بهترین هتل های کیش ? لیست هتل های کیش به ترتیب

یکی از پر طرفدار ترین مقاصد گردشگری داخل کشورمان، جزیره زیبا و چشم نواز کیش می باشد. جالب است بدانید که مقصد کیش برای مسافران و توریست‌های خارجی آنچنان طرفدار پر و پا قرصی ندارد. هر سال موج عظیمی از گردشگران کشورمان، راهی خلیج فارس می شوند و از مناظر بکر و ناب سواحل کیش لذت می برند. با توجه به حجم بالای درخواست تورهای کیش و سوالات متداول شما عزیزان برای بهترین هتل‌ های کیش این ضرورت را می بینیم تا در مورد بهترین هتل‌ های کیش و بهترین اقامتگاه‌های آن، اطلاعات جامع و کاملی را در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین هتل های کیش

از دست ندهید! برای رزرو بهترین هتل های کیش همین الان کلیک کنید

  کدام یک از هتل های کیش مورد محبوبیت مسافران و گردشگران قرار می گیرد؟

با گشت زدن در سایت‌های رزرو آنلاین هتل داخلی می توانید بخوبی بفهمید که با بودجه‌ای که برای سفر به کیش اختصاص داده اید، کدام یکی از هتل‌های کیش را می توانید رزرو کنید و سفر لذت بخشی را تجربه کنید. برای همین تصمیم داریم تا بهترین هتل‌های کیش را از نظر کاربران مورد بررسی قرار بدهیم. پس با مقاله “بهترین هتل‌ های کیش به ترتیب” همراه ارمغان آفاق ایرانیان باشید.

هتل ترنج کیش | بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران

تا به حال تصاویر هتل‌های روی آب مالدیو را در شبکه‌های اجتماعی دیده اید؟ تصاویر و ویدئوهایی که از هتل‌های لوکس و گران قیمت مالدیو و کارائیب به اشتراک گذاشته می شوند، گویای هزینه‌های گزافی است که امکان پرداخت آن‌ها به احتمال زیاد برای بیش از ۷۰ درصد ما وجود نداشته باشد.

بهترین هتل های کیش

نگران نباشید؛ ارمغان آفاق ایرانیان این نوید را به شما عزیزان می دهد تا با رزرو هتل ترنج کیش بتوانید تجربه‌ای مشابه و نزدیک به هتل‌های شیک و مدرن کارائیب و مالدیو داشته باشید. معماری متفاوت و بسیار منحصربه‌فرد هتل ترنج باعث شده است تا نظر سیل عظیمی از گردشگران را نسبت به خود جلب کند و در لیست بهترین هتل‌های کیش قرار بگیرد. خوب است بدانید که هتل ترنج جزیره فیروزه‌ای کیش در ۲ فاز به بهره برداری رسیده است. فاز اول سوئیت‌های هتل ترنج کیش همان سوئیت‌هایی هستند که روی آب هستند و مورد محبوبیت بسیاری از توریست‌های ماجراجو و عاشق سفر قرار گرفته اند. اقامت روی آب و استراحت در سوئیت‌هایی که کف آن‌ها موج‌های آبی دریا جریان دارند، از لذت بخش ترین تجربه‌هایی است که می توانید با سفر به کیش تجربه کنید و لحظاتی آرامبخش و دوست داشتنی را در سواحل کیش داشته باشید. فاز دوم هتل ترنج کیش، ساختمان ۴ طبقه است که در حال حاضر ساخت آن به اتمام نرسیده است.  

بهترین هتل های کیش

لازم است بدانید که تفریحات متنوعی برای شما در هتل ترنج کیش در نظر گرفته است و خیال‌تان از بابت تفریحات و سرگرمی‌های متنوع راحت باشد. سالن بازی‌های ساحلی و زمین دوچرخه سواری خیلی از مسافرانی را که این اقامتگاه را برای سفر به کیش خود انتخاب نموده اند، وسوسه می کند تا در صبح به انجام فعالیت‌های ورزشی بپردازند. رستوران‌ها، کافه‌ها و لمکده سنتی این هتل، برای تفریحات شبانه شما تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است. پذیرایی ویژه رستوران‌ها و کافی شاپ‌های در بهترین درجه قرار دارند و بسیاری از مسافران از خدمات آن‌ها احساس خرسندی و رضایت مندی می کنند.

