رزرو هتل داخلی + 10 نکته برای رزرو هتل داخلی ارزان

گسترش کسب و کارهای اینترنتی و توسعه‌ی خریدهای اینترنتی، فرآیند رزرو هتل و بلیط هواپیما نیز دچار تغییرات بخصوصی شده اند که برآیند نتایج آن تا اکنون مثبت بوده است. از همین رو رقابت کنندگان زیادی در حوزه گردشگری متمایل هستند تا خدمات با کیفیتی را در این امر به مشتریان خود ارائه کنند. با تمام این تعاریف، انتخاب یک هتل در بین هزاران هتل پیشنهادی کار ساده‌ای نیست. اگر گردشگر قهاری باشید، به خوبی می دانید که با وجود تعداد بالای شهرهای داخل ایران، تنوع و تعداد هتل‌های داخلی نیز بیش از پیش، روند رو به رشد دارند. بهمراه داشتن الگویی که بتوان با توجه به آن عملکرد هوشمندانه‌ای در انتخاب و رزرو هتل داشته باشید، به شما کمک شایانی می کند. در ادامه با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید تا ۱۰ نکته بسیار کاربردی برای رزرو هتل‌های داخلی را به شما ارائه کنیم.

رزرو هتل داخلی
رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری

۱۰ ترفند کاربردی برای رزرو هتل داخلی

حتما به مکانی سفر کرده اید که خانه آشنا و اقوامی در آن جا وجود نداشته باشد و برای خواب نیاز به یک سر پناه داشته باشید. مکانی که به راحتی بتوانید خدمات مختلف را دریافت کنید و خیال‌تان از بابت مواردی مانند جای پارک، امنیت خودرو، محل خواب راحت، سرد و گرم بودن محل سکونت و … راحت باشد. در این هنگام اولین ایده‌ای که به ذهن اکثر ما می رسد این است که به یک هتل یا مهمانسرا مراجعه کنیم. برای این که بتوانیم انتخاب بهتری در بین این هتل‌ها داشته باشیم بهتر است که تا حدودی با بعضی ویژگی‌های مهم درباره رزرو هتل آشنا شویم.

رزرو هتل داخلی

۱- در اولین گام، موقعیت مکانی هتل را مشخص کنید

در عصر جدید زندگی‌مان، کار و مشغله‌های ما بر روی زمان سفر و حتی مکان منتخب برای رزرو هتل تاثیر گذار می باشد. اگر چه بعضی از افراد با برنامه ریزی‌های دقیقی که دارند، توانسته اند یک سفر رویایی برای خود مهیا کنند. اما این برنامه ریزی برای همه مردم، کار آسانی نیست. گاهی اوقات بصورت اجباری می بایست به سفرهای کاری برویم و تمام دغدغه‌ اکثر افراد، رزرو هتل و انتخاب متناسب ترین هتل داخل ایران است. اگر سفر کاری‌تان آنقدر فوری است و برای آن لحظه شماری می کنید، رزرو اینترنتی هتل داخلی بهترین گزینه برای شما است. اطلاع از نزدیک ترین موقعیت مکانی شما در شهر مقصد، اصلی ترین شرط انتخاب هتل داخلی می باشد.

رزرو هتل داخلی

در دسترس بودن وسایل نقلیه، از معیارهای انتخاب هتل داخلی است. نزدیک بودن محل اقامت‌تان به ایستگاه‌های اتوبوس، تاکسی و مترو از مزیت‌های انتخاب صحیح رزرو هتل داخلی است. شما می بایست با یک تیر، چندین نشانه بزنید و هوشمندانه در انتخاب هتل داخلی عمل کنید. از همین رو هنگام رزرو هتل، موقعیت مکانی آن را به دقت مورد بررسی قرار بدهید. وجود امکانات رایگانی نظیر گوگل مپ و سایر اپلیکیشن‌های کاربردی رایگان دیگر، انتخاب ارزانترین هتل داخلی را برای همه‌ی گردشگران و عاشقان سفر راحت تر کرده است.

