راهنمای تور بانکوک پاتایا | تور تایلند

تایلند کشوری است آسیایی که در جنوب شرق قاره آسیا واقع شده است. همسایه جنوبی تایلند، کشور مالزی است که هر دو آنها مقاصد خوب تورهای گردشگری هستند. پایتخت تایلند بانکوک می باشد که تورهای بانکوک با شهر های دیگر تایلند مانند پاتایا و پوکت ترکیب می شود. خیلی خوب است که تور بانکوک پاتایا را رزرو کنید؛ چون با یک تیر چند نشان می زنید و همه جاهای دیدنی شهر تایلند را در یک سفر آسیایی می بینید. بازار روی آب در بانکوک، مزرعه تمساح ها، باغ رز و پارک آبی و خیلی از مکان های دیدنی دیگر شما را ترغیب می کنند تا بهترین انتخاب را در بین تورهای آسیایی داشته باشید.

ارزانترین زمان سفر تورهای خارجی آسیایی

چرا تور بانکوک پاتایا – تور تایلند محبوب است؟

شهر پاتایا با شهر بانکوک در حدود ۱۵۰ کیلومتر فاصله دارد. از نظر مسافران، سنگ های ماساژ و رستوران هایی که عجیب و غریب ترین غذاها را می فروشند؛ از دلایل عمده سفر به پاتایا می باشد. یکی از دلایل دیگری که باعث شده است نام تورهای ترکیبی بانکوک پاتایا بر سر زبان ها بچرخد، امکانات رفاهی اقامتگاه های لوکس و خدماتی است که آنها ارائه می کنند. گفتنی است که هر سال، بیش از ۶ میلیون توریست به پاتایا می روند. دو سوم این گردشگران از سایر نقاط جهان پا به این کشور آسیایی می گذارند.

حتما بخوانید: رزرو تور بانکوک پاتایا

پاتایا کجاست؟ | تور بانکوک پاتایا

عوامل محبوبیتی که برای شهر پاتایا گفتیم، در شهر ساحلی کوچکی به نام پاتایا پیدا می شود. این شهر در ساحل شرقی خلیج تایلند واقع شده است و در جنوب شرقی شهر بانکوک قرار دارد. طبق آمارهای داده شده، این شهر ساحلی هر سال بیش از ۶ میلیون بازدید دارد. خیابان واکینگ استریت از معروف ترین خیابان های این شهر ساحلی است که از عوامل دیگر محبوبیت های سفر به پاتایا محسوب می گردد. مشهور بودن خیابان واکینگ استریت را همه ی دنیا می دانند. در این خیابان که در حال حاضر همه ی دنیا آن را می شناسند؛ پوشاک و کالاها به فروش نمی رسند.

بلیط هواپیما تهران

انواع رستوران های خیابانی، غذای مطبوع فصل و خوراکی های خوش مزه در جای جای این خیابان جهانی دیده می شود. جالب است بدانید که از ساعت ۶ عصر به بعد تردد هر گونه وسیله نقلیه در این شهر ممنوع اعلام شده است و هیچ کس نمی تواند از آن ساعت به بعد، به همراه وسیله نقلیه خود تردد داشته باشد. اهمیت این خیابان در پاتایا، پلیس توریست را هم درگیر کرده است. به همین خاطر پلیس توریست مسئولیت حفاظت از این خیابان جهانی پاتایا را بر عهده گرفته است.

جاذبه های توریستی پاتایا | جاهای دیدنی تور بانکوک پاتایا

خانه مقدس حقیقت

بنای چوبی عظیمی در شمال شهر ساحلی پاتایا و در کنار دریا قرار دارد. این بنای چوبی با ابهت معبد مانندی که دارد، به نام The Sanctuary of Truth خوانده می شود. دلیل شگفتی این خانه مقدس حقیقت، این است که تمام ابتکار تایلند قدیم در آن به کار گرفته شده است. نشانه این خلاقیت و ابتکار، مجسمه های چوبی می باشد که کنده کاری شده اند و برای تزئین جایگذاری شده اند. هدف از بکارگیری این مجسمه ها در خانه مقدس حقیقت، ترویج فرهنگ و هنر دیدگاه پیشینیان، دانش کهن، حکمت و فلسفه کشورهای شرقی آسیا می باشد. با بازدید از خانه مقدس نکات خوبی دستگیرتان می شود. مسئولیت انسان در زندگی خویش، افکار اولیه، چرخش در طول زندگی و ارتباط زندگی ما با جهان از نکات معنوی سفر به پاتایا به شمار می روند.

