ویزای هند | اخذ ویزای هند با کمترین زمان

ویزا یا روادید هند مجوزی می باشد که در یکی از برگه های گذرنامه یا پاسپورت شما درج می شود. درج شدن این مجوز در برگه های پاسپورت شما بدان معنی است که شما اجازه دارید به کشور مقصد خود وارد شوید. با اخذ ویزای هند همچنین بطور قانونی می توانید در کشور مقصد اقامت داشته باشید و بتوانید در هر زمان که دل تان می خواهد آن کشور را ترک کنید. پس تا اینجا متوجه شدید که ویزا با پاسپورت تفاوت های بسیاری دارد و یکسان تلقی نمی شوند.

ویزا یا روادید هند چیست؟

اخذ ویزای هند

ویزای هند خیلی از موارد دیگر را مشخص می کند. مدت زمان اقامت در سفرتان به هند، تاریخ ورود و قلمرو سفر به هند از طریق ویزای هند مشخص می شود. با در دست داشتن ویزای هند، مشخص می شود که چند بار به هند سفر کرده اید و ورود داشته اید. یکی دیگر از مزایای ویزای هند این است که مشخص می شود شما ویزای تحصیلی دارید یا ویزای کار. مسلما تفاوت های بین ویزای تحصیلی و ویزای کار را می دانید. تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی و خارج از هند، برای تحصیل در بهترین دانشگاه های هند تصمیم می گیرند که ویزای هند را تهیه کنند. افرادی هم وجود دارند که برای کار در خارج از ایران و در کشورهایی مانند هند حاضرند پا به سفر گذاشته و تمام تلاش خود را برای زندگی آینده شان بکنند.

چجوری ویزای ژاپن بگیرم؟

البته این را بگوییم که ویزاهای صادر شده از شرکت های معتبر مانند شرکت ارمغان آفاق ایرانیان کاربردهای متفاوت دیگری هم دارند. ویزای توریستی هند از محبوب ترین و پر استقبال ترین ویزای هند به شمار می رود. دلایل زیادی برای سفر طولانی مدت به هند وجود دارد که می تواند آنها را ترغیب کند تا ویزای توریستی هند را در کمترین زمان و با بهترین نرخ دریافت کنند. قبل از اینکه برای دریافت ویزای تحصیلی هند، ویزای توریستی هند و ویزای کاری هند اقدام کنید، ابتدا این ضرورت را رعایت کنید که ویزای هند شما تقلبی نباشد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که ویزای هند صادر شده هیچ گونه اشکال یا تقلبی ندارد. برای اخذ ویزای هند، داشتن مدارک معتبر ضرورت دارد. برای اخذ ویزای هند این ضرورت را می بینیم که به ادامه ی مطلب ویزای هند | اخذ ویزای هند با کمترین زمان توجه کامل و کافی داشته باشید.

ارزانترین زمان سفر تورهای خارجی آسیایی

در حال حاضر ۲ راه برای دریافت انواع ویزای هند وجود دارد. یک روش اخذ ویزای الکترونیکی هند می باشد و روش دیگر، روش حضوری برای دریافن این ویزا است. شما این اختیار را دارید تا از طریق یکی از این دو راه جهت دریافت ویزای هند اقدام کنید.

شرایط و مدارک اخذ ویزای الکترونیکی هند

  • اسکن از اولین صفحه پاسپورت
  • اسکن عکس ۵*۵ زمینه سفید جدید
  • اسکن ویزای هند قبلی (در صورتی که ویزای قبلی هند داشته اید)
  • تکمیل فرم مشخصات فردی (باید مشخصات فردی خود را بصورت کامل و دقیق پر کنید)

جهت دریافت فرم ویزای هند الکترونیک کلیک کنید

این نکته بدیهی است که هر نوع ویزا به هر جای دنیا، دارای مدت زمان مشخصی است و تا یک زمان و تاریخ مشخص دارای اعتبار قانونی است. طبق جدول زیر مدت اعتبار قانونی هند و هزینه مورد نیاز برای اخذ ویزای هند نسبت به تاریخ آنها درج شده است. نگران نباشید؛ مدت زمانی که لازم است تا ویزای الکترونیکی هند خود را تحویل بگیرید، ۳ الی ۴ روز کاری است. آژانس ارمغان آفاق ایرانیان این امکان را فراهم کرده است تا شما قبل از سفرتان به هند، بتوانید زودتر از موعد سفرتان بصورت آنلاین هتل رزرو کنید.

ویزای هند قیمت | ویزای هند الکترونیکی

مدت اعتبار قانونی۱ ماه اعتبار قانونی دارید. ۱ سال اعتبار قانونی دارید. ۵ سال اعتبار قانونی دارید.
مدت اقامت قانونی۱ ماه اقامت قانونی دارید. ۹۰ روز اقامت قانونی دارید. ۹۰ روز اقامت قانونی دارید.
هزینه ویزای هند قانونی۲ بار ورود – ۵۰ دلارمولتی پل – ۶۵ دلارمولتی پل – ۱۱۵ دلار

ویزای هند قیمت | ویزای هند

اخذ ویزای هند با کمترین زمان

برای دریافت ویزای هند به روش دوم، لازم است خودتان هم حضور داشته باشید (الزامی). چرا که برای دریافت ویزای هند بصورت حضوری، نیاز به اثر انگشت شما می باشد. همکاران ما در آژانس گردشگری آژانس ارمغان آفاق ایرانیان این وظیفه را دارند تا بابت انواع ویزاهای هند بصورت کامل توضیحاتی در اختیار شما قرار بدهند. در همین راستا باید بگوییم که این نوع ویزا همانند ویزای الکترونیکی هند، دارای تعدد نیست. یعنی با اقدام حضوری، شما فقط یک نوع ویزا دریافت خواهید کرد.

ویزای هند قیمت: ۳ ماه اعتبار ، ۱ ماه اقامت توریستی ۱۲۵ دلار + ۷۵ هزار تومان

شرایط و مدارک اخذ ویزای حضوری هند

  • اسکن از اولین صفحه پاسپورت
  • اسکن عکس ۵*۵ زمینه سفید جدید
  • اسکن ویزای هند قبلی (در صورتی که ویزای قبلی هند داشته اید)
  • تکمیل فرم مشخصات فردی (باید مشخصات فردی خود را بصورت کامل و دقیق پر کنید)
  • حضور و امضاء مسافر در پاسپورت الزامی می باشد.

آدرس ساختمان انگشت نگاری جهت اخذ ویزای حضوری هند: تهران، جردن، بالاتر از پل میرداماد، کوچه آناهیتا، ساختمان امین، طبقه اول

بار هوایی

جهت انجام خدمات بار هوایی آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم

خدمات بار هوایی ارمغان

همکاران ما