نمایندگی هواپیمایی اتریشی در مشهد

نمایندگی هواپیمایی اتریشی

نمایندگی هواپیمایی اتریشی در مشهد

خطوط هوایی اتریشی بزرگترین اپراتور اتریش است و یک شبکه مسیریابی جهانی حدود ۱۳۰ مقصد را در اختیار دارد و به ویژه در اروپای مرکزی و شرقی با ۳۵ مقصد بسیار متراکم پرواز می کند. شرکت ارمغان افتخار نمایندگی هواپیمایی اتریشی در مشهد را دارد. با ما همراه باشید تا از ویژگی های این ایرلاین بیشتر برای شما بگوییم.

کشور اتریش با توجه به جایگاه جغرافیایی مناسب خود در قلب اروپا، مرکز این شرکت در فرودگاه بین المللی وین، دروازه ایده آل بین شرق و غرب است. خطوط هوایی اتریش بخشی از گروه Lufthansa، بزرگترین گروه هواپیمایی اروپا است و عضو اتحاد ستارگان، اولین اتحاد جهانی هواپیماهای بین المللی است. شرکت ما همچنین نمایندگی هواپیمایی لوفت هانزا در مشهد است.

تاریخ و توسعه خطوط هوایی اتریشی

اتریش نخستین ارتباط بین المللی هوایی بین المللی را در ۱ آوریل ۱۹۱۸ برقرار کرد، زمانی که مسیر خود را بین وین و شهر کیف اوکراین باز کرد. در ابتدا، این هواپیما فقط برای ارسال پست بود. در ژوئیه ۱۹۱۸، خط از وین به بوداپست نیز باز شد. در تاریخ ۱۴ مه ۱۹۲۳ اولین هواپیمای ÖLAG از وین به مونیخ پرواز کرد. ÖLAG به زودی گسترش یافت تا چهارمین شرکت هواپیمایی در اروپا شود. پس از اشغال اتریش در سال ۱۹۳۸، ÖLAG مجبور شد عملیات را متوقف کند.

در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۱۹۵۷، شرکت اتریش ایرلاینز آژانس تاسیس شد و شرکت جدید در تاریخ ۳۱ مارس ۱۹۵۸ شروع به فعالیت در برنامه ریزی شده کرد.

چرا باید هواپیمایی اتریش را انتخاب کنید؟

پرواز با خطوط هوایی اتریش به شما یک تجربه آسان و  کامل می دهد. خدمات رزرو آسان، تسهیلات، ارتقاء آسان، گزینه رزرو صندلی، امکانات اضافی برای مسافرین تمامی این امکانات برای افرادی است که تجربه سفر با هواپیمایی اتریشی را دارند.

غذا های قابل انتخاب در پرواز، گزینه انتخاب غذای آنلاین، سرگرمی در پرواز،  بیمه مسافرت و سایر خدمات مسافرتی دوستانه شما را مجبور به پرواز با خطوط هوایی اتریش می کند. در صورتی که به دنبال خرید بلیط خارجی هستید می توانید با ارمغان در ارتباط باشید.

چگونگی رزرو پرواز هواپیمایی اتریشی

پس از ورود به سایت ارمغان می توانید، پس از وارد کردن مبدا و مقصد خود، سپس در قسمت جزئیات بیشتر ایرلاین اتریشی را انتخاب کنید و سپس تاریخ مورد نظر خود را وارد کنید و می توانید در صورت داشتن این ایرلاین در مسیر مورد نظر شما پرواز خود را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات شخصی خود پرواز خارجی خود را تایید کنید.

همکاران ما