تور کلمبو سریلانکا – رزرو تور کلمبو سریلانکا

در سال‌های گذشته، سریلانکا با نام سیلان در جهان شناخته می شد. این کشور در جزیره‌ای در اقیانوس هند و جنوب آسیا قرار دارد. از آنجا که کلمبو پایتخت کشور سریلانکا است، گردشگرانی که آب و هوای استوایی دوست دارند؛ انتخاب تور کلمبو سریلانکا از مناسب ترین گزینه‌های پیش روی است.

رزرو تور سریلانکا
خرید آنلاین بیمه مسافرتی

راهنمای کامل بهترین زمان سفر با تور کلمبو سریلانکا

جالب است بدانید که تور کلمبو سریلانکا از تورهای پر طرفدار زمستانی می باشد که هر ساله مورد انتخاب بسیاری از گردشگران ماجراجو و جوان قرار می گیرد. در حقیقت با انتخاب تور کلمبو سریلانکا پا به دنیایی از حیات وحش می گذارید که تا به حال ندیده اید. با رارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید تا بهترین فصل سفر به کلمبو را بشناسید.

ارزانترین زمان سفر تورهای خارجی آسیایی

بهترین زمان سفر به کلمبو بر اساس آب و هوا

کلمبو جزو شهر خارجی است که در همه‌ی ایام سال دارای آب و هوای تقریبا یکسانی است. همانطور که گفتیم، با توجه به آب و هوای استوایی سریلانکا، بیشتر هوای گرم بر کلمبو حاکم می باشد. به همین دلیل است که ۱۰ دی تا ۲۰ اسفند، بهترین فصل سفر به سریلانکا از نظر مسافران و گردشگران تلقی می شود. خیلی خوب است که ماه‌های سرد زمستانی‌تان را مطابق میل خودتان پیش ببرید. رفتن به سفرهایی که در زمستان، آب و هوای گرم دارند؛ بهترین راه حل است.

لازم است بخوانید: رزرو تور خارجی ارزان قیمت

اگر جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که می خواهید در گرمای تابستان به دور دنیا بگردید، نیمه‌‌ی اردیبهشت تا اواخر اردیبهشت، گرمترین ماه‌های سفر به کلمبو هستند. دمای هوا در این روزها بین ۲/۲۶ درجه سانتی گراد تا ۳۲ سانتی گراد متغیر می باشد. حتما خودتان می دانید که در کشورهای گرمسیری مثل سریلانکا در شب‌ها، هوای سردتری نسبت به سایر ساعات روز دارد.

تور-کلمبو-سریلانکا

بهترین زمان سفر به کلمبو بر اساس بارش برف

اگر خیلی مایل هستید که به کشور سریلانکا سفر کنید و دوست ندارید در طول سفر‌تان با بارش فرش مواجه شوید؛ نیمه‌ی پایانی ماه ژانویه بهترین زمان سفر به کلمبو می باشد. برای تشخیص مقدار بارش در سریلانکا باید بدانید که کمترین مقدار بارش در شهر کلمبو چقدر است. ۴/۲۵ میلی متر، کمترین مقدار بارش ماهانه در شهر کلمبوی سریلانکا است.

تور-کلمبو-سریلانکا

بهترین زمان سفر به کلمبو بر اساس جمعیت گردشگران

به ترتیب ماه‌های سپتامبر، اکتبر و آگوست شلوغ ترین ماه‌های سفر به کلمبو هستند. اگر دوست دارید که با گردشگران دیگر به تکاپو و جست و جو در جاهای دیدنی کلمبو باشید، این ۳ ماه را انتخاب کنید. شاید برای‌تان این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توانید در ماه‌های سپتامبر تا آگوست، تورهای ارزان‌تر و مقرون به صرفه تری به کلمبو در سریلانکا داشته باشید! راحت ترین راه حل برای رزرو تورهای ارزان کلمبو این است که چند ماه قبل از آغاز سفرتان، تور سریلانکا کلمبو را از معتبر ترین آژانس‌های داخل مشهد مانند آژانس ارمغان آفاق ایرانیان تهیه کنید.

اگر در ماه ژوئن هستید و نمی دانید کدام کشور و کدام تور را می خواهید انتخاب کنید، تور سریلانکا کلمبو مناسب ترین تور برای شما است. چرا که خلوت ترین بازه زمانی از نظر تعداد گردشگرانی که به کلمبو سفر می کنند؛ همین ماه می باشد.

همکاران ما