راهنمای کامل تور هوایی باکو

ایران کشوری است که همسایه‌های زیادی در کنار خود روی نقشه جغرافیایی دارد. یکی از زیباترین و محبوب ترین کشورهای هم مرز با ما، کشور آذربایجان است. درست است که جمهوری آذربایجان با کشور ایران در مرز زمینی خود، اشتراک دارد، اما تور هوایی آذربایجان با پرواز آزال از مشهد توانسته است خستگی‌های ناشی از پیمودن مسیرهای پر پیچ و خم جاده‌های آذربایجان را از مسافران برهاند. از مزیت انتخاب جمهوری آذربایجان برای سفر این است که با دریافت بلیط تور هوایی باکو می توانید به راحتی و با آسودگی خاطر، بعنوان توریست وارد این کشور شوید و از جاذبه‌های توریستی و گردشگری آن بهره مند شوید. جالب است بدانید که در هر فصل از سال، آفرهای ویژه‌ای برای رزرو هتل‌های ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره در باکو پیشنهاد می شود که آژانس ارمغان آفاق ایرانیان از طریق کانال تلگرامی خود به گردشگرانی که باکو را برای مسافرت انتخاب کرده اند؛ پیشنهاد می دهد.

جهت رزرو بلیط پروازتهران باکو و ویزای آذربایجان با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

رزرو هتل باکو

رعایت یک نکته ظریف قبل از رزرو تور هوایی باکو الزامی است

برای اینکه بتوانید با قیمت‌های کمتر برای سفر به باکو رهسپار شوید، در هنگام لاو سیزن و قبل از سفر، رزرو هتل خود را انجام بدهید و مقدمات سفر را بچینید. آژانس مسافرتی ارمغان آفاق ایرانیان به خوانندگان خود پیشنهاد می دهد که در بین کشورهای همسایه ایران، سفر به باکو را در لیست سفرهای خود قرار دهند و جاذبه‌های بی نظیر آن را به راحتی از دست ندهند.

تور-هوایی-باکو

سفر به شهر مدرن جمهوری آذر بایجان

وقتی تور هوایی آذربایجان را انتخاب می کنید، بطور قطع به دنبال بزرگ ترین و پر جنب و جوش ترین شهر این کشور هستید. لقب پر جنب و جوش ترین و مدرن ترین شهر جمهوری آذربایجان به شهر باکو باز می گردد. شهر باکو این لقب را مدیون میراث عظیمی است که در دل آن یافت می شود. جنگ‌های جهانی و جنگ‌های داخلی در این کشور همسایه، تاثیر چشم گیری بر روی بوجود آمدن و تکامل پیشینه این کشور داشته است. تمام آنچیزی که باعث شده است تا پیشینه باکو قدرتمند شود، باعث شده است تا هم اکنون نیز منشا سبک زندگی و فرهنگ مردم آذربایجان باشد.

اگر خواسته باشیم تا شبیه ترین همسایه به ایران را نام ببریم، بی شک نام جمهوری آذربایجان به میان می آید. علاوه بر دلایل بالا، خوب است بدانید که در گذشته این کشور جزوی از ایران به حساب می آمده است. به همین دلیل است که مذهب و فرهنگ مشترک بین این دو کشور سبب استقبال بسیار بالای گردشگران شده است. احساس نزدیکی و قرابت بین کشور ایران و جمهوری آذربایجان، نسبت به سایر کشورهای همسایه خیلی خیلی بیشتر است.

تور-هوایی-باکو

شهر باکو خواهر خوانده‌ی شهر تبریز است

شبیه ترین آب و هوا در شهر باکو در شهرهای شمال غربی کشور ما حاکم است. تابستان‌های شرجی و گرم، زمستان‌هایی که با ابرهای پربار سر می شوند و فصل بهاری که شکوفه‌های رنگارنگ و کوچک با نسیم خنک دریای خزر همراه می شوند؛ از شباهت‌های آب و هوایی شهرهای مجاور این دو کشور به حساب می آیند.  

همکاران ما