بهترین زمان سفر به ونکوور- سفر به ونکوور کانادا

ونکوور بر اساس موقعیت جغرافیایی که دارد، شهری جوان در کشور کانادا محسوب می شود. درست است که ونکوور پیشینه تاریخی دور و درازی ندارد، اما می توان چشم اندازهای بی نظیر و تماشایی آن توانسته است جبران کننده دلایل محبوبیت “سفر به ونکوور” باشد. گفتنی است که محیط اطراف ونکوور را ساحل‌های آبی و کوهستان‌های تیره رنگ پوشانده اند. از همین رو، تفریگاه‌های طبیعی و شهری بسیاری در جای جای ونکوور دیده می شود که بازدید از آن‌ها بشدت توصیه می شود. خوب است بدانید که طبیعت نفسگیر ونکوور آنچنان مشهور است که چندین سریال معروف در ونکوور فیلم برداری شده است. لقب هالیوود شمالی به شهر ونکوور در کانادا تعلق می گیرد، چرا که تغذیه سالم و با کیفیت خانواده‌های ساکن این شهر، بوتیک‌های به روز و مدرن و فضای دوست داشتنی آن، باعث شده است تا لقب هالیوود شمالی به این شهر داده شود. با توجه به تمام این نکات با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید تا بهترین زمان سفر به ونکوور را به شما عاشقان سفر و گردش به دور دنیا ارائه بدهیم.

سفر به ونکوور

علاقه مندان به فرهنگ پاپ در سراسر دنیا به خوبی می دانند که ونکوور بهترین مکان برای انجام به فعالیت‌هایی  است که در حوزه فرهنگ پاپ می باشند. دوچرخه سواری در روزهای سرد کوهستان، کایاک رانی، رافتینگ در آب‌های آبی، اسکی بر روی موج‌های خروشان و هایکینگ از فعالیت‌های پاپ هستند که جنبه ماجراجویانه سفر به کانادا را برای شما عزیزان تامین می کند.

سفر به ونکوور

اگر دوست دارید که برای فرار از روزمرگی‌های کسل کننده و پر استرس به ونکوور سفر کنید، گزینه درستی را انتخاب کرده اید. ونکوور کانادا برای افرادی که به دنبال تفریح و استراحت در ساحل‌های پر از آرامش هستند، انتخاب بسیار مناسبی است. شما می توانید در ۱۱ مایلی خط سواحل ونکوور لم بدهید و برای دقایقی ریلکس کنید. فصل زمستان نیز فصل بسیار مناسبی برای سفر به ونکوور محسوب می شود، چرا که موزه‌های جهانی ونکوور موج عظیمی از گردشگران و مسافران را به سمت خود می کشاند. فصل زمستان و پاییز فرصت مناسبی است تا بهمراه خانواده‌تان پا به فضای خانوادگی جاذبه‌های ونکوور نظیر جزیره گرانویل یا پل معلق کاپیلانو بگذارید. با تمام این تفاسیر، تا خودتان در ونکوور نباشید، متوجه نمی شوید که چرا ونکوور کانادا دروازه‌ای چند منظوره برای سفرهای خارجی است. خرید از مراکز خرید معروف ونکوور، رستوران‌های محبوب و زندگی مردم ونکوور در دل شب از رازهایی است که برای فاش شدن آن‌ها می بایست در اولین فرصت تعطیلات پیش رو به کانادا سفر کنید.

بهترین زمان سفر به شهر ونکوور کانادا بر اساس جو آب و هوایی

ماه‌های مارس تا می و بازه زمانی سپتامبر تا نوامبر هر سال، بهترین زمان سفر به ونکوور بر اساس آب و هوا محسوب می شود. در این بازه‌ها که به ترتیب از ۱۰ اسفند تا ۱۰ خرداد و ۱۰ شهریور تا ۹ آذر هستند، بهترین فصل سفر به ونکوور کانادا می باشد. آب و هوای معتدل ونکوور در کاهش هزینه‌های سفر خارجی می تواند قیمت‌های مقرون به‌صرفه رزرو هتل در ونکوور را برای شما عزیزان رقم بزند. رزرو پرواز ونکوور در این بازه زمانی برای شما مقرون‌به‌صرفه است.

سفر به ونکوور

فصل تابستان با تمام اشعه و حرارتی که در کانادا حاکم است، داغ ترین زمان سفر به ونکوور را برای مسافران خود به ارمغان می آورد. ماه‌های گرم تابستان در لیست محبوب ترین زمان برای سفر به ونکوور قرار دارد و برای رزرو ارزانترین هتل در ونکوور می بایست دو الی سه هفته پیش از سفرتان برای رزرو هتل اقدام نمایید.

فصل زمستان ونکوور نیز همانند سایر فصل‌های سال، دارای جاذبه‌های بخصوصی است. کوهستان‌های گروز و حاشیه‌های ویسلر از چالش بر انگیز ترین مکان‌های ونکوور برای حضور در زمستان‌های سرد و لذت بخش امسال هستند.

ماه‌های مارس تا می | بهترین زمان سفر به ونکوور

۱۰ اسفند تا ۱۰ خرداد بهترین زمان سفر به ونکوور کانادا می باشد. به احتمال زیاد خودتان متوجه شده اید که فصل بهار در ونکوور زودتر از آنچه که فکرش را می کنید، فرا می رسد. از همین رو، موج عظیمی از دوست داران گردش در طبیعت بهار، این بازه زمانی را برای سفر به ونکوور انتخاب می کنند. با ورود به این شهر متوجه می شوید که افزایش نسبی دمای ونکوور در شکوفا شدن شکوفه‌های صورتی رنگ بسیار بسیار تاثیر گذار است. میانگین دمای ۱۰ الی ۱۵٫۶ سانتی گراد برای صورتی شدن خیابان‌های ونکوور کافی است.

