تور روسیه جام جهانی ارزان

راهنمای سفر به کشور روسیه

روسیه کشوری است که کمتر کسی در دنیا پیدا می شود آرزوی رفتن به این کشور را نداشته باشد. از این رو برای سفر به این کشور نیاز به یک راهنمای قوی و عالی برای ایزوله گرفتن سفر خود دارید ما این اطلاعات را در اختیار شما می گذاریم، با ما همراه باشید.

راهنمای سفر به کشور روسیه Moscow

موقعیت مکانی روسیه

وسعت کشوری روسیه از شرق اروپا تا شمال آسیا را شامل می شود.این کشور بزرگترین کشور اروپا و جهان محسوب می شود، به همین دارای تنوع آب و هوایی متفاوتی در سراسر کشور روسیه نیز است. به گونه ای که بیشترین دمای هوا در تابستان ۳۷ درجه سانتی گراد(زمان ذوب شدن یخ ها ) و کمتری دمای هوا، منفی ۳۰درجه سانتی گراد( در طول زمستان سیبری) درحال تغییر است. از این رو می توان گفت بیشتر مناطق روسیه تنها دارای دو فصل تابستان و زمستان نیز هستند، به همین دلیل قبل از سفر به این کشور حتما باید شرایط جوی آنجا را بررسی بفرمایید تا بتوانید لباس مناسب سفر خود را انتخاب کنید.

تور روسیه جام جهانی ارزان

 

زبان رسمی کشور روسیه، زبان روسی است؛ ولی ۲۷ زبان رسمی دیگر نیز در جمهوری‌ها و مناطق خودگردان این کشور وجود دارد. روسیه کشوری فدرال با تقسیمات کشوری پیچیده‌ای است و شامل ۸۳ واحد فدرال از جمله ۲۱ جمهوری خودگردان می‌شود.

مردم روسی از فرهنگ غنی و پرباری برخوردارند به همین دلیل نویسندگان معروفی چون تولستوی و داستایوفسکی را در خود پرورانده است.

جاذبه های توریستی روسیه

روسیه به دلیل داشتن فرهنگ و تاریخ غنی آن، داری جاذبه های توریستی فراوانی برای گردشگران است. از جاذبه های بیشمار آن می توان به مواردی چون متروی مسکو، ساختمان‌های هفت خواهر، مجسمه مایاکوفسکی، مجسمه‌های لنین، میدان سرخ، موزه جنگ، پارک پیروزی، مقبره ولادیمیر لنین، مجموعه کرملین،طبیعت زیبا و بکر منطقه سیکستان شمالی و داشاغسان جنوبی اشاره کرد.

روسیه

غذا و دسرهای روسی

چند ماده غذایی پر اهمییت در سبد روس ها جای اصلی را دارد از این مواد می توان به محصولات لبنی، سیب زمینی، چغندر، هویج، کلم، پیاز، خیار، گوجه فرنگی، شوید، تره، ماهی و خاویار قرمز اشاره کرد. رستوران هایی که در روسیه وجود دارند بسیار عالی و از کیفیت غذایی و نیز زیبایی ظاهری خاصی برخوردار هستند و ایرانیان به راحتی می توانند از این رستوران ها خرید کنند و از غذای آن ها نیز استفاده کنند. اکثر رستوران های روسیه طبق استاندارد های جهانی غذا طبخ می کنند.

غذاهای روسیfood

مسکو بزرگترین شهر اروپا

مسکو بزرگترین شهر اروپا و پایتخت روسیه است. اگر به دنبال دیدن برترین و جذاب ترین مکان های دنیا هستید ما تور روسیه از مشهد با ارمغان را به شما پیشنهاد میکنیم که شامل دیدن از شهر بسیار دیدنی مسکو نیز می شود.

اگر به دنبال بیشترین سطح آدرنالین در خون خود هستید ما مسابقه گاو بازی در پارک مسکو را به شما پیشنهاد میکنیم و یا می توانید به تور گروهی در تور مسکو شرکت کنید و به چتر بازی و بالون سواری در این شهر را به شما پیشنهاد می کنیم.

تور مسکو روسیه

با سفر به شهر مسکو شما می توانید لحظات فراموش نشدنی برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

سنت پترزبورگ پنجره‌ای به اروپا

سنت پترزبورگ غربی ترین شهر اروپا است و به گونه ای است که می توان گفت جزو جوان ترین شهر های دنیا محسب می شود و شهری افسانه ای و بسیار زیباست که هر ایرانی آرزوی سفر به این شهر زیبا را دارد. این شهر از گنجینه‌های تمدن بشری دنیا به حساب می آید. این شهر محل تمدن فرهنگ و تاریخ روسیه محسوب می شود

