✔ خرید بلیط هواپیما آنلاین و ارزان + ترفندهای خرید بلیط هواپیما ✔

همانطور که دیده اید با بیشتر شدن تقاضای مردم در زمینه خرید بلیط هواپیما، شرکت‌های زیادی در این زمینه فعال هستند. تعداد زیاد مرجع برای خرید بلیط هواپیما باعث شده تا مردم برای انتخاب بهترین ساعت پروازی در میان گزینه‌های موجود دچار تردید و ابهام شوند.
با اینکه بعضی از پیشنهادات داده شده توسط آژانس‌های مسافرتی تقریبا شبیه هم است ولی باز هم ممکن است گزینه‌های بهتری نیز وجود داشته باشند که ما از آن‌ها بی اطلاع باشیم. در این مقاله با آژانس مسافرتی ارمغان همراه باشید تا به سوال “چگونه می توانیم یک بلیط هواپیما با بهترین ساعت پروازی را خریداری کنیم” پاسخ کامل دهیم.

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما
رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری

ارمغان آفاق ایرانیان با ارائه خدمات خرید آنلاین بلیط هواپیما، همواره تلاش می کند تا شرایطی فراهم آورد که با راحتی خیال و در کمترین زمان ممکن بصورت آنلاین خرید بلیط خود را انجام دهید. بدون دغدغه و از هر مکانی به راحتی خرید بلیط هواپیما آنلاین خود را انجام داده و اولین و مهمترین گام برنامه ریزی سفر خود را به متخصصانی بسپارید که پروازی امن را برای شما در نظر گرفته اند.

خرید بلیط هواپیما

مزیت‌های خرید بلیط هواپیما با ارمغان

  • خرید ابنترنتی بلیط هواپیما همیشه در دسترس شما است.
  • به راحتی می توانید پیش از خریدتان جستجو کنید.
  • نیازی به تلف کردن زمان برای رزرو بلیط هواپیما ندارید!
  • ساعت‌های طولانی پشت ترافیک را می توانید بخرید.
  • شما می توانید طیف گسترده‌ای از انواع بلیط‌های پروازی نظیر پروازهای سیستمی، چارتری و لحظه آخری را بصورت جامع می توانید ببینید و با خیال راحت تصمیم بگیرید.
  • بدون دردسر استرداد آنلاین موفق دارید.
  • شرکت ارمغان آفاق ایرانیان دارای نماد الکترونیک معتبر می باشد.
  • پشتیبانی کامل در ۷ روز هفته تا آخرین لحظه پرواز به شما ارائه می شود.

با توجه به رشد تکنولوژی در قرن بیست و یکم، مردم به دلیل کمبود وقت و زیاد بودن مسافت‌ها باید با هواپیما به سفر بپردازند. مردم کشور ما نیز به دلیل وسعت زیاد آن نیاز دارند تا از هواپیما برای سفرهای‌شان استفاده کنند. شرکت‌های زیادی در ایران تاسیس شده اند تا بتوانند دسترسی مردم را به این وسیله نقلیه راحت تر کنند و بلیط هواپیما داخلی وخارجی را با ارزان ترین قیمت‌ها در اختیار آن‌ها قرار دهند.

بلیط هواپیما داخلی
بلیط هواپیما خارجی

با وارد شدن هواپیما های عظیم به سیستم حمل و نقل هوایی جهان و ایران، مردم توانستند سفرهای طولانی تر را با تعداد بیشتری از افراد در یک هواپیما تجربه کنند. این رشد بزرگ در دنیا باعث شد تا نرخ سفرهای خارجی بیشتر شود تا حدی که سفرهای خارجی امری نسبتا طبیعی محسوب شود. هم اکنون این نیاز ایجاد شده است که مردم بتوانند بهترین ساعت پرواز را در بین شرکت‌های هواپیمایی مختلف با قیمتی مناسب پیدا کنند.

خرید آنلاین پرواز داخلی و خارجی

شما میتوانید بلیط پرواز داخلی خود را بصورت آنلاین و همچنین بلیط پرواز خارجی (شامل بیش از ۹۰۰ ایرلاین) را بصورت آنلاین خرید نمایید.

