جزییات تور

تور تایلند از مشهد و تهران + تور تایلند پوکت ارزان + قیمت تور تایلند

تایلند یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا و از محبوب ترین کشورهای دنیا به شمار می آید که همه ساله میزبان گردشگران فراوانی از اقصی نقاط دنیا می باشد و تور تایلند هم یکی از پر طرفدار ترین تور های مسافرتی به خصوص در ایران است. پایتخت تایلند شهر بانکوک، پرجمعیت ترین شهر این کشور است.
مساحت تایلند در حدود ۵۱۴ هزار کیلومتر مربع می باشد که ۴ درصد آن از آب تشکیل شده است. انتخاب نام تایلند به دلیل اسم قوم تای که اکثریت مرم کشور را تشکیل می دهند بوده، البته تایلند معنای آزادی نیز می دهد.

جهت رزرو آنلاین تور تایلند از مشهد کلیک کنید.

جهت رزرو آنلاین تور تایلند از تهران کلیک کنید.

تور تایلند از مشهد و تهران را با اقامت در بهترین هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره، و برخورداری از آفرها و تخفیف‌های ویژه ارمغان با ارزانترین قیمت تجربه کنید.

برای خرید تور تایلند با آفرهای ویژه ارمغان همین الان تماس بگیرید

۷۲۳۷۸۰۰ ۰۹۱۵ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱ 

طبیعت گردی در تایلند با تور تایلند ارمغان

تور تایلند در میان تورهای خارجی از پر طرفدار ترین تورها برای سفر در ایام تعطیلات می باشد. هنگامی که تور تایلند را انتخاب می کنید، یعنی می خواهید به سرزمین شگفتی‌های بی نظیر و ناب سفر کنید. به احتمال زیاد تا به حال حقایق شگفت انگیز زیادی درباره این تایلند شنیده اید که به جرئت می توان گفت که همه‌ی آنها واقعیت دارد. مسیرهای سر سبز و جنگل‌های انبوه مملو از هوای پاک در کنار کوه‌های بلند که خودنمایی می کنند، قسمتی از جاذبه‌های طبیعی تایلند هستند. بی شک نمی توان همه‌ی زیبایی‌ها و مناظر طبیعی فریبنده تایلند را در چند سطری بیان کرد، چرا که تایلند به مناظر خیره کننده طبیعتی که دارد، معروف است.

در ادامه ارمغان آفاق ایرانیان، شما را با دیدنی ترین مسیرهای طبیعت گردی تایلند که افراد کثیر السفر آنها را پیشنهاد داده اند، آشنا می کند. در لیست زیر می خواهیم مکان‌های طبیعی تایلند را معرفی کنیم.

  • گراند پلاس در بانکو
  • پارک ملی فانگ نگا
  • مسیر چیانگ رای به چیانگ مای
  • چیانگ مای به مای هونگ سون
  • تام لوت تایلند

گراند پلاس در بانکو

اگر مکانی تفریحی و گردشگری در بانکوک وجود داشته باشد، بطور حتم گراند پلاس از محبوب‌ ترین جاذبه‌های طبیعی این شهر محسوب می شود. معماری و طراحی خارق العاده گراند پلاس بانکوک نشان می دهد که مهارت ایده پردازی و خلق آثار حیرت انگیز در ساخت بناهای تفریحی تایلند چقدر گسترده است. لازم است بدانید که این کاخ زمانی مورد استفاده ادارات دولتی در پادشاهی‌های تایلند قرار می گرفته است. شما برای بازدید از گراند پلاس موظف هستید که لباس مناسب به تن داشته باشید، چون پوشیدن لباس مناسب، شرط ورود به گراند پلاس امی باشد.

پارک ملی فانگ نگا

هدف از معرفی مسیرهای طبیعت گردی تایلند در واقع لذت بردن از طبیعت و طبیعت گردی در این کشور پر جاذبه می باشد. شاید این فکر را بکنید که طبیعت گردی یعنی عبور از مکان‌های سخت العبور و شکنجه دادن به پاهای‌تان! ام این چنین نیست. طبیعت گردی در تایلند یعنی لذت از گشت و گذار در طبیعت و احساس راحتی. تنها نقطه‌ای در دنیا که می توانید طبیعت گردی لوکس داشته باشید، همین پارک ملی فانگ نگا است. چرا که اقامتگاه لوکسی به نام خانه لاک در تایلند وجود دارد و شما می توانید در نزدیک ترین تعطیلات امسال به سراغ این خانه بروید. این پارک ملی دارای مسیری ۸ کیلومتری است و در طول راه می توانید مناظر خیره کننده‌ای را ببینید و از سفر خود لذت ببرید. گردشگرانی که عاشق هیجان و سرگرمی‌های آبی هستند، گشت و گذار در پارک ملی فانگ نگا به آنها پیشنهاد می شود.

