جزییات تور

✔ تور اروپا از مشهد و تهران – تور اروپا زمستان

تور اروپا قطعا یکی از به یادماندنی ترین و پر خاطره ترین سفرها در طول زندگی می باشد. یکی از بهترین و جذاب ترین تورها که می تواند برای هر فصلی از سال مناسب و همراه با هیجان باشد تور اروپا است؛ چرا که در هر فصلی از سال می توان از تور مناسب با آب و هوا معتدل استفاده کرد و سفری فراموش نشدنی را رقم زد.

بلیط هواپیما خارجی
رزرو هتل خارجی

سفر به سرزمین آرزوها و عجایب

اروپا قاره ای متفاوت، سرسبز همراه با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری، معماری‌های فوق العاده و سواحل زیبا می باشد. قدم زدن در کوچه‌های پاریس و تماشا برج ایفل، بازدید از سواحل دیدنی یونان و خرید از بهترین مراکز خرید در ایتالیا نیز وجود دارد. که سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از شهرهای مختلف تور اروپا سفر می کنند.

یکی از مزیت‌های سفر به همراه آژانس گردشگری ارمغان این است که قبل از سفر برای تمام روزهای آن به طور کامل برنامه ریزی شده است و مثلا شما می دانید که در چه روزی در کدام شهر هستید و در چه هتلی اقامت دارید یا اینکه هر وعده غذایی را در کجا هستید. همچنین تجربه مدیریت آژانس برای داشتن سفری با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است که می توانید به آژانس ارمغان با تجربه چندین ساله در پکیج‌های اروپایی اعتماد کنید و سفر لذت بخشی داشته باشید.

نگران هزینه ها نباشید!

با وجود این که همیشه در ذهن گردشگران، تور اروپا به عنوان سفری گران قیمت با هزینه‌های هنگفت نقش بسته و برای برخی از مسافران سفر تور اروپا به یک رویا تبدیل شده است. اما همچنان گردشگران بسیاری برای سفر به کشورهای اروپایی مدرن اما تاریخی مشتاق هستند. همچنین با وجود امکان تسهیلات و شرایط متنوع برای گردشگران آنها می توانند از یک سفر هیجان انگیز و رویایی به همراه استفاده از تورهای ترکیبی اروپا از جاذبه‌های چندین کشور در مدت زمان مناسب و متغیر با توجه به شرایط و برنامه ریزی گردشگران لذت ببرند.

تور اروپا از مشهد

بلیط هواپیما تور اروپا

به دلیل نزدیک بودن شهر های اروپایی و امکانات مناسب برای سفر در جاده ها می توان هزینه سفر را به میزان قابل توجهی کاهش داد و از سفر های زمینی به جای استفاده از هواپیما برای مقاصد داخلی استفاده کرد.

یکی دیگر از روش هایی که می تواند در کاهش بودجه موثر باشد، هزینه پرواز ارزان برای مقصد مورد نظر می باشد. اگر طی چندین روز پرواز ها را بررسی کنید متوجه تغییر قیمت در برخی از روز های هفته می شوید بنابراین در صورتی که می توانید در زمان حرکت انعطاف پذیری داشته باشید و تغییر ایجاد کنید، بهتر است در روز هایی که بلیت قیمت کمتری دارد نسبت به تهیه بلیت اقدام کنید.

همچنین بهتر است از پرواز های بدون توقف در مسیر استفاده نکنید زیرا به دلیل اینکه مستقیم به مقصد می رسند از قیمت های بالاتری نیز برخوردار می باشند. با این حال می توانید پروازی را انتخاب کنید که حداقل یک بار برای مقصد های نزدیک و یا دوبار برای مقصد های دور تر در مسیر توقف دارند.

