سوغات دهلی – از هند چی بخریم؟

همه دنیا متوجه محبوبیت شهر دهلی در کشور هند هستند؛ حتی آثار آن به تورهای هند دهلی برای گردشگران خارجی رسیده است. وقتی کشور هند را برای سفر خارجی انتخاب می کنید، یعنی می خواهید در یک لحظه تمام اقوام و فرهنگ های مختلف دنیا را با هم ببینید. آفر ویژه تور هند را از دست ندهید. خیابان ها و شهر های کشور هند از همه جای دنیا شلوغ تر و پر سر و صدا تر است. انتخاب های زیادی پیش روی شما است، مخصوصا که اگر خواسته باشید در بازارهای خیابانی و مراکز خرید دهلی نو بگردید. صنایع دستی و سنتی، به روز ترین مدهای اروپایی، سنگ های گرانبهای حکاکی شده، زیور آلات و جواهر های دوست داشتنی و خیلی چیزهای دیگر که فقط در بازار هند دیده می شوند؛ پر خرید ترین سوغات دهلی هستند. با ما همراه باشید تا از پکیج تورهای هند از مشهد و تورهای هند از تهران مطلع شوید.

سوغات-دهلی

بهترین سوغات دهلی

شهر دهلی در کشور هندوستان از لحاظ خرید در جایگاه و رتبه ی ویژه ای قرار دارد. کسی نمی تواند بگوید که شهری به غیر از شهر دهلی، بعنوان پر خرید ترین شهر هندوستان شناخته می شود. در کنار این همه مرکز خرید در شهر دهلی، کافه های دنج با محیط گرم و رستوران های پر عطر و بو قرار گرفته اند که کار شما را راحت تر می کنند. نوشیدن قهوه در میانه خرید در دهلی می تواند انرژی شما را به حالت اول باز گرداند و با روحیه بهتری به سمت مراکز خرید دهلی بروید. برای اینکه بتوانید تور هند از تهران را دریافت کنید و آغاز خوبی برای سفر‌‌‌‌‌تان داشته باشیدِ بصورت آنلاین پرواز مشهد تهران را بصورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت دریافت کنید.

خرید کالا های سنتی در کنار محصولات به روز و مدرن در حد خود یک نوستالژی محسوب می شود. تمام سعی ما بر این است که بهترین و پر استقبال ترین سوغاتی هایی که می توانید در تور هند از مشهد و تهران بخرید معرفی کنیم. عطر های مختلف، آب های پر رنگ و لعاب و زیبا در جای جای مختلف این بازارها دیده می شود. حتی اگر قصد خرید ندارید؛ جاذبه های این بازارهای سنتی را نادیده نگیرید و برای تماشا هم که شده، ساعت هایی را در این بازارهای سنتی بگردید و از سوغات دهلی عکاسی کنید.

آثار هنری و صنایع دستی

یکی از صنعت های رونق در کشور هندوستان، صنایع دستی پر تنوع می باشد. هیچ مسافری نمی تواند بگوید که به هند سفر کرده ام و هیچ رنگ و بویی از صنایع دستی ندیده ام. نقاشی های مینیاتوری که نمام طبیعت را در قالب کوچکی نشان میدهد، از سوغاتی های معروف دهلی است. ظروف سفالی در بازارهای سنتی دهلی گزینه ای بسیار مناسب برای سوغاتی ها و هدیه های شما به سمت ایران است. تقویت مو، افزایش سلامتی پوست و بهبود عروق قلبی از فواید ظروف سفالی می باشد. اگر فردی هستید که عتیقه جات و وسایل قدیمی تزئینی را دوست دارید، بازارهای جذاب هند می توانند نیازهای شما را بر طرف کنند. پس با خیال راحت سوغات دهلی را تهیه کنید.

سوغات دهلی

عود و عطر و ادویه‌ جات

همانطور که کشور هند به وجود تنوع های رنگارنگ معروف است، ادویه ها و عودها جلوه ی ویژه تری به این کشور می بخشند. گردشگران بسیاری علاوه بر گشت و گذار در هند، یک روز کامل را به پیدا کردن عطرها و عودهای محبوب خودشان اختصاص می دهند. شما به هند سفر می کنید که از جاذبه های توریستی و گردشگری هند لذت ببرید. خرید ادویه جات و عودهای پر تنوع، شگفت انگیز به نظر می رسد.

تور چین | تور پکن شانگهای از مشهد و تهران

عطرهای سنتی، روغن های گیاهی و عودهای معطر از سوغاتی های دوست داشتنی و خوشبوی این کشور پر از جاذبه به شمار می رود. غیر از کشور هند، کشور چین هم عودها و عطرهای خوشبویی دارد که پای گردشگران بسیاری را به این کشور باز می کند.

نقره

غیر از صنایع دستی، نقره جات هم در این کشور بسیار رونق دارد. شاید برای تان جالب باشد که کشور هند به کشور نقره سازی معروف است. انواع ظروف نقره، سرویس های چای خوری با جنس نقره، اشیای تزئینی برای خانه و محل کارتان را از بازارهای سنتی هند بخرید. هند را بگردید و عشق کنید.

سوغات دهلی

آچار در هند همان ترشی ما ایرانی ها است | آچار ، سوغات دهلی

شاید این عنوان برای تان جالب باشد! آچار در فرهنگ کشور ما برای تعمیر لوازم ماشین استفاده می شود و کاربرد بسیاری دارد. اما در فرهنگ مردم کشور هند، آچار به معنای ترشی می باشد. ترکیب میوه های تازه با روغن های معطر بدست آمده از دل طبیعت هند، محتویات آچار هندی را تشکیل می دهند. غذاهای تند و تیز در کشور هند به وفور یافت می شوند. آچار هند هم جزو همین دسته از غذاها است.

سوغات دهلی

آیا در هند می توانم کالای برندهای معروف دنیا را بخرم؟

جواب ما به شما مثبت است. کشور هند، کشوری است که تمام زیبایی ها و تمام برندها را می توان در آن یافت. یکی از دلایلی که مسافران و گردشکگران کشور هند را بعنوان مقصد سفر های آسیایی خود انتخاب می کنند، وجود بسیاری از برندهای مختلف و مشهور دنیا در این کشور است.

سوغات دهلی

مطمئن باشید از رفتن به هند رضایت خواهید داشت. اگر می خواهید ویزای هند را در کمترین زمان بگیرید، آژانس مسافرتی ارمغان آفاق ایرانیان را انتخاب کنید و ویزای خود را به ما بسپارید. برای دریافت ویزای هند به دوصورت می توانید اقدام کنید؛ ویزای الکترونیک هند و ویزای حضوری هند. در ضمن بیمه مسافرتی سفرتان را با کمترین زمام اتلاف و بصورت آنلاین دریافت کنید. در کانال تلگرامی ارمغان آفاق ایرانیان عضو شوید و قیمت های به روز قطارهای داخل کشور و هزینه هواپیماهای داخلی در اروپا را بصورت آنلاین ببینید و به راحتی دریافت کنید.

همکاران ما