از مسیر چیانگ رای به چیانگ مای بروید!

در کنار طبیعت گردی که در تایلند دارید، گشت و گذار فرهنگی نیز برای شناخت کامل جاذبه‌های این کشور بسیار ایده آل است. پیشنهاد ارمغان برای گشت و گذار فرهنگی و سفر به دل طبیعت در تایلند همین مسیر چیانگ رای به چیانگ مای می باشد. در این مسیر چشم نواز با افراد بومی زیادی آشنا می شوید که بی شک سبک زندگی آنها برای شما جذاب می باشد. آشنایی با روش گذران زندگی در بین مردم تایلند، بسیار ایده ال به نظر می رسد. از فرصت حضورتان در تایلند استفاده کنید و برای یک بار هم که شده مسیر چیانگ رای به چیانگ مای را طی کنید. دقت داشته باشید انتخاب آژانس هواپیمایی معتبر و مجرب، اولین قدم برای رزرو آنلاین تور تایلند از تهران می باشد. تماشای فرهنگ پر بار کشور تایلند، تنها دلیل تاکیدها و توصیه‌های فراوان ما برای راه نوردی در چیانگ رای تا چینگ مای می باشد.

مناظر خیره کننده و پر جاذبه مسیر چیانگ مای به مای هونگ سون را از دست ندهید!

اگر جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که اصالت مسیری که برای راه نوردی انتخاب می کنید، بسیار مهم است؛ مسیر چیانگ مای به مایه ونگ سون را معرفی می کنیم. به جرئت می توان گفت که این مسیر از بکر ترین و با اصالت ترین مسیرهای طبیعت گردی در تایلند می باشد. چالش طبیعت گردی در تایلند از چالش‌های پیش روی هر توریستی است. در طول این مسیر بکر و دلنشین می توانید در خانه‌های سنتی و قدیمی اقامت کنید و کوله گردی ر تایلند را با لذت بیشتری تجربه کنید. این مسیر همانند مسیر چیانگ رای به چیانگ مای دارای رودخانه می باشد. از این رو طبیعت گردی در تایلند نیازمند بهمراه داشتن تجهیزات کامل می باشد.

دوست دارید به محل اقامت انسان‌ های اولیه بروید؟

تور مالزی از تهران جاذبه‌های بی شماری دارد که برای بازدید از مناظر طبیعی آن، واقعا باید برنامه ریزی کرد. یکی از جاذبه‌های گردشگری که باید برای رفتن به آن، برنامه ریزی کرد؛ تام لوت تایلند می باشد. تام لوت در تایلند بعنوان یک سیستم بزرگ غار طبیعی شناخته می شود. جالب است بدانید که این غار، محل اقامت انسان‌های اولیه بوده است. در سال‌های نه چندان دور غار شناسان در بافت‌های قدیمی تام لوت، سفال‌های باستانی و تعداد کمی از تابوت چوبی که بر آنها حک شده است، کشف کرده اند. بی شک سفر به نقاط زیر زمینی و دست نخورده در تایلند از کشنده ترین جاذبه‌های طبیعی تایلند به شمار می رود. رودخانه‌ای در تام لوت جریان دارد که بازدید کنندگان می توانند با قایق یا پله در دل تام لوت سفر کنند. نگران محل اقامت خود در تام لوت نباشید. اقامتگاه‌های با کیفیت و همچنین کمپینگ‌هایی در نزدیکی تام لوت قرار دارند که شما می توانید انتخاب کنید. 

رزرو تور لحظه آخری
تور نوروز 99

اطلاعات پرواز مستقیم تهران به تایلند

اکنون می خواهیم به بررسی دقیق فرودگاه‌های مبدا تور پاتایا تایلند بپردازیم. برای رزرو تور دهلی از ارمغان می توانید مبداهای متفاوتی را بسته به نیازهای خودتان برگزینید. ما در اینجا می خواهیم دو مبدا اصلی تور پاتایا را بررسی کنیم؛ چرا که گردشگران شهرهای مشهد و تهران، درخواست‌های زیادی برای تور پاتایا در تایلند دارند.

