قیمت غذاهای معروف ترکیه استانبول

غذاهای معروف ترکیه استانبول

حتما در مورد طعم افسانه ای غذاهای مشهور جهان در ترکیه شنیده اید، در حتما در طول اقامت خود در استانبول، شما شما مطمئنا از این طعم ها لذت خواهید برد و از این طعم خوشمزه و متفاوت لذت خواهید برد با ما همراه باشید تا از قیمت غذاهای معروف ترکیه استانبول بیشتر برای شما بگوییم.

قیمت غذاهای معروف ترکیه استانبول

قهوه ترک اصل

قهوه ترک اصل

کارخانه قهوه توسط قربانیان تجاری از اتیوپی در قرن ۱۰ به شبه جزیره عربی آورده شده است.  کسانی که از قهوه در شکلات بو داده استفاده می کنند، ابتدا ترک ها بوده اند. سنت هایی که صدها سال حاکم است، یک راه موثر برای تهیه دانه های قهوه با کیفیت بالا از نوع عربی است.   تلخ ترین قهوه ترکیه به تدریج در قوطی مس با شعله پایین فرو می ریزد. قهوه ترکیه عطر و طعم عالی دارد و  در فنجان های کوچک همراه با یک لیوان آب عرضه می شود. برای بسیاری از مردم ترکیه، هیچ چیز نمیتواند جای قهوه ترک اصل را بگیرد.

طعم خاص و منحصر به فرد:راحت الحلقوم ترکیه ای

راحت الحلقوم ترکیه ای

از جمله غذاهای برجسته که به عنوان یک عطر و طعم سنتی ترکی در سراسر جهان شناخته شده و به مهمانان ارائه می شود راحت الحلقوم ترکیه است. نشاسته و محلول قند ماده اولیه این شیرینی سنتی است که به خصوص برای مهمانان ترجیح داده شده است. از طریق ادغام مکمل هایی مانند بادام، پسته، فندق، کرم و گل رز، جذاب تر می شود. غذای راحت الحلقوم ترکیه در میان غذاهای ارائه شده به مهمانان بالاست. زمان پیدایش راحت الحلقوم مربوط به قرن ۱۴ و ۱۵ می شود.در ابتدا از ملاس انگور و عسل ساخته شد و سپس در اواسط قرن هجدهم شکر تصفیه شده بود.

لذت نوشیدن چای ترکیه ای

یکی از لذت های مردم این شهر آن است که در استکان های نازک ظریف چای مخصوص و خوش طعم ترکیه ای را بنوشند. ترکیه یکی از بزرگترین تولید کنندگان چای در جهان است. چای بعد از آب در میان نوشیدنی های سراسر کشور بیشترین مصرف را در بین مردم کشور ترکیه دارد. مردم ترک در صبح همراه با چای صبحانه می خورند. چای ترکیه دارای طعم و مفهموم منحصر به فردی است. در صورتی که با ما همراه باشید می توانید از فرهنگ های مختلف جهان و غذاهای آن دیدن کنید و لذت ببرید از جمله تور ترکیه از مشهد با ارمغان.

چای ترکیه ای

طعم متفاوت ماهی تنگه بسفر

طعم متفاوت ماهی تنگه بسفر

ماهی یکی از غذاهای معروف استانبول است، در بسفر متمایز است. فرهنگ ماهی در این شبه جزیره که از طرف سه دریا محاصره شده است، کاملا پیچیده است. این فرهنگ به اوج خود در استانبول می رسد بخشی از شهر که بیشترین سهم از لذت را از این فرهنگ به دست آورده است بدون شک خط بسفر است.غذاهای سنتی ترکیه که در آن حتما طعم دریا حس می شود می تواند برای گردشگران تجربه متفاوت و جالبی باشد.

باقلوا استانبولی

باقلوا استانبولی

دسر سنتی ترکیه باقلوا است که شیرینی ضروری در کنار غذاهای ترکی برای حضم غذا مصرف می شود. باقلوا دسر سنتی جشنواره های ملی است. خمیر آن از  فیشل و آجیل است. فیلی نام خمیر آن است که  آرد و آب ساده است که به لایه کاغذ کشش داده شده و به ورق های سینی بریده شده است. میوه های خشک مانند گردو و مهره های پسته در میان ورق ها پراکنده می شوند. بعد از آنکه سینی ها پخته می شوند، سس های گرم شده از شکر و آب بر روی ورق ریخته می شوند و سپس اجازه می دهند سرد شوند. و پس از آن باقلوا قابل خوردن است. باقلوا ترکی ممکن است با بستنی و یا خامه سرو شود.

اگر شما آگاهی کامل در مورد فرهنگ و مناطق دیدنی کشور و یا شهری که قصد سفر به آن را دارید داشته باشید می توانید به تنهایی و در کمتر از چند دقیقه با خرید پرواز خارجی و نیز رزرو هتل خارجی از سایت ارمغان به صورت آنلاین خرید کنید و اطمینان کامل داشته باشید که مناسب ترین خرید را انجام داده اید.

همکاران ما