ناوگان هواپیمایی بریتیش ایرویز

ناوگان هواپیمایی بریتیش ایرویز

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز یکی از برترین برند های ایرلاین در دنیا است، که به دنبال هرچه بیشتر رضایت مشتریان است. در هر ۹۰ ثانیه یک بار در جهان این هواپیمایی یک پرواز انجام می دهد. این هواپیمایی دارای ۲۸۰ ناوگان هواپیما از جمله A380 و ۷۸۷ است. با ما همراه باشید تا از ویژگی های ناوگان هواپیمایی بریتیش ایرویز بیشتر برای شما بگوییم.

تا سال ۲۰۲۰، این ایرلاین ۱۰۰ فروند ناوگان جدید را در کمتر از یک دهه را دریافت کرده است.

مشتریان وفادار بریتیش ایرلاین

در صورتی که شما از مسافران وفادار این ایرلاین خارجی باشید، می توانید از مزایایی که برای شما در نظر گرفته شده است مانند: استفاده از سالن با پذیرایی، ثبت و انتخاب محل صندلی مورد نظر شما. در صورتی که با ما همراه باشید به صورت رایگان ثبت در سایت این شرکت را برای شما انجام می دهیم.

پرواز بریتیش ایرویز

این ایرلاین در حال حاضر حدود ۴۵،۰۰۰ کارمند از جمله ۱۶،۵۰۰ خدمه کابین و ۳۹۰۰ خلبان دارد. همچنین شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز فرصت هایی برای فارغ التحصیلان ارائه می دهد تا کارآموزان بتوانند فرصتی برای استخدام داشته باشند.

هواپیمایی بریتیش همیشه به دنبال سرمایه گذاری در برنامه های متنوع هستیم که کسب و کار خود را حمایت کند و گسترش دهد. کیفیت هواپیماهای بریتیش ایرویز از کیفیت بالایی برخوردار است. کلاس اقتصادی بریتیش ایرویز نیز حتی از کیفیت بالایی برخوردار است. از جمله آن که کلاس اقتصادی اروپا و انگلیس از ویژگی هایی نظیر: هزینه پایین تر، ویژگی های خانوادگی و بسته های فعالیت های کودکان، روزنامه های رایگان در بیشتر پروازهای، روشنایی LED معاصر است که در طول پرواز تنظیم می شود تا به شما در آرامش بیشتر در پرواز کمک کند.

این هواپیمایی دارای یک فرودگاه اختصاصی در لندن است، این فرودگاه بسیار بزرگ از لحاظ موقعیت مکانی در جای مناسبی قرار گرفته است و مترو به آن نزدیک است و شما به راحتی می توانید از طریق مترو برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود به آن برسید.

این هواپیمایی برای شما مسیرهای جدید و هیجان انگیزی را ایجاد می کند، تا بتوانید گزینه های بیشتری برای فرار و کشف مکان های جدید داشته باشید، به علاوه بتوانید به مقاصد مورد علاقه خود سفر کنید.

شرکت ارمغان آفاق ایرانیان نمایندگی رسمی هواپیمایی بریتیش ایرویز و شما به راحتی می توانید بلیط خارجی را از طریق آنلاین و یا با کمک همکاران ما رزرو نمایید. ما برای شما بهترین و به صرفه ترین نرخ تور خارجی لحظه آخری را رزرو می نماییم.

همکاران ما