جزییات تور

تور چین | تور پکن شانگهای از مشهد و تهران

کشور چین دارای مقاصد گردشگری زیادی مثل شهر های آبی، قصر های امپراتوری، میراث فرهنگی پر زرق و برق و سنت های محلی است که مطمئنا برای توریست هایی که به این کشور سفر می کنند بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود. چند سالی طول می کشد تا تمامی این جاذبه ها را مشاهده کنید ولی می توانید با استفاده از تورهای گردشگری که به همین مقصود آماده شده اند از این مناظر دیدنی و شگفت انگیز لذت ببرید. ما برای شما برنامه ریزی کرده ایم که بتوانید به این مناظر و مناطق در قالب یک تور گردشگری سفر کنید.

بعضی از مسافران دوست دارند که سفر چین را از شهر تهران آغاز کنند و با تور چین از تهران به سمت مقصد خود راهی شوند. خوشبختانه آژانس ارمغان آفاق ایرانیان می تواند بلیط بهترین پروازهای مشهد به تهران و پرواز لحظه آخری مشهد تهران را برای شما و همسفران‌تان رزرو کند.

تور چین

دیوار معروف چین، شهر ممنوعه، قصر تابستانی و معبد آسمانی، گواه قدمت و تاریخ  شهر پکن هستند. جاذبه های گردشگری از جمله آثار باستانی و تاریخی و منظره های زیبای انسانی و طبیعی وجود دارد. اگر بخواهید با فرهنگ باستانی و شخصیت های مشهور تاریخی آشنا شوید، می توانید از اقامتگاه های قدیمی شخصیت های مشهور بازدید کرده و اپرای پکن را تماشا کنید. اگر بخواهید با اوضاع توسعه چین در زمینه های سیاسی، اقتصادی، دانش و فناوری و نظامی آشنا شوید، می توانید از بیش از ۱۰۰ موزه در شهر پکن بازدید کنید.

تور چین

پکن، شانگهای و ژیان سه شهر معروف و جذاب برای گردشگران از سرتاسر دنیا هستند. شاید این سوال برا‌ی‌تان پیش آمده باشد که آیا برای سفر یه چین، نیاز دارید که ویزای چین را دریافت کند یا خیر! پاسخ ارمغان آفاق ایرانیان به شما این است که بلی؛ برای سفر به چین نیاز دارید تا ویزای چین بگیرید. برای اطلاع از مدارک لازم برای اخذ ویزای چین روی لینک زیر کلیک کنید.

حتما بخوانید: ویزای چین

شهر شانگهای طی ۵۰ سال گذشته تبدیل به یک کلان شهر شده است . این شهر پذیرای گردشگران از سرتاسر دنیاست تا از حال و هوای فوق العاده آنجا لذت ببرند. این کلان شهر مدرن با بهره گیری از فرهنگ غنی چین و آثر باستانی بسیار جای دیدن دارد.

قدمت چند هزار ساله درخشان با خلق و وخوی دلربای شهر ژیان عجین شده است. تاریخ دیرینه این شهر تاثیر قابل توجهی روی فرهنگ مردم این شهر داشته است. امروزه شهر ژیان به شهری معروف برای گردشگران تبدیل شده است و گنچینه بسیار با ارزشی از آثار فرهنگی است. سران دولت های سرتاسر دنیا و مردم تمامی اقشار از تمامی دنیا به این شهر سفر می کنند تا با تمدن چین آشنا شوند.

شگفتی های ناشناخته تور چین

امروزه پروازهای زیادی به قدیمی ترین کشور جهان که چین است انجام می شود که این باعث شده است سفر به این کشور دیدنی بیش از پیش انجام گیرد. شگفتی های چین همچون شهر ممنوعه و دیوار چین از معروف ترین جاذبه های چین می باشند. ولی ما قصد داریم به مکان ها و جاذبه هایی که خیلی کمتر مورد بازدید قرار می گیرد بپردازیم و آنها را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

