رشد بی سابقه ی سفرهای لوکس

سفر های لوکس یکی از بهترین حس ها

مسافران زیادی در بهترین هفته های سال در حال گذراندن اوقات فراغت در بهترین و گران ترین مکان های گردشگری هستند. با رشد ۴۸ درصدی در ۵ سال اخیر ، سفرهای لوکس دو برابر دیگر سفرهای عادی خارجی رشد داشته اند.

سفرهای لوکس

سفر های لوکس روز به روز در حال زیاد شدن است: سفرهای پر هزینه بخش مهم بازار فروش در سرتاسر جهان می باشند. بیشترین مقصدهای سفرهای لوکس در اروپا کشورهای آلمان و ایتالیا می باشند که اکثر مسافران این سفرهای لوکس از چین و آمریکا هستند.

سفرهای لوکسی که در این آمار در نظر گرفته شده اند، از شبی ۷۵۰ یورو برای سفرهای کوتاه تا شبی ۵۰۰ یورو برای سفرهای طولانی می باشد. در سال ۲۰۱۴ جمعیت جهان حدود ۴۶ میلیون سفر لوکس بین المللی را در بر داشته است. سهم این سفرهای از بازار از ۳٫۹ درصد در سال ۲۰۰۹ به ۴٫۶ درصد در سال ۲۰۱۴ رسیده است.

سال پیش برای سفرهای لوکس بین المللی در مجموع ۱۷۲ میلیارد یورو هزینه شده است. به این معنی است که برای سفرهای خارجی هر ۸ یورو برای محصولات لوکس هزینه شده است. مسافران چین،کانادا،استرالیا،برزیل،کویت،هند و امارات متحده عربی برای سفرهای لوکس خود برای هر شب بیشتر از ۱۰۰۰ یورو پرداخت کرده اند.

بیشترین حجم مسافر برای سفرهای لوکس از کشور آمریکا هستند که برابر با ۹٫۲ میلیون سفر خارجی می باشد. پس از آمریکا،چین با ۶٫۹ میلیون سفر خارجی در رتبه دوم می باشد.پس از این دو کشور به ترتیب کشورهای ژاپن،کانادا و استرالیا  از بیشترین حجم مسافر بهره مند هستند. در قاره اروپا بیشترین حجم سفرهای لوکس دست انگلیسی هاست که حدود ۱٫۵ میلیون سفر خارجی است و به دنبال آن فرانسوی ها و آلمان ها هستند.

سفرهای لوکس

بیشترین نرخ رشد در سفرهای لوکس به چینی ها بر میگردد که به دنبال آن آمریکا،کانادا،تایوان،کره و امارات متحده عربی هستند. کشور روسیه هم تا سال ۲۰۱۳ رشد زیادی در سفرهای لوکس داشته است که در سال پیش این رشد افت داشته است.

محبوب ترین مقصد برای سفرهای لوکس با ۶٫۲ میلیون سفر  مربوط به کشور آمریکا می باشد و به دنبال آن کشورهای چین و مکزیک هستند. در قاره اروپا، کشورهای ایتالیا و آلمان رتبه اول را با هم تقسیم کرده اند. هر کدام از این کشورها  با ۲٫۲ میلیون مسافر سفرهای لوکس در رتبه اول می باشند.

نیمی از مسافران سفرهای لوکس سفر خود را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو می کنند که سهم آنها بیشتر از مسافران دیگر است.محبوب ترین نوع سفرهای لوکس تورها هستند که ۲۹ درصد بازار را در بر دارند. پس از آن سفرهای شهری و سفرهای دریایی در رتبه های بعدی هستند.

همکاران ما