جزییات تور

تور صربستان

تور صربستان از تهران

تور صربستان از مشهد

در صورتی که به دنبال یک تور مناسب برای ایام نوروز می گردید می توانید از پکیج های زیر استفاده کنید و لحظات خوشی را برای خود و همسفران خویش با ارمغان رقم بزنید.

در ایام فروردین ۹۶ می توانید یکی از پکیج های زیر را با توجه به علایق خود انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

صربستان کشوری در شبه جزیره‌ی بالکان در جنوب اروپا است. گردشگران زیادی با مقصد تور صربستان از سراسر دنیا فصل تابستان را برای سفر به این کشور زیبا انتخاب می‌کنند. بیشتر آنها تابستان را در شهر تاریخی و زیبای بلگراد می‌گذرانند و از زیبایی طبیعت پارک‌های ملی سراسر این کشور لذت می‌برند.

در فصل زمستان، گردشگران مناطق مرتفع و کوهستانی را انتخاب می‌کنند تا از پیست‌های اسکی لذت ببرند. یکی از مشهورترین پیست‌ها در تور صربستان یعنی Kopaonik از طرف BBC به عنوان یکی از بهترین مقصدهای اسکی در اروپا انتخاب شده است. اقامتگاه‌های اسپا هم در گوشه و کنار این کشور زیبا وجود دارند و از گردشگران پذیرایی می‌کنند.

 

صربستان اهالی خونگرم و مهمان‌نوازی دارد. اهالی این کشور به خصوص با گردشگران خارجی روابط بسیار دوستانه و گرمی دارند. البته تعداد گردشگران این کشور نسبت به سایر کشورهای همسایه‌اش زیاد نیست. چون هنوز زیبایی‌ها و پتانسیل‌های گردشگری صربستان آن طور که باید در دنیا شناخته نشده است.

 

 

تورهای کوتاه مدت صربستان

بیشتر صربستانی‌ها انگلیسی صحبت می‌کنند و به یادگیری آن مشتاقند. بنابراین برای پیدا کردن مسیرها و برقراری رابطه با آنها مشکل ندارید.

جاذبه‌های گردشگری در صربستان بسیار متنوع و دیدنی هستند. کوهستان‌ها و دریاچه‌ها، پارک‌های ملی، پیست‌های اسکی و بناها و شهرهای تاریخی به جا مانده از دوران روم همگی گوشه‌ای از دیدنی‌های صربستان هستند.

تور صربستان از مشهد

در این کشور نشانه‌هایی از تاریخ و تنوع فرهنگی و قومی را خواهید دید. برای اینکه با این کشور دیدنی و زیبا بیشتر آشنا شوید، راهنمای سفر به صربستان را دنبال کنید.

 

 

اطلاعات ضروری صربستان

اختلاف ساعت با تهران

صربستان در تور اروپا زمینی در منطقه‌ی زمانی UTC/GMT +2 واقع شده و در حال حاضر ۲ و نیم ساعت از تهران عقب‌تر است.

زبان رسمی

     صربی

واحد پول

دینار صربستان (RSD)

نوع برق شهری

برق شهری در صربستان ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز است. پریزها و دوشاخه‌ها از نوع F هستند که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد کشور

+۳۸۱

شماره‌های اضطراری

  • پلیس ۹۲
  • آتش نشانی ۹۳
  • آمبولانس ۹۴
  • ساعت گویا ۹۵

جهت رانندگی

راست

فرودگاه‌های بین‌المللی تور صربستان

فرودگاه بلگراد نیکولا تسلا

فرودگاه کنستانتین بزرگ در نیش

 

تور صربستان از مشهد

آب‌ و‌ هوا

آب و هوای صربستان، قاره‌ای است یعنی تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد دارد. میانگین دمای هوا در بلگراد صفر درجه یا کمی بیشتر در ژانویه و در حدود ۲۲ درجه در ماه جولای است.

این کشور ممکن است تحت تاثیر توده‌ی هوای سرد از طرف سیبری یا توده هوای گرم از طرف مدیترانه یا حتی آفریقا قرار بگیرد. همین عامل باعث می‌شود که دمای هوا بسته به شرایط و تغییرات آب و هوایی، اختلاف عمده‌ای داشته باشد.

در جنوب غربی صربستان که کوهستانی و مرتفع است، دمای هوا پایین‌تر و تابستان‌ها خنک‌تر است.

بارش باران در این کشور با توجه به منطقه، الگوی متفاوتی را دنبال می‌کند. ماه ژوئن کاملا بارانی است. فصل بارندگی از ماه مه شروع می‌شود، در ژوئن به اوج می‌رسد و در ماه‌های جولای و آگوست کاهش می‌یابد و تا پایان تابستان کم و بیش ادامه دارد.

به طور کلی نواحی غربی نسبت به نواحی شرقی پرباران‌تر هستند. ماه‌های آگوست و سپتامبر کمترین تعداد روزهای بارانی را دارند.

فصل زمستان از دسامبر تا فوریه آب و هوای سردی در صربستان حاکم است. در دوره‌های زمانی متعدد، هوا ابری و مه‌آلود و دمای هوا صفر درجه است. در سایر دوره‌های زمانی، بادهای سرد از قطب شمال، صربستان را تحت تاثیر قرار می‌دهند به نحوی که دمای هوا گاهی تا منفی ۲۰ درجه هم می‌رسد و یخبندان وجود دارد.

آب و هوای صربستان

در صورتی که توده هوای معتدل از مدیترانه وارد منطقه شود، میانگین دمای هوای روز به ۱۰ درجه می‌رسد به خصوص در نواحی جنوب و مرکزی و به ندرت در شمال.

در فصل بهار، آب و هوا ثابت نیست. گاهی هوا ملایم است و گاهی سرد می‌شود و بارش پراکنده‌ی برف هم مشاهده می‌شود.

فصل تابستان از ژوئن تا آگوست هوا گرم است و میانگین دمای هوا تغییرات عمده‌ای دارد. شب‌ها معمولا سرد است. کمترین دما در تابستان ۱۴ درجه و بیشترین دما ۳۰ درجه‌ی سانتیگراد است. گاهی توده‌های هوای گرم از سمت آفریقا بر آب و هوای منطقه تاثیر می‌گذارند. در این شرایط گاهی دمای هوا به ۴۰ درجه هم می‌رسد. اما این دوره‌های هوای گرم معمولا بسیار کوتاه هستند.

فصل پاییز زیاد بارانی نیست. فقط در نواحی غربی در ماه نوامبر بیشترین بارندگی مشاهده می‌شود.

 

آب و هوای صربستان

بهترین زمان برای سفر 

بهترین زمان برای سفر به صربستان از ماه مه تا سپتامبر است. در ماه‌های مه و ژوئن احتمال طوفان و رعد و برق عصرگاهی وجود دارد. در مجموع حتی در گرم‌ترین روزهای سال هم شب‌ها سرد هستند. کسانی که از گرما فراری هستند بهتر است که در ماه‌های جولای و آگوست به صربستان سفر نکنند. ماه سپتامبر هم به خاطر روزهای آفتابی و گرمای مطبوع، زمان مناسبی برای سفر است.

هزینه‌های سفر

هزینه‌ی اماکن اقامتی

هزینه‌ی اقامت در خوابگاه هاستل‌ها ۱۲۰۰ دینار است. اتاق دوتخته در هتل معمولی ۵۰۰۰ دینار هزینه دارد. هزینه‌ی اقامت در هتل‌های لوکس، به ازای اتاق دوتخته ۱۲ هزار دینار است.

هزینه‌ی غذا

ارزان‌ترین غذایی که در صربستان می‌توانید تهیه کنید، انواع فست فود با قیمت ۲۰۰ دینار است. یک وعده غذا در رستوران‌های محلی ۱۲۰۰ دینار هزینه دارد. شام و نوشیدنی در یک رستوران لوکس ۲۴۰۰ دینار قیمت دارد.

هزینه‌ی وسایل حمل و نقل عمومی

هزینه‌ی بلیط‌های حمل و نقل داخل شهری بین ۹۰ تا ۱۵۰ دینار است. تاکسی‌های داخل شهری برای هر سفر در حدود ۴۰۰ دینار هزینه دارند.

هزینه فعالیت‌های تفریحی

ورودی موزه‌ها در صربستان معمولا در حدود ۲۰۰ دینار است. تورهای یک روزه‌ی اختصاصی ۴۳۰۰ دینار هزینه دارند.

میانگین هزینه‌ی روزانه:

  • سفر ارزان تا ۶۰۰۰ دینار
  • سفر میان رده بین ۶ هزار تا ۱۳ هزار دینار
  • سفر لوکس بیش از ۱۳ هزار دینار

تور صربستان

جاذبه‌های گردشگری

صربستان در جنوب شرقی اروپا قرار دارد و بخش وسیعی از مرکز شبه‌جزیره‌ی بالکان را پوشانده است. بخش‌های شمالی آن را دشت‌های وسیع و بخش‌های جنوبی آن را قله‌ها و تپه‌های مرتفع در بر گرفته است. در این کشور بیش از ۱۵ قله‌ بالای ۲ هزار متر وجود دارد. صربستان دارای ۵ پارک ملی به نام‌های Djerdap، Tara، Kopaonik، Sar mountains و Fruska Gora است که طبیعتی زیبا و بکر دارند.

در این کشور زیبا از تماشای جاذبه‌های طبیعی منحصربه فرد و آثار تاریخی دیدنی مثل قلعه‌های باشکوه لذت خواهید برد. در ادامه با تعدادی از جاذبه‌های گردشگری این کشور آشنا می‌شویم.

بلگراد

بلگراد، پایتخت صربستان در تقاطع رودهای دانوب و ساوا (Sava) قرار گرفته است. این شهر زیبا ترکیبی دیدنی از آثار تاریخی و سازه‌های مدرن است. در این شهر، گذشته و حال به زیبایی به هم پیوند خورده‌اند. ساختمان‌های تاریخی قرن نوزدهمی را می‌توانید در کنار سازه‌های مدرن ببینید. در این شهر از هر نوع جاذبه‌ی گردشگری ، اندکی وجود دارد. مثلا قلعه‌ی Kalemegdan که در پارکی به همین نام قرار گرفته است. در این پارک علاوه بر این قلعه، یک موزه‌ی نظامی هم وجود دارد که در آن می‌توانید در مورد تاریخ نظامی منطقه یاد بگیرید.

 

تور بلگراد

 

 موزه خودرو در بلگراد

موزه خودرو : این موزه از جوانترین موزه های بلگراد می باشد که در یک گاراژ واقع شده و از حدود ۵٠ ماشین قدیمی نگهداری می شود.

 

کلیساهای زیبا با نمای رنگارنگ و میدان‌های تاریخی و دیدنی گوشه‌ی دیگری از جاذبه‌های بلگراد هستند. اگر به دنبال یک مقصد متفاوت  و غیر منتظره هستید، جزیره‌ی Ada Cinganlija را انتخاب کنید. این جزیره در جنوب بلگراد قرار دارد و در آن می‌توانید از حضور در گردشگاه‌های ساحلی لذت ببرید. در این منطقه می‌توانید از حضور در سواحل رود ساوا لذت ببرید، شنا کنید و از انجام ورزش‌های آبی مثل اسکی روی آب لذت ببرید. در پارک بزرگ این جزیره می‌توانید گوشه‌ای از حیات وحش و پوشش گیاهی جزیره را ببینید.

 

تور بلگراد از مشهد

تور لحظه آخری چگونه است؟

اصطلاح تور لحظه آخری هم مانند بلیط چارتر است و به همدیگر ربط دارد . دقیقا دلیل اینکه تورهای لحظه آخری نسبت به زمان های عادی قیمت کمتری دارند همین است : آژانسی که پرواز و هتل و تمام امکانات را چارتر کرده ، میخواهد تحت هر شرایطی صندلی های هواپیما و اتاق های هتلی که اجاره کرده به فروش برسد . (قیمت پایین می آید تا مشتری تور را بخرد)

تور لحظه آخری صربستان

جهت دیدن موقعیت صربستان بر روی نقشه کلیک کنید.

باشگاه تیر اندازی در بلگراد

باشگاه تیر اندازی در بلگراد

یکی از جاذبه های هیجان انگیز در صربستان وجود باشگاه تیراندازی برای آقایان و بانوان است. شما می توانید با هزینه کم در حدود یک ساعت به صورت گروهی و یا تکی تیراندازی کنید که یکی از تجربه های فراموش نشدنی در این شهر است. بانوان می توانند با سلاح کلت بعد از آموزشی که کارکنان آنجا می دهند به راحتی تیر اندازی کنند و میزان آدرنالین خون خود را به حداکثر برسانند.

بیمه مسافرتی در صربستان

در صورتی که با آژانس ارمغان برای تور بگراد برنامه ریزی نمایید می توانید از خدمات بیمه مسافرتی ما برای سفر خودتان بهره مند شوید که شما را از هر گونه مشکل در این کشور مصون می داردو

کلیپی در مورد صربستان

 

 

چرا تور لحظه آخری ؟

می توان گفت تور لحظه آخری نیز مانند بلیط چارتر می توانند قیمت بسیار مناسب تری نسبت به قیمت معمول تور داشته باشد و این به نفع مسافر یا همان توریست است که در لحظه ی آخر تصمیم به سفر گرفته است.  آژانسی که پرواز و هتل و تمام امکانات را چارتر کرده ، میخواهد تحت هر شرایطی صندلی های هواپیما و اتاق های هتلی که اجاره کرده به فروش برسد . (قیمت پایین می آید تا مشتری تور را بخرد) برای گرفتن و اطلاع از قیمت تور لحظه آخری به تمام نقاط جهان با ما در ارتباط باشید. برای دیدن دیدنی های نووی ساد می توانید اخبار ما را دنبال کنید.

جهت رزرو تور صربستان با دفتر ارمغان آفاق ایرانیان تماس حاصل نمایید .

۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱   — ۷۲۳۷۸۰۰ ۰۹۱۵

همکاران ما