سنت پترزبورگ پنجره‌ای به اروپا Saint Petersburg

کاخ موزه هرمیتاژ

موزه ی آرمیتاژ در سنت پترزبورگ یکی از زیباترین ، کامل ترین و غنی ترین آثار هنری و سلطنتی دنیا محسوب می شود. این موزه زیبا دارای ۴۶۰ اتاق و نزدیک به حدود ۳ میلیون اثر هنری را نیز در خود جای داده است. در این موزه می توان آثار هنری تمدن های باستانی مصر، یونان، رم، هند و ایران را نیز شامل می شود که شما می توانید از آن ها دیدن کنید. این موزه در ابتدای ساخت محل های رسمی اقامت خاندان سلطنتی روسیه محسوب میشده است. یکی از نکاتی که برای توریست های ایرانی در زمان سفر به سنت پترزبورگ جالب است، وجود قدیمی ترین فرش دنیا که متعلق به ایران است در این موزه وجود دارد.

کاخ موزه هرمیتاژ

جاذبه های سوچی

شهر زیبای سوچی یکی از شهرهای روسیه که به ساحل های بی نظیرش معروف است در شمال شرقی دریای سیاه قرار گرفته است. این شهر دارای ساختمان های نئوکلاسیک و هم جواری با کوه های سرسبز قفقاز است که منظره ای بسیار دیدنی را بوجود آورده است. همان طور می دانید المپیک زمستانی سال ۲۰۱۴ در این شهر برگزار شد که باعث شد ساختمان های بسیار زیبایی برای المپیک در این شهر ساخته شود و به زیبایی هایی هرچه بیشتر شهر بیافزاید. یکی دیگر از قابل توجه ترین نکات در مورد این شهر خواص درمانی آن برای بسیاری از بیماران است زیرا این شهر دارای آفتاب بسیاز عالی و در کنار آن آب و هوای کوهستانی خوب و تمیز و گیاهان دارویی بی نظیر و کم نظیری است و نیز چشمه های آب معدنی و خاک شفا بخش بر خوردار است به همین دلیل در هر سال حدود سه میلیون نفر برای بهره مندی از این خواص درمانی به این شهر سفر میکنند و بهبود میابند.

جاذبه های سوچی Sochi-Russia

تور روسیه برای جام جهانی ۲۰۱۸

تور روسیه برای جام جهانی 2018

همان طور که می دانید جام جهانی ۲۰۱۸ در کشور روسیه برگزار میشود که به جرات می توان گفت بزرگترین اتفاق سال ۲۰۱۸ خواهد بود و تیم فوتبال ایران نیز در این مسابقات حضور دارد از این رو این فرصت مناسبی است برای توریست ها و علاقه مندان به ورزش فوتبال که کشور روسیه را برای سفر خود انتخاب کنند و اوقات خوشی را برای خود به یادگار بگذارند. آژانس هواپیمایی ارمغان برای شما بهترین امکانات و خدمات را برای تور روسیه جام جهانی ۲۰۱۸ به شما ارائه می دهد.

تور روسیه جام جهانی

یکی از نکات قابل توجه این مراسم تاکید فرمانده انتظامی تهران به حضور رانندگان قانون مدار در روسیه برای جابجایی بازیکنان ایرانی است. ناگفته نماند به دلیل علاقه ی زیاد ایرانیان به فوتبال، برنامه ای مخصوص جام جهانی ۲۰۱۸ و بازی های آن در حال ساخت است که مراسم را به صورت مستقیم و زنده پخش خواهد کرد و نام این برنامه که از شبکه پنج سیما با مجری گری مزدک میرزایی و پیمان یوسفی است از ۳شنبه تا جمعه ساعت ۲۲ به روی آنتن می رود.

آژانس ارمغان با ارائه تور مسافرتی برای جام جهانی فوتبال گردشگران را از هرگونه اتفاق مصون می دارد.

تور روسیه برای جام جهانی 2018

همان طور که می دانید آب و هوای روسیه معمولا سرد است به همین دلیل وزارت ورزش روسیه به مسئولان برخی از ورزشگاه های جام جهانی اعلام کرده که ورزشگاه ها را زود افتتاح نکنند زیرا به  دلیل سردی هوا ممکن است چمن های ورزشگاه ها استاندارد های خاص خود را از دست بدهند و دیگر زمین مناسبی برای بازی نباشند.

تور روسیه برای جام جهانی 2018

رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار است در ۱۲ ورزشگاه این کشور برگزار شود که اما بازی های مهم مانند بازی های افتتاحیه و اختتامیه به گونه ای برنامه ریزی شده است که در مسکو یعنی پایتخت این کشور برگزار شود. و البته نکته ای که برای هواداران شاید مم باشد این است که قیمت بلیط های بازی های مختلف در این دوره از جام جهانی متفاوت است تا هوادران بتوانند بازی های خود را انتخاب کنند ولی می توان گفت که قیمت بلیط های این دوره نسبت به دورره قبل یعنی برزیل ۱۰ درصد گران تر است البته شاید به دلیل کیفیت و خدمات رسانی بهتر این دوره باشد.

 

همکاران ما