پیکاپ ویزا کانادا | خدمات پیکاپ ویزا کانادا

شرکت ارمغان آفاق ایرانیان با ارائه خدمات پیکاپ ویزا کانادا در شهرهای آنکارا و ابوظبی این فرصت را برای شما هموطنان عزیز فرآهم کرده با سپردن مراحل کار به ما با خیال راحت برای ویزا کشور کانادا اقدام فرمایید. وقت سفارت را به ما بسپارید.

پیکاپ ویزا کانادا

پیکاپ ویزای کانادا چیست

برای دریافت ویزای کانادا می بایست مراحلی را قدم به قدم پیش بروید و سپس تایید نهایی ویزا را دریافت نمایید. زمانی که پاسخ دریافت ویزا از طریق ایمیل به متقاضی ارسال گردید، وی موظف می باشد تا ایمیل دریافتی را پرینت بگیرد و پاسپورت خود را برای مراجعه به سفارت اقدام نماید. محدودیت‌های زمانی برای دریافت ویزای معتبر ممکن است زمان مراجعه شما را به کشور مقصد به تاخیر بیندازد و سفر شما موکول شود. البته همیشه راهی برای فرار از محدودیت‌های زمانی و صرفه جویی در زمان وجود دارد که در این بخش “پیکاپ ویزای کانادا” به شما کمک فراوانی می کند. از مزیت‌های ویژه استقبال موج عظیم گردشگران از پیکاپ ویزای کانادا عدم نیاز مراجعه متقاضی به کشور ثالث می باشد. از این رو برای دریافت ویزای کانادا می بایست نماینده قانونی تعیین کنید و مدارک لازم اعم از پرینت ایمیل دریافتی‌تان را بهمراه پاسپورت در اختیار نماینده‌ای که تعیین کرده اید، قرار بدهید.

شهر پیکاپ نوع ویزاقیمت
آنکارا مهاجرتی و غیر مهاجرتی ۱٫۲۵۰٫۰۰۰ تومان
ابوظبیغیر مهاجرتی ۴۸۰ درهم امارات
دبی غیر مهاجرتی ۳۰۰ درهم امارات

در صورتی که به دنبال راهی مطمئن و آسان برای پیکاپ ویزای کانادا هستید، می توانید با ارمغان همراه باشید.

پیکاپ ویزای کانادا از نگاه مردم

برای بررسی ویژگی‌های پیکاپ ویزا خوب است ابتدا به تفکر عمومی مردم درباره آن بپردازیم. پیکاپ پاسپورت نام دیگر پیکاپ ویزا می باشد و در اصطلاح به روند ارسال گذرنامه به سفارت کشور مربوطه و بازگرداندن آن همراه با ویزای اخذ شده به متقاضی گفته می شود. درست است که برای دریافت ویزای کانادا می بایست برای مصاحبه یا انگشت نگاری، حضور داشته باشید؛ اما پس از صدور ویزا برای پیوست ویزا نیازی به حضور شما نمی باشد. بنابراین با توجه به ارزش زمان برای متقاضیان، درخواست‌های زیادی برای دریافت پیکاپ ویزای کانادا وجود دارد. در حقیقت متقاضیان ترجیح می دهند تا مدارک لازم را به نماینده خود بدهند تا کارهای آن‌ها راحت تر و آسان تر انجام شود.

پیکاپ ویزا کانادا

۲ مزیت ویژه پیکاپ ویزا کانادا در مقایسه با ویزای کانادا

  1. عدم نیاز به صرف زمان طولانی برای دریافت ویزای کانادا
  2. عدم نیاز به صرف هزینه گزاف برای دریافت ویزای کانادا در زمان مقرر

شما بعنوان متقاضی پیکاپ ویزای کانادا می بایست بدانید که وجود مجوزهای قانونی از پلیس مهاجرت الزامی می باشد. بطوری که شرط اصلی ادامه دریافت پیکاپ ویزای کانادا همین مجوزهای قانونی پلیس مهاجرت است. آمارها نشان داده است که خیلی از متقاضیان دریافت پیکاپ ویزای کانادا فریب تبلیغات آژانس‌ها و شرکت‌های گوناگون را می خورند، بدون آنکه اطلاع داشته باشند مجوزهای قانونی پلیس مهاجرت شرط پیمودن مراحل دریافت پیکاپ ویزا می باشد. از همین رو هنگام ورود به کشور مقصد، صاحبین پاسپورت متوجه می شوند که ویزای آن‌ها تقلبی بوده است و هیچ گونه اعتبار قانونی ندارد.

