بهترین کمپینگ های اروپا

کشورهایی اروپایی به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و عالی، مکان مناسبی است برای رفتن در دل طبیعت و لذت بردن از مناطق آن، و گذراندن اوقات خوش به تنهایی یا به همراه عزیزان و همسفران خویش. با ما همراه باشید تا بهترین کمپینگ های اروپا را به شما معرفی کنیم.

شما می توانید با داشتن چادر مسافرتی و رزرو بلیط خارجی ارزان به طبیعت وحشی زیبای اروپا سفر کنید و از دریاچه های سوئد به سواحل یونان با پای پیاده و یا سواری سفر کنید از نهایت لذت را از این زیبایی های خداوند ببرید.

کوه های پروانس، فرانسه

فعالیت های ماهیگیری، شنا

بهترین کمپینگ های اروپا

این کوهستان در ارتفاع ۱۴۴۸ متر در لبه پارک ملی اکینس واقع شده است. شما می توانید از داخل چادر منظره ی بسیار دیدنی از طبیعت دیدنی این منطقه را مشاهده کنید و زمانی که صبح از خواب بیدار می شوید با یک تصویر فوق العاده رو به رو شوید و روح تان تازه شود. شما می توانید با یک پیاده روی کوتاه به دریاچه سرپانسون برسید. و آنجا محل مناسبی برای شنا یا ماهیگیری است و در نزدیکی جنگل هم مسیرهای مناسب و زیبایی برای پیاده روی وجود دارد و امکانات دیگری نظیر پارک، زمین والیبال، زمین بازی کودکان و باغ گیاه شناسی آن که دارای ۹ گونه پروانه متفاوت است همچنین در شب دیدن ستاره ها خالی از لطف نیست.

لی چانت هیبو در فرانسه

فعالیت های شنا، داستان ها، حیوانات

بهترین کمپینگ های اروپا

این محل کوچک و در عین حال وسیع در یک مزرعه مدرن نه تنها یک باغ وحش است که در آن کودکان می توانند به حیوانات کمک کنند. و در فصل تابستان فعالیت های روزانه نظیر کمک به جمع آوری تخم مرغ، کوکی ها، نقاشی صورت، تراکتورهای سواری و قصه گویی در اطراف آتش سوزی را انجام دهند. رفتن به این محل می توانند برای علاقه مندان به طبیعت جذاب باشد.

جنگل های آنسن هلند

فعالیت های ساخت و ساز لانه، تغذیه حیوانات

بهترین کمپینگ های اروپا

این منطقه جنگلی زیبا مجموعه ای از زمین های کمپینگ و یا زمین های خصوصی تر است و امکاناتی نظیر قهوه روی شیر، نان گرم برای سفارش، مواد غذایی مختلف و وای فای رایگان وجود دارد که اقامت شما را آسان تر  می کنددر این منطقه روستایی زیبا شما احساس خستگی نمی کنید زیرا بز ها، الاغ ها، جوجه ها و خرگوش همسایگان شما هستند و همچنین کودکان می توانند به کشاورزان کمک کنند و دیپلم کشاورزی را دریافت کنند.

جهت رزرو تور اروپا از مشهد می توانید با ما همراه باشید.

 

همکاران ما