جزییات تور

تور سریلانکا از مشهد

کشور سریلانکا،جزیره ای استوایی است که در جنوب آسیا و در اقیانوس هند واقع شده است. این کشور مهد مکتب بودا می باشد که هنوز هم این دین در حال رشد است. طبیعت سریلانکا بکر و دست نخورده است که زیبایی شگرفی را به این کشور بخشیده است.

کمتر جایی در جهان وجود دارد که به مسافران و گردشگران مجموعه‌ی بی نظیری از مناظر خیره کننده، سواحل بکر، میراث فرهنگی شگفت انگیز و تجربه بی نظیری در قالب یک موقعیت کوچک را ارائه کند. با داشتن مساحتی حدود ۶۵/۶۱۰ کیلومتر، سریلانکا ۸ مکان فرهنگی معتبر دارد که در سازمان یونسکو به ثبت رسیده اند.

تور سریلانکا

این کشور همچنین ۱۵ پارک ملی دارد که مجموعه ای از حیات وحش بی نظیر و دیدنی را دارا می باشند. سریلانکا با داشتن ۵۰۰/۰۰۰ هکتار زمین چای سر سبز، ۲۵۰ هکتار باغ گیاه شناسی و 350 آبشار در کنار فرهنگی که به ۲/۵۰۰ سال پیش بر می گردد سرزمینی فوق العاده برای گردشگران محسوب می شود.

تور سریلانکا از مشهد

جمعیت جمهوری سوسیال دموکرات سریلانکا از ۶۹٫۱% بودایی،۷٫۶% مسلمان،۷٫۱%هندو،۶٫۲% مسیحی و ۱۰% هم سایر ادیان تشکیل شده است.

اگر بتوان ساحل های طلایی،موج های بلند،کوه هایی پر از مه،فیل های بزرگ،پلنگ های هوشیار،وال های غول پیکر،گذشته ی با شکوه،چای دوست داشتنی و لبخند گرم مردم را در خصوصیات یک کشور خلاصه کرد،این کشور سریلانکا است.

تور سریلانکا از مشهد

داشتن مناظر و مکان های بسیاری در یک جزیره کوچک، گردشگران و مسافران را مجبور می کند که با موج سواری در سپیده دم و تحسین کوه های سر سبز در هنگام غروب از سفر خود بهترین استفاده را ببرند. مقاصد گردشگری در سریلانکا شامل دیدن ماراتون در حیات وحش،ورزش هایی که آدرنالین شما ترشح می شود و بازدید از قدیمی ترین شهرهای جهان می باشد.

از نگاه مجله Lonely Planet،کشور سریلانکا در سال ۲۰۱۳ برترین کشور برای بازدید و سفر انتخاب شده بوده است.

صادرات کشور سریلانکا پارچه،محصولات معدنی،نفت،مواد غذایی،ماشین آلات و تجهیزات حمل و نقل می باشد که مقاصد اصلی این صادرات کشورهای هند،چین،سنگاپور،ایران،مالزی،هنگ کنگ و ژاپن می باشند.

جهت معرفی کلمبو پایتخت زیبای سریلانکا کلیک نمایید . ونیز ما خدمات خوبی در برای تور هند ارائه می دهیم.

ویدویی زیبا در مورد سریلانکا

تور لحظه آخری چیست . این اصطلاح هم مانند بلیط چارتر است و به همدیگر ربط دارد . دقیقا دلیل اینکه تورهای لحظه آخری نسبت به زمان های عادی قیمت کمتری دارند همین است : آژانسی که پرواز و هتل و تمام امکانات را چارتر کرده ، میخواهد تحت هر شرایطی صندلی های هواپیما و اتاق های هتلی که اجاره کرده به فروش برسد . (قیمت پایین می آید تا مشتری تور را بخرد)

تور لحظه آخری سریلانکا

تور سریلانکا از مشهد با آژانس هواپیمایی مشهد

برای رزرو تور سریلانکا با ما تماس بگیرید

تلفن : ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱   — ۳۷۲۳۷۸۰۰ ۰۵۱

ایمیل : info@armaghantravel.com

همکاران ما