تور اندونزی ارزان از مشهد

تور اندونزی

کشور اندونزی یک کشور بزرگ در منطقه با تنوع فرهنگی قابل توجه آن، بزرگترین مجمع الجزایر در جهان محسوب می شود. این کشور دارای زیبایی های منحصر به فرد و آرامش بخشی است که دیدن جذابیت های آن برای همه ی افراد به خصوص زوج های جوان مناسب خواهد بود، در صورتی که به دنبال تور اندونزی ارزان از مشهد و لحظه آخری هستید با ما در ارتباط باشید.

تور اندونزی ارزان

جمعیت کشور اندونزی در حدود ۲۴۰ میلیون نفر از ۳۰۰ گروه قومی مختلف، که به ۲۵۰ زبان مختلف صحبت می کنند، تشکیل شده است. در حالی که گردشگران خارجی بیشتر تور بالی را می شناسند، با این وجود جاذبه های توریستی متفاوت و متنوعی در اندونزی برای کشف وجود دارد که می تواند برای همه جذاب باشد.

معبد کندی پرامبانان در اندونزی

معبد پرامبانان(Prambanan)، یک معبد هند و واقع در جوکجاکارتا، یکی از جاذبه های گردشگری شناخته شده در جاوه اندونزی است. که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این معبد باستانی یکی از بزرگترین معماری معابد هند و در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است.

دریاچه تبا

دریاچه تبا در سوماترا، اندونزی یکی از بزرگترین دریاچه های آتشفشانی با اندازه ۱،۷۰۷ فوت مربع، است. که در نتیجه ی فوران آتشفشانی غول پیکر حدود ۷۰،۰۰۰ سال پیش شکل گرفته و بزرگترین دریاچه Caldera در جهان است. شایع است که این دریاچه با فوران عظیمی که داشته است توانسته جان هزاران انسان را بگیرد. مردم این روستا به مهربانی و دوستی معروف هستند.

اژدهای کومودو

پارک ملی کومودو در فلورس یکی دیگر از میراث جهانی یونسکو در اندونزی است.  اژدهای کومودو ممکن است، آخرین اژدها در جهان باشد. شما می توانید از نزدیک این اژدها را ببینید. البته مراقب باشید که به سمت شما حمله نکند. گزارش های نادری از حمله آن وجود دارد.  این پارک همچنین پناهگاه بسیاری از گونه های دیگر وحشی است که ترکیبی از ریشه های آسیایی و استرالیا و انواع مختلف زندگی دریایی است. شما می توانید به راحتی با قایق از بالی یا لومبوک به جزیره کومودو بروید.

جزیره رجا آمپت (RAJA AMPAT)

جزیره رجا آمپت قطعا یکی از مهمترین مقصد گردشگری در اندونزی است نه تنها برای غواصان بلکه دوستداران طبیعت و مسافران می تواند جذاب و دیدنی باشد. این بخشی از مثلث مرجانی جهان است که برای مسکن بیش از ۳۰۰۰ گونه ماهی و سایر زیستگاه های فوق العاده شناخته شده است که تنوع زیستی حیات دریایی آن را به وجود می آورد.

در صورتی که با ارمغان همراه باشید ما بهترین تور خارجی و بلیط خارجی را برای شما انتخاب و رزرو می نماییم.

همکاران ما