بلیت خود را با برنامه ریزی قبلی و به صورت رفت و برگشت تهیه کنید چرا که در این صورت می توانید از تخفیفات مناسبی استفاده کنید و پرداختی ها به طور قابل توجهی کاهش می یابند. به طور مثال اگر قیمت بلیت رفت دو میلیون تومن باشد و بلیت برگشت هم همین قیمت باشد و بلیت ها به طور مجزا تهیه شوند، هزینه رفت و برگشت چهار میلیون می شود. اما در صورتی که بلیت به صورت رفت و برگشت و با هم تهیه شود بلیت برگشت شما از طرف آژانس هوایی گاها تا پنجاه درصد یا بیشتر کاهش می یابد. که این هزینه می تواند در بودجه سفر گردشگران بسیار موثر باشد.

زمان مناسب برای سفر

زمان سفر برای تور اروپا می تواند در قیمت تور اروپا  بسیار تاثیر گذار باشد. بنابراین بهتر است فصل های خلوت تر را برای سفر انتخاب کنید. به طور مثال قبل از تعطیلات کریسمس هزینه بلیت و هتل ها تا میزان قابل توجهی از تخفیفات ویژه کریسمس برخوردار می باشند.

قیمت غذا در کشور های اروپایی

بهتر است کمی خشکبار و میان وعده به همرا داشته باشید زیرا هزینه وعده های غذایی در کشور های اروپایی برای ما بسیار گران هستند. به طور مثال برای تهیه یک وعده پیتزا با توجه به قیمت ارز در کشور، باید حدود ۷۰ هزار تومان پرداخت کنید.

رزرو هتل در اروپا

انتخاب هتل برای کشور های اروپایی بسیار مهم هست. بهتر است هتل های کوچک تر و ارزان قیمت در مکان های اصلی شهر را رزرو کنید. زیرا با وجود هتل های ارزان در حومه شهر، هزینه های حمل و نقل در اروپا بسیار زیاد می باشد. همچنین از رزرو هتل های ۴ یا ۵ ستاره که کمی گران هستند بپرهیزید.

رزرو هتل اروپا

در صورتی که با تور های اروپایی آژانس ارمغان سفر کنید، می توانید از تخفیفات ویژه‌ای که هتل‌ها برای آژانس‌های گردشگری قرار می دهند نیز استفاده کنید و ارزانترین تور اروپا را با ما تجربه کنید.

مقاصد ارزان تور اروپا

برای تور اروپا برخی از مقاصد ارزان تر می باشند که می توانید برای سفر رویایی خود از این امتیاز بهره مند شوید. به طور مثال تور اسپانیا در عین جذابیت و دیدنی بودن هزینه کمتری نسبت به تور فرانسه دارد که با کمی جستجو در اینترنت می توانید با تورهای ارزان این سفر هیجان انگیز آشنا شوید.

همچنین در برخی از روزهای هفته، موزه‌ها یا مکان‌های گردشگری به صورت رایگان هستند و یا تخفیفاتی دارند که بهتر است قبل از سفر خود، از برنامه آن‌ها اطلاعات کافی کسب کنید.

 گشت وگذار در طبیعت زیبا و بکر، سواحل آفتابی و آب تنی در دریا تمیز و زلال حومه شهرهای اروپایی، تقریبا هیچ هزینه‌ای برای‌تان نخواهد داشت.

صدر نشینان گردشگری اروپا !

همانطور که می دانید تمام کشورهای اروپایی دیدنی هستند، اما طبق آماری که توسط سازمان جهانی سفر و گردشگری (UNWTO) منتشر شده است، کشورهای فرانسه با بیش از ۸۰ میلیون توریست، اسپانیا با بیش از ۶۰ میلیون گردشگر و ایتالیا با بیش از ۴۶ میلیون نفر پر بازدید ترین کشورهای اروپایی در جذب گردشگر می باشند.

تور اسپانیا از مشهد

به عنوان مثال یکی از شرایط تور اروپا که شاید برای برخی ایجاد مشکل کند و باید حتما به آن توجه کرد می توان زبان کشور مقصد را نام برد. چرا که در هر کشور مردم با زبان های متفاوتی صحبت می کنند و تابلوها و نشانه‌ها نیز به زبان دیگری می باشد. در صورتی که قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارید حتما باید به این موضوع توجه کنید و قبلا مکالمات ضروری را بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

 همچنین آژانس‌های گردشگری شرایط مقصد، جاهای دیدنی و مراکز خرید را به خوبی می شناسند. برخی از مراکز دیدنی مثل موزه، کلیسا و … در برخی از روزهای هفته برای گردشگران باز هستند که آژانس‌های گردشگری در این زمینه اطلاعات کافی دارند و این مسئله می تواند در زمان کوتاه سفر بسیار مفید باشد.

