‌ها و پلاژهای زیبا است. علاوه بر این که این شهر مناطق ساحلی زیادی دارد، دارای مراکز خرید بسیار زیادی می باشد و توریست‌ها می توانند از مراکز خرید این شهر زیبا نیز دیدن کنند. آنتالیا، مهم ترین شهر توریستی ترکیه در منطقه مدیترانه (پافمیلیای باستان) شهری است جذاب که نخل‌های سایه دار در امتداد بلوارهای این شهر سایه افکنده است. اخیرا تعداد زیادی از گردشگران در شهر زیبای آنتالیا و اطراف آن ملک خریده اند تا دوران تعطیلات و بازنشستگی‌شان را در این شهر بگذرانند. کشور آنتالیا به منطقه‌ای توریستی محبوب اتباع آلمان و روسیه و ایران تبدیل شده است. جالب است بدانید که در ماه‌های زمستای جمعیت آنتالیا تقریبا ۲۰ میلیون نفر است، ولی در کریسمس حدود دو برابر می شود.

چرا تور آنتالیا از تهران را انتخاب کنیم؟

اگر قصد سفر دارید، قطعا یک مقصد مد نظرتان نیست و جنبه‌های متفاوت هر مقصدی را بررسی می کنید تا به یک انتخاب معقول برسید. ما در ادامه به شما کمک خواهیم کرد تا آنتالیا را بهتر بشناسید و به یک انتخاب بی‌نظیر برسید و بدانید که تور آنتالیا از بهترین سفرهای‌تان خواهد شد.

تور آنتالیا

دلایل زیادی برای سفر به آنتالیا وجود دارد. خوش گذرانی، تفریح، تجارت در آنتالیا و خرید کالا از آنتالیا از عوامل سفر به آنتالیا هستند. از طرفی، جاذبه‌های منحصربه‌فرد در آنتالیا بگونه‌ای هستند که به سادگی نمی توان از آنها گذر کرد. سواحل آنتالیا، فستیوال‌های معروف آنتالیا و لذت تفریحات آبی در آنتالیا دست به دست هم می دهند تا آنتالیا را برای سفر در تعطیلات انتخاب کنید. البته این نکته را نیز باید در نظر داشته که همسایگی بین ایران و ترکیه بر قرار گرفتن آنتالیا در لیست مقاصد نوروزی و تابستانی، استقبال بی نظیر گردشگران از آنتالیا را دو چندان می کند.

رزرو بلیط هواپیما آنتالیا + رزرو هتل آنتالیا

با همه‌ی جذابیت‌هایی که برای تور آنتالیا گفتیم، این امر ضرورت پیدا می کند که “چگونه به آنتالیا سفر کنیم؟”. همچنین این سوال نیز پیش می آید که کدام یک از وسایل حمل و نقل برای سفر به آنتالیا مناسب هستند. در قدم‌های بعدی برای سفر به آنتایا متوجه می شوید که نخست باید درباره هزینه‌های قامت و نحوه رزرو هتل‌های چند ستاره یا هتل‌های یوآل در آنتالیا تحقیق کنید. به احتمال زیاد تا این جا متوجه شدید که شکل گیری سوالاتی این چنینی می تواند از ذوق و شوق شما برای سفر به آنتالیا کاسته شود. اما نگران نباشید؛ چرا که ارمغان قصد دارد تا “ترفندهای رزرو تور آنتالیا از تهران + تور آنتالیا ارزان” را برای شما بازگو کند.

بلیط هواپیما خارجی
بلیط هواپیما ماهان

برای سفر به آنتالیا نیاز دارید که راحت ترین وسیله حمل و نقل را استفاده کنید. سپس برای اقامت در آنتالیا می بایست پیش از ورود به این شهر، محل اقامت و مدت اقامت خود را مشخص کرده باشید تا دچار هیچ گونه سردرگمی و ابهام نشوید. با پیشرفت صنعت گردشگری و عصر سفر به دور دنیا، هواپیماها و کشتی کروزها بیشتر از وسایل حمل و نقل جاده‌ای و زمینی مورد انتخاب عاشقان سفر و گردش به دور دنیا قرار گرفته است.

