دفتر نمایندگی هواپیمایی بریتیش ایرویز

هواپیمایی بریتیش ایرویز

بریتیش ایرویز یک شرکت هواپیمایی جهانی است و ارائه پروازهای طولانی مدت را با یک شبکه گسترده جهانی در حال پرواز از فرودگاه های مرکزی مستقر کرده است. شرکت ارمغان آفاق ایرانیان دفتر نمایندگی هواپیمایی بریتیش ایرویز در مشهد است و شما می توانید به راحتی پرواز خود را به صورت آنلاین و یا آفلاین رزرو نمایید.

هواپیمایی بریتیش ایرویز

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز یکی از قوی ترین شرکت های هواپیمایی دنیا است که هدف اصلی آن مسئولیت پذیری فراوان در برابر پروازهایی است که اجرا می کند. این ایرلاین در نظر دارد که از قدرت پرواز برای گسترش منافع اجتماعی و اقتصادی به مردم استفاده کند. در واقع می خواهد پرواز را به عنوان یک عمل فراگیر و مسئولانه ای که به طور فعال در مراقبت از مردم و سیاره ما مشغول است، داشته باشد.

شرکت british Airways از سال ۱۹۸۹ تاکنون پایدار بوده است و توانسته است رضایت مسافران خود را به طور کامل بدست آورد. ایرلاین بریتیش  بخشی از گروه بین المللی هواپیمایی، یکی از بزرگترین خطوط هوایی برتر در جهان و بزرگترین شرکت بین المللی در انگلستان است.

هواپیمایی بریتیش ایرویز

این هواپیمایی حامل پایگاه اصلی خود در لندن هیترو، شلوغ ترین فرودگاه بین المللی در جهان است و به بیش از ۲۰۰ مقصد در ۷۵ کشور جهان پرواز می کند. British Airways دارای ناوگان بیش از ۲۸۰ هواپیما، از جمله A380 و ۷۸۷ است. تا سال ۲۰۲۰، ما ۱۰۰ فروند جدید را در کمتر از یک دهه دریافت کرده ایم.

مزایای سفر با بریتیش ایرویز

این شرکت هواپیمایی روزانه ۱۴۵،۰۰۰ مشتری و ۴۵ میلیون مشتری در طول سال دارد، و ۲۵ میلیون فنجان چای، ۹٫۹ میلیون بطری شراب و ۱٫۲۵ میلیون بطری شامپاین را در اختیار مشتری قرار می دهد.

در صورتی که برای سفر خود پرواز بریتیش ایرویز را انتخاب کنید، این پرواز دارای مزیت های فراوانی است از جمله کاهش هزینه های فراگیر، غذاهای رایگان و نوشیدنی در تمام پروازهای طولانی مدت، انتخاب صندلی رایگان در عرض ۲۴ ساعت پس از خروج، انتخاب کابین در تمام پروازها و بسیاری امکانات دیگر که در جهت جذب و افزایش اعتماد مسافران داخلی و خارجی به این ایرلاین انگلیسی است.

در صورتی که به دنبال رزرو پرواز خارجی و رزرو هتل خارجی در تمامی شهرهای خارجی و داخلی هستید می توانید با ارمغان همراه باشید ما به شما اطمینان می دهیم که می توانید سفری خوب و به صرفه را با ارمغان تجربه کنید و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید.

 

همکاران ما