جزییات تور

رزرو تور خارجی ارزان قیمت

تورهای خارجی آژانس ارمغان مجموعه ای از بهترین مکان های تفریحی اقامتی را برای تعطیلات شما فراهم می آورد. با انتخاب تورهای دبی، تایلند، ترکیه و گرجستان، ارمنستان و سریلانکا می توانید از امکانات یک پکیج بی نظیر با قیمت های مناسب استفاده کنید. برای اطلاع از  بهترین آفرهای تور لحظه آخری و رزرو تور خارجی کافیست سایت و شبکه های اجتماعی آژانس ارمغان را دنبال کنید.

هزینه رزرو بلیط جهت وقت سفارت ۱۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد

جهت رزرو تور و بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

تور آذربایجان زمینی ارزان ترین تور خارجی

تور ارزان آذربایجان

بدون شک اگر دنبال تور خارجی ارازن هستید تور آذربایجان زمینی انتخاب شما خواهد بود. بهترین امکانات در این سفر برای مسافران آماده شده است تا بتوانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند. اقامت شما در هتل ۴ ستاره با بهترین امکانات خواهد بود. امکاناتی مثل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، باشگاه بدن سازی به صورت کاملا رایگان و امکانات بی نظر دیگر.

حرکت با اتوبوس های تک صندلی VIP خواهد بود و مدت اقامت شما هم در هتل دیاموند باکو ۴ روز خواهد بود. در این تور گشت های شهری و دیدن از مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری باکو آذربایجان وجود دارد. تور گروهی آذربایجان تور خارجی خواهد بود که خاطره آن را هرگز فراموش نخواهید کرد.

دبی یکی از پرطرفدار ترین مقاصد توریستی برای ایرانیان !

رزرو تورخارجی دبی

در سالهای اخیر دبی به یکی از مهمترین قطب های گردشگری جهان تبدیل شده است. اگر دوست دارید لذت خرید از فستیوال های بزرگ برند های معروف دنیا را تجربه کنید و یا در دل کویر به یکی از بهترین پیست های اسکی سری بزنید پیشنهاد میکنیم برای تعطیلات خود اقدام به رزرو تور خارجی دبی کنید.

از آنجایی که دبی در تمام فصول سال آب و هوایی گرم و مطلوب دارد می تواند در زمستان و اوایل بهار مقصد مناسبی برای سفر باشد. در این ایام می توانید از استراحت در سواحل رایگان و معروف این شهر نظیر جمیرا و الممرز لذت ببرید.

از ویژگی های سفر به دبی پر زرق و برق، تنوع وسیع هتل ها است. با اقامت در هتل های مجلل و لوکس دبی تمام امکانات تفریحی و رفاهی در یک مجموعه در اختیارتان خواهد بود که شما را از گشت و گذار در شهر بی نیاز می کند. همچنین اگر به دنبال رزرو هتل ارزان دبی هستید همکاران ما در آژانس ارمغان پیشنهادهای ویژه ای برای رزرو تور خارجی به شما دارند.

ارزان ترین تور های خارجی را با آفر های ویژه از ارمغان رزرو کنید

تور خارجی ارزان

تایلند مرکز زیبایی های جهان!

تور ارزان تایلند

از طبیعت خارق العاده تایلند غافل نشوید! اگر به بازدید از معابد معروف دنیا و گشت و گذار در طبیعت خیره کننده آسیا علاقه مندید، تور تایلند از مشهد بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلات است. از جمله شهرهای توریستی تایلند بانکوک، پوکت و پاتایا هستند که هر کدام جذابیت های گردشگری خاص خود را دارند.

تور پاتایا و پوکت جز انتخاب های اول گردشگران ایرانی است که علاقه مند به تفریحات ساحلی اند و امکان استراحت در طبیعت بکر و تفریح در کنار رودخانه و دریا را فراهم میکند.

با توجه به اینکه تایلند دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است، بهترین زمان رزرو تور خارجی تایلند بین ماه های نوامبر تا آوریل است. از ماه می تا اکتبر که به دلیل بارندگی زیاد معمولا اقامتگاهها ارزان تر هستند، زمان مناسبی برای رزرو تور لحظه آخری برای گردشگرانی که به دنبال سفرهای مقرون به صرفه و مناسب برای تعطیلات هستند میباشد.

برترین جاذبه های تور تایلند عبارتند از :

  • جزیره فی فی
  • کاخ بزرگ تایلند
  • پارک کلی خاویای KHAO YAI
  • آیوتایا
  • باغ نونگ نوچ

ترکیه مهد فرهنگ و تمدن !

رزرو تور خارجی ترکیه

ترکیه مقصدی برای گردشگرانی با تمام سلایق است. سالانه مسافران زیادی از سراسر دنیا تور ترکیه را به قصد دیدن مکانهای تاریخی مانند ویرانه های رومی و گنبد و مناره های استانبول و یا استراحت در سواحل آنتالیا خریداری میکنند. از جمله شهرهای دیدنی کشور ترکیه میتوان به استانبول آنتالیا ازمیر و کوش اداسی اشاره کرد و اگر به سفر با کشتی های تفریحی کروز علاقه مندید با خرید تور ترکیه امکان بازدید از بیشتر شهرها با این کشتی برای شما فراهم خواهد بود.