۲- برخورد کارکنان در رزرو هتل های داخلی بی تاثیر نیست

یکی دیگر از موارد دیگری که در انتخاب هتل داخلی بسیار حائز اهمیت است، برخورد کارکنان آن می باشد. اخلاق خوب، کار حرفه‌ای و روی گشاده از اولویت‌های رفتار و برخورد کارکنان می باشد. برای مثال، امروز مشکلی برای شما پیش می آید و نیاز دارید که یک فرد با تجربه و آگاه در جهت رفع مشکلات شما، راهکارهای متناسبی را ارائه بدهد.

رزرو هتل داخلی

طبیعی است که آگاهی کامل از چگونگی برخورد کارکنان هتل و کارمندان آن، کار بسیار آسانی نیست. اما راهکارهای کاربردی وجود دارند که می توان با توجه به آنها اصولی قدم برداشت. خواندن تجربه‌های سفر دیگران در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی درباره سفر از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای رزرو بهترین هتل‌های داخل ایران می باشد. کافی است که حداقل یک هفته پیش از رزرو هتل و محل اقامت‌تان، سری به شبکه‌های اجتماعی بزنید و از نوع برخورد کارکنان و کارمندان هتل مورد پسندتان اطلاعات بیشتری کسب کنید. نگران زمانی که برای جستجوی هتل داخلی‌تان می گذارید نباشید، چرا که بستر فعالیت‌های اینترنتی آنقدر دوست داشتنی است که از ساعت‌ها کار کردن با آن‌ها احساس خستگی نمی کنید. از طرفی، برای محل اقامت خودتان دارید، وقت می گذارید و نتایج مثبت آن، مستقیما به خودتان باز می گردد.

۳- چه فعالیت‌هایی را می خواهید در سفر خود انجام دهید؟

شاید به این موضوع کمتر فکر کرده باشید. سرگرمی‌ها و فعالیت‌های شما در قیمت رزرو هتل همانند دو عامل قبل، دارای تاثیر چشم گیری است. در یک نگاه کلی می توان بیان کرد که ستاره‌های هتل داخلی گویای همچنین موضوعی است. سطح هر هتل در شهر مقصد می تواند در تصمیم گیری‌های شما نظیر تفریح خودتان و سرگرمی مهمانانی که قصد دارید به آنجا دعوت کنید، تاثیر چشم گیری دارد. ساعت‌ها خوش گذرانی بدور از دغدغه، نتایج انتخاب درست شما در روند رزرو هتل داخلی است. همه‌ی ما بر این باوریم که نمی توان بطور قطع و با احتمال ۱۰۰ درصد از جزئیات کامل آب و هوایی روزهای سفر مطلع شد. شاید روزهایی را مجبور باشید که در اقامتگاه‌تان بمانید و از خدمات آن استفاده کنید. گاهی هم ممکن است که تنها برای استراحت شبانگاهی وارد هتل شوید. از این رو پیش بینی همچنین اتفاق‌هایی در سفر به شما بسیار کمک می کند و باعث می شود که در انتخاب هتل‌های داخل ایران بطور هوشمندانه عمل کنید و انعطاف برنامه‌ی سفرتان را بالاتر ببرید

رزرو هتل داخلی

اگر در بین همسفران‌تان افراد کم سن و سال وجود دارد، به احتمال زیاد این مورد از همه برای شما ارزش بیشتری دارد. نگاه ریزبینانه‌ی شما به این امر، نشان از آن است که رزرو هتل داخلی به سرگرمی‌ها و فعالیت‌هایی که در خدمات هتل داخلی تعریف شده است، برای شما اهمیت فراوانی دارد. چرا که نوزادان و کودکان در سفر می بایست رضایت کافی از فعالیت‌های خود داشته باشند تا والدین آن‌ها نیز در سفر احساس خوب و لذت بخشی داشته باشند. هتل‌هایی که ۵ ستاره دارند، امکاناتی نظیر مجموعه‌های آبی اسپا و باشگاه‌های ورزشی مدرن را در بین خدمات ایده آل آن‌ها یافت. شاید به باور عموم مردم این شعار را شنیده باشید که “هر چه هتل ارزانتر باشد، امکانات هتل هم کمتر است”. می بایست این نکته را به شما بگوییم که منظور از امکانات هتل، همان خدمات تفریحی است که به شما و همسفران‌تان ارائه می شود. اگر نشاط در طول سفر برای شما در جایگاه اول قرار دارد، می بایست تحقیق بیشتری برای رزرو هتل داشته باشید.