اکنون که متوجه شدیم برای سفر به آنتالیا باید چه نکاتی را رعایت می کنیم، به چگونگی انجام سفر هم فکر می کنیم. بهترین، به صرفه ترین و ارزانترین سفر به آنتالیا تنها با رزرو آنلاین تور آنتالیا میسر می باشد. وقتی تور آنتالیا رزرو می کنید یعنی بلیط هواپیما آنتالیا و هتل در آنتالیا را هم رزرو می کنید. از همین رو بعد از سفر به آنتالیا فقط و فقط لذت می برید و به فعالیت‌هایی که برای خوش گذرانی می بایست برنامه ریزی کنید، فکر می کنید.

تور آنتالیا

تورهای آنتالیا با ارمغان مزیت‌های ویژه‌ای دارند. برای مثال، تورهای مسافرتی آنتالیا در زمان مشخصی برگزار می شوند و خدمات گردشگری که در این تورها به گردشگران ارائه می شود، از ابتدا در تورهای آنتالیا درج می شود. برای انتخاب پکیج تورهای آنتالیا به مبدا سفرتان می بایست توجه داشته باشید؛ چرا که در عنوان نام تور درج می شود “تور آنتالیا از تهران” یا “تور آنتالیا از مشهد” اگر شما در هیچ یک از شهرهای ارائه دهنده تور آنتالیا ساکن نیستید، می توانید از مشاوره‌های رایگان تور خارجی ارمغان بهره ببرید. یک راه آسان برای برطرف کردن این امر، رزرو بلیط هواپیما داخلی است. شما می توانید از شهری که در آن سکونت دارید، به مشهد یا تهران بیایید، سپس برای سفر به ترکیه با تور آنتالیا از مشهد یا تور آنتالیا از تهران آمادگی لازم را کسب کنید. سفر کردن به ترکیه با آژانس ارمغان بسیار ساده و راحت می باشد. ما همیشه بر آن بوده ایم تا ارزانترین تور آنتالیا را به گردشگران و عاشقان سفر به دور دنیا ارائه بدهیم.

قیمت تور آنتالیا از تهران

از مزیت‌های انتخاب تور آنتالیا از تهران سخن گفتیم. اکنون نوبت به قیمت تور آنتالیا از تهران می رسد. بی شک برای سفر کردن و گشت و گذار در ترکیه باید هزینه‌ای پرداخت کرد. اما مدیریت هزینه‌ها باید بگونه‌ای باشد که احساس لذت سفر به ترکیه از شما دور نباشد. اکنون دیگر خودتان می دانید که تور آنتالیا از بهترین راه‌ها برای سفر به شهرهای ساحلی ترکیه است. پس مدیریت هزینه‌های سفر به ترکیه نیز در این تورهای خارجی و خدماتی که به شما ارائه می دهند، در نظر گرفته شده است. هتل‌های یوآل، بهترین ساعت‌های پروازی، گشت شهری در آنتالیا و بهمراه داشتن یک لیدر فارسی زبان در سفر به آنتالیا در پکیج تور آنتالیا گنجانده شدن اند تا شما عزیزان در سفر به ترکیه دغدغه‌ای از بابت سفرتان نداشته باشید.

تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا به همین موارد گفته شده باز می گردد. البته زمان سفر به آنتالیا را نیز باید پارامتر مهمی در نظر گرفت. وقتی هتل‌های آل و یوآل را در سفر به ترکیه رزرو می کنید، دیگر نباید نگران هزینه‌های خورد و خوراک در ترکیه باشید. چون هتل‌های یوآل و آل در تور آنتالیا و تور کوش آداسی غذاهای لذیذ، نوشیدنی‌های سرد و گرم و میان وعده‌های خوشمزه‌ای را بدون صرف هزینه به شما ارائه می دهند. از طرفی این هتل‌های چند ستاره آنقدر جذابیت در دل خود دارند که دیگر شما نیازی نمی بینید که پای‌تان را از هتل‌‌های یوآل و آل فراتر بگذارید. اگر از مسافرانی که برای بار چندم به ترکیه سفر می کنند، بپرسید که جذابیت‌های تور آنتالیا به کدام یک از مکان‌های این شهر باز می گردد؛ بطور قطع به هتل‌های آل و یوآل آنتالیا اشاره می کنند. چون جذابیت فریبنده و کشنده این هتل‌های خارجی آنقدر فراوان است که به ندرت گردشگران به دنبال جاذبه‌های تاریخی و طبیعی آنتالیا هستند. تا اکنون متوجه شده اید که منظور از “تور آنتالیا یوآل” همان تور آنتالیا + هتل یوآل باز می گردد.

