جزییات تور

جاذبه های دیدنی سریلانکا

کلمبو پایتخت تجاری کشور سریلانکا با توجه به موقعیت ویژه و خاص و همچنین داشتن بندر بزرگ تجاری، به محلی برای تجارت در منطقه تبدیل شده است. این شهر از لحاظ موقعیت جغرافیایی در امتداد شرق به غرب مسر دریایی واقع شده است.

این شهر زیبا با آب و هوایی بسیار عالی و طبیعت بکر و سرسبز،ساحل های بسیار دیدنی،آثار باستانی همه ساله از میلیون ها گردشگر از سرتاسر جهان استقبال می کند. ما به شما مهم ترین مناطق دیدنی و گردشگری شهر کلمبو را به شما معرفی می کنیم.

دژ تاریخی کلمبو

این سازه در زمانی که سریلانکا مستعمره پرتغال و هلند به عنوان مرکز دفاعی شناخته شده بوده است.اما امروزه به محلی کاملا تجاری در سریلانکا تبدیل شده است که خیلی از شرکت های بزرگ ،بانک ها و رستوران ها در اینجا واقع شده اند.

سریلانکا

معبد گانگارامایا

معبد گانگارامایا در بخش اصلی شهر کلمبو می باشد.معبد تالار بزرگی برای جمع شدن راهبان دارد.قدمت این معبد معروف به ۱۲۰ سال می رسد و مجسمه های بودای زیادی در آن قرار دارد.

کلیسای ولوندال

این بنا از زمان استعمار کشور هلند بر سریلانکا به جای مانده است. در سال ۱۷۴۹ میلادی کلیسای ولوندال به شکل صلیب یونانی طراحی و ساخته شد.داخل این کلیسا با صندلی و محلی برای سخنران به زیبایی تزیین شده است و مقبره ۵ نفر از دولت مرد های هلندی در کلیسا قرار دارد.

سریلانکا

خانه‌ی ریاست جمهوری

 

این خانه محل اقامت رئیس‌جمهور کشور سریلانکاست که تا سال هزار و نه‌صد و هفتاد و دو خانه‌ی ملکه‌ی سریلانکا بوده است. باغ‌هایی زیبا با وسعت شانزده هزار مترمربع در اطراف این خانه قرار دارند. مجسمه‌ای مرمری از ملکه و درختانی انبوه در این باغ‌ها خودنمایی می‌کنند.

سریلانکا

منطقه پتاه

پتاه منطقه‌ی بازارهای کلمبوست و در نزدیکی دژ کلمبو قرار دارد. خیابان‌هایی سنگفرش شده که تعداد بی‌شماری فروشگاه و مغازه در دو سوی آن‌ها در حال فروش اجناس خود هستند بارزترین مشخصه‌ی این منطقه است. کفش، جواهرات، لباس، پارچه و لوازم منزل و چیزهای دیگر در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند.

سریلانکا

ساحل مونت لاوینیا

ساحل ماونت لاوینیا در دوازده کیلومتری شهر کولومبو سریلانکا قرار دارد. این ساحل یکی از مشهورترین و زیباترین سواحل کشور سریلانکاست. از دیدنی‌های تاریخی این ساحل خانه‌ی فرماندار است که در سا ۱۸۰۵ میلادی ساخته‌شده است و هم‌اکنون جزئی از هتل ماونت لاوینیا هست.

سریلانکا

جزیره‌ی Slave

در قسمت جنوبی دژ معروف کلمبو جزیره ای  وجود دارد که در قدیم برده های سریلانکا،شب را در این محل صبح می کردند و به خاطر همین موضوع نام این جزیره Slave به معنی برده است. امروزه در این جزیره هتل های زیادی برای استفاده ی گردشگران ساخته شده است.

 

Slaveگردشگاه گال فیس گرین

این مرکز تفریحی بر روی آب ساخته شده است.قدمت این گردشگاه به دوران استعمار بریتانیا بر می گردد.در حال حاضر مهم ترین مرکز تفریحی شهر کلمبو محسوب  می شود.

سریلانکا

 

تور لحظه آخری چیست . اصطلاح تور لحظه آخری هم مانند بلیط چارتر است و به همدیگر ربط دارد . دقیقا دلیل اینکه تورهای لحظه آخری نسبت به زمان های عادی قیمت کمتری دارند همین است : آژانسی که پرواز و هتل و تمام امکانات را چارتر کرده ، میخواهد تحت هر شرایطی صندلی های هواپیما و اتاق های هتلی که اجاره کرده به فروش برسد . (قیمت پایین می آید تا مشتری تور را بخرد)

تور لحظه آخری سریلانکا

 

همکاران ما