اطلاعات مربوط به خرید بلیط ارزان را از ارمغان آفاق ایرانیان بخواهید. سابقه و تجربه ما و همچنین رضایت مشتریان باعث شده تا بتوانیم به جرات بگوییم در خرید بلیط پرواز خارجی و خرید بلیط پرواز داخلی مناسب ترین گزینه هستیم، چرا که در کمترین زمان و با صدور آنی بلیط دیگر جای نگرانی برای مشتریان باقی نمی گذاریم.

همچنین با توجه به اهمیت ویژه‌ی کیفیت پرواز و امنیت مسافرین، امکان رزرو بلیط آنلاین ایران ایر و خرید بلیط هواپیما سپهر که جزو معتبرترین ایرلاین‌های پرواز هستد، در سایت رزرو بلیط ارمغان فراهم گشته است.

رزرو بلیط هواپیما خارجی ممکن است برای مشتریان کمی مشکل به نظر برسد، مخصوصا اگر برای اولین بار که قرار است سفر خارجی را تجربه کنید. به کمک مشاوره از متخصصین ما و با رزرو بلیط هواپیما خارجی خود از طریق ارمغان آفاق ایرانیان تجربه‌ی رزرو بلیط را در سریع ترین زمان احساس کنید.

همچنین با خدمات خرید بلیط هواپیما پرواز داخلی نیز، بسته به نوع سلیقه و نیاز شما به آسان ترین روش ممکن در خدمت شما عزیزان می باشد.

دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات با پرداخت قیمتی مناسب و ارزان حق همه‌ی مشتریان عزیز می باشد و ارائه کلیه خدمات مربوط به رزرو تورهای داخلی و تورهای خارجی و همچنین خرید بلیط هواپیما آنلاین، خرید بلیط هواپیما چارتر، خرید بلیط آنلاین، خرید بلیط هواپیما خارجی، خرید بلیط هواپیما ارزان، خرید بلیط هواپیما ایران ایر،خرید بلیط هواپیما سپهر، خرید بلیط هواپیما استانبول – تهران، خریدآنلاین بلیط هواپیما، خرید بلیط هواپیما پرواز داخلی و پرواز خارجی و… به بهترین شکل ممکن و با بیشترین درصد جلب رضایت مشتریان افتخار و سرلوحه کار ما است.

بلیط پرواز تهران
بلیط هواپیما ماهان
بلیط هواپیما لحظه آخری کیش
رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری

سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما ارمغان

در سیستم رزرو و خرید آنلاین بلیط هواپیما ارمغان شما می توانید بیش از یک میلیون پرواز را جستجو و خرید نمایید. همچنین شما می توانید تعداد زیادی هتل و پکیج هتل و پرواز را می توانید در لحظه خرید و یا رزرو کنید.

خرید بلیط هواپیما

ما به شما اطمینان می دهیم که امکان لغو وجود ندارد و شما به صورت ساده و آسان می توانید به خدماتی که نیاز دارید در کمترین زمان برسید. با توجه به امکاناتی که ما برای شما فراهم کردید دیگر شما نیازی به کاغذ ندارید و همه چیز کاملا الکترونیکی و اینترنتی خواهد بود. شما فقط در چند لحظه می توانید بلیط‌های ارزان قیمت برای خود و همراهان خود رزرو نمایید. بدین ترتیب شما می توانید زمان بیشتری را صرف ماجراجویی و برنامه‌های تفریحی خود کنید.

ما برای شما در ارمغان تمامی بلیط های داخلی، بین المللی، یک طرفه، دو طرفه را فراهم کرده ایم تا بتوانید در تمام خطوط هواپیمایی پرواز مورد نظر خود را جستجو نمایید. مسافر می تواند با وارد کردن زمان ورود و زمان خروج و یا تعداد توقف های خود را محدود کنید و نیز برنامه شما می تواند انعطاف پذیر باشد.