چه زمانی می توانید تور آنتالیا ارزان رزرو کنید؟

شاید برای پی بردن به پاسخ این سوال در فصل‌های مختلف سال، در موتورهای جستجوی گوگل وقت گذاشته اید. رزرو تور آنتالیا ارزان برای هر توریستی بسیار وسوسه انگیز است، چرا که موضوعات مالی حتی در سفرهای تفریحی و خانوادگی حرف اول را می زنند. چون آنتالیا دارای آب و هوای مدیترانه‌ای است و از همین لحاظ مورد انتخاب عده زیادی از گردشگران قرار می گیرد، زمستان ارزانترین فصل سفر به آنتالیا به شمار می رود. گفته می شود که در ماه‌های زمستانی شهر آنتالیا خلوت است و آفرهای تور آنتالیا ارزان و تور آنتالیا لحظه آخری را می توانید شکار کنید.‎

تور آنتالیا

آب‌ و هوای آنتالیا

مروارید مدیترانه، آب و هوایش هم مدیترانه‌ای است. یعنی تابستان های آفتابی و زمستان‌های معتدل دارد. به علت وجود همین آب و هوای عالی است که در هر ماه از سال می تواند مقصد شما برای سفر باشد.

امنیت در آنتالیا

آنتالیا از توریستی ترین شهرهای دنیا است. البته این حقیقت را می‌ دانیم که محبوبیت استانبول را ندارد اما این موضوع سبب امنیت بیشتر این شهر شده است. اگر بخواهیم با دقت بیشتری بررسی کنیم، در مقایسه با تهران از امنیت بسیار بیشتری برخوردار است. به طوری که پیاده روی در هر ساعت از شب و روز فرقی ندارد و امنیت شما برقرار است. اما با وجود این امنیت باز هم شما جنبه های امنیت خودتان را در نظر بگیرید.

لغو ویزای آنتالیا برای ایرانیان

برای سفر به این شهر درگیری و هزینه‌های مختلف برای دریافت ویزا را ندارید. علاوه بر نزدیکی ترکیه به ایران، تنها با تهیه تور آنتالیا میتوانید سفر کنید.

به صرفه بودن تور آنتالیا از لحاظ اقتصادی

ترکیه به علت نزدیکی به کشورمان مقصد بسیاری از ایرانیان برای سفر است. از ویژگی‌های بسیار خوب آنتالیا برای ما ایرانیان کم هزینه بودن سفر است. البته این هزینه پایین تر در مقایسه با مقصدهای دیگر است. تور لحظه آخری که می تواند دلیل بسیار خوبی برای انتخاب شما باشد. به عبارت دیگر شما با هر میزان از بودجه که دارید، می توانید از سفر به آنتالیا لذت ببرید.

تور آنتالیا ارزان

جاذبه گردی با تور آنتالیا

اگر بخواهید تمامی جاذبه‌های گردشگری تور آنتالیا را مشاهده کنید، باید حداقل یک الی دو ماه در این شهر زندگی کنید. این شهر از جاذبه‌های گردشگری فراوانی برخوردار است.
شهرک قدیمی مازمانند پر است از جاذبه‌های تاریخی زیبا، سواحل آبی و مناطق بالا دستی که فواصل دور را می توانید از بالا نظاره گر باشید. علاوه بر اینکه این شهر دارای مکان‌های تاریخی است، مکان‌های زیبای امروزی هم دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. مثلا می توانید ناهار یا صبحانه‌تان را در کنار سواحل شنی سفیدی بخورید که در مجاورت کرانه‌های فیروزه‌ای آنتالیا قرار دارند.

