جزییات تور

اطلاعات تکمیلی تور استانبول لحظه آخری ارزان

استانبول همواره یکی از مناطق پر گردشگر ترکیه بوده و هست. این شهر پایتخت فرهنگ و اقتصاد کشور ترکیه به شمار می رود و معمولا برای سفر مناسب هر سلیقه ای است. به دلیل افزایش قیمت ارزی که در این مدت در کشور بوده اگر هنوز قصد سفر به این شهر زیبای ترکیه را به وسیله تور استانبول دارید، تور استانبول لحظه آخری به شما می تواند کمک زیادی درصرفه جویی هزینه ها کند.

تور استانبول لحظه آخری ارمغان

نمایی از غروب زیبای آفتاب در تور استانبول لحظه آخری

همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان سعی کرده اند تا با ارائه بهترین تور لحظه آخری با مناسب ترین قیمت و اقامت در بهترین هتل ها و همچنین سفر با مناسب ترین و ارزان ترین بلیط های هواپیما، سفری بی نظیر و خاطره انگیزی را برای شما فراهم کنند.

شما می توانید از طریق ارتباط با همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان از آخرین لیست قیمت های تور استانبول لحظه آخری و سایر تور لحظه آخری اطلاع پیدا کنید.

رزرو بهترین و ارزانترین هتل های استانبول

تور استانبول لحظه آخری به دلیل این که یکی از پر طرفدارترین تور ها و همچنین وجود شهر استانبول به عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری ترکیه، هیچگونه مشکلی از لحاظ اقامت و امکانات هتلی در این شهر وجود ندارد. طیف گسترده از هتل ها از نظر قیمت، کیفیت و امکانات وجود دارد که شما میتوانید بسته به سلیقه خود و توجه به هزینه هایتان هر کدام را که خواستید انتخاب کنید.

آب و هوای استانبول در ماه های سال

کافه های رنگارنگ واقع شده نزدیک مسجد استانبول در تور استانبول لحظه آخری

شهر استانبول در فصل های مختلف سال آب و هوای گوناگونی دارد که می تواند به عنوان یکی از جاذبه های تور استانبول لحظه آخری به حساب آورد.

استانبول معمولا به دلیل نزدیکی به دریا در فصل تابستان دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است. اما در فصل زمستان هوا به شدت سرد می شود و بارش برف به مدت طولانی پدیده ای عادی در این شهر است که معمولا در فصل های آذر و دی رخ می دهد. ماه های خرداد تا اواخر شهریور گرم ترین ماه های استانبول هستند. با این حال بارش باران هم گاهی اوقات در تابستان رخ می دهد.

بهترین زمان سفر و تور استانبول لحظه آخری برای کسانی که عاشق خرید و مد هستند می تواند آخر هر فصل باشد. زمانی که بسیاری از برندها و مراکز خرید معروف استانبول و ترکیه تخفیف های زیادی می زنند و شما می توانید لباس های خود را با فیمت هایی به مراتب کمتر از زمان عادی خریداری کنید.

غذا های معروف و خوشمزه استانبول

در استانبول تمامی فرهنگ های غذایی ترکیه دور هم جمع شده اند. فرهنگ غذایی ترکیه نزدیک به ذائقه ما ایرانی ها است و معمولا قیمت غذا های معروف استانبول مناسب هستند. هنگام سفر به استانبول حتما تست کردن کباب ترکی یا دونری کباب اصل و سیمیت کنجدی تازه را فراموش نکنید.

همکاران ما