۴- قیمت هتل در انتخاب شما موثر خواهد بود

از مهم ترین معیارهای رزرو هتل در ایران، قیمت رزرو هتل می باشد. آمارها نشان داده است که گردشگران تقریبا به هتل‌های گران قیمت توجه کمتری دارند، چرا که محدودیت‌های مالی در سفر در دسته‌ی خط قرمز قرار دارند. گفتنی است افرادی که تنها قیمت هتل را برای انتخاب آن در اولویت قرار می دهند، مسافران موفقی نبوده اند. زیرا هزینه‌های جانبی سفر برای‌شان گران تمام می شود. برای مثال در نظر بگیرید که دور از مرکز شهر باشد و دسترسی شما به بخش‌های مختلف شهر مقصد کار دشواری است. از این رو مجبور می شوید که از وسایل حمل و نقل تندرو و شاید گران نظیر تاکسی‌ها و پیک‌های موتوری استفاده کنید. اگر هزینه‌های رفت و آمدتان را در کنار هم قرار بدهید، متوجه خواهید شد که تنها معیار قیمت هتل برای انتخاب بهترین هتل داخل ایران کار درستی نبوده است. درست است که گفتیم قیمت هتل در انتخاب‌های شما موثر خواهد بود، اما می بایست در کنار این موضوع، برآورد حدودی از هزینه‌های جانبی در سفر را داشته باشیم.

رزرو هتل داخلی

۵- چرا رستوران هتل در رزرو هتل های داخل ایران عامل مهمی است؟

با توجه به آمارهایی از سوی هتلداران کشورمان ارائه شده است، تقریبا تمامی هتل‌های داخل ایران به رستوران مجهز هستند. حال بسته به تعداد ستاره‌هایی که هر هتل دارد، قیمت و کیفیت خدمات هتل متنوع و متغیر خواهند بود و نمی توان قیمت دقیقی از رستوران هتل ذکر کرد. برخی از هتل‌های ۴ ستاره و بعضی از هتل‌های ۵ ستاره نیز ممکن است چندین رستوران مجلل و شیک در ساختار خود داشته باشند. رستوران‌هایی که هر کدام می توانند برای سرویس دهی به نوع خاصی از غذاها نظیر غذاهای محلی، غذاهای ترکی و غذاهای بین المللی فعالیت بخصوصی داشته باشند. البته تاثیر رستوران‌ها را نمی توان در درجه بندی هتل‌ها ناچیز به حساب آورد! خیلی از هتل‌ها بواسطه‌ی رستوران‌های درجه یکی که دارند، معروف شده اند. پس نمی توان رستوران هتل را در اولویت‌های غیر ضروری در نظر گرفت. نکته‌ی ظریفی که در انتخاب هتل وجود دارد و کمتر کسی به آن توجه می کند، اطلاع از بهداشتی بودن غذاها و سالم بودن محیط برای پخت و پز آن‌ها می باشد. به این موضوع فکر کنید که اگر غذای نا سالم در طول سفرتان میل کنید، احتمال بروز هر گونه آسیب جدی به برنامه‌های سفرتان که از مدت‌ها پیش برای انجام آن وقت گذاشته اید، دور بمانید. هنگام رزرو هتل به این مورد خاص و ویژه توجه بیشتری داشته باشید.