تورهای تایلند با پروازهای ایرلاین ماهان صورت می گیرد. هواپیمایی ماهان برای پرواز مستقیم به تایلند، پرواز مستقیم از تهران دارد. ساعت ۲۲:۱۰ هر روز در هفته، پرواز مستقیم تهران به بانکوک وجود دارد. شما بعنوان مسافر باید بدانید که هواپیمایی ماهان در اصل برای مقصد بانکوک در تایلند، دارای پرواز مستقیم از تهران است. به این ترتیب که ۳ ساعت قبل از ساعت ۲۲:۱۰ فرودگاه امام خمینی تهران می شوید و پس از گذراندن ۶ ساعت و ۱۵ دقیقه به فرودگاه بانکوک در تایلند می رسید. در خصوص پروازهای بازگشت از تایلند به ایران باید بدانید که فرودگاه بانکوک، آماده ارائه خدمات حمل و نقل مسافران به ایران هستند. هواپیمایی ماهان باز هم در بازگشت شما از تایلند، کنار شما خواهد بود. ساعت‌های پرواز تهران به تایلند و تایلند به تهران در برخی از ماه‌های سال ممکن است که تغییر داشته باشد که برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها و برنامه‌های پروازی تهران به تایلند یا تایلند به تهران با همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان در تماس باشید.

راه ارتباطی با آژانس ارمغان آفاق ایزانیان

چند کیلو بار می توانیم در پرواز ماهان تهران به تایلند یا تایلند به تهران حمل کنیم؟

هواپیمایی ماهان در ایران دارای بیش از ۵۰ مقصد داخلی و خارجی است. برای سفر با هواپیما باید یکی از نکات مهم تور خارجی این است که وزن حمل بار مجاز را بدانید. برای اینکه بدانید چقدر مجاز هستید تا مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی را بدانید، ارمغان همراه باشید. حمل حداکثر یک چمدان ۳۰ کیلویی تمام آن وسایلی است که در کلاس پروازی اکونومی می توانید حمل کنید. در بخش کابین هواپیمای ماهان در پرواز ایران به تایلند، مجاز به حمل یک ساک پنج کیلویی هستید. مسافران کلاس پروازی بیزنس می توانند حداکثر تا هفت کیلوگرم بار مجاز حمل کنند. چتر، پتو، عصا و وسایل نوزاد از جمله وسایلی هستند که می توانید با خود به داخل هواپیما ببرید.

تور تایلند

چرا گردشگران روی قیمت تور لحظه آخری تایلند حساس هستند؟

همانطور که از نام تورهای لحظه آخری پیدا است، این تورها در لحظه‌های آخر بنا به درخواست بعضی از مسافران کنسل می شود. از این رو، برای اینکه تعداد مسافرین تور پاتایا تایلند یا تور تایلند بانکوک تغییر پیدا نکند، آفر تور تایلند بر روی تورهای لحظه آخری صورت می گیرد و با عنوان ارزانترین تور خارجی به بفروش می رسد. اما به این نکته دقت داشته باشید، وقتی می گوییم تور لحظه آخری، منظورمان این نیست که کمترین قیمت تور را به شما پیشنهاد می کنیم. این جمله به این معنا است که قیمت تور لحظه آخری تایلند نسبت به سایر تورهای تایلند از مشهد ارزانتر است. پس در بازه زمانی تور لحظه آخری گفته شده، می توانند مقرون‌به‌صرفه ترین سفر به تایلند را برای شما رقم بزنند. گردشگران کثیرالسفر خوب می دانند که تور لحظه آخری تایلند از نظر اقتصادی بسیار مناسب هستند. فرم آنلاین درخواست تور را در ارمغان آفاق ایرانیان پر کنید و منتظر آفر تور لحظه آخری ما باشید. همچنین می توانید پکیج تور لحظه آخری ارمغان را ببینید و برای رزرو تور لحظه آخری تماس بگیرید.

تور تایلند یا پرواز تایلند؟

خیلی از گردشگران برای انتخاب راه‌های سفرشان به پاتایا نمی دانند که تور ترکیبی تایلند بهتر است یا پرواز تایلند. به همین خاطر، سعی می کنند که با افراد زیادی در این خصوص مشورت کنند. حالا ممکن است به یک نتیجه خوب در خصوص نوع سفرشان به تایلند برسند. برای اینکه بتوانید بهترین سفر به تایلند را داشته باشید، باز هم همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان در کنار شما هستند که راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را به شما ارائه کنند. رزرو تور تایلند و بلیط هواپیما به تایلند، هر کدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاربردی خودشان را دارند. نمی شود برای تمام گردشگران یک نسخه پیچید. اگر فکر می کنید که برای اولین سفر به خارج، نیاز دارید که یک لیدر فارسی زبان همراه‌تان باشد، تور تایلند همان گزینه‌ای است که به دنبال آن هستید. همچنین اگر می خواهید که یک سفر خاطره انگیز یک هفته‌ای به کشور تایلند، داشته باشید و گشت و گذار در بازارهای بانکوک، پوکت و پاتایا را تجربه کنید، مناسب ترین انتخاب شما، همین تور تایلند است. اما اگر می خواهید صرفا برای خرید و فروش کالاهای تجاری به پاتایا سفر کنید، واضح است که تهیه بلیط هواپیما خارجی به‌صرفه تر است. بعضی از اوقات در برنامه کاری‌تان می بینید که برای شرکت در سمینار یا نمایشگاه بین المللی به تایلند سفر کنید، اما می بینید که نه رزرو بلیط هواپیما تایلند برای شما به‌صرفه است و نه تور تایلند! اصلا جای نگرانی وجود ندارد. شما می توانید پرواز تایلند را بهمراه بهترین هتل خارجی نظیر هتل‌های ۵ ستاره تایلند یا هتل‌های چند ستاره تایلند، بصورت آنلاین رزرو کنید.