ویدئویی جالب در مورد دیدنی های آنتالیا

شهرک قدیمی کالیچی در آنتالیا

این محله برای قدم زدن ساخته شده بود. پیشنهاد شرکت گردشگری ارمغان آفاق ایرانیان این است که در تور آنتالیا به این مکان دیدنی سفر کنید. این محله خانه‎هایی با سقف‌های قرمز رنگ عثمانی، را کنار خیابان‌های سنگ فرش شده‌ای مشاهده می کنید که در آنها بوتیک‌ها، هتل‌ها، مغازه‌های سوغاتی ورستورا‌ن‌ها وجود دارند.
این مکان بافت و ساخت سنتی دارد و مکانی مناسب برای عکاسی با جاذبه‌های تاریخی است. میدان اصلی (کالی کاپیسی) دروازه قلعه و برج ساعتی با روکش سنگی دارد، و مسجد قرن هجدهمی نکلی مهمت پاشا به خاطر کاشی کاری‌های داخلی بسیار زیبایش ارزش بازدید را دارد.
در کنار حساپچی سوکاک، مناره سرپهنی بلند و زیبا را خواهید دید. این مناره بلند و با وقار که در آتش سوزی منتصب به قرن نوزدهم تخریب شده است، تنها باقی مانده ساختمانی است که در اول حیات خود یک معبد رومی بود، بعدها به کلیسای بیزانسی تبدیل و در نهایت مسجد شد.

شهر قدیمی کالیچی تور آنتالیا

آسپندوس آنتالیا

یکی از مهم ترین سرگرمی‌های گردشگران برای تور آنتالیا سفر یک روزه به آسپندوس است. این مکان زیبای تاریخی یک آمفی تئاتر رومی است که عموما تصور می شود، بهترین مکان حفظ شده در جهان و یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری خاص ترکیه است.
گذشته از آمفی تئاتر، که به صورت کامل مرمت شده است و گنجایش ۱۵ هزار نفر را دارد. بیشتر قسمت‌های محوطه هنوز مخروبه است و احتمالا برای عکاسی گردشگران مکانی مناسب است.

اسپندوس تور آنتالیا

ساحل المپیوس

تور آنتالیا را به سواحل زیبا و مراکز خرید این شهر می شناسند. به همین دلیل یکی از شهرهای پر رفت و آمد و پر از گردشگر ترکیه است.
ساحل المپیوس گذشته تاریخی زیادی دارد ولی فقط به این دلیل نیست که گردشگران به این سواحل می آیند. آب‎های صاف و نیلگون مدیترانه، مکان مناسب برای تفریح و حمام آفتاب است. جالب است بدانید که در زمان قایق سواری، آب آنچنان صاف است که سنگ ریزه‌های زیر آب کاملا شفاف و نزدیک به سطح آب به نظر می آیند، در حالی که در عمق‌های ۸ تا ۱۰ متری قرار دارند.

ساحل المپیوس تور آنتالیا

ساحل کونیالتی در آنتالیا

این پارک ساحلی زیبا برای کسانی ساخته شده است که می خواهند زمان‌شان را به تنهایی یا همراه با خانواده بگذرانند. در این پارک ساحلی انواع ورزش‌های عالی از قبیل پینت بال، گلف و سوارکاری استفاده کنید و از آن‌ها لذت ببرید.
این پارک آبی زیبا از کودکان عزیز هم وسایل بازی دارد. رستوران‌ها و کافه‌های زیادی را داراست و یک سرزمین آبی با تعدادی سرسره‌های آبی و پارک دلفین‌ها، که تعدادی دلفین و وال دارد.
جالب است بدانید که این ساحل به صورت شبانه روزی باز است و کنسرت‌ها، بارهای موسیقی زنده، برنامه‌ها و انیمیشن‌های خیابانی در این پارک ساحلی برگذار می گردد. شما همچنین برای راحتی و سرعت در کار خود می توانید جهت رزرو بلیط پرواز خارجی از مشهد با ارمغان در ارتباط باشید.