بهترین زمان سفر به ونکوور

کایاک رانی در خلیج انگلیسی و گشت و گذار بهمراه خانواده در پارک استنلی از رایج ترین و دوست داشتنی ترین تفریحاتی هستند که برای سفر به ونکوور کانادا در فصل بهار بسیار توصیه می شوند. اگر دوست دارید که شاهد تغییرات زیستی فصل بهار باشید، فروردین امسال را برای سفر به ونکوور انتخاب کنید. عبور هزاران هزار وال که از ماه می شروع به مهاجرت می کنند، از جذابیت‌های سفر به ونکوور در بهار محسوب می شود. مهاجرت وال‌ها تا ماه اکتبر ادامه پیدا می کند و وال‌های مهاجر می توانند تجربه‌ای جدید از سفر به ونکوور کانادا را برای شما رقم بزنند.

بهترین زمان سفر به ونکوور

برای رزرو هتل در ونکوور در فصل بهار می بایست دو الی سه هفته پیش از سفرتان شروع به رزرو اینترنتی هتل کنید. چرا که تنها فرصت رزرو ارزان هتل در ونکوور همین بازه است، یعنی زمانی پیش از رسیدن موج عظیم گردشگران پیش از فصل داغ سفر به ونکوور در تابستان!

ماه‌های ژوئن تا آگوست | بهترین زمان سفر به ونکوور

تابستان را می توان فصلی در ونکوور معرفی کرد که تمام دروازه‌های شهر، آماده پذیرایی از میلیون‌ها مسافری است که کانادا را برای سفرهای خارجی خود انتخاب می نمایند. فضای آزاد و رویدادهای خاصی که در روزهای تابستانی ونکوور حکم فرما هستند، دست مسافران را برای انتخاب فعالیت‌های سرگرم کننده در کانادا باز می گذارد. در فصل داغ گردشگری ونکوور می توانید لباس شنای خود را بپوشید و خودتان را برای شنا در آب‌های شفاف ونکوور و آفتاب گیری در سواحل آبی رنگ این شهر آماده کنید. اگر فکر می کنید که برای سفر به شهر ونکوور در تابستان، دارای محدودیت‌های زمانی هستید، ساحل کیتسیلانو را برای شنا و آفتاب گرفتن انتخاب نمایید.

بهترین زمان سفر به ونکوور

با رسیدن فصل تابستان در ونکوور، شاهد افزایش قیمت‌های اقامتگاه‌ها و کشتی‌های کروز هستیم. چرا که شهر ونکوور در کانادا یکی از پاتوق‌های گردشگری برای کشتی‌های کروز می باشد. برای همین، با دیدن قیمت‌های بالای هتل و کشتی کروز در این زمان می بایست کنار بیایید یا زمان سفر خود را به زمان دیگری موکول کنید. البته شما می توانید پیش از اقدام سفر به ونکوور اقامتگاه‌تان را بصورت آنلاین رزرو نمایید و دیگر نگران هزینه‌های بالای رزرو هتل در کانادا نباشید.

ماه‌های سپتامبر تا نوامبر | بهترین زمان سفر به ونکوور

ماه‌های سپتامبر تا نوامبر در ونکوور معادل فصل پاییز ما ایرانی‌ها است. ۱۰ شهریور تا ۹ آذر معادل همین بازه در ایران می باشد. این بازه، یکی از زمان‌های دلپذیر برای گشت و گذار در ونکوور محسوب می شود. با ورود به ونکوور در این زمان متوجه می شوید که مسافران و گردشگران در حال تخلیه شهر هستند. افت دمای ونکوور در پاییز ۱۰ الی ۱۵٫۶ سانتی گراد است و آب و هوا آنقدر سرد نیست که خواب زمستانی  درختان و حیوانات فرا رسیده باشد. قدم زدن در مسیر پیاده روی پارک استنلی و سواحل کیتسیلانو از  جاذبه‌های فریبنده ماه‌های سپتامبر تا نوامبر در ونکوور هستند. سواحل پوینت گری نیز از نظر گردشگران و مسافرانی در فصل پاییز به ونکوور سفر کرده اند، بسیار بسیار دلپذیر و منحصربه‌فرد است.

بهترین زمان سفر به ونکوور

خوب است بدانید که رزرو هتل در ونکوور در پاییز با کاهش قیمت همراه است و از این نظر برای توریست‌ها دارای ارزش می باشد. ?

ماه‌های دسامبر تا فوریه | بهترین زمان سفر به ونکوور

جالب است بدانید ورزش‌های زمستانی از عوامل تحریک کننده سفر به ونکوور محسوب می شوند. پاتوق بسیاری از علاقه مندان ورزش‌های زمستانی، شهر ونکوور در کانادا است. برف‌های پودری در دامنه‌های شهر ونکوور علاقه مندان به سرگرمی‌های زمستانی را به حضور در این شهر دعوا می کنند. اگر غیر از تفریحات زمستانی دلایل دیگری برای سفر در زمستان ندارید، ماه‌های زمستان زمان مناسبی برای سفر به ونکوور نمی باشند. از این رو، سفر به کانادا در زمستان به شما عزیزان توصیه نمی شود.

بهترین زمان سفر به ونکوور

خوشبختانه قیمت رزرو اقامتگاه در فصل زمستان ونکوور با کاهش قیمت قابل توجهی همراه است. ?

همکاران ما