جزییات تور

رزرو بهترین تور خارجی از مشهد و تهران

جهت رزرو تور های خارجی اقساطی کلیک کنید.

برای اطلاع از آخرین تور های خارجی از مشهد ، تهران و سایر شهرها با ما تماس بگیرید

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸

تجربه سفر به خارج از کشور

همواره سفر به خارج از کشور، یکی از هیجان انگیز ترین تجربه هایی است که یک فرد می تواند در طول زندگی خود آن را کسب کند. این سفر های تفریحی اغلب اوقات به صورت تور هایی از شهر های مختلف انجام می شود. با ارمغان همراه باشید تا بهترین تور خارجی از مشهد را در این مطلب به شما معرفی کنیم.

از فرودگاه بین المللی مشهد پرواز های خارجی بسیار زیادی به کشور های مختلف جهان می روند. بسیاری از این پرواز ها به صورت مستقیم و بسیاری هم به صورت غیر مستقیم و در طی چند پرواز از کشور های دیگر صورت می گیرد. به همین خاطر می تواند در قیمت تور خارجی از مشهد بسیار تاثیر گذار باشد.

تور خارجی ارزان ارمغان

با رزرو تور خارجی از ارمغان تا ۵۰ درصد ارزان تر گواهینامه بین المللی و بیمه مسافرتی دریافت کنید

تور خارجی ارزان

تور استانبول لحظه آخری

استانبول یکی از تور های خارجی بسیار پر طرفدار به خصوص در مشهد است. پرواز های زیادی از مشهد به این شهر به طور مستقیم انجام می شود و  کلاس های پروازی خوبی هم دارند. همین پرواز های مستقیم باعث شده تا اغلب مسافران برای راحتی سفر و ندادن مبلغ بیشتر، تور استانبول را برای سفر انتخاب کنند.

تور آنتالیا از مشهد و تهران

آنتالیا جزو بهترین مقاصد گردشگری خصوصا برای ایرانیان است. ساحل های زیبا خصوصا در فصل تابستان، کنسرت های خوانندگان بزرگ ایرانی و خارجی و… در کنار هتل های باکیفیت و عالی باعث شده تا تور آنتالیا به یکی از محبوب ترین تور های خارجی از مشهد و تهران تبدیل شود.

تور دبی ارزان

تور دبی به عنوان تور خارجی از مشهد به حساب می آید که هم پرواز ها به این شهر از خطوط هوایی مختلف و با کلاس های پروازی انجام می شود و هم به صورت مستقیم پرواز ها وجود دارند. این تور با توجه به نوسانات قیمت ارز دچار افزایش نرخ شده است اما باز هم یکی از اصلی ترین مناطق برای سفر و گذراندن تعطیلات به حساب می آید.

تور تایلند ، بانکوک ، پاتایا

تور خارجی از مشهد تور تایلند جزو آن دسته از پرواز هایی است که به صورت غیر مستقیم صورت می گیرد. با این حال یکی از بهترین تور های خارجی به حساب می آید که می توانید از گشت و گذار در شهر های زیبا و ساحلی این کشور نظیر بانکوک و پاتایا و شرکت در فستیوال ها و جشن های مختلف نهایت لذت را ببرید.

آفر تور مالزی

مالزی یکی از زیبا ترین و هیجان انگیز ترین مقاصد سفر به شمار می رود. در کنار امکانات اقامتی و رفاهی بسیار خوبی که برای توریست ها فراهم شده است، آب و هوای عالی و غذا های لذیذ و خوشمزه هم از جذابیت های سفر به شمار می رود. اما باید گفت که هیچ گونه پرواز مستقیم از مشهد به این کشور صورت نمی گیرد و ممکن است هزینه های تور مالزی کمی گران برایتان باشد.

تور صربستان

تور صربستان از تورهای گران به حساب می آید و پرواز مستقیم هم به این کشور از مشهد وجود ندارد. ولی این تور خارجی از مشهد با تمام گرانی هایی که دارد می تواند یک مقصد خوب برای تجربه کردن چیز های جدید باشد. از باشگاه های تیر اندازی که در این کشور وجود دارد تا معماری بی نظیر ساختمان های شهر بلگراد و موزه های دیدنی و دیگر جاذبه های طبیعی این کشور از نکات مثبت این تور به حساب می آید.

تور آ‌ذربایجان زمینی

شاید بتوان گفت ارزان ترین تور خارجی که بتوانید در این ایام رزرو کنید تور آذربایحان زمینی ارمغان باشد. با بهترین امکانات می توانید به این کشور سفر کنید. سفر با اتوبوس های VIP تک صندلی انجام می شود و در بهترین هتل باکو که گارانتی آژامس مسافرتی ارمغان می باشد اقامت خواهید داشت. از امکانات رایگانی که در این هتل مانند حمام ترکی، سالن بدنسازی، اینترنت، سونا و جکوزی و … می توانید رایگان استفاده کنید.

باید گفت که همکاری های آژانس ما با کارگزاری های آذربایجان باعث شده تا بتوانیم ویزا آذربایجان را به صورت الکترونیکی و ارزان ترین نرخ در ایران صادر کنیم.

تور وان زمینی و هوایی

تور وان هم یکی دیگر از ارزان ترین تور های خارجی است. به راحتی می توانید با هزینه ی یک تور داخلی مانند تور کیش به وان ترکیه سفر کنید و تجربه بی نظیری را از سفر خارجی خود به دست آورید. وجود برند های معروف لباس، جشن ها و کنسرت ها، هتل های عالی با قیمت های مناسب و…، باعث شده تا خیلی از گردشگران مقصد سفر خود را وان ترکیه در نظر بگیرند. شما می توانید هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی به وان بروید. اما پیشنهاد ما به دلیل قیمت بسیار پایین، تور زمینی است.

تور گرجستان

اگر می خواهید تا سفر ارزان را به اروپا تجربه کنید، تور گرجستان قطعا می تواند انتخاب خوبی باشد. با پرداخت کمترین هزینه نسبت به سایر تور های خارجی میتوانید از اقامت د ربهترین هتل های گرجستان و گشت و گذار در شهر های تفلیس و باتومی، تجربه بی نظیر و آرامش بخشی را از سفر به گرجستان به دست آورید.

تور گرجستان هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی وجود دارد که باید گفت تور زمینی ارزان تر است.

همکاران ما