جزییات تور

لیست تور اسپانیا | تور اسپانیا ارزان | تورهای اسپانیا

آژانس ارمغان سعی در این دارد که بهترین تورهای دنیا را به شما معرفی کرده تا بتواند در بخشی از زندگی لحظات نابی را به شما هدیه کند. در تور اسپانیا با دیدن شهرهایی همچون مادرید، بارسلون، تولدو اوقات خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنید. پیشنهاد می شود در فصل بهار و پاییز به اسپانیا سفر کنید زیرا این فصل ها هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ آب وهوا مناسب تر هستند. با سفر به اسپانیا هیجان شادی و عشق را همزمان تجربه کنید چرا این کشور نامش با موسیقی، معماری و فوتبال در یادها زنده میشود.

تور اسپانیا نوروز ۹۹

اگر دوست دارید به کشوری سفر کنید که معماری، موسیقی و فوتبال در همه جای شهر به چشم بخورد؛ کشور اسپانیا را برای سفر انتخاب کنید. معماری این کشور اروپایی به تاریخ و تمدن پرآوازه ای که دارد، باز می گردد. شکوه مناظر شگفت انگیز در کشور اسپانیا از معماری های داخلی شروع می شود و تا سواحل زیبا، جذاب و طبیعی این کشور ادامه پیدا می کند. با گردش در جای جای کشور اسپانیا شاهد جاذبه های بی شمار و دوست داشتنی خواهید بود که در کنار تور اسپانیا از مشهد بسیار دوست داشتنی و ترغیب کننده می شود.

تور اسپانیا ، تور اسپانیا نوروز 99

خوشبختانه آژانس گردشگری ارمغان آفاق ایرانیان با پکیج تورهای ترکیبی اسپانیا و ایتالیا ، تورهای ترکیبی اسپانیا و فرانسه و تور ترکیبی اسپانیا زمستان ۹۸ می تواند خدمات گردشگری کاملی به متقاضیان تور اسپانیا از مشهد ارائه دهد.

اسپانیا

با تور اسپانیا از مشهد نوروز ۹۹ ، به بارسلون برید!

شما هم قبول دارید که در سفر نمی توان علاقه ها و سلیقه های شخصی تان را کنار بگذارید. ساعت ها نشستن پای فوتبال و دیدن لیگ های پرطرفدار فوتبال اروپایی، از طرفداران این برنامه های تفریحی نمی کاهد و بلکه مخاطبان بیشتری را درگیر خود می کند. وقتی که با تور اسپانیا از مشهد به بارسلون می روید؛ حتما به ورزشگاه های این شهر بروید و تجربه ی شیرین و هیجانی تماشای یک بازی فوتبال زنده را از آن خود کنید. شما می توانید از سه باشگاه معروف و بزرگ شهر بارسلون در اسپانیا، بلیط حضور در ورزشگاه های نیو کمپ، ورزشگاه کرنلا-ال پرات و ورزشگاه نارسیس سالا را تهیه کنید.

تور اسپانیا نوروز 99 ، تور اسپانیا زمستان 98

هر ساله مسابقات گاوبازی شور در اسپانیا برگزار می شود که مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب می کند. اگر شما هم در بارسلون باشید، نمی توانید از دیدن گاوبازی های ماتادورها دست بکشید. مسابقات گاوبازی شور در اسپانیا جلوه ی شهر بارسلون را تغییر می دهد و مردم را به اوج هیجان می رساند. توجه داشته باشید که تور اسپانیا از مشهد می تواند شما را به هر آنچه که می خواهید در اسپانیا ببینید؛ می رساند. اگر مدت زمان خاصی را برای سفر به اسپانیا مد نظر دارید، برای اطلاع از آخرین قیمت های تورهای ترکیبی اسپانیا و فرانسه ، با ما در ارمغان آفاق ایرانیان در تماس باشید.