‎آدرس هتل ترنج کیش : کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

هتل پارمیدا کیش | بهترین هتل جزیره کیش از نگاه مسافران

دومین رتبه بهترین هتل‌ های کیش را می توان به هتل پارمیدا در این جزیره اختصاص داد. تردد و دسترسی راحت مسافران به مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری جزیره آبی کیش، یکی از دلایل انتخاب هتل پارمیدا می باشد. اگر قصد دارید تا سفری تجاری و خانوادگی به این جزیره دلربا داشته باشید، بهترین هتل‌ها را انتخاب کنید. هتل پارمیدا کیش بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد.

بهترین هتل های کیش

آدرس هتل پارمیدا کیش : کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات

هتل پارمیس کیش | بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران

اگر به دنبال قدیمی ترین و با اصالت ترین هتل‌های کیش می گردید، هتل پارمیس را رزرو نمایید. هتل پارمیس حدود ۱۱ سال است که در زمینه ارائه خدمات هتلداری و گردشگری، آماده ارائه خدمات با کیفیت خود هستند. هتل پارمیس با اختلافات بسیار کمی با هتل پارمیدا در رقابت است و جایگاه سوم را از آن خود کرده است. اگر تا به حال یک بار به کیش سفر کرده باشید و هتل پارمیس کیش را رزرو کرده اید، تا ۹۹ درصد این احتمال می رود که برای یک بار دیگر، این هتل را بصورت اینترنتی رزرو نمایید.

بهترین هتل های کیش

امکانات هتل‌های ۵ ستاره را می توان در خدمات هتل پارمیس کیش پیدا کرد و از آن حظ کرد. امکانات رفاهی بسیار ایده آل هتل پارمیس را نادیده نگیرید و برای یک بار هم که شده، این هتل را بصورت اینترنتی رزرو نمایید و از خدمات بی نظیر آن، بهره ببرید. ۴ رستوران، سالن ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد و سال کامپیوتر اجازه نمی دهد که شما دقایقی از حضورتان در این هتل، منفعل باشید. شما خود به خود ترغیب می شوید که اقامت‌تان را در هتل پارمیس تمدید کنید و از ساعت‌ها حضورتان در این اقامتگاه لوکس و زیبا لذت ببرید. همچنین اگر به دنبال اقامتگاهی هستید که همزمان با رزرو تور کیش از خدمات ناهار رایگان این هتل استفاده کنید، مناسب ترین و بهترین گزینه پیش روی شما همین هتل پارمیس کیش است.

آدرس هتل پارمیس کیش : کیش، میدان پردیس

هتل گراند کیش | بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران

همیشه هتل‌های ۳ ستاره بد نیستند! شاید این عنوان در سال‌های اخیر فریبنده و دور از انتظار به نظر می رسید، اما در حال حاضر این موضوع حقیقت دارد و می توانید با خیال راحت و بدور از هر دغدغه‌ای، بهترین هتل کیش را رزرو کنید. هتل ۳ ستاره گراند کیش با سابقه طولانی مدت خود توانسته است مسافران و گردشگران خود را راضی نگه دارد. جالب است بدانید که مسافران پس از تحویل اتاق‌ها به مسئولان این هتل ۳ ستاره بخوبی متوجه شدند که اقامت بسیار ایده آل و به‌صرفه‌ای در کیش داشته اند و هتل گراند کیش را به سایر افرادی که تصمیم دارند تا سفری هیجان انگیز و لذت بخش به کیش داشته باشند، پیشنهاد می کنند. از دلایل دیگر هتل گراند کیش، دسترسی راحت و بی دردسر مسافران به سواحل آبی و تپنده جزیره دوست داشتنی کیش می باشد. اگر دوست دارید که با انتخاب اقامتگاه‌تان یک تیر و دو نشان بزنید، هتل گراند کیش را رزرو نمایید. 