تور بانکوک پاتایا

باغ استوایی تور بانکوک پاتایا

مسلما حس و حال دیدن باغ استوایی با دیدن باغ ساده متفاوت است. باغ استوایی تایلند، گل های فوق العاده زیبا و خوشبویی دارد که شما را ترغیب می کند ساعت ها به عکاسی از آنها بپردازید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. طراحان این باغ استوایی سعی کرده اند که این باغ استوایی را به سبک طراحی کرده اند. با پرس و جو از گردشگرانی که به باغ استوایی پاتایا رفته اند، متوجه شدیم که بیش از یک روز و نیم نیاز دارید تا به این باغ بروید و از تمتم جاذبه های طبیعی و توریستی آن استفاده کنید و لذت ببرید. با سفر کردن به پاتایا، تاریخ بارها تکرار می شود و رفتن به باغ های دوره رنسانس برای شما مهیا می گردد. ارکیده های خوشبو، بونسای افرا و گل های خوش رنگ و خوشبوی در جای جای این باغ استوایی به چشم می خورد.

تور بانکوک پاتایا

کلیک کنید: رزرو تور تایلند از مشهد و تهران

بازار شناور پاتایا

قطعا دیدن بازاری که روی آب شناور است، دیدن دارد. بازار چهارگانه یا بازار شناور در پاتایا با وسعت ۱۰۰۰۰۰ متر مربع از جاذبه های تجاری و گردشگری به شمار می روند که نباید بازدید از این بازار شناور را از دست داد. تعداد این بازارها در کشور تایلند کم نیستند. قسمت شمالی، شمال شرقی، مرکزی و جنوبی کشور تایلند این بازارهای شناور وجود دارند که پای خیلی از مسافرها به این بخش از تورهای دوست داشتنی پاتایا باز می شود. گفتنی است که نمی توان دست ردی بر لذت خرید از بازارهای چهارگانه زد. وقتی به پاتایا سفر کردید، حتما از این بازار شناور دیدن کنید و لذت خرید روی یک بازار شناور روی آب را از دست ندهید. فرصت ها تکرار شدنی نیستند.

تور بانکوک پاتایا

موزه سه بعدی | جایگاه اول علم و هنر در پاتایا

از خانه مقدس حقیقت، باغ استوایی و بازار شناور در تور بانکوک پاتایا گفتیم. شاید لازم می بود که ابتدا از موزه سه بعدی پاتایا سخن می گفتیم. با بازدید از موزه سه بعدی پاتایا متوجه خواهید شد که علم و هنر به خوبی با هم تلفیق شده اند و هم اکنون بسیاری از گردشگران بسیاری از این موزه هنری بازدید می کنند. در سفر به پاتایا به کودکان تان اهمیت بدهید و آنها را به موزه سه بعدی ببرید تا بتوانند تلفیق علم و هنر را زیر دستان شان لمس کنند.

تور بانکوک پاتایا

موزه باور می کنی یا نه

همانطور که از نام این موزه پیدا است، طراحان این موزه می خواهند شما را با چالش های هندسی رو به رو کنند. در سفر به پاتایا باید فعال باشید. در حقیقت موزه های سه بعدی پاتایا می خواهند ذهن مسافران را درگیر کنند و در آخر دستاوردهای خوبی را برای مسافران رقم بزنند. چیده شدن مجموعه ای از اشیاء عجیب و شگفت انگیز جهان می تواند یک نمایش خوب از گردش به دور دنیا باشد. دیدن یک نمایش چهار بعدی را در این موزه از دست ندهید و تجربه های خودتان را از بازدید این موزه در شبکه های اینستاگرامی خود به اشتراک بگذارید.

تور بانکوک پاتایا

همکاران ما