تور تایلند

آیا می توان بیمه مسافرتی آنلاین تایلند خرید؟

خوشبختانه در وبسایت ارمغان، امکان خرید آنلاین بیمه مسافرتی نیز وجود دارد. وقتی وارد وبسایت خرید آنلاین بیمه مسافرتی می شوید، باید اطلاعاتی را که در ادامه به شما گفته می شود، وارد کنید.

خرید بیمه مسافرتی آنلاین برای سفر به تایلند

  1. کشور مقصدتان را انتخاب کنید. (سه حرف اول کشور مقصد را بنویسید و در تب پایین روی آن کلیک کنید.)
  2. تاریخ دقیق شروع سفرتان را درج کنید. (روز، ماه و سال سفرتان را حتما مشخص کنید.)
  3. مدتی را که قرار است به کشور مقصد سفر کنید، انتخاب کنید. (بازه زمانی مدت سفر بر اساس تعداد روز، ماه و سال می باشد.)
  4. تعداد مسافرانی را که در برنامه‌های سفر شما هستند، انتخاب کنید و از صحت آن مطلع باشید.
  5. اکنون به تعداد مسافرانی که در طول سفر، همراه شما هستند؛ تاریخ دقیق تولد را وارد کنید.
  6. در مرحله آخر، کافی است که روز دکمه “جستجوی بیمه” کلیک کنید.

با طی کردن این مراحل و پس از کلیک بر روی دکمه جستجو، در کمترین زمان می توانید که قیمت بیمه‌های مسافرتی خودتان و همراهان‌تان را ببینید و سپس بصورت آنلاین وجه بیمه مسافرتی را پرداخت کنید.

تور تایلند

پلاک ترانزیت خودرو تایلند یا اجاره ماشین در تایلند؟

یکی دیگر از خدمات گردشگری که آژانس ارمغان به مشتریان تور خارجی خود ارائه می دهد، خدمات پلاک ترانزیت خودرو است. اگر در مورد پلاک ترانزیت خودرو اطلاعات کافی ندارید، با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید درمورد پلاک ترانزیت در تایلند بدانید

یکی از خدمات گردشگری که بنا به درخواست مشتریان عزیزمان در ارمغان انجام می گیرد، پلاک ترانزیت در خارج از کشور است. گردشگران کشور تایلند هم از ارائه پلاک ترانزیت مستثنی نیستند. در واقع وقتی برای پلاک ترانزیت به ما مراجعه می کنید، می خواهید که برای شناسایی وسیله نقلیه خودتان در سطح بین المللی، مدرک معتبر داشته باشید تا بتوانید وسیله شخصی خودتان را به کشورهای خارجی نظیر تایلند ببرید و در جاده‌های کشور تایلند حمل و نقل راحت و بی دردسر داشته باشید. گفتنی است که پلاک‌های ترانزیت برای هر وسیله نقلیه، تنها یک بار صادر می شود. با صدور پلاک ترانزیت می توانید فقط همان خودرو را ببرید و نمی توانید که خودروی دیگری را به تایلند ببرید. مسئله‌ای که برای گردشگران هند اهمیت دارد، مدت اعتبار قانونی پلاک ترانزیت اتومبیل می باشد. در این مورد باید بگوییم که خوشبختانه تا پایان عمر وسیله نقلیه‌ای که برای آن، پلاک ترانزیت صادر شده است؛ این پلاک اعتبار قانونی دارد و می توانید از آن استفاده کنید. برای اطلاع از شرایط صدور پلاک ترانزیت بیشتر بخوانید.

