پرواز داخلی اروپا

اروپا یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرت های خارجی به حساب می آید. آب و هوای بی نظیر این قاره و تنوع فرهنگی ۵۰ کشور اروپا یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این قاره برای سفر است. تور اروپا در فصل بهار و تابستان به یکی از پر فروش ترین تور های خارجی تبدیل می شود. اما طی ماه های اخیر با بالا رفتن نرخ ارز در کشور قیمت بلیط و هتل های بالا بسیار بالا رفته و خیلی از افراد توانایی تجربه سفر به شهر هایی مانند پاریس، بارسلون، لندن و … را از دست داده اند. اما راه حل چیست؟ آژانس مسافرتی ارمغان این جاست تا برای شما ارزان ترین پرواز داخلی اروپا را رزرو کند تا اینگونه هزینه های سفر شما تا حد قابل توجهی پایین آید. پس خواندن این مطلب ارزشمند را از دست ندهید.

پرواز داخلی اروپا

جهت رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

بلیط پرواز داخلی اروپا را چگونه رزرو کنیم؟

ساده ترین راهی که می توانید این پرواز داخلی را رزرو کنید مراجعه به سایت رزرو بلیط خارجی ارمغان است. همچنین همکاران ما آماده هستند تا مشاوره لازم را در مورد خرید بلیط و مسیر های موجود به مسافران عزیز بدهند و در نهایت هم بهترین و ارزان ترین بلیط را برای آن ها رزرو کنند. به علاوه می توانید به صورت حضوری یا آنلاین، هتل خارجی خود را در هر شهر و کشوری از روپا بدون پرداختن هزینه اضافی تر رزرو کنید.

پرواز های داخلی بین کشور های منطقه شینگن به راحتی انجام می گیرد و پیدا کردن بلیط می تواند کار راحتی باشد. اما اگر می خواهید تا ارزان ترین بلیط را رزور کنید باید کمی صبور باشید و منتظر بمانید تا بهترین نرخ بلیط را شکار کنید. قیمت و قوانین پرواز ها در کشور های اروپایی پیچیدست و معمولا به شرایطی مانند ساعت پرواز و یا خدماتی که در حین پرواز ارائه می دهند، بستگی دارد.

بلیط پرواز داخلی اروپا ارزان

برای اینکه بتوانید ارزان ترین بلیط اروپا را رزرو کنید باید چند نکته را رعایت کنید و با کمی چاشنی شانس می توانید بهترین نرخ بلیط را رزرو و خریداری کنید.

  • اگر می خواهید از طریق تور اروپا به کشور های اروپایی سفر کنید، بهتر است که پرواز های بین بازه زمانی ۱۰ صبح تا ۲ ظهر را رزرو کنید.
  • در زمان هایی مثل اوایل صبح و اواخر شب و همچنین اواسط هفته می توانید بلیط های ارزان تری را پیدا کنید.
  • در فصل هایی که معمولا پیک سفر به اروپا نیستند، یعنی فصل های پاییز و زمستان می توانید سفر ارزان تری به اروپا را تجربه کنید.
  • سعی کنید هر چه زود تر بلیط های خود را رزرو کنید و این کار را به هفته های آخر موکول نکنید. اینگونه هم دست شما برای انتخاب باز است و هم قیمت ها به نسبت پایین تر خواهند بود.
  • در زمان ها و مناسبت های خاصی ایرلاین ها تخفیف های ویژه برای مسافریت خودشان می گذارند و این زمان ها بهترین زمان برای رزرو بلیط ارزان است.
  • بلیط های خود را به صورت رفت و برگشت بگیرید. البته اگر برنامه ریزی و تایم بندی دقیق از سفر خود دارید؛ چرا که اغلب ایرلاین ها برای تغییر تاریخ بلیط هزینه ای را از مسافر می گیرند.

ارزان ترین ایرلاین های اروپا

ایرلاین های ارزان قیمت یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتنی سفری ارزان به اروپا به حساب می آیند و شناختن آن ها و خدماتشان خیلی می تواند کمک کننده باشد.

Easy Jet

ایزی جت

این ایرلاین انگلیسی در سال ۱۹۹۵ کار خودش را آغاز کرد و دفتر مرکزی آن هم در فرودگاه لوتن شهر لندن مستقر است. ایزی جت را میتوان به عنوان بزرگ ترین شرکت هواپیمایی انگلستان از لحاظ تعداد مسافرین و پرواز های بین المللی به حساب آورد.

Wow Air

سال ۲۰۱۱ میلادی Wow Air آغاز به کار کرده است و هم اکنون به بیش از ۳۰ کشور و شهر اروپایی و آمریکای شمالی پرواز دارد. شهر هایی مانند مونترال، تورنتو، لس آنجلس، سان فرانسیسکو، بوستون و… .

Fly Be

فلای بی

دهه هشتاد میلادی این ایرلاین آغاز به کار کرده است و با داشتن پرواز به بیش از ۱۵ کشور و ۲۵۲ مقصد، بزرگ ترین ایرلاین منطقه ای اروپا نام گرفته است.

فلای بی با توجه به امکانات و خدماتی که به مسافرین خود می دهد، دارای سطوح مختلف پروازی است و با توجه به همین امکانات و مقدار بار قابل حمل، قیمت های پرواز متفاوت است.

Norwegian Air

نوروژین ایر

سومین ایرلاین ارزان اروپا Norwegian Air که در سال ۱۹۹۸ میلادی تاسیس شده است. این ایرلاین به قاره های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقای شمالی پرواز دارد که ۴۰۰ مسیر پروازی و ۱۳۰ مقصد را شامل می شود.

یکی از خوبی های ایرلاین Norwegian Air این است که به هنگام رزرو پرواز تقویمی به شما می دهد که در آن آفر‌ها و تخفیفات ویژه آن در طول سال درج شده است و به شما در رزرو کردن ارزان ترین پرواز داخلی اروپا می تواند کمک زیادی کند.

Ryanair

رایان ایر

ارزان ترین شرکت هواپیمایی اروپایی رایان ایر است که حدود ۳۳ سال از تاسیس آن می گذرد. این ایرلاین با داشتن بیش از ۳۷۰ فروند هواپیمای بوئینگ توانسته است در سال ۲۰۱۶ نام خود را به عنوان ایرلاینی که در اروپا بیشترین مسافر بین المللی را داشته، ثبت کند.

سوالات متداول پرواز داخلی اروپا

زمان مناسب خرید بلیط هواپیما اروپا چند روز پیش از آغاز سفر است؟

ارمغان آفاق ایرانیان معتبر ترین سایت خرید پروازهای داخلی اروپا و پروازهای خارجی است. از این رو برای ارائه تخصصی مشاوره بهترین زمان خرید بلیط هواپیما اروپا را ۳ الی ۴ هفته پیش از سفر به اروپا می دانیم. چون انتخاب بهترین ساعت پرواز خارجی و قیمت ارزان پرواز به اروپا کمی دشوار است.

مقدار بار مجاز در سفر به اروپا با هواپیما چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این امر به ایرلاینی که انتخاب می کنید، بستگی دارد. اما بطور معمول در کلاس اکونومی می توانید ۲۰ الی ۳۰ کیلوگرم بار حمل کنید. در بعضی از هواپیمایی‌ها هم مقدار بار مجاز، دو بسته ۲۳ کیلوگرمی است. برای اطلاع دقیق از جزئیات مقدار بار مجاز برای حمل و نقل با دفتر هواپیمایی پرواز خود تماس بگیرید.

هزینه بلیط هواپیما داخلی اروپا برای کودکان زیر ۱۲ سال متفاوت است؟

بلی. هزینه بلیط اروپا برای رده سنی‌های افراد متفاوت است. برای کودکان زیر ۲ سال برابر ۱۰ درصد و کودکان ۲ تا ۱۲ سال معادل ۷۵ درصد از قیمت بلیط هواپیما اروپا برای بزرگسال می بایست پرداخت کند. همچنین با توجه به مقادیر گفته شده باید همین درصدها را برای عوارض بزرگسال پرداخت کنید.

قیمت بلیط اینترنتی اروپا فرق خواهد داشت؟

خیر. از هر کجا و از هر آژانسی که بلیط هواپیما اروپا را که تهیه کنید، مستلزم پرداخت همان مبلغی هستید که زیر بلیط درج شده است.

امکان تغییر اسم مسافر بعد از رزرو بلیط هواپیما اروپا وجود دارد؟

خیر. شما باید هنگام خرید بلیط هواپیما اروپا نام و نام خانوادگی‌تان را بطور کامل بگویید. چون هیچ گونه مسئولیتی در برابر آژانسی که از آن بلیط هواپیما اروپا خرید کردید، وجود ندارد. از این رو امکان تغییر اسم مسافر وجود نخواهد داشت.

برای رزرو ارزان ترین بلیط پرواز داخلی و بلیط پرواز خارجی به سایت ما مراجعه یا با همکاران ما تماس بگیرید.

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

رزرو هتل و پرواز خارجی:

int.armaghantravel.com

رزرو پرواز داخلی: http://int.armaghantravel.com/flight

همکاران ما