معرفی هتل پولمن سنتر تولوز در فرانسه

هتل پولمن سنتر تولوز

هتل پولمن سنتر تولوز در مرکز شهر فرانسه واقع شده است و بسیار ایده آل است. این هتل ۵ ستاره از شما در سفر های کاری، سفرهای رمانتیک و نیز تعطیلات خانوادگی استقبال می کند. تور اروپا از مشهد تخصص ماست.

این هتل دارای امکانات بی نظیری برای شما فراهم کرده است تا در سفر تور اروپا خود به فرانسه لحظات خوشی را برای خود و همسفران خود رقم بزنید.

شهر تولوز در جنوب کشور فرانسه واقع شده است این هتل با نام Hotel Pullman Toulouse Centre  در خیابان  لس شالتز – سنت-اوبن- سنت-اتین واقع شده است و ۱۰ دقیقه پیاده از محل دو کاپیتول دارید.

هتل پولمن سنتر تولوز

این هتل دارای امکانات فراوانی در هتل برای شما وجود دارد از جمله اتاق کنفرانس، اتاق تناسب اندام، پارکینگ خصوصی و بسیاری امکانات دیگر است. با ما همراه باشید تا از دیگر امکانات آن به شما بگوییم.

خدمات رفاهی هتل پولمن سنتر

در اینجا خدمات رفاهی ارائه شده توسط هتل پولمن را برای شما ذکر میکنیم:

. دسترسی به اینترنت

. سالن تناسب اندام

. آب معدنی رایگان در اتاق

. محل اقامت رایگان و صبحانه برای کودک ۲ تا ۱۲ سال

. قهوه و چای رایگان در لابی هتل

ساعت ورود به اتاق های این هتل ساعت ۱۴ می باشد و برای تحویل دادن اتاق ها باید ساعت ۱۲ ظهر، اتاق تان را تحویل دهید.

هتل پولمن سنتر تولوز

امکانات تفریحی هتل پولمن سنتر

این هتل به راحتی برای شما بلیط رایگان برای بازی های زنده و گالری های آثار هنر معاصر را فراهم می کند و نیز اتاق بازی رایگان دارد که خانواده ها و کودکان شان می توانند از آن استفاده کنند از امکانات آن می توان به انواع  انواع کتاب ها، فیلم ها و موسیقی است و حتی میز بازی و تلویزیونی با شبکه های کودکان را نیز دارا می باشد.

این هتل مانند منزل شما است و شما می توانید در طول ۲۴ ساعت هر زمان که احساس گرسنگی کردید برای خود غذا گرم کنید و تمامی امکاناتی که برای اقامت شما لازم است را دارا است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاریس

نزدیک ترین ایستگاه مترو به هتل ۳۰۰ متر فاصله دارد که شما می توانید با یک پیاده روی کوتاه به آن برسید و از مکان های دیدنی نظیر گار ماتابیا، سالن تئاتر ملی تولوز، بانک، کتابخانه و سنت-سرنین که در نزدیکی شما قرار گرفته اند دیدن کنید.

با ارمغان همراه باشید تا بهترین تورهای روز اروپا و جهان را به شما معرفی کنیم. و نیز رزرو پرواز خارجی به صورت آنلاین.

 

همکاران ما