جزییات تور

تور بلغارستان از مشهد و تهران | ارازن ترین نرخ پرواز و هتل

بلغارستان کشوری با تاریخی غنی

موقعیت جغرافیایی کشور بلغارستان در جنوب شرق قاره اروپا می باشد که از شمال با رومانی، از شرق با دریای سیاه، از غرب با صربستان و از جنوب با ترکیه هم مرز می باشد. این کشور تاریخ بسیار غنی دارد. تور بلغارستان می تواند جزو تور های خاصی باشد که شما خاطرات آن را هرگز فراموش نخواهید کرد. با ارمغان همراه باشید تا بیشتر در مورد این کشور بدانید و با قیمتی استثنایی تور بلغارستان را خریداری کنید.

آثاری که از قرن ۶ تا ۳ قبل از میلاد مسیح می باشد شامل گنجینه های طلا و مقبره ها می باشد که در مکان های مختلف این کشور به چشم می خورد.

یکی از شهرهای بندری و زیبای این کشور، وارنا نام دارد که منطقهٔ ساحلی گلدن سندز (golden sands) را در کنار خود دارد. این منطقه از نظر اقتصاد گردشگری نقش بسیار مهمی برای مردم منطقه و مردم کشور بلغارستان دارد و توریست های زیادی برای دیدن آن هر ساله با تور بلغارستان به این مکان سفر می کنند. اهالی این منطقه از انواع و اقسام شگردها برای کسب درآمد بهره می‌برند.

تور بلغارستان

اجاره دادن سایبان و تخت در حاشیهٔ ساحل و همینطور اجاره دادن اتومبیل، موتورسیکلت، دوچرخه و اسب‌های کوتاه قد، از جملهٔ این شگردهاست.

در بازارچه‌های اطراف این منطقهٔ ساحلی، انواع و اقسام جانوران (نظیر طوطی، میمون، تمساح و مارهای کوچک و بزرگ) موجود است تا گردشگران در ازای پرداخت مبلغی آن‌ها را در اختیار گرفته و عکس یادگاری بگیرند.

وارنا یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا است.فرهنگ های متعدد در این منطقه به هم آمیخته شده اند. در حومه وارنا هنگام حفاریهای باستان شناسی در مکانی که نکروپولیس Necropolis نامیده می شود، قدیمی ترین گنجینه طلای دنیا مربوط به هزاره چهارم قبل از میلاد کشف کردند.

تور بلغارستان

در چشم انداز شهر وارنا از درون دریا، وارنا ساخته شده در طبقات متعددی با ارتفاع ۳ تا ۲۰ متر جلوه می کند، گویی که از آسمان برون آمده و تا ساحل سرازیر مس شود. ساحل عریضی که گاه تا ۵۰ متر پهنا پیدا می کند. اقلیم قاره ای و معتدل وارنا بشدت متاثر از دریای مجاور آن است.بهار خنک، تابستان معتدل و پاییز آفتابی و زمستان ملایم است.

سواحل فوق العاده و چشمه های آب معدنی این شهر را به یکی از زیباترین مراکز گردشگری با شهرتی جهانی تبدیل نموده است. در آبراه ارتباطی دریا با دریاچه وارنا بزرگترین سازه حمل و نقلی شبه جزیره بالکان یعنی پل آسپاروخوف Asparouhov Bridge ساخته شده است.

شرکت ارمغان آفاق ایرانیان برای شما عزیزان که این سفر را انتخاب می کنید سفر خوشی را آرزومند است.

برای خرید تور بلغارستان با ما تماس بگیرید

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

ایمیل : info@armaghantravel.com

همکاران ما