رزرو هتل داخلی

۶- هتل شما از نظر نظافت و خدمات در چه درجه‌ای قرار می گیرد؟

برای کسب آرامش و داشتن اقامتی متناسب و درخور می بایست اتاق یا سوئیتی که رزرو کرده اید، از همه نظر مرتب و تمیز باشد. با توجه به نظر سنجی‌هایی که از مسافران هتل‌های ایران گرفته شده است، می توان دریافت که اکثر آن‌ها تمایل دارند که هتل تمیزی داشته باشند و انتخاب این هتل‌ها را بر هتل‌های لوکس و گران قیمت ترجیح می دهند. خوب است بدانید که این چالش مختص شما نیست. موج عظیمی از گردشگران هنگام سفر به تمام این اصول فکر می کنند اما نمی دانند که انتخاب کدام هتل بهتر است. مسلما اقامت در هتلی که خدمات آن، منسجم تر و منظم تر است، رضایت بیشتری در شما ایجاد می کند. خدماتی نظیر روم سرویس، آرایشگاه و لباسشویی در این بخش از خدمات هتل‌ها جای دارند که توصیه می شود به آن‌ها توجه کافی و لازم داشته باشید.

رزرو هتل داخلی

۷- امنیت و حفاظت در اقامتگاه‌تان را جدی بگیرید!

یکی از عواملی که در امتیازدهی شما عزیزان به هتل‌ها مورد استقبال می گیرد، امنیت و حفاظت می باشد. همه‌ی ما به دنبال اقامتگاهی هستیم که هنگامی تصمیم به ترک اتاق‌مان می گیریم، خیال‌مان از بابت وسایلی که در اتاق داریم، راحت باشد. پیشنهاد اکثر افراد کثیرالسفر برای نگهداری کامل از مدارک و وسایل‌شان، گاو صندوق می باشد. در مراحل رزرو هتل می توانید این مورد را ببینید و سپس تصمیم بگیرید. اتاق تمیز و سالم همان اتاقی است که می تواند تمام نیازهای شما را در سفر به شهرهای داخل ایران بر طرف کند. تیم حفاظتی که هتل در بین مجموعه‌های کارمندی خود دارد، می تواند در جهت بهبود امنیت شما و وسایل‌تان بسیار موثر باشد. هر چه هتل تیم حفاظتی مجرب تر و ماهر تری داشته باشد، خیال مسافران خویش را از بابت امنیت و حفاظت آسوده تر خواهد کرد.

رزرو هتل داخلی

۸- اینترنت رایگان در کنار خدمات دیگر هتل‌ها قرار می گیرد!

این روزها یخش اعظمی از کارهای ما به اینترنت وابسته است. از همین رو بسیاری از هتل‌ها در این صدد هستند که اینترنت رایگان را در اختیار مسافران‌شان قرار بدهند. کشور ایران نیز همانند سایر نقاط دنیا، وای فای رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد تا مسافران احساس راحتی و آسوده خاطری داشته باشند. گفتنی است حجم و سرعت اینترنتی که در اختیار شما قرار می گیرد، به ستاره‌های هتل و سطح هتل انتخابی شما وابسته است.

رزرو هتل داخلی

۹- قوانین و مقررات کنسلی و پرداخت هتل را بطور کامل بررسی کنید

از نکاتی که می بایست در انتخاب هتل دقت داشته باشید، جزئیات دقیق رزرو هتل و چگونگی کنسل کردن آن می باشد. به هر حال این احتمال می رود که سفر شما به دلایل مختلفی که قابل پیش بینی نیستند، لغو گردد. در این خصوص باید بدانید که هتل‌ها از همان ابتدا شرایط رزرو و کنسلی خود را در ابتدا درج می کنند و مسافران این وظیفه را دارند تا درباره نحوه رزرو، مبلغی که می بایست پرداخت کنند و هزینه‌ای که برای لغو اقامتگاه خود دریافت خواهند کرد، اطلاعات کسب کنند و از آن‌ها آگاه باشند. طبیعی است که پس از لغو کردن اقامت‌تان، مبلغی بعنوان جریمه توسط هتل دریافت می شود. میزان مبلغ جریمه هتل را نمی توان بصورت دقیق بیان کرد، چرا که این مبلغ کاملا به تصمیمات و قوانین هتل وابسته است و آژانس‌های هواپیمایی هیچ گونه دخالتی در آن ندارند.

رزرو هتل داخلی

۱۰- تجربه مسافران در انتخاب هتل می تواند شما را یاری کند

برای رزرو هتل می بایست به تجربه‌های دیگر مسافران توجه داشته باشید، چرا که سفر کردن با آزمون و خطا مطلوب نیست و نمی توان ریسک کرد. شما با خواندن تجربیات دیگران بخوبی می توانید سطح هتل و نوع کیفیت خدماتی را که هتل مورد پسندتان ارائه می کند، درک کنید و سپس با بینش بهتری در جهت رزرو هتل داخلی اقدام نمایید. حتی خیلی از منابع معتبری که در جهت بهبود احساس رضایت مندی مسافران از سفرشان فعالیت دارند، پیشنهاد می کنند که اگر در سفرهای پیشین به هتلی رفته اید، دوباره درباره آن هتل جستجو کنید و نظرات مختلفی را در مورد آن بخوانید. همه‌ی این نکاتی که تک تک ذکر کردیم، برای بهیود روند رزرو هتل‌های داخل ایران می باشد تا بتوانید انتخاب‌های خوب و به‌صرفه‌ای داشته باشید. انتخاب ایده آل ترین اقامتگاه‌ها به شما کمک می کند تا سفری دلپذیرتر و مطمئن تر داشته باشید.

رزرو هتل داخلی

هتل داخلی در ایران، خوب یا بد؟

بعضی از افراد معتقد اند که هتل داخلی ای در ایران وجود ندارد که واقعا خوب باشد و یا اگر هم هست تعدادشان انگشت شمار است. در واقعیت درست یا غلط بودن این جمله به پارامترهای بررسی شما بستگی دارد. اگر خیلی کمال گرا باشید شاید بتوان گفت این جمله درست است.

حتما بخوانید: ۱+۶ ترفند رزرو هتل خارجی

به عنوان مثال قطعا مقایسه هتل داخلی در ایران با هتل های کشورهای عربی همسایه ما کار عاقلانه‌ای نیست. اما اگر بخواهیم هتل‌های داخلی را با خود آن‌ها مقایسه کنیم می توانیم هتل‌های واقعا خوبی را پیدا کنیم. در واقع خوب است که ما به امکانات و خدمات هتل توجه داشته باشیم نه به مقایسه آن نسبت به هتل‌های معروف دنیا. البته می توان گفت به عنوان مثال هتل کیش یکی از بهترین هتل‌ها در ایران هستند که توانایی رقابت با هتل‌های خارجی را دارند.

مقصدتان کجاست؟ داخل یا خارج از کشور؟

در این مقاله بیشتر سعی داریم تا درباره هتل داخلی صحبت کنیم. در بخش‌های دیگر مقاله به ویژگی‌های هتل داخلی ای که خوب شمرده می شود خواهیم پرداخت؛ اما شاید این پارامترها برای خارج از ایران مناسب نباشند. اگر مقصد شما خارج از ایران است و می خواهید از کشوری دیگر لذت ببرید بهتر است مطلب ما را در مورد رزرو هتل خارجی مطالعه کنید. این بررسی مخصوصا در کشورهای دیگر می تواند به سهولت و لذت بخش بودن سفر شما تاثیر بسیاری بگذارد.

رزرو هتل خارجی
بلیط هواپیما خارجی

رزرو هتل را برای شروع برنامه ریزی سفر جدی بگیرید

برای این که بتوانیم در شهر مقصد سفرمان یک هتل مناسب پیدا کنیم ابتدا باید بدانیم که دقیقا قرار است در کجا و چه زمانی اقامت داشته باشیم. ممکن است شما با یک تور به سفر بروید. در این جور مواقع ما حق انتخاب کمتری در بین هتل‌های موجود داریم. اما اگر به همراه خانواده و به صورت شخصی قصد سفر دارید باید یک برنامه ریزی مشخص برای آن داشته باشید. تعداد روزها و برنامه مشخص برای مدت زمان ماندن در هر شهر به ما کمک می کند تا برای رزرو هتل از راه دور (رزرو آنلاین هتل داخلی) کار راحت تری داشته باشیم.