امنیت در اروپا

به دلیل مهاجرت های بسیار از کشور های مختلف به کشورهای اروپایی امنیت این کشورها نیز روز به روز در حال کاهش می باشد. مخصوصا در کشورهایی که توریستی هستند و سالانه گردشگران زیادی جذب می کنند باید همیشه با احتیاط رفتار کنید و از حمل وسایل اضافه و قیمتی در تورهای گردش شهری و مراکز خرید اجتناب کنید. زیرا همه جا کیف قاپ‌ها به سراغ توریست‌ها می روند که ارز زیادی با خود حمل می کنند. بنابراین بهتر است میزان ارز مورد نیاز خود را همراه خود داشته باشید و از حمل تمام ارز مسافرتی خود اجتناب کنید. حتما از صندوق‌های امنیتی هتل برای حفظ وسایل قیمتی خود استفاده کنید.

در تور اروپا از مشهد بازدید از مکان‌های تاریخی گرفته تا شهرهای زیبا و فستیوال‌های متنوع در اروپا می توانید تجربه‌هایی منحصر به‌فردی را در خاطرات زندگی خود رقم بزنید. ما در اینجا بهترین جاذبه‌های گردشگری اروپا را برای‌تان آورده ایم.

فستیوال

فستیوال‌های زیادی در تور اروپا از مشهد برگزار می شود که شما نیز می توانید با تور اروپا ارمغان آفاق ایرانیان در آنها شرکت کنید. به عنوان مثال شما می توانید از موسیقی فستیوال  بین المللی ادینبورگ که در ماه اوت برپا می شود، نهایت لذت را ببرید.

فستیوال تور اروپا

شهرهای بزرگ

شهرهای بزرگ و در حال رشد اروپا مانند برلین می تواند شما را حتی برای یک هفته، سرگرم کنند. با استفاده از سیستم حمل و نقل آسان شما می توانید از مکان‌های مختلف در یک روز دیدن کنید.

تور انگلیس از مشهد

شهرهای بزرگ و در حال رشد اروپا مانند برلین می تواند شما را حتی برای یک هفته، سرگرم کنند. با استفاده از سیستم حمل و نقل آسان شما می توانید از مکان‌های مختلف در یک روز دیدن کنید.

معماری مدرن

تقریبا تمام شهرهای اروپا معماری بی نظیری دارند. به عنوان مثال موزه گوگنهایم بیلبائو که از معروف‌ترین موزه‌های جهان در شهر بیلبائو اسپانیا است و نمای آن از ورق‌های تیتانیوم ساخته شده و لایه زیرین آن از قیر الاستیک پوشیده شده تا ضد آب باشد، یکی از بهترین گزینه‌ها است.
معماری در تور اروپا
 

موسیقی

هیچکس نیست که از موسیقی لذت نبرد پس اگر شما هم عاشق موسیقی هستید، از اجراهای گراند اپرای ونیز گرفته تا کنسرت های بزرگی که در کلیسا ها برپا می شوند یا موسیقی موتزارت، وردی، دبوسی، بتهوون که در فضا پخش است، لذت ببرید. برای گرفتن اطلاعات در زمینه تور اروپا زمینی می توانید با ارمغان در ارتباط باشید.

تور روسیه

قهوه

یکی از بزرگ ترین لذت‌های اروپا نشستن در مکانی آرام و زیبا و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای و شیرینی است. کافی شاپ‌های فوق العاده ای را در پاریس، کپنهاگ، مادرید و فلورانس پیدا خواهید کرد.
 

