رزرو هتل کیش ارزان با تخفیف

جهت رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

سفر به جزیره زیبای کیش

کیش همواره یکی از مقاصد اصلی برای سفر در تعطیلات است. جزیره ای با امکانات بسیار عالی و هتل هایی مناسب که اقامتی راحت را برای گردشگران فراهم می کنند. اگر قصد سفر به کیش یا خرید تور کیش از مشهد را دارید، با ارمغان همراه باشید تا با معرفی بهترین هتل های جزیره کیش به راحتی رزرو هتل کیش ارزان با تخفیف را انجام دهید و سفری خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید.

لیست بهترین هتل های کیش

هتل داریوش

بنای درخشان هتل کیش داریوش

هتل پنج ستاره داریوش کیش با نمایی الهام گرفته از تخت جمشید به مساحت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در قلب جزیره کیش قرار گرفته است. هتل داریوش علاوه بر معماری و طراحی بی نظیری که دارد، امکانات و خدمات لوکسی هم دارد که در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. هتل داریوش در قلب جزیره کیش قرار گرفته و موقعیت بسیار مناسبی نسب به مراکز خرید و تجاری و مراکز تفریحی کیش دارد و یکی از بهترین هتل کیش به حساب می آید.

هتل مارینا پارک کیش

ساختمان و امکانات و منظره دریای عتل کیش مارینا

این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و در زیبا ترین منطقه جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین پوشش سرسبز و متنوع هتل زیبایی آن را دو چندان کرده است.

این هتل از دو طرف به ساحل مشرف است و منظره ای بی نظیر را برای میهمانان به وجود آورده است. علاوه بر این معماری زیبای این هتل، آن را به یکی از منحصر به فرد ترین هتل کیش تبدیل کرده است.

از دیگر ویژگی های بارز هتل امکانات و خدمات خاص و لوکسی است که در اختیار میهمانان خود قرار می دهد که تجربه ی سفری بی نظیر و کاملا آرام را برای میهمانان خود به ارمغان می آورد.

نزدیک ترین جاذبه تفریحی به هتل، ساحل مرجانی، آکواریوم کیش، باغ پرندگان و پارک دلفین هاست. همچنین برای رفتن به دیگر مراکز تفریحی و مراکز خرید مشکلی وجود ندارد و سرویس های در محل این کار را آسان کرده اند.

هتل پارمیس

تصویر ماه درخشان پشت هتل کیش پارمیس

این هتل پنج ستاره علاوه بر این که یکی از مجهزترین و به روز ترین هتل کیش هست موقعیت مکانی مناسبی هم نسبت به سایر هتل ها دارد.

کارکنان و پرسنل هتل پارمیس بسیار حرفه ای و کارآزموده بوده و علاوه بر این، امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی هم فراهم آورده تا اقامت میهمانانش بدون هیچ مشکلی صورت گیرد.

این هتل به طور کلی دارای ۱۷۰ فضا برای اقامت است که به ۱۵۲ اتاق، ۱۴ سوئیت یک نفره و دو نفره و دو پنت هاوس است. همچنین ۱۵۲ اتاق آن هم به اتاقهای دو، سه و عروس و داماد تقیسم شده اند.

هتل ترنج

تصویر غرب زیبای هتل کیش ترنج

هتل ترنج درسال ۱۳۹۴ بر روی آب های نیلگون خلیج فارس افتتاح شد و تبدیل به اولین هتل دریایی خاورمیانه شد. این هتل با توجه به این که بر روی آب ساخته شده اما آسیبی به محیط اطراف خود نزده و موفق به کسب تندیس ویژه اولین هتل دوستدار و حامی محیط زیست شده است.

در مجموع ۱۰۰ سوئیت در این هتل قرار گرفته که همگی آن ها دارای کف شیشه ای هستند. همچنین این هتل امکانات رایگانی از جمله ترانسفر رفت و آمد، صبحانه به صورت بوفه، مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه برای مراکز خرید و تفریحی جزیره و… برای میهمانان خود فراهم آورده است.

شاید جالب باشد بدانید که مدیران هتل ترنج دو جزیره مصنوعی را در کنار هتل به وجود آورده اند تا باعث جذب پرندگان و حفظ اکوسیستم طبیعی این منطقه باشد.

بهترین هتل های چهار ستاره کیش ارزان

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش

از بهتیرن هتل های کیش که هر هر کس در آن اقامت داشته باشد محال است که خاطراتش در هتل سورینت صدف خاطره ای نداشته باشد. این با هتل با معماری بی نظیر، دکوراسیون و طراحی داخلی زیاب و استفاده از رنگ بندی های مناسب، توانسته است خود را به عنوان یک هتل متفاوت در کیش مطرح کند.

امکانات اقامتی که این هتل در اختیار میهمانان خود قرار می دهد بی نظیر است و اصول بین المللی هتلداری در آن به طور کامل رعایت می شود. از امکانات جانبی که برای رفاه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است می توان به کافی شاپ، بیلیارد، استخر، فضای سبز اشاره کرد.

وجود رستوران مجلل کوه نور وجه تمایز اصلی هتل سورینت صدف با سایر هتل های کیش است. رستورانی که در آن با کیفیت ترین و خوشمزه ترین غذا های ایرانی و فرنگی سرو می شود و در آن موسیقی زنده اجر می شود.