تور چین

شهر ممنوعه در چین

یکی از مکان‌هایی که باید بازدید از آن را در تور چین در اولویت قرار داد، شهر ممنوعه چین در پکن است. این شهر ممنوعه در گذشته بعنوان شهر ممنوعه امپراتوری مرکز چین شناخته می شده است. اگر خواسته باشیم دقیق‌تر بگوئیم، در طول امپراتوری مینگ و کوئینگ این شهر پایتخت چین به شمار می رفت. گفتنی است در آن زمان بیش از ۹ هزار خانواده در شهر ممنوعه چین زندگی می کردند. هم اکنون نیز شهر پکن بیش از ۲۱ میلیون نفر جمعیت دارد که دلیل رشد جمعیت آن در طی قرن اخیر، دسترسی راحت و آسان به همه‌ی جاذبه‌های گردشگری می باشد. در حال حاضر این شهر دیدنی و پر جاذبه از مجموعه قصرهای باستانی و توریستی است که توجه هر گردشگر را به خود جلب می کند. تا دیر نشده تور چین از مشهد را از آژانس گردشگری ارمغان آفاق ایرانیان رزرو کنید. شهر ممنوعه در شهر پکن چین می باشد. لازم است بدانید که شهر پکن از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور چین محسوب می شود؛ دلیل آن هم وجود غنای تاریخی و فرهنگی در دل این شهر پر رفت و آمد می باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از لیست نامتناهی انواع جاذبه‌های توریستی که کشور چین در خود جای داده است؛ بازدید کنید.

تور چین

دیوار بزرگ چین کجاست

اگر تا به حال به کشور چین هم سفر نکرده باشید، به احتمال زیاد نام دیوار بزرگ چین به گوش‌تان خورده است. در واقع این جاذبه توریستی در چین خیلی حرف برای گفتن دارد. دیوار بزرگ چین سمبل و نشانه‌ی بی چون چرا از قدرت نظامی چین در دوران باستان می باشد که در لیست مکان‌های اولویت دار بازدید تور چین قرار می گیرد. درازای این دیوار بزرگ قابل محاسبه نیست، چون دیوار بزرگ چین از چندین شهر شمالی می گذرد. با ورود به پایتخت این کشور یعنی پکن می توانید بخش‌هایی از دیوار با عظمت چین را ببینید. البته دیدن بخش‌هایی از دیوار بزرگ چین وحشتناک است و کار خطرناکی به نظر می رسد که پیشنهاد دیدن آن کار درستی نیست. برای دیدن دیوار چین از نزدیک راهکار دیگری وجود دارد که امنیت بیشتری دارد.

تور-چین
تور چین

بادالینگ پکن همان جایی است که می توانید به راحتی دیوار چین را از نزدیک ببینید. درست است که بادالینگ پکن اکثر اوقات شلوغ است اما هیچ چیزی نمی تواند از جاذبه‌های چین گردی در پکن و دیوار چین کم بکند. سال ۱۹۵۷ اولین سالی بود که بادالینگ در پکن برا ی بازدید عموم گردشگران و ساکنان پکن افتتاح شد که همه‌ی امکانات رفاهی و گردشگری نظیر رستوران‌ها، هتل‌های چند ستاره و مراکز خرید در نزدیکی آن قرار دارند. آسان بودن دسترسی به بادالینگ از جمله مواردی بود که طراحان بادالینگ پکن به دنبال اجرا و پیاده سازی آن بودند. به همین منظور بزرگراهی مختص به بادالینگ افتتاح شد. با این همه تفاسیر متوجه شدیم که دیوار بزرگ چین در چندین شهر شمالی کشور چین قرار دارد که بادالینگ شهر پکن این امکان را فراهم کرده است تا مسافران دسترسی آسانتر و راحت‌تری داشته باشند.

موزه یادبود قتل عام نانجینگ

امروزه گردشگری تاریک بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است و سال به سال در حال افزایش می باشد. از این دست جاذبه ها می توان به کشتار کمبوجیه و کشتار هیروشیما اشاره کرد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب می کنند.

