راهنمای تور اروپا زمینی

سفر کردن برای انسان همیشه مفید بوده است و باعث ایجاد انگیزه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در فرد می شود که تاثیر شگرفی بر زندگی انسان می گذارد و انرژی فرد را برای مدتی تامین می کند. دیدن زیبایی های جهان باعث امید به زندگی در انسان می شود و تاثیر آن نیز حتی در زمان بعد از سفر باعث بهبود سطح کیفیتی زندگی انسان می شود. برای رفتن به اروپا اگر به دنبال یک سفر عالی و با کیفیت و نیز به صرفه هستید با ارمغان آفاق ایرانیان در ارتباط باشید.

راهنمای سفر به اروپا زمینی

برای سفر به اروپا اولین روشی که ذهن خطور می کند استفاده  از تور اروپا از مشهد است ولی راه های دیگری مانند سفر به اروپا زمینی هم نیز وجود دارد که زیبایی ها و لذت های خاص خود را دارد.

البته ناگفته نماند که این سفر هم زیبایی ها و هم ایرادات خاص خود را دارد که در تور اروپا شاید این نتوان این موارد را تجربه کرد. ولی قطعا این سفر هزینه ی کمتری دارد به صرفه تر است.

سفر به اروپا زمینی

برای شروع سفر زمینی خود به اروپا ابتدا نیاز به گواهینامه بین المللی است. گواهینامه بین المللی به شما  این امکان را میدهد که ضمن لذت بردن از سفر خارجی خود قادر به رانندگی در کشور میزبان به مدت یک تا سه سال نیز باشید. قابل به ذکر است که مدت اعتبار این گواهینامه ها یک ساله و سه ساله می باشند و به ۷زبان بین المللی شامل: (انگلیسی،فرانسه،روسی،عربی،آلمانی،اسپانیایی و چینی) ترجمه گردیده است. با صدور گواهی نامه بین المللی که ارمغان برای شما صادر می کند شما می توانید با ماشین شخصی خود به تمامی کشورهای همسایه سفر کنید که برای سفر به اروپا باید مرز ترکیه را انتخاب کنید.

مسیرهای سفر به اروپا زمینی

سفر به اروپا زمینی

برای شروع سفر ابتدا پس از گذشتن از کشور ترکیه می توانید وارد کشور یونان شوید و از آنجا سفر آبی خود را شروع کنید و وارد کشور ایتالیا می شوید و بعد از گذشتن از آن می توانید مسیر خود را به صورت زیر طی کنید:

ایتالیا، سوئیس، فرانسه، اسپانیا، پرتقال، اسپانیا، فرانسه، بلژیک ، هلند، آلمان، دانمارک، آلمان، جمهوری چک، اتریش، مجارستان، رومانی، بلغارستان و از آنجا مسیر برگشت خود را از ترکیه و از آنجا به ایران بازگردید.

گرفتن ویزای شینگن برای سفر به اروپا

برای سفر به کشور های جزو اتحادیه اروپا نیاز به گرفتن و اخذ ویزای شینگن دارید که شرکت ارمغان آفاق ایرانیان این کار را برای شما به راحتی با داشتن موارد زیر انجام میدهد. برای گرفتن این ویزا نیاز به بیش از سه سال جواز کسب،
شرکت ثبت شده به انضمام گواهی ثبت شرکت در یکی از روزنامه های رسمی با سابقه بیش از ۳ سال
و یا سابقه بیمه کارمندی بیش از ۴ سال و مواردی دیگر که در اطلاعات دقیق تر را می توانید تماس بگیرد و ما به راحتی در اختیار شما می گذاریم.

گرفتن ویزای شینگن برای سفر به اروپا

دلایل سفر به اروپا

کمتر کسی در دنیا پیدا می شود آرزوی سفر به اروپا را نداشته باشد. قاره ی اروپا، یکی از کهن ترین قاره های هستی و زیبا ترین قاره هاست که هر توریستی را به آنجا جذب می کند زیرا آنقدر زیبایی و قدمت دارد که گردشگران را با سلیقه های مختلف جذب خوذ میکند.

از جاذبه های توریستی اروپا می توان به مواردی چون موزه‌های اصیل اروپا، لذت بردن از طبیعت بکر و دست نخورده و بسیاری موارد دیگر که هرکدام برای خود دنیایی بی نظیر دارند اشاره کرد.

سفر در فصل های گران ممنوع

برای سفر زمینی به اروپا بهتر است که در فصل های گران سفر نکنید زیرا اصلا به نفع شما نیست و هزینه شما قطعا بیشتر از هزینه معمول خواهد شد. این توصیه ما به شما و توصیه بسیاری از گردشگران حرفه ای به شما است. در صورتی که شما فصل بهار یا پاییز را برای سفر زمینی به اروپا انتخاب کنید باعث می شود که هزینه سفر شما چند برابر می شود.

سفر به اروپا زمینی

برای بهره مندی از اطلاعات کامل در خصوص داشتن سفری مطمئن و آرام برای رفتن به اروپا می توانید با ارمغان در ارتباط باشید.

غذای مناسب در اروپا

غذای مناسب در اروپا-McDonald's
سبک غذا و طبخ اروپایی ها بسیار نزدیک به طبخ غذای ایرانی است ولی ممکن است بعضی از کشور های اروپایی سبک غذایی متفاوتی داشته باشند که با مزاج ایرانی سازگار نباشید برای این موارد می توان از غذاهای فست فود بین المللی مثل مک دونالد و KFC  استفاده کنید که طبق استاندارد های بین المللی غذا طبخ می کنند و بسیار لذیذ است.

سفر به صربستان بدون نیاز به ویزا

در صورتی که برای شما گرفتن ویزا شینگن برای تور اروپا و یا سفر شخصی به اروپا سخت است، ما برای شما یک پیشنهاد مناسب داریم، تور صربستان از مشهد گزینه ی مناسبی برای شما است تا به راحتی و تنها با در دست داشتن پاسپورت خود و نیز اگر قصد سفر با ماشین شخصی خود دارید داشتن گواهی نامه بین المللی خود می توانید به این کشور زیبا و با قدمت تاریخی فراوان سفر کنید. برای گرفتن بهترین خدمات و بهترین کیفیت و زقم زدن اوقات خوش برای خود می توانید با ارمغان آفاق ایرانیان در ارتباط باشید.

سفر به صربستان بدون ویزا

گذشتن از آمستردام قلب اروپا

کشور هلند را می توان گفت یکی از بکر ترین و زیبا ترین های اروپا محسوب می شود که هر توریستی از بودن در این شهر لذت می برد و می تواند لحظات خوشی را در آنجا تجربه کند. شما می توانید هم در سفر خود به تنهایی در اروپا این شهر را بازدید کنید و یا تور آمستردام را برای سفر خود انتخاب کنید.

همکاران ما