هواپیمایی ایر عربیا

شرکت هواپیمایی ایر عربیا بزرگترین و اولین هواپیمایی با قیمت های اقتصادی در خاور میانه و شمال آفریقا می باشد. این هواپیمایی با ۱۱۰ مقصد مختلف به خاور میانه،شمال آفریقا،آسیا و اروپا فعالیت گسترده ای دارد. آرامش،اعتماد و ارزش بخشیدن به پول شما از اهداف هواپیمایی ایر عربیا است.

شما میتوانید پرواز های ایرعربیا و بیش از ۹۰۰ ایرلاین را با کارت شتاب بصورت مستقیم رزرو کنید .

هواپیمایی ایرعربیا با الگو گرفتن از هواپیمایی های اقتصادی پیشرو در آمریکا و اروپا تاسیس شد و نوع تجارت آن به نحوی انتخاب شده تا با اولویتهای محلی مطابقت داشته باشد.هدف اصلی هواپیمایی ایر عربیا آسان کردن سفرهای هوایی از طریق رزروهای اینترنتی است. با ارائه پایین ترین نرخ های بازار ، بالاترین سطح ایمنی و خدمات استاندارد را ارائه نماید.شعار هواپیمایی ایر عربیا “پرداخت کمتر،پرواز بیشتر” می باشد که امکان تعداد بیشتری از فعالیتهای تجاری و مشتریان را برای سفر در فواصل زمانی کمتر و به مقاصد بیشتر فراهم ساخته است .

هواپیمایی ایر عربیا

هواپیمایی ایر عربیا با بهره گرفتن از هواپیماهای ایرباس مدرن توانسته است جایگاه خوبی در میان شرکت های هواپیمایی داشته باشد. این شرکت با رویکرد نوآوری و عملکرد و شهرت و حاشیه سود روی کار آماده و تمام تلاش بر این است که یکی از برترین هواپیمایی های اقتصادی جهان باشند.

اهداف هواپیمایی ایر عربیا:

  • شناخته شدن به خاطر قیمتهای پائین
  • رشد سوددهی تجارت
  • پرورش تیمهای چند تخصصی پرانگیزه
  • نمایش بالاترین استانداردهای عملکرد
  • مدیریت هزینه ها

جهت خرید پرواز های ایرعربیا با دفتر ارمغان تماس حاصل نمایید .

تلفن : ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

ایمیل : info@armaghantravel.com

همکاران ما