در کشور چین هم از این نوع گردشگری استقبال می شود. آثار کشتار های بی رحمانه ژاپنی ها در این کشور می باشد که گردشگران برای دیدن این آثار به چین سفر می کنند. در آن زمان ژاپنی ها به مدت ۶ هفته چین را محاصره کردند. سربازهای ژاپنی ۲۰۰۰۰۰ مرد، زن و کودک چینی را مورد تجاوز، شکنجه و قتل قرار دادند. مردم چین یاد و خاطره کشته شدگان این حادثه تلخ را گرامی می دارند. در این موزه تصاویر، مجسمه ها و شرح خاطرات بازماندگان در دسترس بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

شهر لی جیانگ

شهر لی جیانگ

از شگفتی های تور چین شهر لی جیانگ می باشد که مردم آن را ونیز چین می دانند.این شهر مدرن می باشد و جمعیت بسیار زیادی دارد. بافت قدیم این شهر پر از کانال،پل های سنگی،معماری سنتی و اصیل چینی است.

جشنواره یخ و برف هاربین

جشنواره یخ و برف هاربین

این جشنواره به مدت یک ماه می باشد که دمای هوا تا ۴۰- درجه می رسد.دمای این شهر از شهر های سر روسیه هم پایین تر است. مردم چین هر سال در این بازه ی زمانی جشنواره ای را برگزار می کنند که می توان گفت جزو ۴ جشنواره بزرگ زمستانی جهان می باشد. گروه هایی از اقصی نقاط جهان با ساختن مجسمه های یخی بزرگ و خلاقانه شبیه انسان، منظره یا اشیا در مسابقه یخ و برف شرکت می کنند. بازدیدکنندگان همچنین می توانند در فعالیت های دیگری نظیر یخ نوردی شرکت کنند. این جشنواره به یکی از اصلی ترین دلیل ها برای انتخاب تور چین شده است.

غارهای ژیجین

غارهای بزرگی که مساحت آنها حدود ۳۰۰۰۰ متر مربع می باشد و ارتفاع سقف آن ها به ۱۸۵ متر نیز می رسد.رودخانه ای که این غارهای عظیم را بوجود آورده است در حال حاضر دیگر جریان ندارد.

گویلین

زیباترین شهری که می توانید در تور چین ببینید، گویلین می باشد. این شهر در مجاورت روزدخانه لی در جنوب چین واقع شده است که جنگل های سر سبز این شهر را احاطه کرده است.با توجه به پیشرفت کشور چین و گرایش آن به غرب، این شهر همچنان تاریخ غنی خود را حفظ کرده است. تپه خرطوم فیل، رودخانه شکوفه های هلو، و آبشار گودنگ جزو جاذبه های این شهر محسوب می شوند.

 گویلین

 پارک ملی Sanqingshan و پارک جنگلی Zhangjiaji

جزیره هایی که در فیلم معروف آواتار می بینید از پارک جنگلی Zhangjiaji الهام گرفته است. مجموعه شگفت انگیزی از ستون های شنی جمعیت را به سمت خود جذب می کنند و ستونی به ارتفاع ۴۰۰۰ فوت در مرکزیترین نقطه پارک قرار گرفته است. پارک ملی Sanqingshan نیز به همین اندازه جذاب است، ستون های گرانیتی، جنگل های متراکم و انواع و اقسام گیاهان و جانوران در این پارک یافت می شوند.

پارک ملی Sanqingshan

شانگهای ، قلب تپنده اقتصادی چین

شانگهای شهر بزرگ کشور چین، دارای فرصت های گشت و گذار هیجان انگیزی برای گردشگرانی که تحمل شلوغی شهر را دارند است. دیدن این شهر برای علاقه مندان به دیدن دنیا قطعا خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید تا بتوانید بیشتر این شهر را بشناسید و سفر بهتر و راحت تری را تجربه کنید.

شانگهای چین

شانگهای یکی از بزرگترین و پر رفت و آمد ترین بنادر دنیا محسوب می شود که در در دهانه رودخانه یانگ تسه با فاصله کوتاهی از اقیانوس آرام قرار گرفته و رابط میان چین و دنیای خارج است. گفته می شود که شهر شانگهای در گذشته بعنوان یک دهکده کوچک برای ماهی گیری شناخته می شده است. اما طی جنگ‌های امپراتوری که شکل گرفت، این دهکده تبدیل به یک شهر پر عظمت شد. زمانی که دان ژاوپینگ به حکومت رسید، با توجه به سیاست‌هایی که داشت؛ در سال ۱۹۷۶ سبب شد تا شهر شانگهای بعنوان یک قطب تجاری فعال در کشور پر جمعیت چین شناخته شود.

