جزییات تور

جزایر مالدیو را بیشتر بشناسیم | تور مالدیو

تور مالدیو | مالدیو، جایی که شن ها و ماسه ها به مانند لبخند مردم محلی سفید هستند،ماهی ها با خوشحالی در آب های گرم اقیانوس هند شنا می کنند،جایی که آب و هوا یک رویا محسوب می شود و اشعه های خورشید شما را به آغوش خود می کشند.

جمهوری مالدیو مجمع الجزایر مستقلی که در اقیانوس هند واقع شده است. قابل ذکر است که این جزایر در تمام جهان از لحاظ موقعیت جغرافیایی بی نظیر بوده و همتا ندارند.

بیشتر از ۹۹ درصدجزایر مالدیو را آب و کمتر از ۱ درصد آن را خشکی تشکیل داده است. این حجم از آب که مالدیو را فرا گرفته متنوع ترین گنجینه ی آبزیان دریایی است. کمتر از ۱ درصد این جزایر که شامل خشکی است شاهکاری از مناظر طبیعی است که در تمام دنیا می توانید بیابید.

جزایر مالدیو روی تعداد زیادی از کوه هایی که زیر آب هستند قرار دارد، محدوده ای که شامل ۱۱۹۰ جزیره و ساحل شنی است.

مالدیو

آب و هوای مالدیو

مالدیو-بخش آفتابی زندگی- با منظره محشر و زیبای طلوع خورشید مزین شده است.این کشور به مانند کشورهای استوایی آب و هوایی مرطوب و خشک دارد. آب و هوای شرجی و داغ با نسیم خنک دریا و باران های موسمی ترکیب شده است.

از ماه ژانویه تا مارس، آب و هوای مالدیو خشک و از اواسط ماه می تا نوامبر هوای این کشور مرطوب و شرجی است. در فاصله زمانی این دو شرایط آب و هوایی مختلف، تغییر زیادی در دمای هوا به وجود نمی آید. این یاعث شده است که هر فصل آن بهترین فصل سفر به مالدیو باشد.

 

شهر ماله پایتخت کشور مالدیو است که جاذبه های دیدنی در آن وجود دارد. از جاذبه های این شهر می توان به مسجد های برجسته و مهم،موزه های تاریخی و شگفت انگیز اشاره کرد.

تورهایی که برای مالدیو در نظر گرفته می شود از همه لحاظ با عالی ترین درجه برای گردشگران در نظر گرفته می شود. این تور از سفرهای لوکس به حساب می آید.

مالدیو

شرکت های هواپیمایی مختلفی به مسیر ماله پرواز دارند که مسافران را به بهشت روی زمین می رسانند. از هواپیمایی های معتبر و درجه یک می توان به هواپیمایی قطر، هواپیمایی ایر عربیا و هواپیمایی امارات اشاره داشت.

 

 

ویدویی زیبا در مورد مالدیو

 

 

همکاران ما