خیابان استقلال استانبول ترکیه

جهت رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

خیابان استقلال استانبول یکی از بزرگترین و زیباترین خیابان های کشور ترکیه است، که بازدید از آن می تواند یکی از جذابیت های تور ترکیه از مشهد محسوب می شود که بازدید از آن خالی از لطف نیستف برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد خیابان استقلال استانبول ترکیه با ما همراه باشید.

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال

همه روزه در حدود ۳ میلیون نفر از این خیابان ۱٫۴ کیلومتری دیدن می کنند، خیابان استقلال در قلب استانبول واقع شده و مراکز خرید و زندگی شبانه شهر استانبول را به راحتی ببینید. در اینجا شما می توانید بعضی موسسات تجاری را مشاهده کنید و یا تجربه شگفت انگیزی داشته باشید با وجود تئاتر، کتابخانه ها، گالری های هنری، بوتیک ها، موسیقی و کتاب فروشی های متفاوتی که در آنجا وجود دارد.

نکته ی قابل توجه دیگر که ذکر آن خالی از لطف نیست وجود غذاهای متنوع ترکی، بین المللی و خیابانی در اینجا است. برای اطلاع کامل از قیمت غذاهای معروف ترکیه با ارمغان همراه باشید.

دیدنیهای خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال اگرچه قلب تور استانبول جدید و قسمت مدرن شهر محسوب می شود ولی با این حال گذشته تاریخی غنی دارد و ساختمان هایی که در دو طرف خیابان ساختمان هایی برگرفته از معماری دوران عثمانی، هنر نووا، ژنوئوس و گوتیک را نشان می دهد. دبیرستان معروفی با نام گالاتا (Galata) قدیمی ترین دبیرستان تور ترکیه است در اینجا واقع شده است.

شناخته شده ترین خیابان استانبول یعنی استقلال دارای تراموا قرمز رنگی است که هر روز از ابتدا تا انتهای خیابان در حال حرکت است. تراموا استانبول یکی از جذابیت های تور استانبول محسوب می شود که استفاده از آن می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد. در طول دوره عثمانی خیابان استقلال به عنوان یک محل مخصوص مهمانان کنسولگری و روشنفکران خارجی بود.

مراکز خرید خیابان استقلال

مراکز و مغازه های فراوان و متنوعی در خیابان استقلال وجود دارد که گردشگران می توانند به راحتی از این مراکز خریداری کنند. پاساژ گل در ترکیه با عنوان Cicek Pasaji شناخته می شود، نام خود را از مهاجران روسی که در اوائل قرن بیستم محصولات خود را به فروش می رساندند. در حال حاضر در حال حاضر مجموعه ای از رستوران های سنتی ترکیه خدمت می کنند و انواع غذاها را در آنجا نیز سرو می کنند.

در صورتی که با ارمغان آفاق ایرانیان به صورت مدوام همراه باشید ما برای شما تخفیفات لحظه آخری فراوانی را نیز در نظر گرفته ایم که به مشتریان وفادار خود نیز می دهیم.

همکاران ما