جزییات تور

جشنواره های معروف و جالب تور اروپا

قاره اروپا به دلیل زیبایی های بسیار زیادی دارد یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری در جهان است. کشور های اروپایی همیشه به شاد بودن مردمانشان معروف هستند و هر ساله در این کشور ها جشن ها و مراسم های زیادی برگزار می شوند. در این مطلب با ارمغان همراه باشید تا معروف ترین جشنواره تور اروپا را به شما معرفی کنیم.

جشنواره گوجه فرنگی توماتینا اسپانیا

جشنواره پرتاب گوجه توماتینا اسپانیا در تور اروپا

یکی از معروف ترین جشن های جهان است که هرساله در آخرین چهارشنبه ماه آگوست در شهر والنسیا کشور اسپانیا برگزار می شود. این جشن یک نبرد خیابانی است که در آن بیش از سه هزار نفر که از سراسر جهان با تور اروپا به والنسیا آمده اند به هم گوجه فرنگی پرتاب می کنند. در سال های ۱۹۵۰ این جشن ممنوع شده بود اما باز هم مردم شهر بدون توجه به قوانین این جشن هیجان انگیز و زیبا را برگزار کردند. توماتینا هر ساله در اسپانیا و با پرتاب بیش از صد تن گوجه فرنگی برگزار می شود.

کارناوال بازل سوئیس

فستیوال بازل سوئیس در تور اروپا با لباس های عجیب

این جشن بزرگ ترین اتفاقی است که هر ساله در کشور سوئیس اتفاق می افتد. کارناوال بازل در ماه های مارس و فوریه برگزار می شود و شرکت کنندگان در این جشن لباس های عجیب و غریب به تن میکنند و با آمدن به خیابان ها به جشن و پای کوبی می پردازند.

اکتبر فست یا جشن اکتبر مونیخ

جشن اکتبر فست مونیخ در تور اروپا

یکی از قدیمی ترین جشنواره تور اروپا برگزار شده در کشور آلمان است و بخش مهمی از فرهنگ بایرنی ها تبدیل شده ست. اکتبر فست به بزرگ ترین فان فیر در جهان تبدیل شده است که هر ساله برگزار می شود. در مدتی که این جشن برگزار می شود بیش از شش میلیون نفر از طریق تور اروپا به محل برگزاری این شهر سفر می کنند. این جشن در اواخر ماه سپتامبر و هفته اول ماه اکتبر به مدت ۱۶ روز در شهر مونیخ ایالت باواریا آلمان برگزار می شود و بهترین فرصت برای دیوونه بازی و تخلیه انرژی است.

روز سنت پاتریک ایرلند

روز سنت پاتریک و پوشیدن لباس های سبز در تور ارپا

مراسم روز سنت پاتریک به منظور ورود مسیحیت در ایرلند جشن گرفته می شود. این جشن حتی توسط ایرلندی های مقیم کشور های دیگر هم برگزار می شود و از اهمیت بسیار زیادی در این کشور برخوردار است. در این جشن مردم لباس های سبز میخرند و رقص محلی خود را انجام می دهند. نام این روز هم از روی اسم فردی است که دین مسحیت را به ایرلند آورده است. این جشن مذهبی فرهنگی هر ساله در تاریخ ۱۷ مارس در تمام کشور برگزار می شود.

جشن ماسک ها کارناوال ونیز

جشن ماسک کارناوال ونیز در تور اروپا

کارناوال ونیز تور اروپا از سال ۱۱۶۲ میلادی در حال برگزاری است و یک روز قبل از چهارشنبه خاکستری بر گزار می شود. شاخصه اصلی در این جشن ماسک های معروف ونیزی هستند که شرکت کنندگان به صورت میزنند و فلسفه آن هم از بین بردن فاصله طبقاتی بین افراد فقیر و غنی است. این فستیوال یکی از جذاب ترین فستیوال های برگزار شده در جهان است و توریست های زیادی را هرساله به شهر زیبای ونیز می آورد و شهر را شلوغ و زنده می کند.

جشنوار پنیر غلطان انگلیس

جشنواره پنیر غلطان انگلیس در تور اروپا

یکی از جالب ترین و با مزه ترین جشنواره تور اروپا و جهان که هر ساله در ماه می در کشور انگلستان و در منطقه گلاستر برگزار می شود. در این جشن پنیری به وزن ۴ کیلو گرم از بالای تپه به سمت پایین ول می شود و شرکت کنندگان به دنبال آن می افتند تا بتوانند پنیر را بگیرند. این جشن باعث آسیب دیدگی بسیاری از شرکت کنندگان میشود و کودکان هم اجازه شرکت در آن را هم ندارند اما با این حال بسیار پر طرفدار است و افراد زیادی در آن شرکت می کنند. جشنواره پنیر غلطان قدمتی حدود ۲۰۰ سال قدمت دارد.

فستیوال گیتار هوایی فنلاند

فستیوال گیتار هوایی در فنلاد تور اروپا

یکی از معروف ترین جشنواره تور اروپا ارزان و جهان، فستیوال گیتار هوایی یا مجازی هر ساله در کشور فنلاند برگزار می شود. شرکت کنندگان در این جشن ادای گیتار زدن را در می آورند و در طی یک دقیقه اجرای خود هیجان و شور زیادی را در سالن به وجود می آورند. داوری این مسابقات هم برای نوع حرکت و اجرا شرکت کنندگان و همچنین لباس های آن ها است.

مراسم شب جادوگران

مراسم شب جادوگران تور اروپا

منطقه هارتس در کشور آلمان هر ساله میزبان جشنواره تور اروپا شب جادوگران است. در این جشن مردم با پوشیدن لباس های عجیب غریب خود را شبیه جادوگران می کنند و به رقص و پایکوبی می پردازند. این جشن به اواسط قرن هفدهم میلادی بر میگردد و هزاران نفر هر ساله در این جشن شرکت می کنند.

 تکنو خیابانی پاریس

فستیوال تکنو خیابانی پاریس تور اروپا

موسیقی به ویژه موسیقی خیابانی در پاریس یکی از اصلی ترین اتفاقات در خیابان های این شهر است. در این جشن خیابان های پاریس به صحنه بزرگ موسیقی و تکنو های زیر زمینی تبدیل می شود. در این فستیوال جمعیتی حدود ۴۰۰ هزار نفر هرساله با موسیقی های بسیار بلند به جشن و پایکوبی می پردازند.

فستیوال برج های انسانی در اسپانیا

ساخت برج انسانی در اسپانیا در تور اروپا

یکی از عجیب ترین و جالب ترین جشنواره تور اروپا که دو سال یک بار در تاراگونا اسپانیا برگزار می شود و در این جشن قوی ترین افراد دور هم جشن می شوند و بلند ترین برج انسانی را می سازند.

اگر قصد سفر به اروپا را با تور خارجی دارید با ما از طریق سایت و یا شماره های تماس ارتباط برقرار کنید.

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما