نمایندگی هواپیمایی پگاسوس در ایران

برای رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

نمایندگی هواپیمایی پگاسوس

خطوط هوایی پگاسوس یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت است که مقر آن در استانبول ترکیه است. این شرکت هواپیمایی به ۷۰ منطقه مختلف در جهان سفر می کند و نیز ۳۳ مقصد داخلی در ترکیه مسافران را جا به جا می  کند. با ما همراه باشید تا از خدمات این هواپیمایی و نیز نمایندگی هواپیمایی پگاسوس در ایران بیشتر برای شما بگوییم.

 

نمایندگی هواپیمایی پگاسوس در ایران

مقاصدی که پگاسوس به آن سفر می کند می توان به مواردی مانند  آدانا، آلمادی، آمستردام، آنتالیا، آنکارا، باکو، دبی، دوسلدورف، اربیل، فرانکفورت، ازمیر، مادرید، مسکو، مونیخ، پاریس، رم، شرم الشیخ، تهران و تیرانا اشاره کرد. به ظور کلی خطوط هوایی پگاسوس به ۹۱ محل، ۶۰ خارج از کشور و ۳۱ محل داخلی در ۳۷ کشور پرواز می کنند.

نمایندگی هواپیمایی پگاسوس در مشهد

این شرکت در حدود ۲۰ سال است که پرواز می کند و بزرگترین شرکت هواپیمایی خصوصی ترکیه است. و دارای نمایندگی های مختلفی در سراسر جهان است که کشور ایران یکی از آن ها است. شرکت ارمغان آفاق ایرانیان یکی از نمایندگان رسمی این شرکت در شهر مشهد است. ما با گرفتن نمایندگی هواپیمایی پگاسوس در مشهد خدمات بهتر و هرچه بیشتر به مسافران خود ارائه می دهیم تا بتوانند سفری خوب و مقرون به صرفه را برای شما به ارمغان آوریم.

برنامه پروازهای پگاسوس

خطوط هوایی پگاسوس یک سرویس جدید را برای اتصال پایتخت عمان با استنسد راه اندازی خواهد کرد. از ۴ جولای ۲۰۱۸، Pegasus سه بار در هفته بین فرودگاه بین المللی مسقط (MCT) و فرودگاه لندن استنست (STN) پرواز خواهد کرد و از طریق استانبول پرواز خواهد کرد. سپس، از ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸، خطوط هوایی پگاسوس فرکانس هایی را که در آن سرویس عمان-استنسد پرواز می کنند، به چهار بار در هفته افزایش می دهد.

میزان بار مجاز در پروازهای داخلی پگاسوس به میزان ۲۰ کیلوگرم است و میزان میزان بار مجاز در پروازهای خارجی هواپیمایی پگاسوس ۲۵ کیلوگرم است.

در صورتی که با ارمغان همراه باشید ما برای شما تمامی پرواز خارجی به تمام نقاط جهان را با بهترین نرخ ممکن و تخفیفات موجود رزرو می نماییم تا بتوانید سفری خوب و مطمئن را تجربه کنید.

همکاران ما