رزرو هتل داخلی

رزرو هتل داخلی به صورت زود هنگام می تواند مزایای خود را برای ما داشته باشد. این مزایا ممکن است گاهی به صورت قیمت مناسب تر باشد. اما چیزی که قطعا وجود دارد صرفه جویی در وقت است. تصور کنید بسیار خسته اید و چندین ساعت رانندگی کرده اید. از خودرو در حالی که گرسنه هستید پیاده می شوید و دوست دارید سریع یک دوش گرفته، شام خود را میل کنید و در یک تخت گرم و نرم بخوابید. حالا تازه اول مصیبت است! باید با این همه خستگی به دنبال آدرس یک هتل بگردید که در آن شهر بهتر است. از افراد در خیابان سوال کنید که نزدیک ترین هتل کجاست و پس از مدتی یک هتل پیدا کنید. برای رزرو با فرد مربوطه صحبت می کنید و از او یک اتاق با امکانات مورد نظرتان درخواست می کنید. پس از صحبت‌های زیاد و سر کله زدن با اتاق‌هایی که شاید مناسب نباشند در آخر پس از چند ساعت به داخل اتاق خودتان می رسید و خب قطعا این شرایط خوب نیست.

رزرو اینترنتی هتل داخلی می تواند به شما کمک کند تا زمان بیشتری برای تفریح و بودن با خانواده تان ذخیره کنید. شما می دانید که مقصدتان کجاست و به محض ورود به هتل تنها کلید را گرفته و به سمت اتاق‌تان می روید.
تصور این داستان می تواند برای ما اهمیت انتخاب و رزرو هتل داخلی قبل از سفر را شفاف کند. حالا سوال این جاست که کدام هتل برای رزو مناسب است؟

رزرو هتل داخلی

ویژگی های یک هتل داخلی خوب

شاید برای اینکه بین هتل‌های مختلف بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم به عوامل مختلفی فکر کنیم. گاهی این موارد و آیتم‌ها درست اند و گاهی نیز تنها به وجود آمده از تعریف های دوستان و آشنایان هستند. گاهی نیز ممکن است این برتری از تبلیغات رسانه‌ای آن هتل به وجود آمده باشد. در هر صورت این ما هستیم که تعیین می کنیم آیا آن هتل داخلی برای ما مناسب است یا خیر.

رزرو هتل داخلی

ممکن است ما بخواهیم به مدت یک شب و یا حتی چند ساعت در هتلی اقامت کنیم و در آن ساعات نیازهای کمی از هتل مد نظرمان داشته باشیم و کارمان با یک هتل ۳ ستاره هم انجام شود. از طرفی امکان دارد شما بخواهید فردی را مانند دوست صمیمی و یا رئیس‌تان به یک سفر کاری دعوت کنید. در این مواقع بهتر است که از هتل‌های مجلل تر و بهتری استفاده کنیم.

قصد دارید هتل چند ستاره رزرو کنید؟

خیلی از مردم فکر می کنند وقتی یک هتل ۵ ستاره است قطعا از امکانات خیلی زیادی برخوردار است و افرادی که در آن جا اتاق رزرو می کنند بسیار لاکچری هستند. این همیشه یک تصور درست نیست. برای این که بیشتر در این باره بدانید لازم است بگوییم که همیشه تعداد ستاره‌ها نشان دهنده کیفیت بالا نیست. به عنوان مثال در ایالات متحده بعضی از نهادها، تعداد ستاره هتل‌ها را بر اساس مالیاتی که پرداخت می کنند مشخص می کنند.