تور اسپانیا و ایتالیا | تور اسپانیا زمستان ۹۸ | تور اسپانیا نوروز ۹۹

تمام زیبایی های ظاهری شهر بارسلون مدیون معماری های ارزشمند و تماشایی این شهر است. آنتونی گائودی در شهر بارسلون معجزه زیبایی گذاشت و آن، معماری های اصولی و دیدنی داخل شهر بارسلون می باشد. خلاصه اینکه تا خودتان در بارسولون اسپانیا نباشید، نمی توانید تمام جلوه های زیبای شهر را زیر دستان تان لمس کنید. بیشترین خواسته ای که گردشگران خارجی دارند؛ وجود ساحل های شنی در پکیج تورهای اسپانیا از مشهد می باشد. اصلا قدم زدن در ساحل های شنی هم حال و هوای خود را دارد. هیچ کس نمی تواند از لذت آرامش بخش پیاده روی بر روی شن های ساحل به راحتی بگذرد. خوبی پیاده روی در ساحل های شنی اسپانیا این است که عضلات کف پا و ساق شما تقویت می شوند. از امکانات رایگان ساحل زیبای شهر بارسلون اسپانیا استفاده کنید و همسفران خودتان را به ورزش های صبحگاهی دعوت کنید.

تور اسپانیا نوروز 99 ، تور اسپانیا زمستان 98

دلیل اولویت دار بودن شهر بارسلون در این مطلب، زیبایی های چشم نوازی بود که حتما با سفر به اسپانیا باید آنجا رفت و همه جا را دید. یعنی اگر با تور ترکیبی اسپانیا از مشهد به اسپانیا رسیدید و یک روز کامل را در بارسلون و مادرید نماندید، در حقیقت ضرر کرده اید. حالا نوبت به شهر مادرید، شهر پایتخت و پر رفت و آمد کشور اسپانیا می رسد. همانطور که میزان رفت و آمد در پایتخت کشور اسپانیا زیاد است، میزان مردم دوستی و محبت مردم این شهر هم زیاد می باشد. لقبی که مردم اسپانیا برای شهر مادرید انتخاب کرده اند، اسپانیای کوچک می باشد. دلیل استفاده از اسپانیای کوچک در محاوره ها و گفت و گوی بین مردم اسپانیا و گردشگران، وجود مجموعه ی تقریبا کامل هنری در این شهر است.

تور اسپانیا نوروز 99 ، تور اسپانیا زمستان 98

در لیست شادترین کشورهای دنیا، نام کشور اسپانیا به چشم می خورد. یعنی علاوه بر افسانه‌ی لبخند مردم شهر تایلند، رمز و راز شادی مردم کشور اسپانیا بر سر زبان ها است و دست به دست روی این کره ی خاکی می چرخد. برخی از پژوهشگران، قدم زدن در میدان های شهر های کشور اسپانیا را دلیلی بر وجود لبخند همیشگی در چهره مردم این کشور می دانند. برخی های دیگر هم معتقدند که حضور در جمع های صمیمی و دوست داشتنی کافه های روح بخش اسپانیا، می تواند دلیلی بر تثبیت زندگی شاد در این کشور اروپایی باشد. با این گفته ها وقتی با تور اسپانیا به خاک کشور اسپانیا می رسید، برای تمام لحظاتی که قرار است در این کشور خوش گذرانی کنید؛ برنامه بچینید تا از هیچ تفریحی جا نمانید.

اطلاعات کلی درباره‌ی اسپانیا

  • پایتخت: مادرید
  • جمعیت: ۴۶ میلیون نفر
  • موقعیت مکانی: جنوب غربی اروپا
  • زبان رسمی: اسپانیولی، انگلیسی
  • واحد پول: یورو
  • شهر های مهم اسپانیا: بارسلونا، والنسیا، گرانادا، بیلبائو، مالاگا
  • پیش شماره: ۰۰۳۴

مدارک برای ویزای توریستی اسپانیا

  • مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی)
  • ۳ قطعه عکس رنگی با زمینه سفید
  • آدرس محل زندگی و کار
  • اسناد تمکن مالی و وضعیت اجتماعی حرفه ای
  • ترجمه روزنامه رسمی شرکت به همراه رزومه ی کاری
  • کارت بین اللملی دانشجویی در صورت دانشجو بودن
  • ترجمه جواز کسب و کار و یا کارت بازرگانی برای مشاغل آزاد
  • ترجمه اسناد مالکیت و ترجمه ی لاتین آن
  • پرینت گردش حساب از آخرین ماه
  • بلیط هواپیما و برگه رزرو هتل
  • بیمه مسافرتی که در تمام کشورهای منطقه شنگن معتبر باشد
  • تمامی مدارک باید ترجمه لاتین داشته باشد

مدارک لازم برای سفر به اسپانیا (ویزای شینگن)

برای سفر به اسپانیا باید مدارک لازم را به همراه داشته باشید. در فهرست زیر مدارک لازم برای سفر به اسپانیا را شرح داده ایم. با دقت بخوانید.