در حال حاضر نیز مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین شهر در چین شناخته می شود. از همین لحاظ می توان به متروی شانگهای چین اشاره کرد. شاید برای‌تان جالب باشد که طولانی‌ترین متروی جهان در شهر شانگهای چین قرار دارد. طول این مترو به ۵۴۸ کیلومتر می رسد. طولانی ترین متروی جهان که در شانگهای قرار دارد، دارای ۱۴ مترو و ۳۳۷ ایستگاه است.‎
شهر شانگهای دومین شهر بزرگ جهان نیز است که در آن آسمان‌خراش‌های بسیار دیدنی و برج های زیبایی به چشم می خورد که هر توریستی برای دیدن آن حاضر است هزینه کند و وقت بگذارد.این شهر بیش از ۲۴ میلیون نفر جمعیت دارد که دارای جاذبه های سرگرم کننده فراوان و نیز مناطق و مکان های تاریخی و جاذبه های توریستی فروانی است. این شهر در طی ۱۰۰ سال اخیر پیشرفت های فراوانی در زمینه های مختلف نیز داشته است.

تور شانگهای چین

این شهر یکی از شلوغ ترین بندرهای کانتینری جهان به دلیل موقعیت آن در دهانه رودخانه یانگ تسه محسوب می شود. این شهر همچنین فرصت هایی برای اکتشاف آب توسط سواحل چینی و آبراه های داخلی آن فراهم می کند. جاذبه های گردشگری بسیاری در این شهر به چشم می خورد که می توانید آن ها را در تور چین ببینید ، تعدادی از موزه های جهان و گالری های هنری مانند موزه شانگهای و موزه هنر چین، باغ های زیبا و پارک ها و بسیاری از معابد زیبا و قدیمی سنتی است.

تور چین

شانگهای این شهر مشهور به عنوان محل تولد حزب کمونیست چین محسوب می شود و همچنین به عنوان یک نقطه پرش عالی است برای کشف مناطق دیگر از چین و دارای یک فرودگاه بین المللی عالی و نیز یک سیستم حمل و نقل مدرن درجه اول، اتصالات راه آهن سریع به دیگر شهرهای بزرگ مانند پایتخت کشور، پکن است.

‎ هانگژو یا هانگزو؟

به احتمال زیاد نام این شهر از شانگهای کمتر به گوش‌تان خورده است. شهر شانگهای که قلب تپنده اقتصاد کشور چین است، دارای جاذبه ‌های ناشناخته ای است که گردشگران به دنبال آن هستند. هانگزو شهری است که دلیل محبوبیت و پر استقبال بودن آن، جریان معماری‌های با اصالت در پارک‌های افسون کننده و دریاچه‌های آبی رنگ این شهر چشم نواز چین است. دریاچه غربی هانگزو بعنوان شلوغ‌ترین و دوست داشتنی‌ترین مکان‌های طبیعی و گردشگری این شهر به حساب می آید. دیدن دریاچه‌ای که تمام زیبایی٬‌های منحصر‌به‌فرد خود را به نمایش عموم می گذارد، بسیار ایده آل به نظر می رسد.

تور چین

هر چه از لطافت و زیبایی‌های هانگزو بگوییم، کم گفته ایم. عجیب نیست که شهر شانگهای چین با لقب نیویورک شرقی خوانده می شود! باید خودتان باشید و صدای دلنشین آب‌های رودخانه کیانتانگ در فصل بهار می تواند هر عکاسی را ترغیب کند تا لحظات زیبای جوش و خروش آب این رودخانه را شکار کند. بعد از عکاسی کردن از رودخانه کیانتانگ به احتمال زیاد انرژی برای‌تان باقی نمانده است. بعد از ظهر یک روز دل انگیز و پر از گردش، انتخاب یک رستوران چینی از گزینه‌های خوبی است که حال شما را بهتر و بهتر می کند. حیف است که به کشور چین بروید و از رستوران‌های دوست داشتنی هانگزو استفاده نکنید. حوصله به خرج بدهید و هانگزو را بگردید.

همکاران ما