بیشتر بخوانید: شرایط پلاک ترانزیت خودرو چیست؟

اجاره خودرو در تایلند هم گزینه‌ی پیش روی دیگر شما است. اگر فکر می کنید که سفر شما چند روز کوتاه بیشتر طول نمی کشد و در جهت کاهش هزینه‌های حمل و نقل‌تان در تایلند یا دیگر شهرهای تایلند، به فکر خود هستید؛ از خدمات گردشگری اجاره اتومبیل در تایلند یا اجاره خودرو در پاتایا، پوکت و بانکوک ارمغان استفاده کنید. همچنین اگر فکر می کنید که حمل و نقل و هزینه‌های بیمه بدنه اتومبیل برای‌تان به‌صرفه نیست، منحصربه‌فرد ترین انتخاب شما، همین اجاره خودرو در تایلند است. ما اینجا هستیم تا بهترین و مناسب ترین خدمات گردشگری را برای آسودگی شما در سفر معرفی کنیم.

موقعیت جغرافیایی تایلند

تایلند درست در قلب جنوب شرقی آسیا و میان کشورهای چین و هند واقع شده است. این کشور در شمال غرب با میانمار، در شمال شرق با لائوس، در جنوب با مالزی هم مرز می باشد.
شمال این کشور را مناطق کوهستانی با جنگل های سرسبز تشکیل داده است. دوی اینتانون بلندترین قله ی تایلند است که در این منطقه واقع شده. مرکز آن دره ی هموار رودخانه ی چائوپرایا می باشد که به خلیج تایلند ختم می شود. این محدوده یکی از حاصلخیز ترین مناطق برای کاشت برنج و میوه جات در دنیا می باشد.

در جنوب این دره نیز منطقه ای کم عرض وجود دارد که به شبه جزیره مالزی منتهی می شود. مهم ترین بندرهای ماهیگیری در این منطقه واقع شده و سواحل شگفت انگیز این جزایر محیط مناسبی را برای استراحتگاه‌های تابستانی به وجود آورده است.

وضعیت آب و هوایی تایلند

برای گردشگران عزیز سفر به تایلند در هر زمانی خوشایند است ولی از نظر پایین بودن دما، بهترین فصل سال زمستان و ماه‌های بین نوامبر تا فوریه می باشد. در این فواصل زمانی هوا کمترین میزان رطوبت را دارد. ماه آوریل گرمترین ماه سال در تایلند بوده و به همین منظور جشن آب در اواسط این ماه برگزار می گردد.

تور تایلند ارزان

زبان مردم تایلند

زبان مردم تایلند یکی از کهن ترین زبان ها در شرق می باشد و اغلب مردم به این زبان با یکدیگر صحبت می کنند. البته گویش های قومی و منطقه ای متعددی در اقصی نقاط تایلند وجود دارد. با این حال تایلندی زبان رسمی این کشور می باشد. جالب است بدانید برای افرادی که به این کشور مسافرت می کنند زبان گفتاری و نوشتاری مردم کاملا عجیب و غیرقابل فهم است.
زبان انگلیسی در مدارس این کشور آموزش داده می شود اما مردم تسلط چندانی بر روی آن ندارند. با این حال در اغلب رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و هتل‌های خارجی از زبان انگلیسی و بعضی از زبان‌های اروپایی استفاده می کنند.

فرهنگ در تور تایلند از مشهد

غذاهای تایلندی

این کشور به علت قرارگیری میان دو کشور هند و چین، غذاهایش آمیزه ای از غذاهای این دو کشور می باشد. برنج، برگ لیمو، فلفل قرمز، تمر هندی، سیر، ریحان، زیره ی سبز، شیر نارگیل، آب لیمو، زردچوبه، سس ماهی و زنجبیل از جمله رایج ترین مواد غذایی مردم تایلند است.

حتما بخوانید: تور چین ارزان رزرو کنید.

غذای اصلی تایلندی‌ها برنج سفید است. غالبا در تمام وعده‌های غذایی از برنج استفاده می شود و بعد از آن ماهی، میگو و رشته در غذای تایلندی‌ها به فراوانی پیدا می شود. در آشپزی سنتی به طور معمول غذاها به صورت آب پز، پختن و کبابی طبخ می شوند. خوراک کاری با ادویه، سوپ، سس به همراه ماهی و سبزیجات غذاهای مناسب مردم تایلند می باشد. غالبا در کنار غذا از چندین سس مختلف، سالادهای تند، میوه‌های تازه یا دسرهای شیرین استفاده می کنند.

شماره پلیس : ۱۹۱
آتش نشانی : ۱۹۹
پیش شماره تایلند : +۶۶
پیش شماره پاتایا : ۳۸
واحد پول تایلند : بات ( THB )
فرودگاه تایلند : فرودگاه بین المللی یوتاپائو در ۳۳ کیلومتری شهر پاتایا قرار دارد .