بهترین هتل های کیش

هتل سورینت مریم کیش | برترین هتل های جزیره کیش از نگاه کاربران

شاید باورش سخت باشد، اما هتل سورینت مریم یکی از بهترین هتل‌های کیش است که در تورهای کیش بسیار مورد پسند مسافران واقع می شود. این هتل رویایی در میدان امیر کبیر کیش قرار دارد و برای خرید از مراکز این جزیره بخوبی به همه چیز و همه جا دسترسی دارید. تردد آسان یکی از مواردی است که با رزرو هتل سورینت مریم می توانید به راحتی بگردید و بچرخید. معماری باروک این هتل باعث می شود که حس و حال متفاوتی از حضورتان در جزیره فیروزه‌ای کیش داشته باشید. هتل سورینت مریم دارای ۵۵ اتاق است که تمامی آن‌ها به تکنولوژی هوشمند بی ام اس مجهز می باشند. بسیاری از سیستم‌های هوشمند همانند سیستم روشنایی و تهویه مطبوع به محض ورود مسافرین گرانقدر فعال می شود.

بهترین هتل های کیش

لیست امکانات ویژه هتل سورینت مریم کیش

  • تردد آسان به ساحل و اسکله تفریحی در جزیره کیش
  • دسترسی آسان به مراکز خرید محبوب کیش: مرکز خرید پردیس ۲و۱
  • رستوران مجهز (ظرفیت ۷۰ نفری)
  • پارکینگ (دارای ظرفیت ۳۰ خودرو)
  • صندوق امانات
  • ترانسفر فرودگاهی
  • خشکشویی
  • اینترنت
  • ماساژ
  • بوفه صبحانه (انواع صبحانه‌های گرم و سرد)

هتل مارینا کیش | برترین هتل های جزیره کیش از نگاه کاربران

اگر به دنبال هتل‌های شگفت انگیز با معماری خاص و جذاب می گردید، هتل مارینا کیش گزینه بسیار مناسبی برای شما است. خوب است بدانید که جزیره مرجانی کیش و مرکز خرید مرجان از ویژگی‌های خارق العاده این هتل استثنائی می باشد. اگر جزو ان دسته از افرادی هستید که تمایل دارید تا در کنار آب‌های فیروزه‌ای و شفاف خلیج فارس دوچرخه سواری کنید، هتل مارینا کیش می تواند دسترسی شما را به مسیر دوچرخه سواری راحت تر کند. این هتل ممتاز ویژگی قابل توجهی دارد و خط ساحلی آن، دارای امکاناتی نظیر جت اسکی، غواصی، کلوب ورزشی، تفریحات دریایی و پارک‌های آبی می باشد. اگر به تفریحات آبی کیش علاقه مند هستید، می توانید با مطلب تفریحات کیش همراه ارمغان آفاق ایرانیان باشید. اگر چنانچه تمایل دارید تا اتاق‌های رو به دریا و ساحل رزرو نمایید، این امکان برای شما فراهم شده است تا هر جور که تمایل دارید، سوئیت‌های خودتان را بگیرید. یادتان نشود که فودکورت هتل مارینا کیش چشم اندازه فوق العاده شگفت آوری دارد!

بهترین هتل های کیش

لیست امکانات ویژه هتل مارینا کیش

  • استخر
  • سونا
  • جکوزی
  • سالن اسپا
  • زمین تنیس
  • فودکورت ساحلی
  • بوفه (صبحانه و ناهار)
  • اینترنت
  • سالن بدنسازی

هتل صدف کیش | برترین هتل های جزیره کیش از نگاه کاربران

هتل صدف کیش در لیست هتل‌های ۴ ستاره کیش قرار می گیرد. طراحی مدرن و مجلل این هتل در جزیره کیش باعث شده است تا در لیست بهترین‌ هتل‌های کیش قرار بگیرد. این هتل دارای دو طبقه است و ۵۵ اتاق و سوئیت برای مهمانان خود ارائه می دهد. کوهی به بلندی ۲۷ متر توانسته است قاب درخشانی برای مسافران خود ایجاد کند. مرکز خرید شارستان و مرکز خرید مروارید در نزدیکی هتل مروارید قرار دارند و از این نظر برای شما عزیزان بسیار حائز اهمیت است. از گیج کننده ترین جاذبه‌های هتل صدف کیش قرار گرفتن رستوران فرانسوی در دل کوه‌ می باشد. یک وعده غذایی دلچسب در شب‌های ساحلی کیش انتظار شما در سفرهای‌تان به کیش بهمراه ارمغان می کشد!

لیست امکانات ویژه هتل صدف کیش

  • صبحانه رایگان
  • اینترنت
  • گشت در جزیره
  • اقامت رایگان زیر ۵ سال
  • صندوق امانات
  • استقبال فرودگاهی

همکاران ما