  • اصل پاسپورت با ۶ ماه اعتبار از زمان خروج از کشور بهمراه امضا شخص مسافر
  • دو قطعه عکس ۳*۴ رنگی، تمام‌ رخ با زمینه سفید، حداکثر برای ۶ ماه اخیر (توجه: عکس با گذرنامه یکی نباشد.)
  • اصل شناسنامه و ترجمه اسپانیایی از کلیه صفحات آن
  • اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضا بانک فقط به زبان انگلیسی (با مانده‌ حساب بالای ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال)
  • اصل و ترجمه سند مالکیت به نام مسافر (چنانچه خانواده باشند سند مالکیت به نام سرپرست خانواده کافی است.)
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی:پزشکان: پروانه مطب یا حکم کارگزینی از بیمارستان، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی
  • وکلا: پروانه وکالت
  • مشاغل دولتی: حکم کارگزینی، آخرین فیش حقوقی و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان
  • بازنشسته‌ها: حکم بازنشستگی و آخرین فیش حقوقی
  • مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار از شرکت مربوطه به همراه فیش حقوق و سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان
  • در صورت خویش‌فرما بودن: جواز کسب یا آخرین آگهی تغییرات
  • معلمان، اساتید و اعضای هیئت‌علمی: اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار به همراه فیش حقوق و سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان
  • دانش آموزان و دانشجویان: اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل جهت دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه برنامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل و ترجمه رضایت‌نامه از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامی است.
  • برای فرزندان زیر ۱۸ سال که بدون همراهی یکی از والدین سفر می‌کنند رضایت‌نامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه اسپانیایی و تائید دادگستری دارد.
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم‌های خانه‌دار – چک رمزدار یا ضمانت‌نامه بانکی برای هر نفر ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جهت ضمانت بازگشت در وجه آژانس ستاره ونک (با توجه به مدارک ارائه‌شده و پس از انجام بررسی در صورت نیاز به ضمانت‌نامه بیشتر مبلغ آن به مسافر متعاقباً اعلام می‌گردد.) تمامی مدارک باید به زبان اسپانیایی ترجمه شود.

نکته : متقاضیان می بایست ۹۰ روز قبل از سفر درخواست ویزای خود را در سفارت اسپانیا اعلام دارند. مدارک شما طی ۲۱ روز پردازش شده و اخبار نهایی آن از طریق سایت هم قابل بررسی می باشد. برای اطلاعات بیشتر به سایت سفارت اسپانیا در تهران مراجعه کنید.

جاذبه های گردشگری تور اسپانیا

اسپانیا از معماری زیبا و شگفت انگیزی بهره مند است.این کشور سالانه جذب بالایی از گردشگران در کل دنیا را به خود اختصاص میدهد که نیمی از خلق این هنرها را مدیون نبوغ معماری آنتونی گائودی بزرگ است. این کشور از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای دیگری نیز بهرمنده است که به چندی از آنها میتوان اشاره نمود: موزه ی کازاباتیو، پارک مون جوییک، ساحل بارسلونا، قلعه ی مونیوک، پارک گوِئل، کلیسای سن فرانسیکو، فواره سیبلس، مرکز هنری ملکه صوفیا، کلیسای ساگرادا فامیلیا.