باید دقت کنید که تمام جزئیات را قبل از اینکه رزرو پرواز را به طور کامل انجام دهید به صورت دقیق وارد کنید تا در ادامه برای شما مشکلی پیش نیاید. در راستای ارائه خدمات به مشتریان در ارمغان آفاق ایرانیان امکان همکاری در فروش بلیط هواپیما نیز فراهم گشته است .افراد و گروههای علاقه مند به همکاری در فروش بلیط هواپیما با دریافت درصد سهم مشارکت در فروش بلیط هواپیما می توانند با ارمغان آفاق ایرانیان همکاری خود را آغاز کرده و با بهترین شرایط در هر ساعت از شبانه روز و کلیه ایام سال هر تعداد بلیط که مورد نیازشان می باشد را رزرو کنند.

رابط کاربری سایت ارمغان

رابط کاربر پسند ارمغان به شما این اجازه را می دهد تا با وارد کردن مبدا و مقصد خود بدون هیچ زحمتی مسیر مورد نظر خود را برای سفر جستجو کنید. ما به شما تمام نتایج را در یک صفحه نمایش می دهد تا شما به راحتی یک تصمیم آگاهانه بگیرید. شما حتی می توانید از فیلترهای مختلفی که برای شما در نظر گرفته شده استفاده کنید برای مثال فیلترهای زمان خروج و رسیدن، مدت زمان پرواز، نوع پرواز بدون توقف یا اتصال، کلاس پروازی و بسیاری فیلترهای دیگر که انتخاب را برای شما آسان تر می کند.

همچنین پلتفرم پرداخت آنلاین امن را برای شما فراهم کردیم که تمام اطلاعات مربوط به تراکنش و حساب بانکی شما را تحت رمزگذاری کامل نگه می دارد. با امکاناتی که برای شما پیش بینی شده است شما می توانید معاملات خود را سریع انجام دهید و در زمان خود صرفه جویی کنید. شما زمانی که بلیط خود را رزرو کردید در صورتی که خرید خود را کامل انجام نداده باشید می توانید با ورود مجدد به وب سایت ارمغان، رزرو خود را لغو کنید. برای این کار، همه‌ی مواردی که نیاز دارید، جزئیات بلیط شما مانند نام و نام خانوادگی شما یا شماره PNR را باید وارد کنید و یا با خدمات مشتری ما تماس بگیرید که همیشه در خدمت شما است از طریق تماس یا ایمیل.

شما حتی می توانید هزینه های حق بیمه خطوط هوایی را در وب سایت ما بررسی کنید. بدین ترتیب شما وارد کردن آدرس سایت ارمغان به تمامی خواسته های خود در کمترین زمان ممکن برسید. ما همچنین آخرین تحولات قوانین پرواز های بین المللی را برای شما به روز می کنیم تا قبل از رفتن به فرودگاه  وضعیت پروازها را در وب سایت ما مشاهد کنید.

برای رزرو بلیط می توانید با ما تماس بگیرید.

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

دفتر تهران: ۲۸۴۲۹۱۱۹ – ۰۲۱

چگونه بلیط هواپیما ارزان رزرو کنم؟

گرفتن و رزرو بلیط هواپیما این روزهای یکی از پر مخاطب ترین مسئله های روز ایران و جهان است که افرادی که قصد سفر به شهرهای داخلی و خارج از ایران را دارند به دنبال آن هستند تا بتوانند بلیط هواپیما ارزان رزرو و یا خرید کنند که در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند و پول خود را صرف موارد دیگری در سفر کنند. با ما همراه باشید تا نکات لازم برای خرید بلیط هواپیما ارزان را با شما در میان بگذاریم.

برای سفرهای خارجی، شرکت‌های هواپیمایی خارجی در زما‌ن‌هایی که درخواست مسافر زیاد باشد و یا زمان‌های تعطیلات قیمت های بلیط هواپیما را کاهش می دهند تا بتوانند هم تعداد مسافر بیشتری را جذب کنند و هم نیز خود سود قابل توجهی از این کاهش قیمت ببرند. بنابراین مسافران می توانند در طول تعطیلات سفر خوب و مقرون به صرفه ای را داشته باشند و در هزینه حمل و نقل و رفت و آمد خود صرفه جویی کنند.

شما ممکن است در ابتدا تصور کنید در صورتی که با هواپیما سفر کنید، می بایست هزینه بیشتری نسبت به سفر با وسایل نقلیه دیگر مانند وسیله شخصی، اتوبوس و یا قطار پرداخت کنید. در صورتی که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیز سیستم‌های حمل ونقل و به خصوص سیستم‌های حمل و نقل خارجی، هزینه سفر با هواپیما و ایرلاین‌های مختلف مانند ترکیش، عمان ایر، ایر عربیا و یا هر ایرلاین دیگری که شما تمایل داشته باشید مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

مزیت‌های رزرو آنلاین بلیط هواپیما را می دانید؟

یکی دیگر از مزیت‌های سفر با هواپیما آن است که شما می توانید در وقت و زمان خود هم نیز صرفه جویی کنید و از زمان تعطیلات خود استفاده بیشتری ببرید.

در صورتی که با ارمغان همراه باشید ما می توانیم یک بسته تعطیلات خوب برای شما ببندیم که شامل رزرو بلیط خارجی و نیز رزرو هتل خارجی می شود. همچنین برای شما خدمات تور را نیز رزرو نماییم و برای شما در شهرهای خارجی لیدر ایرانی رزرو کنیم تا بتوانید در شهرهای خارجی تمام وقت خود را صرف تفریح و خوش گذرانی کنید و دلیلی برای نگرانی شما وجود نداشته باشد.

چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم؟

زمانی که به دنبال یک پرواز ارزان قیمت هستید باید اطلاعاتی از جایی که می خواهید بروید، چه تاریخی و از چه مکانی را باید انتخاب کنید و رزرو آنلاین ارمغان با مرتب سازی از طریق پرواز و نرخ‌های موجود برای تاریخ مورد نظر را برای شما نشان می دهد و شما دیگر نیازی به مورد دیگری نخواهید داشت. سپس پروازهای موجود، قیمت‌، زمان و مدت زمان پرواز را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. در آن لحظه شما تصمیم می گیرید که کدام یک از بلیط‌های مورد نظر را رزرو کنید. در نهایت هم اطلاعات مسافر و پرداخت را وارد کنید، آن‌ها را تایید کنید و هزینه بلیط‌های خود را پرداخت کنید. به همین سادگی!

شما نیز می توانید در طول فرآیند جستجو از فیلترها استفاده کنید و بلیط ی را که برای نیازهای شما مناسب است، پیدا کنید. یک نکته دیگر آن است که برای رزرو پرواز در روز چهارشنبه بهتر آن است که در روز سه شنبه رزرو خود را انجام دهید. زیرا این معامله به نفع شما خواهد بود. از آن جایی که بیشتر شهرهای معروف دنیا دارای بیش از یک فرودگاه هستند به همین دلیل بهتر است قیمت را از همه فرودگاه‌های آن شهر چک کنید تا بتوانید بهترین قیمت را رزرو کنید.

آیا پرواز در روزهای آخر هفته یا تعطیلات ارزان تر است؟

شما ممکن است بتوانید در طول هفته پرواز ارزان تری رزرو کنید تا اینکه بخواهید در آخر هفته رزرو کنید. بررسی ها حاکی از آن است که سه شنبه بهترین روز برای رزرو است.  با این حال، معاملات می تواند در هر زمان رخ دهد و قیمت ها می توانند متفاوت باشند، بنابراین همیشه نگاه خود را بر روی جستجو پرواز مورد نظرتان نگاه دارید تا بتوانید ارزان ترین پرواز را رزرو کنید

بلیط هواپیما لحظه آخری

معمولا خرید بلیط هواپیما دقیقه آخر بهترین انتخاب است. اگر دوست دارید که که سفری مقرون به صرفه و مطمئن به تمام دنیا داشته باشید، پیشنهاد می کنم با ارمغان همراه باشید تا بلیط هواپیما لحظه آخری خارجی را برای شما با بهترین قیمت و خدمات رزرو نماییم و یا در صورتی که دسترسی به اینترنت دارید می توانید این کار را از طریق وب سایت فروش آنلاین بلیط خارجی ارمغان در ارتباط باشید.

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما
بلیط هواپیما لحظه آخری کیش

ممکن است شما برای این سفر برنامه ریزی نکرده باشید، اما این دقیقا همان چیزی است که شما در حال حاضر نیاز دارید. از آنجا که قیمت خیلی خوب است، شما نیز ممکن است امروز پرواز را چک کنید و برای سفر آخر هفته راهی شوید. مسافر حتی می تواند بلیط را قبل از چند ساعت سوار شدن به هواپیما تایید کند. شاید این بهترین راه برای رزرو پروازهای ارزان قیمت بسیار ارزان است.

چالش های خرید بلیط هواپیما در ایران

قیمت یکی از مهم ترین زمینه‌های گیج کننده در انتخاب یک بلیط هواپیمای خوب است. برای رسیدن به بهترین قیمت بهتر است تا از سایت های مختلف بازدید کنید و انواع پیشنهادها و آفرها را با یک دیگر مقایسه کنید. البته این نکته را باید در نظر داشت که هر کیفیتی قیمت خودش را می طلبد و باید در امر مقایسه این نکته را نیز مد نظر داشته باشیم.

ارزان ترین بلیط پرواز داخلی را از ارمغان خریداری کنید

چگونه بهترین بلیط هواپیما را پیدا کنیم؟

در ادامه به صورت مرحله ای به شما خواهیم گفت که چگونه بهترین انتخاب ممکن را در بین بلیط‌های هواپیمایی مختلف داشته باشید.

مبدا و مقصد شما برای رزرو بلیط هواپیما مشخص است؟

سفر ارزان

ابتدا یکی از مهم ترین چیزهایی که پیش از رزو بلیط هواپیما می بایس مشخص باشد، مبدا و مقصد پرواز شما است. این که می خواهید از کجا پرواز داشته باشید و به کجا بروید در قیمت بلیط هواپیمای شما تاثیر بسیار زیادی می گذارد. قیمت بلیط هواپیما در مبداهایی که شهرهای بزرگ تر هستند به دلیل زیاد بودن پروازها نسبتا ارزان تر است. (البته با توجه به داشتن شرایط یکسان در دیگر پارامترها)

در مورد مقصد نیز دو مورد و دسته بندی اصلی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها خود به چند دسته دیگر تقسیم می شوند. این که مقصد شما در داخل ایران است و یا خارج از آن در قیمت تاثیر بسیار زیادی می گذارد. 

دوم این که مقصد پرواز چه شهری است. همانطور که در قسمت مبدا گفتیم اگر مقصد شما نیز یک فرودگاه بزرگ داشته باشد که روزانه چند ده پرواز را میزبانی کند، قیمت بلیط هواپیمای شما کمتر خواهد بود.

پرواز چارتری یا سیستمی؟

با توجه به رشد تعداد پرواز های چارتری در سطح کشور این نکته نیز مطرح می شود که آیا پرواز مورد نظر شما چارتری است یا خیر. این موضوع نیز می تواند تاثیر چند صد هزار تومانی را برای بلیط مد نظر شما به وجود بیاورد. پرواز های چارتر پرواز هایی هستند که در بازه های زمانی مختلف وجود دارند و یک شرکت هواپیمایی تمام یا بخش زیادی از بلیط ها را خریداری کرده است و خود آن شرکت بلیط فروشی را انجام می دهد. اینکه شما بتوانید در زمان مناسب (که می خواهید به سفر بروید) یک پرواز چارتر با مبدا و مقصد مورد نظرتان پیدا کنید بسیار عالی است و در این صورت می توانید بسیار در هزینه‌های سفر خود صرفه جویی کنید. اگر دوست دارید بیشتر درباره پروازهای چارتری اطلاع داشته باشید مقاله بلیط پرواز خارجی چارتر را مطالعه کنید.

شرکت هواپیمایی خاصی را مدنظر دارید؟

قبلا در مقاله بلیط پرواز داخلی توضیح داده ایم که چه شرکت‌های هواپیمایی در سطح کشور وجود دارند که ایمن تر، بهتر و مدرن تر هستند. اما باید بگوییم که اگر شرکت هواپیمایی خاصی را برای سفرتان مد نظر دارید، می بایست بیشتر پول خرج کنید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید حتما با شرکت هواپیمایی ماهان پرواز داشته باشید امکان این که بتوانید در بازه زمانی مد نظرتان پرواز چارتری پیدا کنید که با این شرکت هواپیمایی باشد، کم است. به همین دلیل معمولا وقتی دوست داریم با یک شرکت هواپیمایی خاص سفر کنیم باید از خیر پروازهای چارتر بگذریم.

علاوه بر این باید توجه داشت که برخی از این شرکت‌ها به طور کلی مبالغ زیادی را برای رزرو بلیط هواپیما از مسافران درخواست می کنند. دلیل این قیمت بالا نیز کیفیت کاری آن شرکت است. بعضی شرکت‌های هواپیمایی تنها از هواپیماهای چند ستاره استفاده می کنند و به دلیل داشتن امنیت بالا در پروازشان و دیگر خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، قیمت‌های بالایی را برای بلیط خود مشخص می کنند.

خدمات داخل و خارج پرواز

بسته به مدت سفر شما ممکن است بعضی از پروازهای خارجی ویژگی های خاص خودشان را داشته باشند. مثلا اگر مدت زمان پرواز زیاد باشد، ناهار و یا شام میان پرواز نیز به قیمت بلیط پرواز شما اضافه خواهد شد. امکانات دیگری نیز وجود دارند که باید قبل از خرید بلیط و یا مقایسه آن با سایر بلیط‌ها آن ها را در نظر داشته باشیم.

خدمات فرودگاهی

علاوه بر خدمات داخل پرواز باید به خدمات خارج از پرواز نیز توجه داشت. اگر یک پرواز و یا شرکت هواپیمایی قابلیت هایی مانند استرداد مبلغ خرید را به مشتریان خود ارائه دهد ممکن است در قیمت بلیط هواپیما موثر باشد. البته گاهی نیز بعضی آژانس های مسافرتی این خدمات را تنها برای جلب رضایت مشتری و به صورت رایگان به مردم ارائه می دهند.

سن مسافرین در قیمت بلیط هواپیما موثر است

اگر مسافری همراه خود دارید که سن او کم تر از ۵ سال است بهای بلیط برای او کمتر از یک فرد بالغ خواهد بود.

نوع ایرلاین برای شما مهم است؟

هواپیمای انتخاب شده برای پرواز شما نیز مثل شرکت هواپیمایی تاثیر بسزایی در قیمت دارد. البته اکثرا این که هواپیما از چه مدلی باشد و چند ستاره باشد توسط شرکت های هواپیمایی مشخص می شوند اما در عین حال با وضعیت مشابه این پارامتر نیز در قیمت تمام شده بلیط تاثیر خود را دارد.

بلیط هواپیما

زمان پرواز

در آخر اگر بخواهیم به یکی دیگر از مهم ترین عامل‌های تاثیر گذار در قیمت بلیط هواپیما اشاره کنیم از زمان پرواز نمی توانیم بگذریم. همانطور که می دانید بعضی از پروازها پیک شلوغی مشخصی دارند. به عنوان مثال در فصل گرم هر سال، مردم ایران بیشتر به سمت شمال و شمال غرب کشور می روند تا از آب و هوای مناسب لذت ببرند. این پیک شلوغی باعث می شود تا قیمت‌ها با شرایط مشابه در فصل سرد سال متفاوت باشد.

فصل‌های سال، مناسبت های مذهبی مانند اربعین و تعطیلات نوروز را باید همیشه مد نظر داشت. به عنوان مثال در تعطیلات عید نوروز قیمت بعضی از پروازها بسیار بالا می رود. این بالا رفتن قیمت به دلیل کمبود پرواز به مقصدهای خاص هستند. اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستید سعی کنید فصل و زمان مناسبی را انتخاب کنید.

از کجا بلیط هواپیما بخریم بهتر است؟

ممکن است برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که بلیط هواپیما مناسب را از کجا خریداری کنیم؟ شاید جواب دادن به این سوال راحت به نظر برسد اما خوب است در این باره اطلاعاتی داشته باشیم.
یکی از مواردی که باید از آن دوری کرد، خرید بلیط به صورت محلی و از افراد نا آشنا است. به عنوان مثال افراد مختلف در گروه‌های تلگرامی خرید و فروش بلیط هواپیما انجام می دهند. گاهی قیمت پایین این بلیط ها افراد را تحریک می کند تا آن ها را خریداری کنند اما از مشکلات ثانویه آن بی خبر هستند. اگر مشکلی برای شما پیش بیاید و به پرواز نرسید دیگر قابلیت استرداد پول پرداختی شما وجود نخواهد داشت و عملا دست شما به هیچ جا نخواهد رسید. البته حرف ما این نیست که هیچ وقت یک بلیط که به صورتی دستی خرید و فروش شده خوب از کار در نمی آید اما اکثرا مواقع این طور است.

رزرو بلیط هواپیما آنلاین

از چه راهی بلیط هواپیما رزرو کنیم؟

حالا که می دانیم باید بلیط را خودمان خریداری کنیم و مشخصات ما از همان ابتدا در بلیط ثبت شود این سوال مطرح می شود که چگونه بلیط را بخریم؟ آنلاین یا حضوری؟

خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین علاوه بر صرفه جویی در وقت و راحت تر بودن نسبت به مراجعه حضوری به دفاتر آژانس های مسافرتی به شما این امکان را می دهد که بتوانید پرواز های چارتری مناسب را خریداری کنید. می توان بلیط هواپیمای چارتر را به صورت حضوری نیز خریداری کرد اما به دلیل کم بودن زمان تا پرواز ممکن است اگر بخواهید این کار را حضورا انجام دهید به موقع به پرواز نرسید. این مشکل در کلان شهرها ملموس تر است و درصد مواجه مسافران با این مشکل بیشتر خواهد بود.

مقایسه بین پروازهای موجود نیز در خرید و بررسی آنلاین راحت تر است و شما می توانید در مدت زمان بسیار کمتری گزینه‌های بیشتری را مشاهده کنید. از دیگر ویژگی‌های خوب خرید اینترنتی بلیط هواپیما ، بی طرف بودن سایت هاست! وقتی به یک دفتر هواپیمایی مراجعه می کنید ممکن است با توصیه‌های دروغین مواجه شوید و این پیشنهادات به خرید نادرست منتهی شود. اما این مشکل در خریدهای آنلاین کمتر است.

با تمام این تفاسیر، خرید حضوری مزایای خودش را دارد. به عنوان مثال شما در مراجعه های حضوری می توانید بیشتر تعامل داشته باشید و تمامی جزئیات پرواز را از فرد مربوطه بپرسید. اطلاعات بیشتر درباره پرواز می تواند به انتخاب بهتر شما کمک کند. با این حال چت آنلاین می تواند این مشکل را برای شما رفع کند. در سایت‌های شرکت های مسافرتی این امکان وجود دارد. ما نیز در وب سایت آژانس مسافرتی ارمغان این امکان را فراهم آورده ایم تا بتوانید به صورت ۲۴ ساعته با پشتیبانی مجرب ما ارتباط بگیرید و سوالات‌تان را بپرسید.

از دست ندهید! مرجع پاسخ سوالات متداول شما اینجاست

آژانس ارمغان برای خرید بلیط هواپیما در تمامی روزهای هفته آماده ارائه پشتیبانی می باشد

ما در آژانس مسافرتی ارمغان با کادری مجرب و حرفه ای در کنار شما هستیم تا بتوانید خرید راحتی را داشته باشید. اگر برای سفرتان به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستید و می خواهید که یک پرواز خوب و با کیفیت را در کنار قیمتی مناسب داشته باشید آژانس مسافرتی ارمغان همراه شماست.

تنها کار لازم برای خرید بلیط ارزان این است که در داخل بخش های مشخص شده مبدا و مقصدتان را مشخص کنید تا پرواز های موجود برای شما نمایش داده شوند. از بین پروازها هر کدام برای شما مناسب تر است، انتخاب کنید و بعد بخش‌های ثبت نام را به اتمام برسانید. شما به راحتی می توانید تمام اطلاعات پرواز را در سایت رزرو بلیط به کمک چند کلیک مشاهده کنید و بهترین انتخاب را برای سفرتان داشته باشید.

بلیط پرواز خارجی خود را با یک کلیک رزرو کنید

آخرین نوشته ها

همکاران ما