جزییات تور

تابستان سنت پترزبورگ: شب های سفید و روزهای گرم

اگر قصد خرید تور روسیه را دارید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

در این روزها سنت پترزبورگ درخشان‌ترین روزهای خود را دارد. جشن شب‌های سفید در ماه می شروع می‌شود یعنی آغاز بهار که در آن پارک‌ها مملو از شکوفه‌های درختان است، اوج این اتفاق در اواسط ماه ژوئن است . در اینجا برخی تجربیات این شب‌های تابستانی در شهر سنت پتارزبورگ را برای شما بیان می‌کنیم.

هندوانه و بستنی روسی را بچشید

روس‌ها بستنی های بسیار خوشمزه و خامه‌ای درست می‌کنند و بستنی morozhenoe در فصل تابستان، همه‌جا در دسترس است. در هفته‌های بسیار داغ تابستان غرفه‌هایی برای فروش arbus  (هندوانه های بزرگ و آبدار) برپا می‌شود.

بازدید از باغ تابستان و حمام آفتاب در Neva

با سفر به تور روسیه از باغ تابستانی سنت پترزبورگ Summer Garden به‌منظور پیاده‌روی در طول روزهای تابستان طراحی شده است. قدم زدن درمسیرهای آن که با مجسمه‌های مرمری سفید فواره‌های آرامش‌بخش تزیین شده است، یک تجربه‌ی ناب در سنت پترزبورگ می‌باشد. درکنار رودخانه‌ی Neva نیز می‌توانید از حمام آفتاب لذت ببرید.

شناکردن

دریاچه‌ی Ladoga که سرچشمه‌ی رودخانه‌ی Neva نیز هست، کمی با شهر فاصله دارد و یک منطقه ایده‌آل برای گذراندن یک پیک نیک تابستانی، قایق سواری و شنا در سنت پترزبورگ می‌باشد. ساحل Komarova در خلیج فنلاند محلی عالی برای گذران تابستان است.

شب را بیدار سر کنید

این تجربه‌ای است که حداقل یک‌بار در طول فستیوال شب‌های سفید انجام دهید. یک لذت و سرخوشی خاصی در قدم زدن در زیر نورماه آسمان وجود دارد. می‌توانی یک شام سبک را در جایی مانند Terrassa سر کنید که بخش تراس آن در ماه‌های گرم سال باز می‌باشد.

ro1

باز شدن پل Neva را تماشا کنید

این نماد سنتی شب‌های سفید است: تماشای منظره‌ی عظیم جدا شدن پل رودخانه‌ی Neva برای عبور کشتی‌ها. این منظره را می‌توانید از کنار رودخانه و یا سوار بر کشتی‌های کروز تماشا کنید. اگر پیاده به تماشای این منظره می‌روید اطمینان حاصل کنید که می‌توانید به محل اقامت خود بازگردید، چون مترو در ساعت ۱۲:۳۰ نیمه شب تعطیل می‌شود و تا ساعت ۵ صبح که پل دوباره بسته شود، راهی برای عبور از رودخانه نداردید.

ro2

تماشای سوپراستارهای شب‌های سفید

درگذشته معمولا میانه‌ی فصل تابستان زمانی بود که هنرمندان روسی به تعطیلات رفته و صحنه‌های شهر سنت پترزبورگ در این فصل خالی بودند، تا سال ۱۹۹۳ یعنی زمانی‌که تئاتر Marinskii نمایش مشهور سوپراستارهای شب‌های سفید را راه‌اندازی کرد. بین اواخر ماه می و اواسط ماه جولای، تقریبا هر روزه اجرای اپرا، باله و کنسرت کلاسیک در Marinskii برگزار می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این ایام برگزاری کنسرت در فضای باز است.

به جشن بزرگ روسیه بپیوندید

رویداد Scarlet Sails ( که در ۲۱ ژوئن سال ۲۰۱۴ برگزار شد) بزرگترین گردهمایی عمومی سالانه در روسیه بود (بیش از یک میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند). از برنامه‌های آن می‌توان به نمایش ساختگی نبرد با دزدان دریایی در رودخانه‌ی Neva، آتش‌بازی گسترده، که در راس آن ظهور یک کشتی عظیم با بادبان‌های قرمز بود. تصویرسازی‌های سرچشمه گرفته از یک کتاب محبوب کودکان روسیه است اما بادبان‌های اسکارلت تبدیل به نماد شب‌های سفید شده‌اند و شاید خاص‌ترین لحظه در تابستان شهر سنت‌پترزبرگ باشند.

ro3
شما می توانید برای گرفتن بهترین قیمت و بهترین خدمات تور روسیه جام جهانی ارزان با ارمغان تماس بگیرید.

همکاران ما