مجری مستقیم تور بالی از مشهد

مجری مستقیم تور تخصصی بالی از مشهد

جزیره بالی یکی از زیباترین مکان های تفریحی دنیا است، که مسافران زیادی این جزیره را برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب می کنند تا بتوانند لحظات خوشی را برای خود و عزیزان خود رقم بزنند. در صورتی که به دنبال مجری مستقیم تور بالی از مشهد هستید می توانید به ارمغان اعتماد کنید ما برای شما بهترین ها را رقم می زنیم.

مجری مستقیم تور بالی از مشهد

تور بالی جزیره دارای جاذبه های فرهنگی، طبیعی، هنری و روحانی فراوانی است که شما می توانید از تمامی آن ها دیدن کنید و لذت کافی را ببرید. شما می توانید از سواحل دیدنی کوتا، ناسا دوو و سمیینیک لذت ببرید. منطقه فرهنگی اوباد دارای تراس های برنج بسیار زیبایی است. و در سمت ساحل شمال شرقی جایی بسیار دیدنی که می توانید سنگهای پنهان را کشف کنید.

در سمت غربی ساحل، دامنه ای از کوه هایی که در جنگل های سرسبز، مراتع برنج مرطوب و پوشش گیاهی مختلف پوشیده شده است. جاذبه های بالی نیز شامل مکان های تاریخی و ساختمان های بلند قامتی و کاخ های سلطنتی و موزه ها و گالری های هنری متفاوتی است که هرکدام نگاه متفاوتی به بالی هستند. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با جاذبه های این جزیره آشنا کنیم.

تور بالی

معبد تانالوت در بالی

معبد تانالوت در بالی

تانالوت(Tanah Lot) معروف ترین معبد جزیره بالی است. این معبد در بالای یک سنگ بزرگ در امتداد دریا قرار گرفته است. تانالوت به عنوان مهمترین معبد دریای بالی و سرپرست ارواح دریایی شناخته می شود. و به دلیل دریای زیبا و غروب های شگفت انگیزش بسیار شناخته شده و معروف است.

معبد اولوواتو ‏Uluwatu‏

معبد اولوواتو بالی، یکی از یکی از مهمترین معابد دریای بالی است که در لبه صخره ای در شبه جزیره جنوب غربی بوکیت واقع شده است. اینجا به غروب های دراماتیک آن معروف است. همچنین دارای یک آمفی تئاتر باز نزدیک است، که در آن می توانید از رقص های آتش سوزی غروب خورشید لذت ببرید. یک جنگل میمون نیز در معبد معبد مرزی است.

معبد اولوواتو ‏بالی‏

معبد بساکی بالی

معبد بساکی که به عنوان “معبد مادر” بالی شناخته می شود در دامنه های کوه آگنگ، در ارتفاع ۱۰۰۰ متری واقع شده است. بساکی بزرگترین و قدیمی ترین معبد در این جزیره محسوب می شود که حدود هشتاد مجسمه مجزا متعلق به گروه های مختلف کاستی اختصاص داده شده به شیوا، برهما و ویسونو ، در آن قرار گرفته است.

معبد بساکی بالی

تگالالانگ رایس تراس

تگالالانگ رایس تراس

منطقه ی اووبود در بالی معروف به مزارع برنج بسیار زیبای آن است. و جاده های شمالی و بسیار زیبا و دیدنی که حال هر گردشگری را خوب می کند. در خیابان های اینجا کابین ها و مغازه های کوچکی موجود است که لوازم هنری و دست ساز خود را به فروش می رسانند. و همچنین رستوران های کوچکی موجود است که غذاهای محلی و خوبی سرو می کنند.

جنگل میمون ها در بالی

در ناحیه مرکز اصلی اوباد، جنگل میمون ها موجود است که یکی از چندین جنگل ساحلی و زیبای بالی محسوب می شود که حتی به عنوان جنگل مقدس میمون در روستای Padangtegal شناخته می شود. و با نام رسمی Mandala Wisata Wenara شناخته می شود. این جنگل نیز جایگاه تحقیقات علمی و سایت فرهنگی و معنوی نیز محسوب می شود.