پیکاپ ویزا کانادا

✔برای دریافت پیکاپ ویزای کانادا گام به گام در کنار شما هستیم

شما بعنوان متقاضی پیکاپ ویزای کانادا می بایست بدانید که وجود مجوزهای قانونی از پلیس مهاجرت الزامی می باشد. بطوری که شرط اصلی ادامه دریافت پیکاپ ویزای کانادا همین مجوزهای قانونی پلیس مهاجرت است. آمارها نشان داده است که خیلی از متقاضیان دریافت پیکاپ ویزای کانادا فریب تبلیغات آژانس‌ها و شرکت‌های گوناگون را می خورند، بدون آنکه اطلاع داشته باشند مجوزهای قانونی پلیس مهاجرت شرط پیمودن مراحل دریافت پیکاپ ویزا می باشد. از همین رو هنگام ورود به کشور مقصد، صاحبین پاسپورت متوجه می شوند که ویزای آن‌ها تقلبی بوده است و هیچ گونه اعتبار قانونی ندارد.

پیکاپ ویزا کانادا

مراحل درخواست دریافت اینگونه است که متقاضی با در دست داشتن پاسپورت خود و نامه یا ایمیل سفارت مبنی بر تایید درخواست ویزا به شرکت معتبر مراجعه می نماید تا از پلیس مهاجرت کشورمان، مجوز اخذ خدمات پیکاپ پاسپورت را داشته باشد. (آژانس ارمغان آفاق ایرانیان دارای این مجوز می باشد و کارشناسان متخصص بخش پیکاپ ویزای کانادا در این مرحله موظف اند تا مدارک و اخذ فرم وکالت نامه را بطور کامل بررسی نمایند.)

پیکاپ ویزا کانادا

پیمودن مراحل بعدی دریافت ویزای کانادا بطور کامل برعهده شرکت مربوطه می باشد. مسئولین شرکت این وظیفه را دارند تا در اولین فرصت نسبت به ارسال مدارک متقاضی و بازگرداندن پاسپورت دارای ویزا به تهران اقدام نماید. در حال حاضر پیکاپ ویزای کانادا از سفارت‌های این کشور در امارات و ترکیه ممکن می باشد.

پیکاپ ویزا کانادا

برای دریافت پیکاپ ویزای کانادا می توانید کشورهای ترکیه و امارات را انتخاب نمایید. آژانس ارمغان آفاق ایرانیان پس از انجام مراحل اداری، پاسپورت مهرخورده را با اولین پرواز به تهران باز می گرداند تا به متقاضیان دریافت ویزای پاسپورت تحویل بدهد. این نکته را دقت داشته باشید که  تاریخ دقیقی را نمی توان برای تحویل پیکاپ ویزا در نظر گرفت ولی می توان بصورت قطعی بیان کرد که آژانس ارمغان آفاق ایرانیان سریع ترین خدمات را در زمینه پیکاپ ارائه می دهد.

سفارت خانه کانادا در ترکیه

با توجه به موج عظیم درخواست‌های متقاضیان برای دریافت ویزای کانادا، برای انگشت نگاری نیازی نیست که حتما به کشور کانادا بروید. سفارت کانادا در شهرهای ترکیه یعنی آنکارا و استانبول برای انگشت نگاری پذیرای شما هستند. اگر در برنامه سفرتان برای دریافت پیکاپ ویزای کانادا می خواهید که به سفارت کانادا در ترکیه مراجعه کنید، بهترین گزینه برای شما سفارت کانادا در آنکارا می باشد. از مزیت‌های انتخاب سفارت خانه کانادا در آنکارا این است که می توانید اطلاعات لازم برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید. هر چند که آژانس ارمغان آفاق ایرانیان می تواند ویزای تحصیلی و ویزای توریستی کانادا شما عزیزان را فراهم نماید.

