تور هتل ترنج کیش

جزیره زیبای کیش این روزها در سال های اخیر در ایران یکی از مهم ترین و پربازدید ترین و حتی با کیفیت ترین شهرهای ایران محسوب می شود که به جرات می توان گفت  هر ایرانی علاقه مند به سفر به این جزیره رویایی است و حتی بیش از ۵۰ درصد ایرانیان به این جزیره سفر کرده اند.

تور هتل ترنج کیش

مسافران حاضر هستند برای چندمین بار این مقصد را برای سفر خود و همراهان خود انتخاب کنند زیرا آرامش، امنیت خاطر، تفریحات فراوان، هوای عالی، دریای تمیز و تکنولوژی موجود در این جزیره گردشگران ایرانی و خارجی در هر سطح و با علایق و سلایق مختلف را راضی نگاه می دارد.

تور هتل ترنج کیش

از آنجایی که جزیره کیش به طور متوسط سالانه پذیرای مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی فراوانی نیز است، ظرفیت این مسافران را نیز دارا است. به همین هتل های مختلفی با درجه کیفیت های متفاوت و گوناگونی با توجه به خدمات مورد نیاز مسافران طراحی و ساخته شده است که شما می توانید به راحتی تور کیش از مشهد را با ارمغان آفاق ایرانیان رزرو کنید. ما برای شما شرایط استثنایی و عالی پیش بینی و در نظر گرفته ایم با ما همراه باشید.

هتل ترنج

هتل ترنج کیش یکی از برترین، با کیفیت ترین و لوکس ترین هتل های پنج ستاره دریای کیش محسوب می شود که در سال های اخیر تاسیس شده است و خدمات متفاوت و لوکسی را به گرشگرانی که کیش را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند ارائه می دهد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتر و کامل تری در خصوص این هتل در اختیار شما بگذاریم.

تور هتل ترنج کیش

امکانات هتل ترنج

این هتل زیبا که به آن مجموعه گردشگری هم می توان گفت دارای طراحی منحصر به فرد و بی نظیری است که حتی بازدید از آن برای مسافران بدون لطف نخواهد بود.

ترنج در در شمال غربی جزیره بی نظیر کیش واقع شده است و به تازگی در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است.

شما دقیقا در وسط دریا قرار گرفته اید و هر طرف شما را دریا محاصره کرده است بدین گونه که در هر ساعت از شبانه روز می توانید به ساحل بروید و لذت ببرید.

این مجموعه دارای تعداد ۱۰۰ اتاق مختلف برای مسافران خود نیز است که تعداد تخت های آن به عدد ۲۰۴ می رسد و به راحتی این تعداد نفر را در خود جای می دهد.

اتاق های این هتل کاملا لوکس و دارای تمامی امکانات مورد نیاز مسافر در هر اتاق آن است که مسافر را از هر چیز خارجی بی نیاز می کند.

شما با استفاده از تور کیش از مشهد و دیگر تور داخلی نظیر تهران، شیراز، اصفهان که شرکت ارمغان به شما ارائه می دهد می توانید سفر خوب و رویایی در این هتل و یا هتل های دیگر جزیره دیدنی تجربه کنید با ما همراه باشید.

همکاران ما