تور اسپانیا ایتالیا فرانسه | تور اسپانیا زمستان ۹۸ | تور اسپانیا نوروز ۹۹

همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان در پکیج تورهای ترکیبی اسپانیا به این فکر هم بوده اند که بازدید از بخش های تاریخی و گردشگری اسپانیا را از دست ندهید. قصرهای سلطنتی، کلیساهای اسپانیا، مسجد جامع و بزرگ کوردوبا، موزه گوگنهایم و میدان پلازا مایور از جاذبه های تاریخی، گردشگری و دیدنی کشور آمیخته به هنر اسپانیا می باشد. درباره قلب تپنده شهر مادرید اسپانیا می دانید؟ به راستی که این میدان در شهر مادرید، قلب تپنده مادرید نامیده می شود. همه ی زیبایی های این میدان پر نقش و نگار را باید سپاس گزار معمار مورد اعتماد شاه به نام “هررا” بود. هررا توانست با بنای این میدان، نقش بزرگی در رونق  و پیشرفت شهر مادرید داشته باشد؛ چرا که رویدادهای بزرگ، تجملاتی و تشریفاتی کشور اسپانیا خصوصا شهر مادرید، در این میدان شگفت انگیز برگزار می شود. با خودتان فکر کنید؛ آیا دیدن این همه زیبایی در تور اسپانیا، جالب و لذت بخش نیست؟!

تور اسپانیا نوروز 99 ، تور اسپانیا زمستان 98

برای اینکه کمی از جذابیت های تور اسپانیا بگوییم تا شما را به هدف نهایی تان یعنی رزرو تور ترکیبی اسپانیا ۹۸ از مشهد برسانیم، این وظیفه را می دانیم که در مورد شهرک های سفید رنگ کشور اسپانیا هم صحبت کنیم. به قسمت جنوبی ناحیه اندالوسیا که بروید، خواهید دید که شهرک های سفیدی در این قسمت بنا شده اند که نشان دهنده تاریخچه غنی و کامل کشور اسپانیا است. آرکوس دلا فرانترا نام یکی از شهرک های سفید اندالوسیا می باشد که باز، وجود میدان زیبا و کلیسا در نما و زیبایی این شهر غوغا کرده اند. این روزها سفر کردن به همه ی نقاط دنیا کار سختی نیست. آژانس ارمغان آفاق ایران افتخار این را دارد که همواره به شما بهترین تورهای اروپایی و بهترین تورهای خارجی ارئه بدهد.

کلیسای ساگرادا فامیلیا

ساگرادا فامیلیا اسپانیا

از شاهکارهای معمار معروف آنتونی گائودی و یکی از جاذبه های مشهور و تاریخی بارسلونا است. این کلیسا در شمال شهر بارسلونا قرار دارد ک در یونسکو نیز ثبت شده است. این مکان زیبا و تاریخی در زبان ما به معنی خانواده ی مقدس است.

پارک گوئل در تور اسپانیا

پارک گوئل تور اسپانیا

پارک گوئل در تپه ی (ال کارمل) در منطقه ی گراسیا قرار دارد که چشم انداز زیبایی به شهر بارسلونا می دهد. این بنای خارق العاده به طور بسیار عجیب و زیبایی ساخته شده که بسیار حیرت برانگیز است. می توانید همزمان جادوی ترکیب معماری فانتزی و مهارت مهندسی را در آن ببینید.

موزه ی کازاباتیو

موزه کازاباتیو تور اسپانیا

ساختمان این موزه ی بسیار شگفت انگیز به گونه ای است سالانه بسیاری از گردشگران تور اسپانیا را به خود جذب می کند. نمای بیرونی این سازه از سنگ و شیشه رنگی با خطوط موج دار ساخته شده است که تلفیق از زیبایی و مهارت است.

ساحل بارسلون

در تور اسپانیا نیز میتوانید شب های رویایی و شادی را در بندر المپیک در شهر بارسلون بگذرانید. در اطراف این ساحل زیبا نیز میتوان از هتل، رستوران و سایر تفریحات آبی نیز بهرمند شوید.

ساحل بارسلون اسپانیا

Beaches in Fuerteventura

یک سفر رویایی با اقامت در هتل های مجاور ساحل ” فیورتونتورا ” می توانید رقم بزنید. غواصی، دوچرخه سواری، آفتاب گیری معرکه ای را در این سواحل ماسه ای تجربه خواهید کرد.

ساحل

اسپانیا را بهتر بشناسید

موقعیت مکانی اسپانیا در جنوب غربی اروپا در جزیره ی ایبری می باشد. اسپانیا در رده ی ۱۵۱ امین کشور پهناور دنیا قراردارد. اسپانیا شامل تاریخ بسیار کهنی است که در سده های ۱۶ و۱۷ قدرتمندترین کشور اروپا بوده. از نظر اقتصاد پنجمین کشور قدرتمند در اروپاست که بخش عظیمی از اقتصاد این کشور به فوتبال اختصاص دارد.مذهب این کشور همانند کشورهای دیگر اروپا مسیحیت می باشد به همین دلیل نیز کلیساهای زیبا و پرقدمتی در آن ساخته شده که در جاذبه های دیدنی تور اروپا قرار دارد که پیشنهاد میشود حتما ازین کلیساهای حیرت برانگیز دیدن فرمایید.