آدرس سفارت خانه کانادا در استانبول:

Consulate General of Canada – ۲۰۹ Buyukdere Caddesi – Tekfen Tower – Levent 4, Istanbul – ۳۴۳۹۴ Turkey

سفارت خانه کانادا در آنکارا

اگر به دنبال پیدا کردن سفارت کانادا در ترکیه هستید، می توانید سفارت خانه کانادا در استانبول را انتخاب کنید. خوب است در کنار لذت بردن از مناطق جذاب و دیدنی استانبول، سفر خود به کانادا را لذت بخش تر کنید و خدمات دریافت پیکاپ ویزای کانادا را به راحتی دریافت نمایید.

آدرس سفارت خانه کانادا در آنکارا:

Cinnah Caddesi No: 58 – ۰۶۶۹۰, Cankaya – Ankara, Turkey

هزینه و مدارک پیکاپ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا به فرایندی گفته می شود که پاسپورت به سفارت فرستاده می شود و به همراه ویزا به فرد متقاضی بازگردانده می شود. حضور فرد متقاضی برای مصاحبه و انگشت نگاری لازم است ولی الصاق آن نیازی به حضور فرد ندارد. به همین دلیل خیلی از افراد برای دریافت پیکاپ ویزا کانادا خود و یا دیگر کارهای مربوط به ویزا سعی می کنند تا کارهای خود را به کارگزارها بسپارند. با ارمغان همراه باشید.

پیکاپ ویزا کانادا

مراحل درخواست پیکاپ ویزا

در اولین اقدام فرد باید به همراه پاسپورت، نامه یا ایمیل سفارت مبنی بر توافق درخواست ویزا به شرکتی که از پلیس مهاجرت ایران مجوز خدمات پیکاپ ویزا پاسپورت را داشته باشد، مراجعه کند. در مرحله بعد کارشناسان این شرکت‌ها در بخش پیکاپ ویزا کانادا، مدارک را به طور دقیق بررسی خواهند کرد و فرم وکالت نامه را از فرد متقاضی دریافت خواهند کرد. از این جا به بعد تمامی کارها توسط شرکت یا کارگزار ویزا انجام می شود. آن‌ها در اولین فرصت، مدارک فرد را ارسال خواهند کرد. بعد از آن برای دریافت پاسپورت با ویزا اقدام خواهند کرد.

پیکاپ ویزا کانادا

مدارک لازم برای پیکاپ ویزا کانادا

مدارکی که برای پیکاپ ویزا لازم است بسته به نوع ویزا مسافر متفاوت است.

ویزا مهاجرتی کانادا

  • پرینت ایمیل سفارت
  • پاسپورت امضاء شده
  • دو قطعه عکس ۷*۵٫ این عکس باید مهر شده باشد و آدرس و شماره عکلاسی هم لازم است.
  • تکمیل صفحه آخر ایمیل سفارت که اطلاعاتی نظیر ایمیل، آدرس و شماره تلفن شخص باید وارد شود.
پیکاپ ویزا کانادا

ویزا غیر مهاجرتی کانادا

  • پاسپورت امضا شده
  • پرینت ایمیل سفارت
  • فرم وکالت نامه

در کنار تحویل این مدارک، هزینه دریافت پیکاپ ویزا را هم که با توجه به نوع ویزا متفاوت است هم باید پرداخت کنید. تاریخ دریافت پیکاپ ویزا چندان مشخص نیست ولی به طور معمول فرآیند برچسب ویزا کانادا در سفارت خانه و انجام دیگر امور اداری مربوز به ویزا چیزی حدود یک تا سه هفته بیشتر طول خواهد کشید.

برای اطلاع از شرایط ویزای تحصیلی کانادا و ویزای توریستی کانادا همراه ارمغان باشید.

ویزای توریستی کانادا
ویزای تحصیلی کانادا

همکاران ما