تور جشن رنگ هند | تور هند از مشهد | تور هند فروردین 99

هند دارای جشن های متفاوت و بزرگی می باشد که در تمام جهان شناخته شده است. هر سال توریست ها و گردشگران زیادی برای شرکت در جشن رنگ ، سنتی و بزرگ برنامه ریزی می کنند تا بتوانند لحظات خوشی را برای خود و خانواده های شان رقم بزنند. برگزاری مراسم هولی در هندوستان، نشانه شور و شادی مردم این کشور می باشد. اگر می خواهید پا به پای مردم هند شادی کنید و حس و به درجه خوشحالی تان در فروردین اضافه کنید، تور هند از مشهد را انتخاب کنید.

تور جشن رنگ هند ، جشن نوروزی هند ، جشن بهاره هند

جشن هولی | تور هند گوا | تور هند نوروز ۹۹

فستیوال هولی، جشن رنگ هند یکی از قدیمی ترین سنت ها و جشن های بزرگ این کشور می باشد که ابتدای فصل بهار به صورت کاملا با شکوه برگزار می شود. پاشیدن پودر های رنگ و بادکنک های پر از رنگ از نشانه های این فستیوال معرکه می باشد. مدتی که این فستیوال برگزار می شود، در اواخر فوریه و اوایل مارچ است که تمام کشور به همین مناسبت هند تعطیل رسمی است. عکاسان زیادی از سراسر جهان برای گرفتن بهترین عکس های رنگی رنگی و شاد به این کشور آسیایی سفر می کنند. غیر از عکسان سراسر دنیا، مردم هندوستان هم برای دو روز کنار هم می آیند تا یک مهمانی شیرین، دلچسب و جذاب در کنار هم داشته باشند. همه ی جشن رنگ هند به پاشیدن رنگ و بازی با سطل های پر از آب رنگ نیست؛ خوردن خوراکی های سنتی و معروف در کنار بهترین اعضای خانواده هم بخشی از این مراسم هیجانی می باشد.

جشن رنگ هند ، جشن هولی هندوستان ، مراسم هولی هند

در جشن سنتی و باستانی رنگ هند استفاده از پودرهای رنگی زیبا و خوش رنگ، بادکنک های پر از آب رنگی و هر چیز رنگی و سرگرم کننده از قابلیت ها و امکانات این جشن است. هندی ها و حتی شهروندان غیر بومی هند در این مراسم به جهت ایجاد دوستی و محبت بیشتر بین افراد و نیز انرژی مثبت و روحیه شادی که در بین افراد ایجاد می شود؛ بسیار اثر بخش خواهد بود. جالب است بدانید که جشن رنگ هند در بعضی از نقاط هند تا ۵ روز ادامه دارد؛ چرا که معتقدند جشن رنگ هند یا جشن بهاره می تواند کدورت ها و ناراحتی های بین مردم را از بین ببرد. در واقع برگزاری جشن هولی در هند بدان معناست که سیاهی های روابط بین مردم با رنگ های متنوع و شاد این جشن باستانی پر شود و برای فصل جدید، اثری از روابط سرد نباشد.

حتما بخوانید: ارزانترین زمان سفر به هند را تجربه کنید

جشن رنگ هند ، جشن هولی هندوستان ، جشن بهاره هند

تور جشن رنگ هند از مشهد | تور هند عید ۹۹

مراسم هولی در طی دو روز متوالی برگزار می شود و تمام کشور هند در این دو روز نیز تعطیل می باشد. یکی از نکات قابل توجه و مثبت دیگر آن است که این پودرهای رنگی که از گیاهانی مانند گیاه نیم، کومکوم، هالدی و بسیاری گیاهان دیگر که فقط در فصل بهار شکوفه می دهند تشکیل شده اند. این گل ها که به دارای خاصیت های مختلف درمانی و طبیعی هستند؛ از ایجاد بیماری های مختلف در طول بهار ممکن است بوجود بیاید، پیشگیری می کند. جشن رنگ هند روی کودکان بیش از همه تاثیر می گذارد. وقتی خانواده های هندی برای کودکان و فرزندان شان پودر های رنگی و سطل های پر از آب رنگ را می خرند، یعنی شادی خاصی به آنها هدیه می دهند. لازم نیست نگران باشید؛ این رنگ ها زیان آور نیستند و به راحتی می توان آنها را پاک کرد.

در کمترین زمان ویزای الکترونیکی هند بگیرید!

جشن رنگ هند

این جشن به دلیل اینکه در زمان درو محصولات کشاورزان برگزار می شود. می توان گفت که جشن سپاس از نعمت های خداوند می باشد. در صورتی که می خواهید بیشتر ببینید و هوشمندانه سفر کنید می توانید برای رزرو تور هند از مشهد با ارمغان آفاق ایرانیان در ارتباط باشید.

برای اطلاع از آخرین قیمت تورهای هند نوروز ۹۹ از مشهد و تهران با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید

مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

 ایمیل : info@armaghantravel.com

همکاران ما