هتل های تایلند

آماری واترگیت بانکوک

این هتل یکی از هتل های ۵ ستاره تایلند و شهر بانکوک است. این هتل مجلل تنها چند قدم با پلاژ سنترال ورد Central World و بازار پراتونام Pratunam فاصله دارد. فاصله این هتل تا میدان سیام پنج کیلومتر است. این هتل زیبا دارای یک استخر بزرگ در فضای باز و شش رستوران می باشد. مرکز همایش های ملی کویین سیریکیت ( Queen Sirikit ) در فاصله هشت کیلومتری و مرکز نمایشگاه بیتک ( BITEC ) در فاصله پانزده کیلومتری این هتل مستقر هستند. فرودگاه سووارنابهومی ( Suvarnabhumi ) تا هتل آماری چهل کیلومتر فاصله دارد.

هتل تایلند

اتاق‌های هتل آماری در کنار بهره مندی از منظره ای رو به شهر، باغ یا استخر، با تلویزیون‌های صفحه تخت ۴۰ اینچ ، دی وی دی پلیر، اتاق نشیمن جداگانه و حمام با وان مجهز شده اند تا شما عزیزان نهایت لذت را ببرید. زمین بازی اسکواش و سالن بدن سازی و پرورش اندام در مرکز Clark Hatch جای گرفته اند. سرویس ویژه ماساژ، اتاق با امکانات بخار و سونا نیز فراهم است.

رستوران اصلی هتل آماری در گذشته برنده ی جایزه شدخ است. رستوران Promenade نیز غذاهای تایلندی، عربی و بین المللی را سرو می کند. غذای محبوب تایلندی دیم سام در Heichinrou قابل سفارش خواهد بود.

در کمترین زمان بهترین هتل خارجی را با ارزان ترین قیمت ها از طریق ارمغان رزرو کنید

تایلند سرزمین لبخندها

تایلند کشوری شگرف با معبدهای بودا، حیات وحشی بی نظیر و جزیره هایی دیدنی است. در کنار تاریخ با شکوه و فرهنگ غنی که شامل غذاهای لذیذ و ماساژ های معروف تایلندی است، این کشور دارای پایتختی بسیار مدرن با مردمانی شاد است که شهرت “سرزمین لبخند” را به این شهر داده اند.

فرهنگ مردم در تور تایلند

از آنجایی که راه‌های ارتباطی زیادی در کشور تایلند وجود دارد، جا به جایی در این کشور برای گردشگران بسیار راحت می باشد. فرقی نمی کند که مقصد شما بانکوک، پوکت، چیانگ مای یا پاتایا است، مهم این است که حمل و نقل در کشور تایلند راحت می باشد.

کشور تایلند از ۵ بخش تشکیل می شود. شمالی،شمال شرق،مرکزی،شرقی و جنوبی. این کشور ۷۵+۱ ایالت دارد که هر کدام از آنها از لحاظ جغرافیایی با هم متفاوت هستند. ایالت های تایلند فرهنگ،تاریخ و جاذبه های طبیعی خاص خود را دارند، از بخش شمالی (که دارای حیات وحش و قبایل هستند) و دشت‌های مرکزی (که شالیزارهای برنج معروفی دارند) گرفته تا فلات شمال شرق(که در امتداد رودخانه Mekong و مرز کشور لائوس می باشد) و سواحل و جزیره‌های شگفت انگیز جنوب (که شامل جزایر پوکت و ساموی است).

تور تایلند لحظه آخری

از جشنواره های بودا و جشن های سال نو گرفته تا پارک‌های ملی دیدنی،تایلند کشوری با فستیوال ها و جاذبه های شگفت انگیزی است. کشور تایلند دارای یکی از بهترین هتل‌ها و استراحت گاه‌های ساحلی جهان می باشد و مجموعه‌ای از بهترین‌ها را در خود جمع کرده  که انتخاب از بین آن‌ها بسیار سخت است. این مجموعه کامل موجود در تایلند از اقامتگاه‌های روستایی تا لوکس ترین استراحت گاه‌ها که خدمات اسپا را ارائه می دهند، در خود جای داده است.

این کشور زیبا با داشتن اقلام بسیار زیبا محل خوبی برای خرید کردن هم محسوب می شود. این فعالیت از اولین اهداف گردشگران تایلند می باشد. محصولاتی که بسیار پرطرفدار هستند ابریشم تایلندی، مصولات چرمی، طلا و نقره، سنگ‌های قیمتی، مروارید و صنایع دستی خاص  می باشند.

