جزییات تور

مکان های دیدنی مسکو

تور مسکو پایتخت روسیه شهری زنده و جذاب برای ساکنین و گردشگران است که با داشتن جاذبه های زیادی برای بازدید(از کاخ کرملین گرفته تا مراکز خرید و مناظر دیدنی) توانسته هر سال توریست زیادی را جذب کند.

شهر زیبای مسکو ترکیبی از مناظر تاریخی و معاصر است به گونه ای که گردشگر برای گشت و گذار چندین انتخاب پیش رو دارد.از میدان سرخ و کاخ کرملین گرفته تا تورهای حومه شهر مسکو همگی و همگی برای بازدید گردشگران موجود می باشد.می توانید خرید کنید،درگیر فعالیت های فرهنگی در پایتخت موسیقی و تئاتر شوید یا اینکه محو تماشای زیبایی های اطراف شهر مسکو شوید.

کاخ کرملین

این کاخ بزرگ در یکی از قدیمی ترین بخش های شهر واقع شده است که نماد کل روسیه است. کاخ کرملین هم جنبه فرهنگی و هم اینکه محل اقامات ریاست جمهوری روسیه است. آین کاخ غرق در تاریخ است. در سال ۱۹۹۰،کارخ کرملین مسکو و میدان سرخ هر دو در لیست آثار باستانی UNESCO قرار گرفتند. برای این کاخ تورهای بسیار متنوعی برای گردشگران در نظر گرفته می شود و همچنین موزه های بسیاری در خود کاخ وجود دارد.

مسکو

ساعت بازدید از کاخ کرملین از جمعه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر است.

تئاتر بولشوی

معروف ترین تئاتر مسکو،تئاتر بولشوی است. این تئاتر هر ساله  ۳ الی ۴ اجرای اپرا و ۲ الی ۳ اجرای رقص باله را برای بازدیدکنندگان به نمایش می دهد. تمرکز این تئاتر بر اجرای شاهکارهای کلاسیک که توسط آهنگسازان بزرگی مثل موتزارت،وردی،واگنر ساخته شده است می باشد. رقص باله نیز شهرت جهانی دارد و بخشی از فرهنگ روسیه است.

مسکو

کلیسای بزرگ سنت باسیل

این کلیسای معروف در مقابل دروازه وسکرسنکی(Voskresenky) میدان سرخ واقع شده است.کلیسای سنت باسیل زیر نظر ایوان تزار چهارم ساخته شده است. در تاریخ آمده است که وقتی که تزار دید که ساخت این کلیسا به اتمام رسیده است،دستور دارد معماری این کلیسا به گونه ای باشد که هیچ جای دنیا این شکل معماری وجود نداشته باشد.

علیرغم داستان های مخوفی که پشت این قضیه است. کلیسا خود به تنهایی یک شاهکار معماری محسوب می شود که شامل ۹ محراب است. کلیسای سنت باسیل مکانی است که هر گردشگری که به مسکو سفر می کند حتما باید این بنای زیبا و خارق العاده را ببیند.

مسکو

فروشگاه بزرگ GUM

فروشگاه GUM یک مرکز خرید بزرگ و از بزرگ ترین فروشگاه های اروپا به حساب می آید. این فروشگاه معروف ترین مرکز خرید در شهر مسکو می باشد که از لحاظ معماری هم بسیار خاص و شناخته شده است. این فروشگاه در میدان سرخ مسکو واقع شده است که اولین بخش آن در سال ۱۸۱۲ زیر نطر الکساندر اول ساخته شده است.

در این مرکز خرید برندهای معتبر دنیا نظیر Louis Vuitton,Dior,Hugo Boss و Burberry واقع شده اند. این مرکز خرید همچنین دارای کافه ها و رستوران های زیادی است.

مسکو

مترو مسکو

مترو مسکو به لطف معماری خود بسیار معروف است. ایستگاه های مترو مسکو به “قصرهای زیرزمینی مسکو” شهرت دارند. ایستگاههای قدیمی و قبل از شروع جنگ نماد صنعتی شدن روسیه می باشند در حالیکه ایستگاه هایی که بعد از جنگ ساخته شده اند نماد پیروزی و غرور ملی می باشند. اولین خط مترو در سال ۱۹۳۵ ساخته شده است.

مسکو

موزه تاریخی

موزه تاریخی مسکو مجموعه ای بزرگ از عناصری است که بیانگر تاریخ روسیه می باشند.این موزه در میدان سرخ مسکو واقع شده است که چندین نمایشگاه دارد. این نمایشگاه ها تاریخ روسیه را از زمان باستان تا قرن ۲۱ را در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار داده است. این موزه از محبوب ترین موزه های موجود در روسیه می باشد. اگر به تاریخ و علی الخصوص تاریخ روسیه علاقه مندید حتما از این موزه دیدن کنید.

اگر می خواهید بازی های تیم ایران در مسکو را از دست ندهید می توان با ارمغان برای گرفتن تور روسیه جام جهانی ارزان در ارتباط باشید.

مسکو

خانه مرکزی هنرمندان

این مجموعه بزرگترین مرکز نمایشگاهی روسیه است که درسال ۱۹۷۹ تاسیس شده است و شامل ۲۷ تالار  و ۶۰ گالری می باشد. هر ساله این مجموعه میزبان صدها نمایشگاه از سرتاسر جهان می باشد. در این مجموعه پارک بزرگی وجود دارد که موزه روبازی از مجمسه های تاریخی واقع شده است.

خانه فرهنگ هنرمندان همچنین مرکز کنفرانس،محل برگزاری جسنواره و همچنین اجرای کنسرت است.

مسکو

 

بهترین تور گروهی روسیه را از ما بخواهید …

همکاران ما