ساحل کونیالتی تور آنتالیا

موزه‌های بی نظیر

برای کسانی که تشنه سیر در تاریخ و باستان هستند آنتالیا آنها را سیراب می کند. وجود موزه‌های فوق العاده در قسمت ‌ای مختلف شهر، پاسخ خواسته تاریخ دوستان است.

غواصی در سواحل

از زیبا ترین بخش‌های شهر، سواحل آن است که جاذبه‎های گردشگری زیادی به وجود آورده است. غواصی یکی از آن‌ها است. در سواحل آنتالیا بیش از ۳۰ مرکز غواصی وجود دارد. غواصی از جمله تفریحاتی است که هیچ تجربه ای مشابه آن نیست چرا که با دنیای جدیدی مواجه می شوید.

تورهای رفتینگ آنتالیا با ارمغان

همه روزه در آنتالیا تورهای مختلف رفتینگ برگزار میشود که در آنها می توانید یک روز در آب‌های زلال پارو بزنید و ناظر زیبایی‌های فوق العاده سواحل باشید.

گلف

اگر تاکنون بازی گلف را تجربه نکرده‌اید، آنتالیا این فرصت بی نظیر را به شما می دهد که زیر نظر مربی گلف بازی کنید. بهترین زمین‌های گلف ترکیه در آنتالیا قرار دارد پس هرگز این لذت را در بهترین زمین‌های بازی از دست ندهید.

اسب سواری

مهم نیست چند سال دارید. اگر به اسب سواری و طبیعت علاقه دارید می توانید با کرایه اسب در جنگل‌های این شهر به اسب سواری بپردازید. اسب سواری خودتان یا همراه با مربی از تجربه‌های بی نظیر دیگر در طبیعت بکر است.

مراکز آبی

اگر به آب و شنا کردن علاقه دارید، آنتالیا بهترین تفریحات مختص شمارا هم دارد. مراکز آبی که در محوطه ‌ای بزرگی ساخته شده اند و با فراهم کردن امکانات مختلف، مهیج ترین تفریحات را برای شما ایجاد کرده اند.

می توانید از سرسره‌ها، استخرها، سونا، جکوزی و … استفاده کنید و پس از یک روز عالی در رستوران‌های ترکی، غذاهای خوش طمعم‌شان را نوش‌ جان کنید.

ویدئویی جالب در مورد دیدنی های آنتالیا

مراکز خرید تور آنتالیا

خرید جزو بهترین تفریحات خانم ها است. سفر بدون خرید هم که نمیشود. آنتالیا نیاز خرید شما را کامل رفع می کند. این شهر دارای بهترین مرکز خریدها است که تمامی برندها در این مراکز شعبه دارند و در تمامی فصول سال حراج‌های مختلف می گذارند به همین علت است که می گویند کسی از آنتالیا دست خالی باز نمی گردد.

آنتالیا یکی از بهترین انتخاب‌ها در خرید جنس در کشور ترکیه است. زیرا که یکی از بزرگترین و بروز ترین شهرهای ترکیه است. تور آنتالیا برای کسانی که فقط برای خرید به آسفر می روند، چیزهای زیادی دارد. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین مراکز خرید آنتالیا اشاره می کنیم.

  • اوزدیلک پارک
  • مرگز خرید کانبون
  • کیپا
  • جی مال
  • مرکز خرید لور
  • مرکز خرید ریل شاپینگ
  • تانساس
  • میگروز
  • مرکزخرید وایت ورلد
  • مرکز خرید دیپو

اوزدیلک پارک در آنتالیا

یکی از فاکتورها و عواملی که در سفر به آنتالیا بسیار مهم است، گشت و گذار در فروشگاه‌های تجاری کشور آنتالیا می باشد. اگر مسافر کثیرالسفری باشید، بطور حتم تا به حال متوجه شده اید که کشور ترکیه دارای مراکز خرید بسیار ایده آلی برای خرید می باشد. غیر از گردشگران ایرانی، توریست‌های خارجی دیگر نیز می دانند که کشور آنتالیا جزو ۱۰ کشور برتر برای سفر در نوروز است. گفتنی است که مراکز خرید در ترکیه با مراکز خرید در کشورهای اروپایی رقابت می کنند و از همین لحاظ می توان گفت که بین کشور ترکیه و کشورهای اروپایی رقابت بسیاری وجود دارد. برای یک گشت و گذار چند دقیقه‌ای که شروع آن میدان تکسیم استانبول است، با ارمغان همراه باشید.