کلیسا

با قدم گذاشتن در کلیساهای اروپا با هنر دوره رنسانس، رکوکو، باروک و غیره آشنا خواهید شد. به عنوان مثال کلیسای جامع شارتر یک کلیسای جامع متعلق به فرانسه در قرون وسطی است که واقع در شارتر، حدود ۸۰ کیلومتر جنوب غربی پاریس است. این کلیسا به عنوان یکی از عالی‌ ترین مثال‌های معماری گوتیک فرانسوی به شمار می‌رود. نمای داخلی آن نیز بی نظیر است.

ویدویی زیبا در مورد ونیز – ایتالیا

عشق

اروپا برای عشاق است. فرقی نمی کند شما در قایقی در آب‌های ونیز باشید یا در اتاقی در پراک یا حتی در تختخواب خود در یکی از جزایر یونان، شما عشق را در فضا احساس خواهید کرد و رمانتیک تر از همیشه خواهید بود.

پیاده روی

یکی از بهترین راه‌ها برای گشت و گذار و بازدید از مکان های دیدنی اروپا، پیاده روی است. به عنوان مثال ریجنت پارک لندن برای قدم زدن جان می دهد.

تاریخ

با مطالعه تمدن غرب در ویرانه های روم و یونان می توانید میراث کهن وایکینگ ها و ویزیگوتها را مشاهده کنید. بنابراین اگر عاشق تاریخ هستید،  با بازدید از مکان های تاریخی اروپا با گذشته ارتباط برقرار کنید.
 

هنر

موزه های هنر بسیاری از لوور گرفته تا موزه دل پرادو و اوفیتزی در اروپا وجود دارند که می توانید از تماشای آنها لذت ببرید. گاهی برخی آثاری که در کلیساها به نمایش گذاشته شده اند، از گالری ها با ارزش تر و زیباترند.
 

خرید

یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین قسمت های سفر، بازدید از مراکز خرید است. در صورتی که به کشور‌های اروپایی سفر کنید می توانید از اجناس با برند های مختلف، تنوع بالا و کیفیت های مطلوب خرید لذت بخشی داشته باشید. چرا که از بهترین و بزرگترین مراکز خرید در دنیا بازدید می کنید.

خرید در تور اروپا

به عنوان بهترین شهرها برای خرید در تور اروپا می توان به میلان، شهر مد ایتالیا اشاره کرد. در صورتی که قصد خرید پوشاک در اروپا را دارید میلان میتواند با بزرگ ترین مراکز مد در کل دنیا برای شما بهترین گزینه باشد. همین طور خیابان شانزه لیزه در فرانسه یکی از مهم ترین مقصدهای خرید برای دوست داران مد در دنیا می باشد که حتی تنها، قدم زدن در این خیابان هم حس و حال خوبی دارد.

با سر زدن به بازار های محلی کوچک و بزرگ، کالاهای ارزان با حس و حال محلی پیدا می کنید که نشان دهنده فرهنگ مردم اروپا می باشد. کالاهای دست ساز ظریف که با دقت تمام روی آنها کار شده است باعث شده تا بتوانید محصولات چرمی با کیفیت و زیبایی مثل کیف‌ها، کفش‌ها و کت‌های چرمی خاص را تهیه کنید.

مراکز خرید بسیاری مانند گالری لافایت در فرانسه وجود دارد که می توانید بهترین برندهای معروف جهان را در آنجا مشاهده و خریداری کنید. شما همچنین می توانید در سرتاسر اروپا اجناسی مانند کریستال بوهمیا، چای بریتانیا، و شکلات بلژیکی بخرید.

البته حواستان را جمع کنید تا کالاهای تقلبی و کپی از دست فروشان نخرید. چرا که این کار غیر قانونی می باشد و جریمه سنگینی برای شما خواهد داشت.

سرگرمی های فضای باز

در زمستان اسکی کردن در سوئیس یا در تابستان شنا کردن در سواحلی مانند ریویرا فرانسه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

بهترین زمان سفر به اروپا

بهترین زمان سفر به اروپا برای شما بستگی به علایق شخصی شما برای سفر به این قاره دارد و نمی توانیم زمان مشخصی را برای آن تعیین کنیم. ولی می توان چند ماه را جزو تاپ ترین و برترین ماه‌های سفر به این قاره دانست مانند ماه های مه، ژوئن و سپتامبر زیرا می توان گفت هزینه سفر و خرید در این ماه‌ها بهتر و به صرفه تر است و جمعیت گردشگران و توریست‌های اروپایی کمتر است و آب و هوای آنجا بهتر و مطبوع تر می باشد.

