تور ارزان سفر به برلین

سفر به برلین

سفر به برلین

قیمت تور آلمان برلین

برلین یکی از تأثیرگذارترین مراکز اقتصادی، فرهنگی و سیاسی اروپا بوده است، از آنجایی که کشور آلمان بزرگترین اقتصاد جهان و عضو اصلی اتحادیه اروپا محسوب می شود، تور ارزان سفر به برلین دارای ویژگی ها و خصوصیات خاصی خواهد بود که دانستن آن خالی از لطف نیست با ما همراه باشید.

گردشگران از سراسر جهان به آلمان سفر می کنند تا از شهرهای شیک، قلعه های افسانه ای پری، دریاچه ها و جنگل های زیبا و صدها شگفتی فرهنگی و تاریخی را ببینند. برلین یکی از زیباترین و تور ارزان برلین هم یکی از پرطرفدارترین تور ها بین کشور های اروپایی است. این شهر دارای زیبایی های گردشگری، تفریحی و تاریخی فراوانی است، که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم. برای خرید بلیط خارجی برلین و یا رزرو تور برلین از مشهد یا تهران می توانید با ما در ارتباط باشید.

دروازه براندنبورگ در برلین

دروازه براندنبورگ در برلین

بدون شک دروازه براندنبورگ، یکی از مهم ترین جذابیت های برلین و نیز امضای آن محسوب می شود. این دروازه در سال ۱۷۹۱ ایجاد شده است.  این تنها یکی از دروازه های قدیمی شهر در اطراف شهر برلین بود که در آن زمان هنوز هم آن اندازه قابل مدیریت بوده است.

برج تلویزیون برلین

برج برلین که به دلیل آسمان خراش بودن آن برای مردم محلی شناخته شده است و فورا از فاصله دور قابل تشخیص است، ارتفاع آن ۳۶۸ متر و در دهه ۱۹۶۰، ساخته و این ساختمان بلندترین ساختمان در برلین است. افراد می توانند از از نمای ۳۶۰ درجه شهر که از بالای برج قابل دیدن است استفاده کنند و لذت ببرند.

برج تلویزیون برلین

ساختمان رایشتاگ در برلین

ساختمان رایشتاگ در برلین

رایشتاگ در ابتدا در سال ۱۸۹۴ تکمیل شد، جایی که کاخ نئورنسانس به عنوان خانه رژیم امپراتوری آلمان خدمت میکرد، تا اینکه در سال ۱۹۳۳ سوزانده شد. طی آن ده سال بازسازی و در نهایت به خانه پارلمان آلمان در سال ۱۹۹۹ تبدیل شد. این ساختمان دید عالی از اطراف شهر دارد به خصوص اگر در شب به آنجا بروید از رستوران بالایی آن دید زیبایی دارد. راهنمای انگلیسی رایگان هم در دسترس شما در آنجا موجود است.

قصر شارلوتن بورگ

کاخ شارلوتن بورگ در قرن هفدهم میلادی، محل اقامت اولیه سلطنتی آلمان بود. این قصر بزرگ با زیبایی بازسازی شده، ویژگی های فوق العاده ای دارد. از جمله گنبد مرکزی به ارتفاع ۵۰ متر، مجسمه های باروک و روکو، در سراسر اتاق های گسترده و باغ وسیعی که از باغ های ورسای الهام گرفته شده است. این قصر دارای زیبایی های منحصر به فردی است که دیدن آن برای افرادی که علاقه به تاریخ و دیدن شگفتی های آن در تور ارزان برلین دارند می تواند جذاب و دیدنی باشد.

قصر شارلوتن بورگ

در صورتی که از تور خارجی برلین ارمغان استفاده کنید می توانید از خدمات تور گروهی اروپا ما استفاده کنید و سفری خوش برای خود رقم بزنید.

همکاران ما