جنگل میمون ها در بالی

بازار هنر اوباد

بازار هنری اوباد، که به صورت محلی به عنوان “پاسار سنی Ubud” نامگذاری شده است، در مقابل کاخ سلطنتی پووری سلسله قرار گرفته است. در این بازار گردشگران می توانند روسری ابریشم زیبا، پیراهن سبک وزن، کیف های دست ساز بافتنی، سبد و یا کلاه، مجسمه ها، بادبادک ها و بسیاری دیگر از محصولات دستی را خرید کنند و به عنوان سوغات بالی به کشور خود ببرند. شرکت ارمغان آفاق ایرانیان بهترین تور بالی از مشهد و نیز پرواز مستقیم بالی از مشهد را برای شما رزرو می نماید.

کوه مقدس باتور در بالی

کوه باتور

کوه باتور و دریاچه کالدار یکی از زیباترین توقف گاه های مورد استقبال مسافران است، که کوه آتشفشان بوتور از سال ۱۸۰۰ تاکنون حدود ۲۴ برابر فوران کرده است، هر بار تغییر چشم انداز اطراف آن مشاهده شده است. می تواند یکی از دیدنی ترین مکان های بالی محسوب می شود.

سافاری و پارک دریایی بالی

سافاری و پارک دریایی بالی

پارک ملی بالی و پارک دریایی بزرگترین پارک حیوانات در بالی است. این پارک بیش از ۶۰ گونه حیوان مختلف دارد که به صورت آزادنه در آن پرورش می یابند تا تا زیستگاه طبیعی خود را تقلید کنند. بازدیدکنندگان از سراسر جهان می توانند با اتوبوس از تورهایی که برای این جنگل برگزار می شود استفاده کنند و از دیدن حیوانات و زندگی آن ها نیز لذت ببرند. همچنین آکواریوم بزرگی در آن وجود دارد که نمونه های ماهی های عجیب و غریب در آن وجود دارند.

تور جزایر مالدیو بهشت روی زمین

تور جزایر مالدیو

بهترین جزایر مالدیو

از آنجایی که هیچ دو جزیره ای در مالدیو یکسان نیست. انتخاب آنکه در کجای مالدیو مستقر شوید می تواند یکی از مهم ترین قسمت های سفر باشد. در شمال این کشور جزایر کوچک و تعداد زیادی صخره های کوچ دیده می شود. در حالی که در جنوب کشور دارای تالاب های عمیق و کانون های کمتری و از این رو کانال های قوی تر به داخل و خارج از آن است.

می توان گفت جزایر شمال کشور دارای گزینه های انعطاف پذیر تری برای مسافران خواهد بود و در حالی که جزایر جنوبی مالدیو بیشتر برای افرادی که به دنبال غواصی هستند مناسب تر است.

شما حتی می توانید برای رزرو تور مالدیو از مشهد و یا دیگر نقاط ایران با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید ما به شما تضمین پایین ترین نرخ رزرو بلیط خارجی و نیز رزرو هتل خارجی را می دهیم تا بتوانید در هزینه های سفر خود تا حد ممکن صرفه جویی نمایید.

این جزایر مانند مستطیل در افق کشیده شده اند، ممکن است برخی از آن ها پوشیده از درختان نخل باشد و یا درختان کمتری در آن وجود داشته باشد. در تور مالدیو می توانید به راحتی در سواحل تمیز و دست نخورده ی آن شنا کنید و از آن لذت ببرید.

برخی از جزایر مانند جزیره Finolhu در مالدیو در طول سال جا به جا می شوند و سفر به آن ها با حساسیت بیشتری برخوردار است.

مالدیو مناطق دیدنی

پتانسیل های فراوان و مشخصی جهت گشت و گذار در جزایر مالدیو وجود دارد، شاید بتوان گفت تور مالدیو از هزینه ی بالایی برخوردار باشد ولی می تواند یکی از رویایی ترین سفر های شما باشد.

تفریحات در آنجا می تواند شامل اقامت لاکچری و برتر، ناهار خوری های برتر، فعالیت های تفریحی که می توانید انجام دهید و استفاده کنید مانند ورزشگاه، استخر و آبگرم. امواج مالدیو بر صخره های مرجانی سرازیر می شوند. این سفر می تواند برای ماه عسل یکی از زیباترین سفرهای شما باشد.

با ارمغان همراه باشید تا برترین تور خارجی از مشهد و یا شهرهای دیگر را برای شما با کمترین نرخ ممکن در این شرایط بد اقتصادی رزرو نماییم.

در صورتی که به دنبال تور بالی از مشهد هستید ما بهترین آن را برای شما رزرو می نماییم و یا اگر به دنبال رزرو بلیط خارجی هستید می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت ما رزرو خود را مستقیم انجام دهید.

 

 

همکاران ما