هواپیمایی امارات در مشهد

درباره هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات یا Emirates Airline در سال ۱۹۸۵ آغاز شد، زمانی که عملیات ما با دو هواپیما آغاز شد. امروزه ما از بزرگترین ناوگان ایرباس A380s و Boeing 777s در جهان پرواز می کنیم و به مشتریان خود ارائه می دهیم که از جدیدترین و کارآمدترین هواپیماهای وسیع هوا در آسمان استفاده می کنند. با ارمغان همراه باشید تا شما را از بهترین امکانات برخوردار کنیم.

هواپیمایی امارات

ما با استفاده از شبکه های رو به رشدی از نقاط مختلف جهان، سرگرمی های پیشرو در زمینه صنعت، غذاهای منطقه ای الهام گرفته از خدمات و خدمات جهانی، از مسافران در سراسر جهان الهام می گیریم. شرکت ارمغان آفاق ایرانیان نماینده هواپیمایی امارات در مشهد می باشد.

مهمترین مسیر های هواپیمایی امارات در ایران

بلیط هواپیما تهران به دبی

امکانات هواپیمایی امارات

تمام ابزار و منابع مورد نیاز برای رزرو بیشتر و رزرو آنلاین خود را با شرکت هواپیمایی امارات به ما بسپارید تا برای شما بهترین امکانات این هتل را رزرو نماییم تا سفری بی دغدغه و آسانی را تجربه کنید. با استفاده از ابزار مدیریت رزرو ساده می توانید تغییرات را اضافه کنید و امکانات اضافی را به رزرو پرواز خود اضافه کنید:

شما می توانید به راحتی برنامه سفر خود را بررسی کنید: سفرنامه پرواز خود را مشاهده کنید، چاپ کنید یا ایمیل کنید. جزئیات پرواز خود را بررسی کنید و رزرو خود را انجام دهید.  شما نیز می توانید رزرو خود را ارتقا دهید یا یک رزرو هتل یا ماشین را به رزرو خود اضافه کنید. هنگامی که با امارات پرواز می کنید، می توانید تمام نیازهای سفر خود را فقط با چند کلیک ویرایش و مدیریت کنید. ابزار مدیریت ما آسان و امن است، فقط مرجع رزرو و نام خانوادگی خود را برای شروع آماده کنید.

رزرو یک صندلی: شما می توانید به راحتی صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید، نگران نباشید، با مرجع رزرو و نام خانوادگی خود وارد شوید، سپس به نقشه صندلی پرواز ما نگاه کنید و انتخاب خود را رزرو کنید. انتخاب صندلی خود را در پرواز همچنین به این معنی است که خانواده یا دوستان شما می توانند با هم در یک گروه بزرگ پرواز کنند. صندلی خود را در هر زمانی تا زمان ثبت نام تغییر دهید.
آدرس ایمیل و شماره تماس خود را به روز کنید: بنابراین ما می توانیم با وضعیت پرواز شما، هرگونه اختلال یا فرصت هایی برای ارتقاء، تماس بگیریم.
چک کردن آنلاین: زمان ثبت نام ما زمان زیادی را صرف آرامش می کنیم. بررسی آنلاین ۴۸ ساعت قبل از پرواز شما، یا ثبت نام در فرودگاه سه ساعت قبل از پرواز شما، باز می شود. شما همچنین می توانید از ورود به سیستم موبایل استفاده کنید و گذرنامه خود را بر روی گوشی خود بارگیری کنید تا سفر خود را سریعتر انجام دهید.
خرید مجوز حمل و نقل بیش از حد: برای محدودیت وزن برای چمدان ثبت شده و حمل بار در زیر برگه تنظیمات شخصی، هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید. این مقدار هزینه که آنلاین به میزان ۲۰% کمتر از هزینه ای است که در فرودگاه پرداخت می کنید.

نقاط عطف در سفر باور نکردنی امارات

در تاریخ ۲۵ اکتبر ۱۹۸۵، امارات اولین هواپیماهای خود را از دبی با دو هواپیما – بوئینگ ۷۳۷ اجاره شده و هواپیمای ایرباس ۳۰۰ B4 – پرواز کرد. سپس، همانطور که در حال حاضر، هدف ما کیفیت، نه مقدار بود. و در سالهای پس از اولین گام های کوچک در صحنه سفر منطقه ای، ما به یک رهبر گردشگری و گردشگری با نفوذ جهانی که جهان را برای تعهد ما به کیفیت شناخته است، تبدیل شده است. شما می توانید بهترین تور اروپا را نیز با این هواپیمایی رزرو نمایید.

با ناوگان بیش از ۲۶۵ هواپیما، ما در حال حاضر به بیش از ۱۵۵ مقصد در بیش از ۸۰ کشور در سراسر جهان پرواز می کنیم.هواپیمایی امارات  بیش از ۱۵۰۰ پرواز هر هفته از دبی را به مقصد خود در شش قاره انجام می دهد  و شبکه ما دائما در حال گسترش است. شما می توانید برای رزرو و خرید بلیط های خود با دفتر ارمغان آفاق ایرانیان تماس حاصل نماید.

هواپیمایی امارات در سال ۲۰۱۷

امارات سه مقصد جدید را در شبکه جهانی خود معرفی می کند – نیوآرک از طریق آتن، پنوم پن و زاگرب.( Athens, Phnom Penh and Zagreb.)

هواپیمایی امارات و هواپمایی فلای دبی مشارکت جدیدی را اعلام می کنند، از جمله یک توافقنامه کافی شاپ گسترده، هماهنگی برنامه و بهینه سازی شبکه. همچنین هواپیمایی امارات ۱۰۰ فروند هواپیمایی ایرباس A380 را به ناوگان خود در مرکز تحویل سازنده در هامبورگ می دهد

امارات ۱۵٫۱ میلیارد دلار برای ۴۰ فروند Boeing 787 Dreamliners در ۲۰۱۷ نمایشگاه هوایی دبی قرار داده است. همچنین یک سالن اماراتی A380 به تازگی به روز شده است.

با ارمغان همراه باشید تا از بهترین امکانات و خدمات هواپیمایی امارات شما را بهره مند سازیم.

همکاران ما