رزرو هتل داخلی

با توجه به این نکته بهتر است برای انتخاب یک هتل خوب تنها به تعداد ستاره های آن توجه نکنیم. این که ستاره‌های آن هتل برای چه موضوعی داده شده اند و فاکتورهای نهاد مسئول برسی چه بوده است نیز مهم است. معمولا این فاکتورها در سایت های رسمی نهاد های مسئول نوشته می شود که می توان آنها را بررسی کرد. البته اگر یک سایت معرفی هتل داخلی، این کار را انجام داده باشد کار برای شما راحت است و می توانید این فاکتورها را در همان سایت مشاهده کرده و مطالعه کنید. با تمام این تفاسیر برای اینکه کار شما در انتخاب هتل‌های برتر راحت تر باشد به کلیت معنی تعداد ستاره‌ها می پردازیم:

رزرو هتل ۵ ستاره

هتل‌هایی که معمولا لوکس اند و بهترین خدمات را به مشتریان‌شان ارائه می دهند در دسته هتل‌های پنج ستاره قرار می گیرند. اتاق‌های این هتل ها با ملحفه‌های تمیز آماده شده اند و امکاناتی مانند جکوزی و سیستم‌های صوتی تصویری کامل نیز در اختیار شما خواهد بود. در اینگونه هتل‌ها دست شما برای انتخاب غذا نیز بیشتر باز است و می توانید هر غذایی که دوست دارید را از منو سفارش دهید. شما می توانید به صورت شبانه روزی از خدمات داخل اتاق استفاده کنید. علاوه بر تمامی این‌ها خدمه، پارکینگ، باشگاه بدن سازی و… نیز برای خدمت رسانی به مشتریان آماده اند.

رزرو هتل ۴ ستاره

این گونه هتل‌ها محیطی رسمی و بزرگ دارند که به همراه خدمات درجه یک به مشتریان ارائه می شوند. به مراکز خرید، رستوران‌ها و محیط‌های تفریحی نزدیک اند و کار را برای دسترسی به عوامل مختلف راحت می کنند. از نظر امکانات داخلی اتاق‌ها نیز تنها مبل های زیبا و راحت، رستوران، پارکینگ و خدمات به مشتریان عرضه می شود که نسبت به آیتم هتل‌های ۵ ستاره مقداری کم تر است.

رزرو هتل ۳ ستاره

هتل‌های سه ستاره دارای اتاق‌های مرتب و تمیز هستند و همچنین لابی آن ها نیز کامل و شکیل است. رستوران های در حد متوسط دارند. محل قرار گیری اکثر هتل‌های ۳ ستاره در حاشیه بزرگراه‌ها و مراکز خرید است تا مشتریان بتوانند هر چه سریع تر توسط این بزرگ راه ها به مناطق مختلف شهر دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این‌ها، معمولا و در اکثر اوقات استخر و باشگاه بدن سازی کوچکی در این هتل‌ها وجود دارد.

نکته قابل ذکر درباره هتل‌هایی با این ویژگی مکانی، بهتر بودنشان در بعضی مواقع نسبت به هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره است. اگر شما یک سخنران هستید و یا می خواهید که در صورت لزوم سریعا به مکان‌های مختلف شهر بروید بهتر است از این هتل‌ها استفاده کنید. درست است که هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره از امکانات بهتری برخوردار هستند اما به دلیل واقع شدن در مراکز شهرها و مناطق نسبتا شلوغ اجازه دسترسی سریع به مناطق دورتر شهر را از شما می گیرند.

رزرو هتل ۲ ستاره

هتل‌های ۲ ستاره جزو هتل های زنجیره ای هستند که امکانات‌شان نسبتا خوب ولی محدود است. در اتاق‌های آن ها تلویزیون و تلفن وجود دارد و می توان از آن ها استفاده کرد. عموما یک رستوران کوچک در محیط هتل وجود دارد. خدمات نیز ممکن است گاهی به درستی ارائه نشوند.

رزرو هتل ۱ ستاره

این هتل‌ها را می توانید در مکان های بکر بیشتر ببینید. در جنگل های شمال ایران به دلیل انبوه بودن و نداشتن مجوز برای تاسیس هتل‌های بزرگ این گونه هتل ها که اکثرا در ملک‌های شخصی واقع شده اند بیشتر اند. تسهیلات ابتدایی ای در این هتل‌ها به مشتریان ارائه می شود. اگر هتل‌های یک ستاره را در شهرهای بزرگ مد نظر داشته باشیم (محل قرار گیری آن مانند دیگر هتل‌ها در مکانی شلوغ باشد) محل تاسیس آن‌ها معمولا در کنار رستوران‌ها و یا وسایل حمل و نقل عمومی است.

