کشتی کروز | تور سفر اروپایی با کشتی های کروز

داشتن یک سفر همراه با کشتی کروز شاید رویایی و لاکچری به نظر برسد؛ اما امروزه سفر رفتن به همه ی مدل ها برای گردشگران ممکن شده است. امکان سفر رفتن با کشتی کروز را مدیون پیشرفت علم و تکنولوژی هستیم. جالب است بدانید که امروز کشتی کروز به پایه های ثابت صنعت گردشگری مبدل شده است که با این وجود به تنوع برنامه های سفر اروپایی شما افزوده شد. جت های شخصی تندرو، هواپیماهای لوکس و غول پیکر و قطارهای گران قیمت از پرطرفدار ترین وسایل حمل و نقل سفرهای امروزی هستند. خوب است که با یک نوع دیگر از وسایل نقلیه سفر یعنی کشتی کروزهای دوست داشتنی در یک سفر دریایی و پر ماجراجو آشنا بشوید. از همین رو تصمیم گرفتیم مقاله تورهای اروپایی با کشتی کروز را برای شما منتشر کنیم.

کشتی های کروز

تور کشتی کروز اروپایی

پیمودن جاده های شلوغ در هوای گرم تابستان یا کنسل شدن هواپیماها به دلیل سردی و مه گرفتگی می تواند شما را بعنوان مسافر ناراحت کند. گردشگران ایرانی همانند گردشگران خارجی همواره بدنبال ایجاد تنوع در برنامه سفرهای خود هستند. سفر با کشتی کروز به دور اروپا از راحت ترین نوع سفرهای به دور دنیا می باشد. چون برای سفر با کشتی کروز به کشورهای اروپایی نیاز به ویزا ندارید و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. برای یک بار هم که شده سوار بر کشتی کروز از همه امکانات تفریحی ان استفاده کنید. پارک آبی، رستوران های فرنگی، شهربازی های مدرن و پیشرفته و اقامتگاه های مجهز از دلایل انتخاب منحصر به فرد ترین تورهای کشتی کروز اروپایی است.

ارزانترین زمان سفر تورهای اروپایی

برای مشاوره رایگان تور های اروپایی روی عکس بالا کلیک کنید

انتخاب بهترین و مدرن ترین وسیله زندگی به گردشگری و سفرهای اروپایی و آسیایی هم رسیده است. ابزارهای مدرن برای داشتن یک تفریح مهیج دریایی در طول سفر، از اولویت های سفر با کشتی کروز است. کشتی کروز بعنوان دستاوردی نوین در دنیای صنعت ماشین ها می باشد که خوشبختانه مورد استقبال بسیاری از گردشگران و مسافران قرار گرفته است. نمی توان کشتی های کروز را خرید؛ اما می توان تور کشتی کروز اروپایی را رزرو کرد. با انتخاب کشتی کروز هیچ وقت هوس پایین رفتن از این وسیله نقلیه به سرتان نمی زند. وقتی سوار بر کشتی کروز هستید؛ تمام نقشه های آبی جغرافیا را می گردید.

تاریخچه کشتی کروز را بشناسید!

کشتی های کروز

حتما برای شما هم جالب است که بدانید تاریخچه کشتی کروز چیست و به کدام بازه از تاریخ باز می گردد. سال ۱۸۸۲ را می توان اولین سال ظهور کشتی های کروز را در دنیا دانست. شرکت ناوبری پنینسولار و اورینتال در این سال تصمیم گرفتند که این کشتی های منحصر به فرد و ایده آل را طراحی کنند و به دنیا نشان دهند تا خستگی های ناشی از حمل و نقل در سفرها را به کمترین میزان برسانند. در سال ۱۸۳۷ میلادی گردشگران این کشتی ها را دیدند و تحلیل های مردم از دلایل انتخاب کشتی های کروز شروع شد. خیلی ها در ابتدای کار کشتی کروز را مناسب سفر نمی دانستند. اما رفته رفته این کشتی به یکی از ایده آل ترین و محبوب ترین وسایل نقلیه در سفر تبدیل شد. به همین دلیل در سال ۱۸۴۰ میلادی، مسیرهای بیشتری در برنامه های سفری این کشتی قرار گرفت. وقتی که مدیران شرکت پنینسولار و اورینتال دیدند که بازخورد مردم نسبت به کشتی های کروز روند رو به رشدی دارد، روی ظاهر کشتی های کروز به شکل پیشرفته تری کار شد. غیر از گردشگران ثروتمند، گردشگران و مردم عادی هم به این نوع کشتی های دریایی روی آوردند. معروف ترین کشتی کروز که تا به حال مطمئنا نام آن را شنیده اید؛ کشتی کروز تایتانیک است. وقتی که کروز ویکتوریا لوئیز، شاهزاده آلمانی از کشتی تایتانیک استفاده کرد، استفاده از این نوع کشتی ها متداول تر و رایج تر شد. کشتی کروز تایتانیک در زمان خود خیلی پیشرفته به حساب می آمد؛ اما امروزه کشتی های کروز دیگری به صنعت گردشگری آمده اند که ۱۰ طبقه دارند و همزمان تعداد زیادی از افراد سفر خوب و لذت بخشی را تجربه می کنند.