تور پوکت ارزان

پوکت آب و هوایی کاملا تایلندی دارد چرا که میانگین دمای آن در طول سال به ۳۰ درجه می رسد و یک فصل مختص آب و هوای موسمی و طوفانی دارد. اکثر توریست‌ها از ماه نوامبر تا آوریل در هوای دلپذیر و آفتابی ترین روزها به اینجا سفر می کنند. آوریل، گرم ترین ماه سال است و دمای هوا معمولا بیشتر از ۳۵ درجه می باشد. محلی های پوکت در اواسط ماه آوریل فستیوال Songkran را برگزار می کنند و در خیابان‌ها به آب بازی می پردازند و خنک می شوند.

تور تایلند پوکت

چه زمانی به پوکت سفر کنیم؟

ماه های نوامبر تا آوریل خشک ترین ماههای سال هستند و باران بسیار ناچیزی را در پوکت شاهد هستیم. کسانی که به سواحل شنی پوکت علاقه دارند عاشق این فصل خواهند بود. در این زمان جاذبه‌های ساحلی و مناطق زیبا و آفتابی فراوانی منتظر کسانی هستند که برای استراحت، حمام آفتاب و ورزش‌های آبی به اینجا می آیند. به علاوه گاهی نسیم‌های دلپذیری از سوی دریا می وزد که تحمل آب و هوای شرجی را آسان تر می نماید.

از ماه می تا اکتبر شرایط هوایی پوکت متفاوت تر است. این ایام از سال معمولا به عنوان “فصل بارانی” یا “فصل سبز” شناخته می شود زیرا طوفان‌های سهمگین گرمسیری و باران‌های موسمی بسیاری را شاهد هستیم. با این حال میزان بازندگی در این ایام تقریبا قابل پیش بینی است. معمولا بعد از ظهرها و گاهی شب‌ها باران می بارد و از رطوبت هوا نیز کاسته می شود. پوکت حتی در طول پربارانترین و شرجی ترین هوا نیز تابش خورشید و هوای صاف و آفتابی فراوانی دارد. در فصولی که پوکت خلوت می شود، اقامتگاه‌ها نیز ارزانتر هستند و امکاناتی که ارائه می دهند مناسب است. در طول این مدت نیز جاذبه‌ها و سواحل خلوت تر هستند و فعالیت‌های تفریحی بسیاری برای سرگرمی خواهید داشت.

جشن آب تایلند Songkran Festival

جشن سال نو تایلندی در ۱۳ آوریل هر سال برگزار می شود و تا ۱۵ آوریل که نخستین روز سال جدید است به طول می انجامد. واژه Songkran در زبان تایلندی به معنی حرکت کردن و تغییر مکان است و علت نامگذاری آن حرکت خورشید در منطقه البروج است.

جشن آب در تور تایلند از مشهد

در این روز همچنین جشن آب برگزار می شود که در واقع شروع فصل باران بوده و به باور مردم تایلند، این آب بد اقبالی را از آن‌ها شسته و دور می کند. این سنت در جامعه تایلندی بسیار با ارزش است. در روز جشن اعضای خانواده دور هم جمع می شوند تا احترام خود را به بزرگترها با ریختن آب خوشبو بر روی دست های آنها نشان دهند و در مقابل از دعای آنها برای خوش بختی و سعادت برخوردار شوند.

در بعد از ظهر این روز پس از ادای احترام به بودا و شستن آن، همه مردم از پیر و جوان به یکدیگر آب می پاشند. معروف ترین جشن آب، در ایالت چیانگ مای در شمال تایلند برگزار می شود که مردم زیادی در این روزها از مناطق مختلف کشور برای شرکت در این جشن به چیانگ مای می روند.

مناطق محبوب برای جشن سونکران

در جشن سنتی آغاز سال نوی تایلند، همگان خود را برای روزهای جمعه تا دوشنبه  برای برپایی این جشن و تعطیلات آن  آماده می کنند.

از بانکوک تا کان کاین و از چیانگ مای تا هات تای از هر قوم و نژاد، مردم به خیابانها و معابد خواهند رفت تا جشن سونکران را با شکوه هر چه تمام تر برگزار کنند. حال ما برای اینکه شما ایرانیان عزیز نیز از این جشن نهایت لذت را ببرند، در زیر مناطقی را به شما معرفی خواهیم کرد که برگزاری جشن در آن زبان زد خاص و عام است.

١ – پارک Nagaraphirom که آخرین مکان سرسبز شهر در کرانه غربی رود Chao Phraya می باشد، پذیرای شما برای برگزاری این جشن می باشد. آن دسته از کسانی که نمی توانند از شهر خارج شوند و با فرهنگ و اقوام دیگر مناطق تایلند در تور تایلند از مشهد آشنا شوند، می توانند با حضور در این پارک از انواع غذاهای تایلندی بهره ببرند.