جشن ها و تعطیلات اسپانیا را قبل از سفر با تور اسپانیا بشناسید

  • سال نو: اول ژانویه (۱۱دی)
  • جشن سن خوزه: ۱۹مارس (۱۹ اسفند)
  • روز سه پادشاه مقدس: ۶ ژانویه (۱۶ دی)
  • روز کارگر: اول می (۱۱ اردیبهشت )
  • جمعه خوب: متغیر
  • روز سانتیاگو: ۲۵ جولای (۳ مرداد)
  • روز ملی(سالگرد رسیدن کریستوف کلمب به آمریکا): ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر)
  • روز قدیسین: اول نوامبر (۱۰ آبان)
  • پذیرش حضرت مریم: ۸دسامبر (۱۷ آذر)
  • روز تاسیس: ۶ دسامبر (۱۵ آذر)
  • روز کریسمس: ۲۵ دسامبر (۴ دی)
  • جشن آتش بازی جوزف مقدس در اسفند ماه(۱۹ مارس)

جشن سه پادشاه

جشن ۳ پادشاه برای بزرگداشت ۳ پادشاه اسپانیا برگزار شده و به اینگونه است که مردم هدایای کریسمس خود که از جمله ی آنها طلا و جواهرات با ارزش نیز می باشد را در این روز باز می کنند و آنها را به عیسی مسیح نوزاد تقدیم و یا آنها را به کودکان هدیه می دهند. در این روز مردم با بخشش و هدیه دادن به هم لحظات شادی را برای یکدیگر می سازند.

3پادشاه اسپانیا

رقص فلامینگو

در ژوئن (مرداد ماه) جشنی در اسپانیا برگزار میشود که رقص جالب و بخصوصی به نام رقص فلامینگو در آن اجرا می شود. هزاران نفر سوارکار با اسب هایشان که آنها را آراسته و زیبا کرده اند به ال روسیو می روند.

مراسم مذهبی سانتیاگو

مراسم سانتیاگو در تیرماه اجرا میشود که در آن از قدیس های اسپانیا تجلیل می کنند و مسیحیان از سراسر دنیا پیاده به گالیسیا میروند تا در این مراسم زیبا و باشکوه مذهبی شرکت نمایند.

سانتیاگو اسپانیا

مراسم سن فرمین در اسپانیا

یکی از جذاب ترین مسابقات در اسپانیا گاو بازی یا همان سن فرمین است که قدمت ۴۰۰ ساله دارد. این مراسم از تاریخ ۷ جولای آغاز و تا ۱۴ این ماه ادامه دارد. هر ساله جمعیت زیادی گردشگر برای دیدن این مسابقه ی هیجان انگیز به اسپانیا سفر می کنند. لباسی که مردم اکثرا در این روز ها می پوشند به رنگ سفید و قرمز است تا گاوها را به حمله تشویق کنند.

گاو بازی تور اسپانیا

برج انسانی

فستیوال بزرگ برج انسانی در منطقه ی کاتالونیا نیز هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در این فستیوال مردم به گروه های ۱۰ تا ۵۰ نفره تقسیم شده و سعی می کنند طوری روی هم قرار بگیرند که هرم بزرگی را بسازند و هرکدام ازین گروه ها بتواند هرم بزرگتر و بلند تری را بسازد برنده اعلام می شود. مردم هم با تشویق کردن این افراد انگیزه و هیجان را برای این هرم ها بوجود می آورند.

برج انسانی تور اسپانیا

جشن سن سباستین را در تور اسپانیا حتما ببینید

سن سباستین یکی دیگر از جشن های شاد و خاطره انگیزی است که میتوانید در تور اسپانیا تجربه کنید. این جشن زیبا در ۱۹ و۲۰ ژانویه در شهر سنت سباستین برگزار می شود. مردم لباس محلی پوشیده و با طبل های بزرگ وارد شهر می شوند. این پایکوبی تا ۲روز ادامه دارد و در آن از مراسم آتش بازی و رقص میشود نام برد.

