تور استانبول از مشهد

جهت رزرو پرواز و هتل با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

پایین ترین نرخ های تور استانبول از مشهد و تهران را از ما بخواهید

استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور است. استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره واقع شده است. تنگه ی بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می کند. این شهر تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار گرفته است. بندر شاخ طلایی یا خلیج در استانبول است و تور استانبول از مشهد به عنوان یکی از محبوب ترین تور های خارجی خصوصا برای ایرانیان به حساب می آید.

شهر استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌ است. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود.

آب و هوای این شهر زیبا در تابستان ها گرم و مرطوب و در زمستان ها سرد،بارانی و برفی است.  میزان بارش سالیانه استانبول به طور میانگین ۸۷۰ میلی متر است. رطوبت در این شهر اکثر اوقات زیاد است.

شما می توانید برای تور اروپا زمینی سفر خود را از استانبول شروع کنید و سفر خوبی را برای خود رقم بزنید.

با داشتن موزه،کلیسا،کاخ،مسجدهای با شکوه، مرکز خرید و طبیعت دیدنی این شهر همیشه باعث شگفتی مسافران می باشد.از لحاظ کمی تعداد آثار استانبول بسیار زیاد  می باشد.

شما می توانید برای گرفتن تور اروپا از مشهد و لذت بردن از زیبایی های کشور های خوب و عالی اروپا با ارمغان آفاق ایرانیان در ارتباط باشید.

شهر استانبول به عنوان یکی از درخشنده ترین شهرهای جهان محصوب می شود. در ناحیه غربی تنگه ی بسفر غروب آفتاب به رنگ قرمز  می باشد و بسیار منظره ی زیبایی را بوجود می آورد. دلیل انتخاب ساکنین این منطقه از شهر به خاطر همین موضوع بوده و منطقه ی بسیار دیدنی است.

شما می توانید با تور استانبول از مشهد یا تور استانبول از تهران از این شهر دیدنی و جذاب دیدن کنید.

و همچنین با کمک رزرو بلیط خارجی از مشهد یا شهرهای دیگر ایران می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

برای خرید تور استانبول با ما تماس بگیرید

تلفن : ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱   — ۳۷۲۳۷۸۰۰ ۰۵۱

همکاران ما