سورینت صدف کیش در مرکز جزیره قرار گرفته است و رو به روی دانشگاه کیش قرار دارد که مراکز خرید مانند بازار مروارید بسیار نزدیک می باشد. به علاوه راهی هم تا اسکله و ساحل نیست.

هتل گامبرون کیش

رزرو هتل کیش

هتل گامبرون در اواخر سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. این هتل امکانات رفاهی بسیار مناسبی دارد و در تلاش است تا با جلب رضایت بیشتر میهمانان و افزودن امکانات و خدمات خود تبدیل به هتلی پنج ستاره شود.

از امکانات رفاهی و معماری زیبایی این هتل که بگذریم، این هتل در میدان ساحل کیش واقع شده و موقعیت مکانی مناسبی هم دارد و از آن جایی که اغلب مسافران برای تفریح به کیش می آیند، نزدیکی و دسترسی این هتل به مراکز تفریحی از نکات مثبت آن به شمار می رود.

هتل فلامینگو

رزرو هتل کیش

هتل فلامینگو در سال ۱۳۷۳ در فاز ویلایی افتتاح شد و ده سال بعد هم فاز هتلی این مجموعه آغاز به کار کرد. در سال ۱۳۹۵ آخرین بازسازی هم روی قسمت ویلایی انجام شد.

این هتل فضای سبز و آبنماها و آلاچیق های بسیار زیبایی دارد که لذت اقامت در این هتل کیش را بسیار افزایش می دهد.

رزرو هتل آنلاین در فلامینگو در دو فاز ویلایی و هتلی صورت می گیرد و اگر دوست دارید در محیطی آرام اقامت داشته باشید ما به شما قسمت ویلایی را پیشنهاد میکنیم.

هتل گراند کیش

رزرو هتل کیش

از جمله هتل کیش به حساب می آید که در موقعیت مناسبی واقع شده است و چشم اندازی رو به دریا دارد.

میهمانان این هتل به راحتی با کمی پیاده روی می توانند به ساحل برسند و همچنین در زمان کوتاهی هم به مرکز خرید ونوس و زیتون دسترسی خواهند داشت.

از لحاظ امکاناتی هم که این هتل به میهمانان خود ارئه می دهد مشکلی وجود ندارند و مسافران به راحتی می توانند از اقامت خود در این هتل کیش لذت ببرند.

 بهترین هتل سه ستاره کیش از نظر مسافران

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش یکی از ارزانترین هتل کیش به حساب می آید و بسته به قیمتی که از گردشگر میگیرد، خدمات و امکانات مناسبی در اختیارش قرار می دهد. ولی نباید انتظار صبحانه متنوع و نزدیکی به شهر و مرکزخرید را داشته باشید. البته مشکل دوری از مرکز خرید را هتل با قرار دادن سرویس هایی تا حدودی حل کرده است.

هتل سان رایز کیش

رزرو هتل کیش

این هتل با توجه به وجهی که دریافت میکند خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه می دهد. برخورد پرسنل هتل بسیار خوب است و اتاق ها و سرویس های بهداشتی بسیار تمیز هستند. سرویس صبحانه ای هم که سرو میکنند کامل بوده به طور مرتب شارژ میشود. فاصله ای که این هتل با مراکز خرید و مرکز جزیره دارد مناسب است و مشکلی در رفت و آمد شما پیش نخواهد آمد.

هتل پارسیان کیش

رزرو هتل

هتل پارسیان کیش موقعیت جغرافیایی نسبتا خوبی دارد. بازسازی هتل پارسیان به تازگی به پایان رسیده است و این هتل یکی از هتل هایی در کیش به حساب می آید که امکانات بسیار خوبی دارد و میزبانی خوبی از میهمانان خود انجام می دهند. برخورد پرسنل در این هتل بسیار خوب است و صبحانه و غذاهایی که در این هتل سرو میشود از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

هتل آرامش

در سال ۱۳۹۰ هتل آرامش با داشتن ۶۰ اتاق تاسیس شد و موقعیت مکانی آن در میدان ساحل است. این هتل جزو هتل های خوب سه ستاره کیش به حساب می آید که امکانات خوبی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. رفتار پرسنل یکی از شاخصه های اصلی این هتل به حساب می آید و امکانات وخدماتی نظیر اینترنت، رستوران با انواع غذا های خوشمزه، پارکینگ، صندوق امانات و خدمات خانه داری و … هم وجود دارند تا شما اقامت بهتری را در این هتل تجربه کنید.

هتل لوتوس کیش

رزرو هتل کیش

هتل لوتوس یا همان لاله سابق از در سال ۱۳۸۳ تاسیس شده و از هتل کیش هایی به حساب می آید که موقعیت مکانی نسبتا خوبی دارد و در نزدیکی بازار مروارید و سارینا۲ قرار گرفته است. اتاق ها زیاد شیک نیستند اما تمیز و آروم و نسبتا بزرگ بوده و رفتار پرسنل هتل هم با افراد بسایر عالی است. تمامی اتاق های این هتل سرویس فرنگی دارند اما شما میتوانید از سرویس های دیگری که در کافی شاپ هتل قرار گرفته است استفاده کنید. در کل با توجه به هزینه ای که از مسافر دریافت می کنند خدمات خیلی خوبی را تحویل می دهند.

همکاران ما