سفر با کشتی کروز یا سفر در کشتی کروز؟

شاید تا به حال برایتان این سوال پیش آمده باشد که با کشتی کروز سفر کنیم یا داخل کشتی کروز سفر کنیم؟ اول از هم باید بگوییم که همه چی دست شما است. انتخاب مسیر رفت و آمد، انتخاب ایستگاه ها و انتخاب امکانات تفریحی به اختیار شما است. برای پاسخ دادن به سوال ابتدای پاراگراف باید بگوییم که شما در کشتی کروز سفر می کنید. اقامتگاه های لوکس و بزرگی در کشتی کروز وجود دارند که گردشگران را ترغیب می کنند تا ایستگاه های گردشگری زیادی را برای سفر به دور اروپا انتخاب کنند.

حتما بخوانید: اسنورکلینگ ، یکی از مهیج ترین تفریحات زیر آب

در واقع مبدا و مقصد سفر با کشتی کروز یکی است و امکانات تفریحی، رفاهی و سرگرمی این نوع کشتی ها مورد بحث می باشد. مبدا و مقصد شما همین کشتی کروز می باشد و در طول سفر هر آنچه که می بینید صرفا آب دریا است. خوبی کشتی های کروز اروپایی این است که در بندرهای منتخب بین دو قاره اروپا ایستگاه هایی وجود دارد که به شما امکان می دهند تا زمانی را برای گردش در این بندرها بگذارید. ما در آژانس ارمغان آفاق ایرانیان این وظیفه را داریم که صفر تا صد سفر در کشتی کروز اروپایی را بازگو کنیم.

هزینه سفر با کشتی کروز اروپایی

کشتی های کروز

مسلما انتخاب وسیله حمل و نقل سفر بر هزینه های ما در سفر تاثیر گذار می باشد. هزینه های کشتی کروز اروپایی هم برای مسافران خیلی اهمیت دارد. فصل سفری که شما برای سفر با کشتی کروز انتخاب می کنید و امکانات کشتی منتخب شما در قیمت های سفر موثر هستند که نمی توان آنها را نادیده گرفت. برای نمونه اگر خواسته باشید به دور اروپا بگردید و یک اتاق یک تخته به همراه امکانات معمولی برای کشتی کروز انتخاب کنید؛ تقریبا باید ۱۸۰۰ یورو پرداخت کنید. علاوه بر اینها هر نوع کشتی کروزی که انتخاب کنید؛ استحکام بدنه ها در مقابل طوفان و جزر و مد دریا تضمین شده است. مسافران از این بابت نباید هیچ نگرانی داشته باشند. در انتخاب کشتی کروز ها دست شما باز است؛ ۴ نوع کشتی کروز را می توانید انتخاب کنید. کروز کوچک، کروز بزرگ، کروز کوتاه مسیر و کروز مسیر های طولانی. با توجه به تنوع انتخاب در نوع کشتی های کروز و تنوع خدمات رفاهی و تفریحی هر ساله تعداد زیادی از مسافران را به پای این مسافرت های آبی می کشاند.

اقامت در کشتی های کروز چگونه است؟

کشتی های کروز

سفر با کشتی کروز، سفری یک روزه یا دو روزه نیست که به اقامتگاه نیاز نداشته باشید. مدیران شرکت های طراحی کروز هر ساله برای بهتر کردن و بهتر کردن اقامت در این کشتی های پر استقبال، خدمات با کیفیت تری ارائه می شود. خوش گذرانی بر روی هتل هایی که یکجا ساکن نیستند و شناورند، خیلی هیجان انگیز است. این فرصت را از دست ندهید و از اقامتگاه ها یا هتل های شناور کروزها استفاده کنید. همانطور که گفتیم دست شما در انتخاب کروزها باز است. حالا برای اقامت در کروز هم می توانید اندازه، ابعاد و نوع اتاق محل اقامت تان را برگزینید. خلاصه همه چی به دست شما است؛ انتخاب نوع کروز و نوع اتاق و اقامت به عهده خودتان می باشد. یک نکته مهم را برای برای کاهش قیمت هزینه های نوع اقامت تان را فرا بگیرید. هزینه اقامت در کشتی های کروز همانند هتل ها، شبانه محسوب می شود. هرچه تعداد شب هایی که در این اقامتگاه ها بمانید، بیشتر است.