تور آنتالیا

باید به گردشگران کشور ترکیه این حق را بدهیم که در انتخاب مراکز خرید ترکیه دچار سردرگمی شوند. موقعیت استراتژیک و بسیار ایده آل فروشگاه‌های تجاری باعث شده است تا گردشگران، اوزدیلیک را برای خرید انتخاب کنند. این مرکز خرید وسعت زیادی دارد و ۱۷۰ مغازه تجاری را در خود جای داده است. از این رو پیشنهاد می شود که یک روز کامل را برای بازدید از این مرکز خرید بی نظیر وقت بگذارید.

لازم است بدانید که این مرکز از یک جنبه‌ی دیگر در بین فروشگاه‌های خرید آنتالیا حائز اهمیت بسیاری است. نگهداری و مراقبت از فرزندان شما در اوزدیلیک پارک برای تجربه یک خرید لذت بخش، بسیار منحصربه‌فرد می باشد. خرید حوله و پارچه در اوزدیلک پارک از پر درخواست ترین نوع کالاها در این مجتمع تجاری و تفریحی است. بدلیجات، ساعت و کفش بعد از حوله و پارچه، در لیست پر فروش ترین کالاهای خرید شده از این فروشگاه می باشد. گفتنی است که ضمن خرید از این مجتمع تجاری، می توانید شکم گردی را بعد از خریدتان انجام دهید و لذت یک خرید عالی را از این مجموعه داشته باشید.

تور آنتالیا

راه‌های دسترسی به اوزدیلک پارک

خطوط مترو برای رفتن به اوزدیلک پارک به شما بسیار کمک می کنند. کافی است که از میدان تکسیم و با استفاده از خط ۲ متروی Haciosman به اوزدیلیک پارک بروید و یک خرید درست و حسابی از این مرکز داشته باشید. همانطور که گفتیم، مرکز خرید اوزدیلک پارک در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است. مرکز خرید مترو سیتی و مرکز تجاری کانیون در استانبول در مجاورت اوزدیلک پارک قرار دارند.

اوزدیلیک پارک یا مرکز تجاری کانیون؟

مرکز تجاری کانیون از مدرن ترین و لوکس ترین مرکز خرید در بین مراکز خرید استانبول می باشد. برای همین هر گردشگری که برای اولین بار به استانبول در ترکیه سفر می کنند، به این مرکز خرید می روند. معماری مدرن و به روز مرکز خرید کانیون توجه هر بازدید کننده‌‌ای را به خود جلب می کند. بدون اطمینان می توان گفت که مرکز خرید کانیون تمام هوش و حواس شما را پرت می کند. محیط این مرکز خرید دارای دو فضای رو باز و سر پوشیده است. فضای مرکزی کانیون رو باز است و با راهروهای سر بسته می توان در بین طبقات این مرکز تردد آسان و راحت داشته باشید. راهروی گسترده و باز این مجتمع تجاری به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید برند مورد علاقه‌تان را از ویترین انتخاب کنید و سپس برای خرید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنید. درباره شکل ظاهری این مرکز خرید معروف خوب است بدانید که حالت آسمانخراش دارد و منظره تماشایی را برای شما بوجود می آورد.

از برگرها و رستوران‌های مرکز خرید کانیون نمی توان توصیف بسیار ایده آلی داشت! باید خودتان باشید و مزه برگرهای نصرات را بچشید. معماری منحصربه‌فرد و ایده آل این مرکز خرید باعث شده است تا مرکز تجاری کانیون به معروف ترین مرکز خرید در استانبول مبدل شود. اگر خواسته باشیم بگوییم که کدام یک از این مراکز خرید در استانبول معروف هستند، باید بگوییم که نمی توان فرقی بین این دو گذاشت. وقتی که اوزدیلیک پارک را در لیست مراکز خرید در استانبول قرار می دهید، بی شک با یک تیر دو نشان می زنید. چون مرکز تجاری کانیون با اوزدیلیک پارک بسیار فاصله‌ی کمی دارد. پس هر کدام را که انتخاب کنید، از مرکز تجاری دیگر هم بازدید می کنید و خرید لذت بخش را تجربه می کنید.