ترکیه به دلیل گستردگی جغرافیایی از شرایط آب و هوایی مختلفی برخوردار است و تمام فصول سال برای سفر به این کشور مناسب اند و این تنوع باعث شده تا بسیاری از گردشگران ایرانی تعطیلات نوروزی را در شهرهای مختلف این کشور سپری کنند. همچنین تورهای ترکیبی ترکیه برای مسافرانی که مایلند هم از شهرهای پرجمعیت و مراکز خرید بازدید کنند و هم قسمتی از سفر را به لذت بردن از مناطق بکر و طبیعت زیبا اختصاص دهند، گزینه بسیار مناسبی است.

تور وان

وان یکی از ارازن ترین مقصد هایی است که میتوان برای رزرو تور خارجی انتخاب کرد. نزدیکی آن به ایران و وجود اتوبوس های VIP برای سفر به این شهر ترکیه باعث شده تا لازم نباشد هزینه های زیادی را بابت این تور خارجی پرداخت کنید. ارازن بودن تور وان به معنی بی کیفیت بودن آن نیست. هتل های بسیار زیادی در این شهر با امکانات عالی وجود دارد و قطعا از اقامت در آن ها لذت خواهید برد. با قیمت تور داخلی به مقصدی خارجی سفر داشته باشید و اوقات خوشی را از بودن در وان، برای خود و خانوادتان به وجود آورید.

چرا به گرجستان سفر کنیم؟

تور گرجستان ارزان

در سالهای اخیر گرجستان به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های گردشگری است. این کشور که در اروپای شرقی قرار دارد با تنوع وسیع آب و هوایی یکی از زیباترین مناطق این ناحیه محسوب میشود . دو شهر تفلیس و باتومی، مرکز تفریحات و فستیوال های معروف موسیقی به شمار میروند. هر ساله فستیوال های معروفی نظیر فستیوال Open Air تفلیس ، Black sea jazz festival و فستیوال GEM جمعیت زیادی را از سراسر دنیا به این شهرها می کشاند.

تور گرجستان این امکان را برای شما فراهم می آورد تا اقامتی ارزان در فضایی مناسب و طبیعتی دست نیافتنی در طول تعطیلات خود داشته باشید. با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص، سواحل و جزیره های زیادی دور تا دور گرجستان را فرا گرفته که از مهمترین آن میتوان به ساحل جکیل و یا ساحل کامبرلند اشاره کرد که برای اسب های وحشی اش معروف است و با توجه به آب و هوای متغییر آن پیشنهاد میکنیم در فصل تابستان به این کشور سفر کنید تا از هوایی گرم و نسبتا مرطوب لذت ببرید.

ارمنستان کشوری با تاریخ ۳۵۰۰ ساله!

تور ارمنستان ارزان

ارمنستان کشوری تاریخی در مرز اروپا و آسیاست که به خاطر فرهنگ غنی و مناظر کوهستانی اش شهرت بسیاری دارد. یکی از دلایل محبوبیت این کشور برای مسافران ایرانی هزینه مناسب سفر است. پس اگر مقدار کمی پول دارید برای تعطیلات خود رزرو تور خارجی ارمنستان را از دست ندهید. از ویژگی های سفر به ارمنستان میتوان به استفاده از مسیرهای زمینی به جای هواپیما اشاره کرد که به مراتب هزینه سفر را کاهش می دهد. همچنین سیستم حمل و نقل مناسب در ایروان باعث شده تا مسافران به راحتی با کمترین هزینه به هر نقطه از شهر که می خواهند تردد داشته باشند.

تور ایروان این امکان را به شما می دهد تا در کنار لذت بردن از زیبایی های طبیعی از مناطق باستانی و کلیساهای مشهور این شهر دیدن کنید.

سریلانکا بهشتی روی زمین!

رزرو تور خارجی سریلانکا

سریلانکا کشوری استوایی است با سواحل ماسه ای بی نظیر و صخره های مرجانی که سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. در رزرو تور خارجی سریلانکا این امکان را خواهید داشت تا در سواحل زیبای استوایی نظیر کلمبو، کندی و بنتوتا که از محبوبت ترین نقاط سریلانکا بشمار می آیند، در زیر آفتاب استراحت کنید و به تفریح بپردازید. با توجه به جذب گردشگر در سالهای اخیر هتل های بسیار خوبی در این کشور ساخته شده اند که از تنوع خدمات و قیمت برای مسافران با بودجه های مختلف برخوردارند.

از جمله هتل های معروف این کشور میتوان Water garden sigiriya را معرفی کرد که یک مجموعه لاکچری با امکانات ورزشی فوق العاده و طراحی بی نظیر است. همچنین اگر به دنبال سوییت هایی با قیمت مناسب می گردید هتل St. Lachlan Hotel & suits بهترین گزینه برای اقامت شما خواهد بود.

با رزرو تور خارجی از ارمغان تا ۵۰ درصد تخفیف گواهینامه بین المللی و بیمه مسافرتی دریافت کنید

صدور گواهی نامه بین المللی
خرید آنلاین بیمه مسافرتی

همکاران ما