رزرو هتل داخلی

در پایان این بخش دوباره تاکید می کنیم که اطلاعات داده شده در زمینه ستاره بندی هتل داخلی‌ها درباره ایران است. این که یک هتل مجلل باشد و تمام و کمال از شما پذیرایی کند با فرهنگ‌های مختلف تفاوت ایجاد می کند. به عنوان مثال یک هتل خوب در کشور‌های اروپایی به صورت رایگان اتو لباس‌ها را انجام می دهد و برای ورود شما خوش آمد گویی با گل را تدارک دیده است. ولی این گونه رسومات در کشور ما عرف نیست و کسی نیز انتظار آن را ندارد.  اگر مقصد شما در خارج از ایران است پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل‌های خارجی در سایت ما جستجویی داشته باشید!

رزرو آنلاین هتل

اکثر سایت ها که رزرو آنلاین دارن ولی به صورت سنتی (تلفنی، پیام رسان) رزرو می کنن که خیلی به ضرر مسافر است چون ممکنه هتل پر باشه یا اتاق مدنظر رو بهتون ندن و…
پس از سایت هایی خرید کنین رزرو آنلاین و مستقیم در هتل ثبت شود که با خیال راحت سفر کنین.
هتلداری رسپشن جزء اولین زیر ساخت گردشگری می باشد که در کشور درحال کار است.
این نوع سیستم هتلداری کامل با رزرو مستقیم داخل رک پذیرش رسپشن انجام می دهد.

خدمات و دیگر موارد در هتل ها

رزرو هتل داخلی در ایران کار چندان سختی نیست و به راحتی می توانید از طریق وب سایت‌های مختلف این کار را انجام دهید. اما باید سعی کرد بهترین انتخاب را داشت. همان طور که در ویژگی‌های هتل و سطح ارتباط‌شان با ستاره‌های ثبت شده برای هتل گفتیم، گاهی لازم است تا تنها ملاک خود را نام و اعتبار هتل نکنیم. به عنوان مثال شما هدف‌تان از سفر به یک شهر ساحلی خرید اجناس ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت است. پس بهتر است بعد از مقایسه قیمتی هتل‌ها، محل استقرار آن ها و فاصله شان تا بازار را چک کنید. قطعا در شرایط تقریبا یکسان لازم است تا به محل استقرار هتل توجه بیشتری شود.

رزرو هتل داخلی

رزرو هتل داخلی ارزان

رزرو هتل داخلی ارزان نیز نکته با اهمیتی است. معمولا اکثر ما ابتدا به قیمت هتل نگاه می کنیم و بعد درباره آن تصمیم می گیریم. با این حال باید دقت داشت که این قیمت بر اساس خدمات داده شده بدست آمده است و باید آن را در مخارج سفر محاسبه کرد. گاهی پرداخت یکسری از هزینه‌ها خیلی بهتر از صرفه جویی کردن در آن زمینه است. به عنوان مثال اگر هتلی برای شما سه وعده غذایی را سرو کند ممکن است قیمت آن مقداری بالا  برود اما آیا این مقدار اختلاف به دردسر های گرفتن مواد غذایی، نگهداری آن و پخت پزش می ارزد؟ اگر زمان لازم برای مهیا کردن وعده‌های غذایی و مخارج آن را با هم جمع کنید گاهی حتی از قیمت اضافه شده به هتل بیشتر می شود. این جاست که بهتر است هتلی را انتخاب کنیم تا خیالمان راحت باشد و از مسافرت نهایت لذت را ببریم!

اما شما از طریق ارمغان به عنوان یک آژآنس مسافرتی با تجربه در زمینه گردشگری می توانید بهترین هتل‌ها را با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت رزرو کنید.

برای رزرو هتل داخلی و هتل خارجی با ارزان ترین قیمت ها با ما تماس بگیرید

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

دفتر تهران: ۲۸۴۲۹۱۱۹ – ۰۲۱

آخرین نوشته ها

همکاران ما