سن سباتین در فرهنگ اسپانیا

قیمت تور اسپانیا قیمت | قیمت تور اسپانیا ایتالیا قیمت

فاکتورها و عوامل زیادی بر روی هزینه های سفر به اسپانیا اثر گذار هستند. نوع اقامتگاه، مدت اقامت در هر شهر، وسیله ترانسفر و سوغاتی هایی که در طول سفر خرید می کنید، همه و همه بر روی قیمت تمام شده تورهای اسپانیا، موثر هستند. به همین دلیل نمی توان گفت که دقیقا و در چه تاریخی هزینه های پرواز به اسپانیا و هزینه ی تمام شده قیمت هتل های اروپایی چقدر می باشد. تنها راهی که می توانید از آن در جهت کاهش هزینه های سفر به اسپانیا، بهره ببرید؛ اطلاع از تخفیف های تور اسپانیا در کانال تلگرامی ارمغان آفاق ایران می باشد. اگر از محیط تلگرام خوشتان نمی آید یا دوست ندارید که درپیامرسان تلگرام، ما را دنبال کنید؛ پبج اینستاگرامی ارمغان آفاق ما می تواند شما را از آخرین تخفیف های تور اسپانیا مطلع کند. این را به یاد داشته باشید که همواره راهی برای گرفتن تخفیف می باشد. با همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان تماس بگیرید.

تور اسپانیا نوروز 99 ، تور اسپانیا زمستان 98

برای رزرو تور اسپانیا و تور خارجی دیگر با ما در تماس باشید

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

هر آنچه که باید درباره تور بارسلون اسپانیا بدانید

برای خرید تور اسپانیا به چه مدارکی نیاز است؟

برای رزرو تور اسپانیا باید اصل پاسپورت معتبر، اصل دعوت نامه، فرم پرشده درخواست ویزا، ۲ قطعه عکس، مدارک اشتغال رسمی، ارائه گواهی رسمی بانک برای در آمد ماهانه و موجودی حساب ترجمه شده را می بایست به همکاران ما در ارمغان تحویل سفارت دهید.

برای سفر به بارسلونا باید چه زمانی برای خرید تور اسپانیا اقدام کنیم؟

برای خرید ارزان تور بارسلونا بهتر است حداقل ۳ ماه زودتر اقدام کنید. هرچه زودتر اقدام به خرید نمایید، هزینه سفر به اسپانیا برای شما کم تر خواهد شد.

مزیت های خرید تور بارسلونا از ارمغان چیست؟

با خرید تور بارسلونا از الی گشت از خدمات زیر بهره مند می شوید:
۱٫ ویزای شنگن
۲٫ بیمه مسافرتی
۳٫ خدمات CIP
4. ترانسفر فرودگاهی
۵٫ گشت شهری

بهترین فصل خرید تور اسپانیا ارزان چه زمانی است؟

فصل‌های پاییز و زمستان بهترین زمان خرید تورهای ارزان اسپانیا هستند. ابتدای فصل پاییز تا انتهای فصل زمستان مناسب ترین زمان برای سفر ارزان به اسپانیا می باشد.

بهترین زمان سفر به بارسلونا چه زمانی از سال است؟

دو فصل اول سال یعنی فصل بهار و فصل تابستان بهترین زمان سفر به اسپانیا هستند. آب و هوای لطیف اسپانیا در این دو فصل، باعث کشش گردشگران فراوانی می شود.

بهترین مراکز خرید بارسلونا چه مراکزی هستند؟

علاوه بر مراکز خرید معروف در اسپانیا، خیابان‌های اسپانیا نیز بسیار مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. دیاگونال مار، ماره ماگنوم، آرناس، لیا، گران ویا دو و خیابان پسیج دِ گراسیا از مراکز خرید معروف در بارسلونا هستند.

جاذبه های گردشگری و دیدنی بارسلونا کدام اند؟

خیابان لارامبلا کاسا میلا، باری گوتیک، ساختمان کاسا باتلو و پارک گوئل از معروف ترین جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بارسلونا در اسپانیا هستند.

همکاران ما