البته ناگفته نماند که کشورهای نروژ، فنلاند و دانمارک به دلیل قرار گرفتن در ناحیه سردسیر اروپا از ماه دسامبر تا ماه مارس بسیار سرد هستند اما بخش‌های جنوبی آن شامل فرانسه، ایتالیا و اسپانیا تقریباً در تمام طول سال آفتابی هستند و بارش باران عموماً در طول زمستان روی می‌دهد. شما می توانید برای گرفتن بهترین تورها و بهترین زمان سفر به اروپا با ما در ارتباط باشید.

بهترین زمان تور اروپا

می توان گفت تابستان یکی از بهترین فصول سال برای سفرهای اروپایی است و البته در این فصل گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیا به اروپا سفر می کنند و گاهی باید برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری صبح زود به سراغشان بروید تا نیازی نباشد چندین ساعت در صف‌های طولانی منظر بمانید.

اما در صورتی که در فصل زمستان و قبل از تعطیلات کریسمس به اروپا سفر کنید، می توانید هزینه‌های سفر را تا حد زیادی کاهش دهید؛ زیرا در این فصل گردشگران کمتری به کشورهای اروپایی سفر می کنند و تقریبا همه هتل‌ها و مراکز توریستی هزینه های‌شان را کاهش می دهند. همچنین می توانید از دیدن جاذبه‌ها در محیطی خلوت لذت ببرید.

همچنین اکثرا در حومه شهرها فروشگاه‌های بزرگی هستند به نام اوت لت (outlet) که برند‌های مختلف را می توان با قیمت‌های بسیار مناسب از آنها تهیه کرد.

حتما برای خریدهای خود درخواست کم کردن مالیات را به فروشنده بدهید، زیرا از مسافران مالیاتی برای خرید گرفته نمی شود (Tax Free) که می توانید در فرودگاه تمام مالیات خود را پس بگیرید. همچنین برای اطلاعات بیشتر از آژانس خود درخواست کنید تا این مسئله را برای شما کاملا توضیح بدهد.

مدارکی که برای سفر به اروپا ضروری هستند به شرح زیر می باشند:

  • پاسپورت شخص با حداقل ۷ ماه اعتبار. در صورتی که مسافر قبلا نیز سفر های متعددی داشته باشد، می تواند بسیار مفید باشد.
  • چندین قطعه عکس با پس زمینه سفید که در ۶ ماه اخیر گرفته شده باشد و با عکس پاسپورت قبلی متفاوت باشد.
  • مدارک شغلی (جواز کسب یا روزنامه رسمی شرکت)، نامه اشتغال به کار و یا نامه اشتغال به تحصیل معتبر
  • اصل و کپی مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی
  • لیست بیمه از محل کار حاضر به همراه مهر شعب بیمه
  • گردش مالی حساب و حداقل مانده حساب ۵۰ میلیون تومان
  • سند ملکی برای سرپرست خانواده

در صورت دریافت ریجکت ویزا به مدت یکسال نمی توانید از آن سفارت درخواست ویزا کنید و همچنین به مدت ۶ ماه نمی توانید از سفارت‌های شینگن درخواست ویزا داشته باشید.

تجربه سفر به اروپا و بازدید از شهرهای مختلف آن با وجود شرایط تور اروپا، را نمی توان با هیچ سفری مقایسه کرد و حتما زیبایی‌های این قاره سرسبز ارزشش را دارد.

برای اطلاع از پکیج‌های مناسب تورهای اروپایی، می توانید با آژانس ارمغان در ارتباط باشید و بهترین و با کیفیت ترین تورها را با امکانات مناسب برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری اروپا را از ما بخواهید.

در صورتی که تور فلورانس را برای سفر خود انتخاب کردید می توانید با ما همراه باشید.

برای رزرو تور های اروپایی با ارمغان تماس بگیرید.

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما