تور آمستردام هلند از مشهد و تهران

کشور هلند را می توان گفت یکی از بکر ترین و زیبا ترین های اروپا محسوب می شود که هر توریستی از بودن در این شهر لذت می برد و می تواند لحظات خوشی را در آنجا تجربه کند. در این مقاله قصد داریم به جاذبه های توریستی و مناطق دیدنی آمستردام هلند بپردازیم تا بتوانید بهترین تور را انتخاب کنید.

آمستردام


آمستردام در قلب اروپا یعنی هلند و جایگاه پایتخت این کشور را دارا است. به دلیل شرایط کاری، آب و هوا و جاذبه های توریستی این شهر زیبا بیش از نیمی از جمعیت این شهر را مهاجران خارجی تشکیل می دهند. و یک نکته که شاید برای ایرانیان جالب باشد این است که جمعیت فارسی زبانان در این کشور کم نیست.

مناطق گردشگری تور آمستردام

این شهر زیبا دارای جاذبه های تاریخی، فرهنگی طبیعی و زیبایی های فراوانی است که می تواند لحظه های خوشی را برای شما به یادگار بگذارد. در زیر به تعدادی از این جاذبه های زیبا و تصاویر آن ها اشاره میکنیم.

پارک زیبای وندل Vondelpark

پارک Vondelpark

پارک وندل زیباترین و بزرگترین پارک شهر آمستردام محسوب می شود که مکانی ست برای لذت بردن و دیدن نعمت های طبیعی خداوند و جدا شدن از شلوغی شهر و استفاده کردن از این نعمت ها و گرفتن عکس های زیبا  یادگاری که تا مدت ها لبخند را بر لبان شما بیاورد. این پارک در ابتدا فقط برای ورزش های اسب سواری  و نیز گردش مردم مورد استفاده قرار می گرفت ولی بعد ها به بزرگی آن افزوده شد و از چمن های آن برای ورزش های مختلف و نیز مسیر های دوچرخه سواری عالی ایجاد شد. وندل دارای تعداد زیادی زمین بازی بزرگ نیز است.

پارک وندل Vondelpark

برج مونتل بانز Montelbaanstoren

برج مونتل بانز montelbaanstoren-amsterdam-netherlands-

این برج در شهر آمستردام یکی از جاذبه های توریستی آن محسوب می شود زیرا این برج در گذشته بخشی از دیوار دفاعی این شهر محسوب می شده است و از اهمیت خاصی برای منطقه، شهر و کشور محسوب می شده است به همین دلیل از اهمییت تاریخی فراوانی برخوردار است در زیر تصویری زیبا از این برج را مشاهده میکنید.

موزه ملی آمستردام

موزه ملی آمستردام

موزه ی زیبای Rijksmuseum که به عنوان موزه ی ملی این کشور شناخته شده است به تاریخ و هنر هلند مربوط می شود. در آن آثار گران قیمت و کم نظیر از هنرمندان مختلفی همچون Frans Hals و بسیاری هنرمندان معروف دیگر موجود است. و تاریخ این کشور را به خوبی توصیف می کند. و بسیار دیدنی است.

منطقه و کانال بی نظیر جوردان Jordaan

منطقه و کانال بی نظیر جوردان Jordaan

یکی دیگر از جاذبه های بی نظیر این شهر رویایی هلند، وجود کانال های آبی مانند کانال جوردان در آنجا است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است و مکانی آرامش بخش ایجاد کرده است. این کانال ها در کنار ساختمان هایی که متعلق به قرن هفدهم میلادی است یک جذابیت توریستی قشنگی ایجاد کرده است.

جاذبه های آمستردام هلند Netherlands

هلند و شهر بسیار زیبای آمستردام دارای جاذبه های بی نظیری است که شما با تور آمستردام از مشهد که آژانس هواپیمایی ارمغان ارائه می دهد می توانید لحظات به یاد ماندنی و بی نظیری برای خود و دوستان خود رقم بزنید.

همکاران ما