تور آنتالیا

فرقی نمی کند طرفدار تفریح‌های دریایی باشید یا سیاحت های تاریخی؛ عاشق خرید کردن هستید و یا رستوران گردی حرفه ‌ای. به هر حال مطمئن باشید از این شهر ناراضی بیرون نخواهید رفت. تور آنتالیا همه‌ گزینه‌ها را برای یک سفر خاطره ‌انگیز در خود جا داده است. آنتالیا بزرگ ترین شهر در ساحل مدیترانه‌ای ترکیه است که یکی از فعال ترین سواحل این کشور نیز به شمار می رود.

شهری در قلب زیباترین کرانه‌‌های مدیترانه، با کوه‌های سرسبز و آثار تاریخی فراوان که شاید بتوان از آن بعنوان پایتخت گردشگری ترکیه نیز نام برد. هر چند که سواحل زیبا و تفریحات دریایی آنتالیا از مهم ترین جاذبه‌های این شهر است اما این همه‌ آنتالیا نیست.

تور آنتالیا

قبل از اینکه به گشت و گذار در آنتالیا بپردازیم باید بگویم که بهترین زمان برای تور آنتالیا فصل بهار است. زمانی که هوا خیلی گرم نیست و بارش شدید باران نیز مانع گشت و گذارتان در شهر نمی شود.

گفته می شود سرمایه‌ گذاری‌های گردشگری از سال ۱۹۷۰ در این منطقه آغاز شد و سرنوشت آنتالیا را تغییر داد. طوری که فقط در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۲ میلیون نفر از سواحل آنتالیا دیدن کردند. معمولاً هر گردشگری که به آنتالیا وارد می شود مستقیم از فرودگاه به یکی از هتل‌ها یا ریزورت‌های ساحلی می رود و در طول سفر خود همان جا می ماند.

در سواحل آنتالیا و هتل‌های ساحلی انواع سرگرمی‌ها برای مهمانان این شهر زیبا فراهم شده است. می توانید در آب های دریای مدیترانه آبتنی و غواصی کنید و یا روی شن‌های گرم ساحل آفتاب بگیرید؛ جت اسکی سوار شوید، قایق سواری کنید، به پارک آبی بروید، رستوران گردی کنید، به خرید بروید و یا هر تفریح دیگری که فکرش را بکنید. سواحل آنتالیا چیزی کم ندارد.

تور آنتالیا

اما در این مقاله می خواهم شما را به قلب قدیمی آنتالیا ببرم. جایی که حتی قدم زدن در کوچه‌های پیچ در پیچش شما را به سفری ذهنی به چند صد سال پیش می برد زمانی که امپراتوری روم بر آنتالیا حکومت می کرد. محله‌ کاله ایچی بهترین انتخاب است.

محله‌ کاله ایچی آنتالیا

کاله ایچی با کوچه‌های باریک پیچ در پیچ سال‌ها است که در آغوش قدیمی شهر جا خوش کرده است. محله‌ای زیبا در میانه دیوارهای قدیمی؛ دیوارهایی که از آرامش محله در مقابل سرو صداهای یک شهر بزرگ محافظت می کند. یادتان باشد حتما کفش مناسب پیاده روی با خود بیاورید. راه رفتن روی تپه‌ها و سنگفرش‌های ناهموار می تواند خسته کننده باشد. بخش شمالی محله‌ کاله ایچی دقیقاً همان جایی است که باید بروید.

محله کاله ایچی تور آنتالیا

محله ای رنگارنگ با فروشگاه‌ها و رستوران‌هایی که در پیچ و خم خیابان‌های باریک صف بسته اند. بخش قلیچ ارسلان اما هم ساکت تر است و هم جذاب تر. اگرچه این محله دروازه‌های زیادی برای ورود و خروج دارد اما بهترین آن‌ها دروازه‌ آدریانوس است که امپراتوری روم در زمان حکومتش آن را بعنوان دروازه‌ اصلی شهر ساخت. از دروازه‌ آدریانوس مستقیم وارد بخش قلیچ ارسلان می شوید.