رستوران های کشتی کروز

کشتی های کروز

یکی از اصول اولیه سفر، خوراکی ها و خوردنی هایی است که در طول سفر میل می کنیم. بدیهی است که در طول سفر باید غذاهای بهداشتی، سالم و گرم بخوریم. در سفرهای دریایی که با کشتی کروز پیش رو خواهید داشت، همه امکانات شکم گردی و خوراکی گنجانده شده است. بوفه ها، رستوران ها و کافی شاپ های کشتی کروزهای اروپایی تضمین شده هستند و در هر ساعت از شبانه روز آماده پذیرایی از شما و همسفران تان می باشند. غذاهای معروف اقیانوسی می تواند حس و حال شما را در سفر بهتر و بهتر کند. انواع نوشیدنی های سرد و گرم در زمان های عصر می تواند مناسب ترین انتخاب شما در دل اقیانوس و سفر دریایی تان باشد. در کل گزینه های خوبی پیش رو دارید. از این فرصت ها استفاده کنید و سفری پر بار و پر خاطره برای خود به ارمغان بیاورید.

حتما کلیک کنید: جهت رزرو آنلاین پرواز های داخلی اروپا کلیک کنید

امکانات کشتی های معروف کروز به رستوران های معروف و متنوع و اقامتگاه های مجلل و چند منظوره ختم نمی شود. سالن تئاتر، سینما و سالن های زیبایی، استخر های رو باز و سربسته، انواع فروشگاه های خوراکی، سالن های بدن سازی و فروشگاه لباس های فصلی و مجلسی از امکانات متنوع دیگر کشتی های کروز اروپایی هستند. این نوع امکانات در کشتی های تایتانیک دیده نمی شد؛ اما امروزه شاهد امکانات پر زرق و برق در کشتی های کروز اروپایی هستیم. شاید در طول سفر، گرما زدگی و سرما خوردگی شما را اذیت کند. کسی خبر ندارد که در آینده و در سفر شما چه پیش خواهد آمد. از همین رو تمام خدمات پزشکی در بیمارستان کشتی کروز ارائه می شود. در واقع کشتی کروز همه ی امکانات یک سفر مجلل، لوکس و هوشمند را دارا است.

امنیت کشتی های کروز

کشتی های کروز

یکی از عوامل مورد بحث در سفر های پیش روی ما، امنیت در حین سفر است. فرقی نمی کند که با اتوبوس مس خواهیم سفر کنیم یا هواپیما. بالاخره همه ی وسایل حمل و نقل سفر باید بگونه ای باشند که بتوانند تا ۹۹ درصد امنیت مسافران را در سفر تضمین کنند. وسایل نقلیه سفر هم برای جلب اعتماد و اطمینان خاطر گردشگران، باید بتوانند محافظ آنها باشند. چون سفر کردن یک فعالیت روزمره نیست که هیچ کس نسبت به آن پاسخگو نباشد. برای مثال، افرادی که بصورت گروهی سفر می کنند باید بدانند که هیچ مسافر دیگری قصد اهانت یا ایجاد ناراحتی برای آنها ندارد. از همین رو حین ورود به کشتی کروز و آغاز یک سفر دریایی پر ماجرا همه ی افراد برای ورود چک می شوند. اسلحه های اتوماتیکی که در دست کاپیتان کشتی وجود دارد، به او کمک می کنند تا مواد منفجره به راحتی پیدا شوند و جلوی ورود آنها به کشتی گرفته شود. پس احتمال حمل و نقل وسیله های آسیب رسان مانند بمب های دستی و الکتریکی و انواع اسلحه وجود نخواهد داشت. اگر شما قصد دارید که در طول سفر جواهر و وسایل زینتی گران قیمت حل کنید، می توانید از گاو صندوق هایی که در اتاق اقامتگاه هایی که انتخاب می کنید؛ نگهداری کنید. کشتی های کروز همانند هواپیماهای سفر دارای قوانین خاصی هستند. کسی نمی تواند بدون اطلاع و هماهنگی با خدمه و مسئول کشتی، از این کشتی خارج شود. در واقعیت، ورود و خروج مسافران توسط مسئول کشتی بررسی می گردد. در طول این سفر دریایی، تمام سعی شما بر این باشد که تمام قوانین گفته شده را رعایت کنید تا یک سفر خوب برای خودتان و دیگران رقم بزنید.

کشتی های کروز

شاید در کشتی تایتانیک سال ۱۸۸۳ میلادی مسایل امنیتی کشتی های کروز اهمیت زیادی نداشت. اما امروزه جایگاه امنیت در این کشتی ها مرتبا در حال بررسی است. مقاومت کشتی ها بگونه ای است که احتمال چپ شدن و غرق شدن در کروزها به صفر رسیده است؛ چون جنس بدنه آنها از آلومینیوم و فولاد می باشد. مدیران کشتی های کروز این وظیفه را دارند که قبل از آغاز سفر، در حین سفر و پس از سفر ایمنی بدنه های کشتی ار بررسی نمایند تا احتمال غرق شدن این کشتی ها به صفر کاهش پیدا کند. برای اطلاع از آخرین قیمت تورهایی اروپایی با کشتی کروز با همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ -۰۵۱

همکاران ما