٢ – برای اینکه حسابی خیس شوید، Khao San Road همان مکانی است که می خواهید. تفنگهای آب پاش و ظرف های حاوی پودر های رنگی هر کسی را که از آنجا گذر کند را خیس خواهند کرد. Khao San Road و Santi Chaiprakan در Bang Lamphu میزبان شما خواهند بود.

٣ – یکی دیگر از مناطق محبوب برای نوجوانان و در واقع مرکز اصلی برای آنها Siam Square می باشد که ویرایش آرامتری از برگزاری جشن در Khao san Road می باشد.

۴ – جشن در شهر پاتایا یک هفته دیرتر برگزار می شود. البته باید انتظار خیس شدن در این سه روز را نیز داشته باشید. در روز ٢٠ آوریل جاده ساحلی پاتایا برای آماده شدن جهت مراسم بودا بسته خواهد شد. بعد از آن مراسم، مراسم آب بازی آغاز خواهد شد.

تور تایلند لحظه آخری

تور لحظه آخری چیست. اصطلاح تور لحظه آخری هم مانند بلیط چارتر است و به همدیگر ربط دارد. دقیقا دلیل اینکه تورهای لحظه آخری نسبت به زمان های عادی قیمت کمتری دارند همین است. آژانسی که پرواز و هتل و تمام امکانات را چارتر کرده، میخواهد تحت هر شرایطی صندلی های هواپیما و اتاق های هتلی که اجاره کرده به فروش برسد. (قیمت پایین می آید تا مشتری تور را بخرد.)

یکی دیگر از خدمات ما به شما صدور بیمه مسافرتی به صورت کاملا مطمئن برای مسافران است. جهت دریافت اطلاعات کام و جزئیات ویزا تایلند به سایت ارمغان مراجعه کنید.

شماره خود را ثبت کنید تا آفر ویژه تور تایلند نوروز ارمغان شما را شگفت زده کند

    سوالات متداول تور پاتایا

    برای خرید تور پاتایا به چه مدارکی نیاز است؟

    بهمراه داشتن اصل پاسپورت و که حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد، از مدارک لازم برای رزرو تور پاتایا است. نگران ویزای تایلند نباشید، ارمغان آفاق ایرانیان در کمترین زمان ویزای تایلند شما را تهیه می کند.

    تورهای تایلند ارمغان با چه مسیرهایی ترکیب می شود؟

    تورهای تایلند جزو تورهای پر فروش ترین تورهای خارجی از ارمغان آفاق ایرانیان است. تور تایلند از مشهد با شهرهایی نظیر بانکوک، پوکت و پاتایا ترکیب می شوند. بی شک تور تایلند با ارمغان از بهترین تورهای خارجی است.

    برای سفر به پاتایا، باید ویزا تهیه کنیم؟

    بلی. برای سفر به پاتایا باید ویزا تهیه کنید. روی لینک کلیک کنید تا از اطلاعات دقیق و مدارک کامل ویزای تایلند آگاه شوید. همچنین می توانید برای دریافت ویزای تایلند با شماره ۰۵۱۳۷۲۳۷۸۰۰ تماس حاصل فرمایید.

    آیا در تورهای تایلند ارمغان می توان از بانکوک و پوکت بازدید کرد؟

    خوب است بدانید که بانکوک و و پوکت از شهرهای معروف و محبوب کشور تایلند هستند. پس در تورهای بانکوک تایلند یا تورهای پوکت تایلند می توانید گشت و گذار دلچسبی داشته باشید.

    چگونه می توانم از جزئیات دقیق ساعت پرواز تورها و قیمت تور پاتایا در تایلند آگاهی پیدا کنم؟

    دسترسی به اطلاعات دقیق تورهای دهلی ارمغان بسیار ساده است. کافی است از ۲ راه زیر استفاده کنید. کانال تلگرامی ارمغان، اولین راهی است که می توانید قیمت تورهای پاتایا از مشهد و جزئیات برنامه‌های تور پاتایا از تهران را ببینید و برای رزرو تور دلخواه‌تان تماس بگیرید. اگر فکر می کنید که نیاز دارید از مشاوره‌های رایگان تور تایلند ارمغان استفاده کنید و بهترین فصل سال را برای سفر به تایلند انتخاب کنید، فرم تماس آنلاین درخواست تور را پر کنید تا در اسرع وقت از سوی همکاران ما با شما تماس گرفته شود.

    آیا امکان رزرو بلیط هواپیما ایران به تایلند وجود دارد؟

    بلی. شما می توانید از وبسایت ارمغان، رزرو آنلاین بلیط لحظه آخری تایلند و بلیط خارجی آنلاین تایلند را رزرو کنید. بهترین ساعات پرواز تایلند را از ما بخواهید.

    همکاران ما