بنای زیبای دیگری که باید ببینید یکی از یادگارهای عصر عثمانی است. برج ساعت آنتالیا، برجی که در قرن ۱۸ در نزدیکی مسجد مرادپاشا ساخته شد و حالا بیشتر از آن که زمان را نشان بدهد تاریخ را به نمایش گذاشته است. بازدید از لنگرگاه مستحکم یات لیمانی بندری زیبا که با دیوارهای رومی احاطه شده هم خالی از لطف نیست. اگر به این بندرگاه رفتید می توانید مسجد تاریخی و زیبای اسکله را هم ببینید. جاذبه‌ دیگری که در انتظار شما است کسیک مناره یا مناره‌ شکسته می باشد. در زمان امپراتوری رومی‌ها این بنا معبدی بوده است که بعدها به کلیسا و درنهایت پس از ورود اسلام به این منطقه به مسجد تبدیل شده است. شاید هیچ بنای دیگری نباشد که به این خوبی آنچه در طول تاریخ از سر آنتالیا گذشته را نشان دهد.

حالا وقت آن رسیده است که گشت و گذار در آنتالیای کهنه را با استراحت در کنار برج قدیمی ایدیرلیک به پایان برسانیم. برجی که سال‌ها است چشم انداز زیبای بندر را به تماشا نشسته است. محمدامین یورداکول، شاعر ترک، آنتالیا را دختری زیبا توصیف کرده که تصویر زیبای خود را در آینه شفاف مدیترانه تماشا می کند.

سوالات متداول درباره تور آنتالیا

برای رزرو آنلاین تور آنتالیا به چه مدارکی نیاز است؟

بهمراه داشتن پاسپورت با اعتبار حداقل ۷ ماه و مدارک شناسایی معتبر برای خرید آنلاین تور آنتالیا الزامی می باشد.

چه زمانی برای رزرو تور آنتالیا باید اقدام کرد؟

مناسب است که برای سفر به آنتالیا حداقل یک ماه زودتر برای خرید تور آنتالیا اقدام کنید. البته تورهای لحظه آخری آنتالیا را دست کم نگیرید و اقتصادی به آنتالیا سفر کنید.

ویژگی‌های خرید تور آنتالیا از ارمغان چیست؟

بلیط هواپیما رفت و برگشت با پرواز اکسپرس، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای مسافرتی در شهر آنتالیا و بیمه مسافرتی از مزیت‌های خرید تور آنتالیا از ارمغان می باشد.

بهترین زمان برای رزرو آنلاین تور آنتالیا چه زمانی است؟

فصل‌های پاییز و زمستان برای خرید ارزانترین تور آنتالیا بسیار مناسب هستند. اما اگر برای شما گشت و گذار در آنتالیا بسیار مهم است، ماه خرداد یا شهریور را برای سفر به آنتالیا انتخاب نمایید. این نکته را به یاد داشته باشید که تور ارزان آنتالیا در همه‌ی فصول سال می توان یافت.

بهترین فصل سال برای سفر به آنتالیا چه فصلی است؟

فصل تابستان مناسب ترین زمان سفر به شهر ساحلی آنتالیا می باشد. شما می توانید در سواحل آبی آنتالیا استراحت کنید و حمام آفتاب بگیرید.

بهترین فروشگاه‌های خرید آنتالیا چه مراکزی هستند؟

اوزدیلیک پارک، مارک آنتالیا، مال آنتالیا و اراستا از معروف ترین مراکز خرید آنتالیا هستند.

جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری تور آنتالیا کدام اند؟

آسپندوس، موزه باستان شناسی در آنتالیا، شهر باستانی ترمسوس و تورهای کروز از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آنتالیا هستند.

 برای اطلاع از زمان و هزینه تور آنتالیا ، تور استانبول و تور وان به شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

۰۵۱۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

تهران: ۰۹۱۲۰۸۲۸۸۹۸

شرکت مسافرت هوایی و جهانگردی ارمغان آفاق ایرانیان

آخرین نوشته ها

همکاران ما