بهترین جاذبه‌های گردشگری ویتنام

همه‌ی گردشگران از موقعیت ویژه جغرافیایی کشور ویتنام با خبر هستند، کمتر کسی پیدا می شود که جاذبه‌های گردشگری ویتنام را نشناسد. ویتنام کشوری است که در جنوب شرق آسیا قرار دارد و ممکن است از روی نقشه کوچک به نظر برسد؛ اما خبر ندارید که یک دنیا جاذبه و زیبایی در این کشور گنجانده شده است. برای همین است که جذب توریست برای تور ویتنام کار سختی نیست. در این پست می خواهیم طبیعت گردشگری و دوست داشتنی تور آسیایی را معرفی کنیم. برای آنکه بدانید چه فصلی از سال ارزانترین تور ویتنام را می توان رزرو کرد، روی لینک زبر کلیک کنید.

ارزانترین زمان سفر تورهای خارجی آسیایی

ها جیانگ

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
جاذبه‌های گردشگری ویتنام

یکی از جاذبه‌های طبیعی تور ویتنام، منطقه‌ای نا هموار و تماشایی به نام ها جیانگ است. اگر خواسته باشیم زیبانرین مناظر کشور ویتنام را در تور ویتنام ببینیم، باید خاطر نشان کنیم که ها جیانگ در ویتنام همان مکانی است که شما به دنبال آن می گردید. شالیزارهایی برنجی که در میان دره‌ها و کوه‌ها قرار دارند، از لذت بخش ترین تفریحات تور ویتنام است. در کنار شالیزارهای برنج، دره‌های نسبتا عمیقی وجود دارد که در طول سالیان دراز درون کوه‌های آهکی بوجود آمده اند. خوشبختانه می تواند با موتور سیکلت از جاده باریکی که برای عبور رهگذران منطقه ها جیانگ وجود دارد، استفاده کنید.

نین بین

جاذبه‌های گردشگری ویتنام

پایتخت ویتنام همانند پایتخت اسپانیا لبریز از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی است که هر گردشگر را ترغیب می کند تا به هانوی، پایتخت کشور ویتنام برود. خیابان‌های گردشگری هانوی در جهان بسیار معروف هستند. کافه‌های دنج و خیابان‌های پر از بازار هانوی، مجال چشم به هم زدن به شما نمی دهند. گفته می شود که هر سال مسافران زیادی به هانوی سفر می کنند و هانوی را قطب گردشگری ویتنام می دانند.

با توجه به آمار محبوبیت تور ویتنام در بین مردم ایران، به احتمال زیاد نین بین از بخش‌های جذاب سفر شما می باشد. محبوبیت و استقبال فراوان از نین بین جای تعجب ندارد؛ چرا که رودخانه‌های مارپیچ شما را به آغاز سفری ماجراجویانه در دل طبیعت می کشانند. در سفر به نین بین هیچ چیز عجیب نیست. مزارع سر سبزی که در بین کوه‌های آهکی پنهان شده است، نین بین را به مقصدی بسیار مناسب برای عکاسی تبدیل کرده است. اکثر گردشگران در نین بین به دنبال غارهای زیر زمینی و غارهای ترانگ هستند که سفر خود را لذت بخش تر کنند.

‎پارک ملی فونگ نها-که بانگ

همانطور که از نام این پارک پیدا است، این پارک به ثبت جهانی رسیده است. کسی نمی تواند انکار کند که ایم پارک در طول مسیر سفر ما نبوده است. پارک ملی فونگ نها از پارک‌هایی است که برای رفتن به آن، باید از مسیرهای پر پیچ و خم بگذرید و سختی آن را به جان بخرید. تجربه‌های منحصربه‌فردی در گشت و گذار از پارک ملی ویتنام تجربه می کنید که در هیچ کجای ویتنام تجربه نکرده اید. غارنوردی در تور ویتنام، یکی از اصلی ترین تفریحاتی است که باید خودتان را برای تجربه آن آماده کنید. در این پارک ملی هم غارهایی است که هر مسافر را جذب خود می کند.

همکاران ما